Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne grem na Ceco, ker se bojim gripe!

Posted by zogca na november 28, 2009

76 Responses to “Ne grem na Ceco, ker se bojim gripe!”

  1. zogca said

    Objava je namenjena temu, da si danes dam duška s Ceco. In tudi temu, da me ne bo kdo spraševal, ali sem šla na koncert in bom potem z žalostimi prsti tipkala, da ne.😦

  2. Spider said

    Ti to resno? Ne greš na koncert zaradi strahu pred gripo?

  3. zogca said

    Smrtno resno. Če meni ne verjameš, lahko Jovanka potrdi. Pa ne gre toliko za to, da bi se jaz bala same gripe in tega, da bo bolna. Bolj me je groza tega, da bom zbolela in se bo potem delala panika cel teden, kot da sem že pet minut pred smrtjo.

  4. Spider said

    Aha, torej zarad mame.

  5. zogca said

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. zogca said

    V bistvu, da. Ker je nočem sekirati. Če dobim gripo, bo imela ona potem zaradi tega teden dni izredne razmere.

    Aha, torej zarad mame.

  9. zogca said

  10. zogca said

    Ta je pa za mojega princa!

  11. maxi said

    Smrtno resno. Če meni ne verjameš, lahko Jovanka potrdi. Pa ne gre toliko za to, da bi se jaz bala same gripe in tega, da bo bolna. Bolj me je groza tega, da bom zbolela in se bo pote/blockquote cite=””>

    Zaradi vse paranoje, si čisto izključila možnost, da jo preboliš v 3 dneh, komaj zaznaš, da si bolana in vmes nimaš prav nobene potrebe, da kogarkoli okoli sebe vznemirjaš. Ja tudi takšni primeri prebolene gripe H1N1 so, ampak o njih mediji ne pišejo, so premalo zaniamivi za okolico.

  12. Tana said

  13. zogca said

    To je zelo dobro vprašanje, Tana. Mislim to iz pesmi.😉

  14. zogca said

    Vem, tudi ta možnost obstaja. Lej, jaz se ne bojim gripe kot gripe, tudi nimam neke fiks ideje, da bom imela najtežjo možno obliko in skoraj umrla, ampak samo dejstvo, da bi deset dni pred koncertom poslušala o tem, da se ogrožam, da bi me potem dva dni spraševala, ali že kaj čutim in če slučajno bi zbolela, potem en teden poslušala … Včasih je laže preprosto ne iti.

    Zaradi vse paranoje, si čisto izključila možnost, da jo preboliš v 3 dneh, komaj zaznaš, da si bolana in vmes nimaš prav nobene potrebe, da kogarkoli okoli sebe vznemirjaš. Ja tudi takšni primeri prebolene gripe H1N1 so, ampak o njih mediji ne pišejo, so premalo zaniamivi za okolico.

  15. zogca said

  16. Tana said

    To je zelo dobro vprašanje, Tana. Mislim to iz pesmi.😉

    Se strinjam Žogca.😉 In odgovor na to vprašanje?

    Če se pa sedaj še malo pohecam, je pa čista resnica. Jaz grem zdaj na kosilo.😛

  17. zogca said

    Na Žogcin blog, je odgovor na to vprašanje.😉

    In odgovor na to vprašanje?

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. trnovčanka said

    Edini komad, ki ga poznam od Cece😀

  22. zogca said

    Zanimivo, ker tega pa jaz ne poznam.

  23. Spider said

  24. zogca said

    Ta pa ni ta prava, kaj?

  25. zogca said

  26. Spider said

    he he..od Cece ne poznam nobene pesmi

  27. zogca said

  28. zogca said

    Ti pa si za hece.

    he he..od Cece ne poznam nobene pesmi

  29. Spider said

    Res ne, Zogca. Ne poznam.

  30. zogca said

  31. zogca said

    Nobenega, res nobenega?

  32. Spider said

    Edino Drugarice od Luna in ceca

  33. zogca said

    Niti tega?

  34. Spider said

    Ne. res , ne poznam cecinih komadov.

  35. zogca said

    Potem se pa zdaj izobražuj. Preveč so ti všeč južnjakinje, da ne bi poznal Cecinih pesmi.😉

  36. Spider said

    Ha ha

    A ves da Nesojena tud ne posluša cece kaj prida.

  37. zogca said

  38. Spider said

    Jaz letim na pijačko.Čez kako uro pa pol sem nazaj po moje.Čau

  39. zogca said

    Že ni ta prava. 😆

    A ves da Nesojena tud ne posluša cece kaj prida.

  40. zogca said

  41. zogca said

    Uživaj. Jaz bom imela tukaj Cecin koncert, če že na pravega nisem šla.😦

    Jaz letim na pijačko.Čez kako uro pa pol sem nazaj po moje.

  42. zogca said

  43. zogca said

    Ta mi je ena izmed najljubših. Ne, ni mjut, samo se pesem začne šele po 30 sekundah spota.

  44. zogca said

  45. Lynx said

    Imam občutek da za Ceco ne bi vedeli, če se ne bi nekoč poročila s “pravim” človekom.

  46. zogca said

    Za nobeno od njih, lynx. Vse te pevke so se prebile zato, ker so imele pravega sponzorja, ki jim je pomagal posneti prvo ploščo in jim pomagal na teve.

  47. Lynx said

    Nimajo v Srbiji nobenega Mariota?

  48. zogca said

    Imajo Zvezde Granda ali kako se že reče tej oddaji. Na ta način je v zadnjih petih let prišlo ven kar nekaj odličnih pevcev. Prej pa … Ampak tam pa res dol padeš, ko vidiš, da v četrt finalu odpadejo takšni vokali. Ker mularija tako dobro poje. Res, tam ima ta zadnji boljši glas od pri nas prvega. Enkrat sem gledala eno takšno našo oddajo, potem pa še njihovo, ni primerjave. Očitno pri nas tisti, ki res znajo peti, ne pridejo na teve.

  49. zogca said

    Ena od zvezdic Granda.

  50. zogca said

    Še ena zvezdica Granda.

  51. Spider said

    Moja najljubsa

  52. nič hudega,ker nismo šle na Ceco. Prvo zdravje potem muzika. Naslednji koncert, ko bo gremo pa še Spiderja sabo vzamemo,da vidi kaj je mačka😀

  53. zogca said

    Ne, saj se ne sekiram pretirano. Malo mi je seveda žal, ampak kaj hujšega pa ne. Tako je, včasih se je treba odločiti in ko se odločiš, potem nimaš kaj za nazaj premlevati.

  54. zogca said

    FOTO: Ceca: Imam najlepšo publiko na svetu!

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/foto-ceca-imam-najlepso-publiko-na-svetu.html

  55. Kanja said

    Hm Žogca, a da bi šla in mami ne povedala, pa nisi razmišljala🙂🙂🙂

  56. zogca said

    Ne, tega pa jaz nisem v stanju narediti. Jaz vedno vse izblebetam v petih minutah. Preprosto ne morem živeti s tem, da nekomu ne dam informacije, za katero mislim, da bi jo želel. Takšna sem s starši, z moškimi, s prijatelji … Pet minut ne zdržim, da ne bi povedala.

  57. Spider said

    http://www.mojvideo.com/video-janko-ropret-ljubljancanke/19a7ea7cdf791f89909c

  58. Spider said

    http://www.mojvideo.com/video-ne-bodi-objestno-dekle/7acf11cc80b0b0a78608

  59. Lynx said

  60. zogca said

    Grom je spet udaril, Ceca si je spet pokorila množico

    http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/grom-je-spet-udaril-ceca-si-je-spet-pokorila-mnozico/218046

  61. Spider said

    Dobro zgleda.

  62. zogca said

    Oja.

  63. Spider said

    O ja, zelo.

  64. zogca said

    Sem tok fovš, ker njej vsako leto še malo zrastejo joški, meni pa ne, nočejo. 😆

  65. Spider said

    A ma umetne.

  66. zogca said

    Seveda.

  67. zogca said

    Mati narava ne dela takšnih žogc.

  68. Spider said

    Bi jo. O ja.

  69. Spider said

    😦

  70. zogca said

    Kolikor jaz vem, bi jo mnogi. Je kar vrsta.😆

  71. Spider said

    Torej bom tezko prisel na vrsto. Skoda.

  72. zogca said

    Verjetno res.

  73. cija said

    Ne, tega pa jaz nisem v stanju narediti. Jaz vedno vse izblebetam v petih minutah. Preprosto ne morem živeti s tem, da nekomu ne dam informacije, za katero mislim, da bi jo želel. Takšna sem s starši, z moškimi, s prijatelji … Pet minut ne zdržim, da ne bi povedala.

    jaz pa informacije bolj skopo odmerjam. Moja mama je ravno tako nek paničarik in se mi zdi, da manj, kot ve, bolje je zanjo. Nima smisla, da ji nekaj povem, zaradi česar potem tri dni ne bo mogla spat. Ker je bila sposobna klicat tudi na mojo firmo, kaj se dogaja z mano, ker se nisem javila s službenega potovanja (šla pa za dobra dva dni). brrrr
    Sploh v takim primerih sem mnenja, da česar ne veš, ne boli. Ni mi sicer ravno do tega, da bi lagala, samo raje se odločim, da ne govorim o tem.

  74. webmaher said

    Spider pri teli bo morda manj gužve, kužka pa le Žogci pusti tačas, bosta zihr na varnem:mrgreen:

  75. webmaher said

    Spider pri teli bo morda manj gužve, kužka pa le Žogci pusti tačas, bosta zihr na varnem:mrgreen:

  76. zogca said

    Saj vem, ampak jaz takšnih stvari ne morem skriti. Lažem ji o stvareh tipa … Si posesala? Pa nisem. Si oprala? In nisem. Preprosto mislim, da je ne zadeva to, ali imam jaz poln koš s perilom ali ne. To pa, ali jaz dobim gripo ali ne, se mi pa zdi, da jo zadeva. V takšnem primeru potem jaz ne znam biti tiho.

    Sploh v takim primerih sem mnenja, da česar ne veš, ne boli. Ni mi sicer ravno do tega, da bi lagala, samo raje se odločim, da ne govorim o tem.

Leave a Reply

 
