Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Brcnite me v rito, da bom šla padat na rito!

Posted by zogca na december 1, 2009

Jup, potrebujem brco v rito. To je že tretja zima, ko vsak dan razmišljam o tem, da bi se odpravila na drsališče, potem pa se spomnim … Nekoč sem vijugala po Tivoliju, kot bi se bila rodila na drsalkah, zdaj pa sploh ne vem, ali še znam stati na ledu. Oja, želim znova vijugati, ampak ob misli na to, da bom prišla tja in se ves čas držala ograje ali pa ob vsakem spustu padala na rito …

Brcnite me, lepo prosim, v rito, da bom šla padat na rito!

52 Responses to “Brcnite me v rito, da bom šla padat na rito!”

  1. Jazz said

    Te lahko s kuhalnico ženem?😉 Imam eno,preveliko za lonce in res,kadar jo vidim,se nate spomnim.:mrgreen:

  2. zogca said

    Na kuhalnice nimam ravno najboljših spominov. :mrgreen:

  3. asdf said

    daj no žoga, drsanja ne pozabiš, to je kot bicikl…

  4. zogca said

    Si ziher, da je temu tako? Na bicikl bi si takoj upala, čeprav ga že nekaj časa nisem vozila, drsalke pa … A ti drsaš? Prideš kaj v Ljubljano. Iščem pobiralca.😆

  5. asdf said

    drsam, drsam…. že dolgo nisem, lahko pa skupaj padava, če teorija ne drži…

  6. zogca said

    Kdaj boš naslednjič v Ljubljani? Nujno pridi z drsalkami, bova šla padat.😆

  7. Nevenka said

    No, čisto tako kot Asef pravi vendarle ni, človek hitro izgubi drsalno kondicijo in ima malce telečje noge, ko se ponovno postavi na led. V mečih je v drsalkah čisto posebna obremenitev. A ni za obupat, hitro prideš notri, samo začeti je treba malce previdno. Ter paziti predvsem kolena. Jaz sicer ne drsam več ravno zaradi mladostnih poškodb pri drsanju, sem pa preživela na ledu skoraj trideset let. Zelo intenzivno.
    Zelo prijetno preživet čas in veliko znancev.

  8. zogca said

    Se mi je kar zdelo, da ne bo tako kot s kolesom. Ampak čutim, da moram iti. Ker če se bom tako iz strahu nehala ukvarjati s tem in onim, bom pri 35-ih že kot upokojenke. Še huje, tudi upokojenke hodijo v Tivoli. Se spomnim iz starih časov.

  9. Veliko si jih želi v rito, Žogca pogum velja, lepo da si priznala!

  10. zogca said

    Nisi dobro prebral, Hard Dick. Ups, zdaj sem pa tudi jaz narobe prebrala. Ne, Žogca pa si v rito ne želi in Žogca v rito ne da nikoli.

  11. zogca said

    Niste me prav konkretno zbrcali, ampak okej.

    Imam eno nogometno vprašanje.

    Boben 1: Južnoafriška republika, Italija, Argentina, Brazilija, Anglija, Nemčija, Nizozemska, Španija.

    Boben 2: Avstralija, Japonska, Južna Koreja, Severna Koreja, Honduras, Mehika, ZDA, Nova Zelandija.

    Boben 3: Alžirija, Kamerun, Slonokoščena obala, Gana, Nigerija, Čile, Paragvaj, Urugvaj.

    Boben 4: Danska, Francija, Grčija, Portugalska, Srbija, Slovaška, Slovenija, Švica.

    Koga bi želeli Sloveniji?

  12. lynx said

    Južnoafriško republiko, Novo Zelandijo in Alžirijo.

  13. zogca said

    Nekaj takšnega sem razmišljala tudi jaz. Čeprav kakšnega Hondurasa ali Slonokoščene obale se tudi ne bi branila. Joj, če bi imeli srečo, da iz prve skupine dobimo Južnoafriško republiko, to bi bila terna in verjetno že skoraj gotovo, da bomo šli naprej. Je laže priti naprej na SP kot na EP.

  14. zogca said

    Kek bi od nosilcev evropsko, Koren pa južnoameriško ekipo

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/kek-bi-od-nosilcev-evropsko-koren-pa-juznoamerisko-ekipo/218241

  15. Lynx said

    Nekaj takšnega sem razmišljala tudi jaz. Čeprav kakšnega Hondurasa ali Slonokoščene obale se tudi ne bi branila. Joj, če bi imeli srečo, da iz prve skupine dobimo Južnoafriško republiko, to bi bila terna in verjetno že skoraj gotovo, da bomo šli naprej. Je laže priti naprej na SP kot na EP.

    Južnoafričane smo na SP sicer že imeli in z njimi tudi izgubili. Ampak zdaj bo druga zgodba. Južnoameriške reprezentance pa so za nas vsaj do zdaj vedno bili neugodne nasprotnice. Tudi Slonove kosti niso slabi, če se ne motim imajo Drogbaja.

  16. zogca said

    Jup, Drogba, Dindane, Kalou, potem je pa počasi že konec veselja. Leta 2006 so od ubogega Drogbe dobesedno pričakovali čudeže, seveda jih niso dobili, ne gre to tako.

    A veš, da se sploh ne spomnim, s kom smo igrali na SP 2002? Pa sem seveda gledala vse tekme.

  17. Lynx said

    Tekme s Španijo se spomnim, na Paragvaj sem tudi jaz pozabil.

  18. zogca said

    Španija je bila tudi na SP 2002? Ker Španija je bila na EURO 2000. Smo izgubili z 1-2.

  19. Lynx said

    Menda res. Bom pogledal.

  20. Lynx said

    Prav sem imel. Tudi na svetovnem smo igrali s Španijo.

  21. zogca said

    Ti čisto zaupam.

    Kakšen je bil rezultat?

  22. Lynx said

    1:3 Cime je dal gol.

  23. webmaher said

    Najslabši možni scenarij za naše je: Brazilija, Mehika in Nigerija….

    Najboljši pa: Italija-makaronarji nimajo za burek in neodločeno za njih bi bil že neverjeten uspeh😆 , Nova Zelandija-kle je zmaga 100% samo tak resen pristop je potreben kot na zadnjih tekmah😆 in Gana s katero tut ne mormo izgubiti:mrgreen: Domačinov si ne bi želel iz zelo preprostega razloga saj menim, da je lažje nabutat makaronarje kot njih ali otom potom:mrgreen:

  24. Jazz said

    Jaz tud domačine ne bi podcenjeval.Zna bit dost naboja,glede na vse….

  25. zogca said

    Za kaj takšnega moramo pa prav smolo imeti.

    Brazilija, Mehika in Nigerija…

  26. Jazz said

    zogca said
    december 3, 2009 at 8:16 popoldan
    Za kaj takšnega moramo pa prav smolo imeti.

    Poglej z druge plati.Zamisli si,da premagamo-Brazilce!!!

  27. zogca said

    Takšen optimist pa tudi jaz nisem.

  28. Jazz said

    zogca said
    december 3, 2009 at 8:42 popoldan
    Takšen optimist pa tudi jaz nisem.

    Seveda si.Samo ne veš še tega…😉

  29. zogca said

    Napeto odštevanje do žreba leta

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/napeto-odstevanje-do-zreba-leta/218408

    Bom morala iti ven. Pa upam, da ne bom zamudila, vsaj ne preveč.

  30. webmaher said

    Anglija, ZDA, Alžirija in Slovenija gren naprejjjjjjjjj😆

  31. webmaher said

    Anglija-Slovenija 3:1
    ZDA-Slovenija 0:1
    Alžirija-Slovenija 1:2

    Može i bolje, naravno😆

  32. webmaher said

    Skupina A: Južnoafriška republika, Mehika, Urugvaj, Francija

    Skupina B: Argentina, Nigerija, Južna Koreja, Grčija

    Skupina C: Anglija, ZDA, Alžirija, Slovenija

    Skupina D: Nemčija, Avstralija, Srbija, Gana

    Skupina E: Nizozemska, Japonska, Japonska, Kamerun

    Skupina F: Italija, Paragvaj, Nova Zelandija, Slovaška

    Skupina G: Brazilija, Severna Koreja, Slonokoščena obala, Portugalska

    Skupina H: Španija, Švica, Honduras, Čile

  33. webmaher said

    Polokwane 13. junij ob 13.30: Alžirija-Slovenija 1:2

    Johannesburgu 18. junija ob 16.00: ZDA-Slovenija 0:1

    Port Elisabeth 23. junija ob 16.00: Alžirija-Slovenija 1:2:mrgreen:

  34. zogca said

    Zamudila sem žreb, ker sem predolgo ostala zunaj, ampak sem šla takoj pogledat, takoj.

    V bistvu sem kar zadovoljna.🙂

  35. webmaher said

    Midva sva pol oba zadovoljna:mrgreen:

  36. zogca said

    V bistvu da.

    Srbi so dobili pa Nemce, kajne?

  37. Spider said

    Kar zadovoljen, ja.

    Em, Srbe lahko dobimo v osmini, ker se naši skupini križata.

  38. zogca said

    Saj jih tudi bomo dobili, biliv mi.

  39. Spider said

    Če se to zgodi, pridem k tebi tekmo gledat, he he.

  40. zogca said

    Zdaj sem na CNN-u videla skupino G …😆

    Ajoj!
    ¨
    Gledat? Že imaš sponzorko?

  41. Spider said

    Zakaj sponzorko?

  42. zogca said

    Da ti plača potovanje.

  43. Spider said

    Sem mislil k tebi v LJ..

    A načrtuješ pot v Jar?

  44. zogca said

    Aja, k meni bi prišli vsi gledat? Petdeset vas ravno ne more priti, kakšnih deset pa lahko.

  45. webmaher said

    Žogca a bi bla ti moja sponzorka:mrgreen:

  46. zogca said

    😆 in 😆 in 😆 !

    Včasih so moški sponzorirali ženske. Časi se očitno spreminjajo.

  47. Spider said

    Kje sem rekel vsi?

    Preberi še enkrat..

    Če se to zgodi, pridem k tebi tekmo gledat, he he.

    ——

    Seeveda pa nimam nič proti, če nas je več.

  48. zogca said

    Bom povabila. Saj najbolj zabavno je, če nas je več.

  49. Spider said

    Čitam srbske forume. Oni so že svetovni rpvaki, samozavest na višku.

  50. zogca said

    Joj, tega užitka branja srbskih forumov si pa še nisem privoščila nocoj. Pa moram.🙂

  51. Spider said

    Tebe več ni nič na sc, ane.

  52. zogca said

    Ne, me ni.

    Ej, ne moreš verjeti, da je v zadnje pol ure nekdo registriral moj nick name ofsajderka. V te pol ure se je tudi že nekdo norca delal iz mene in me začil, tako da previdevam, da je to ista oseba. In bogsigavedi, kaj bo zdaj pisala. Spet nekdo, ki mu je dolgčas in hoče nagajati.

Leave a Reply

 
