Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čakam te!

Posted by zogca na november 27, 2009

ČAKAM TE

Čakam te, prisluškujem miže,
kdaj med tisoči stopinj
začutim tvoje,
kdaj med tisoči zaznam
tvoj dih.

Povsod te iščem:
po vseh križiščih,
po vseh poteh,
v potezah prihajajočih in odhajajočih,
v igri oblakov,
v menjavah senc pod večer …
O, leta dolgo te iščem.

Nekoč boš prišla.
Z lasmi dišečimi po vetru
in brezmejni prostosti,
usodna, neizbežna,
z očmi pogubnimi kot zamolkel tolmun,
ki skriva v sebi
zdaj smrt, zdaj življenje …
Nekoč boš prišla.

Ker moraš priti.

Ivan Minatti

46 Responses to “Čakam te!”

  1. zogca said

    Še tretja v nizu pesmi, ki jih “repriziramo”.

  2. Spider said

    Joj. Kot nalašč zame…grrrrr….

  3. Simon said

    Jaz sem pa čist slučajno naletel na tvojo stran… Mi je všeč. Všeč so mi fotografije, izkušnje in besede. Energija. Potovanja.
    Še en nasvet… verjemi! Tudi jaz sem verjel!

    Jaz pa ti podarjam objem iz Ptuja🙂

  4. Jazz said

    No,moram rečt,da smo si nakaj takega pa tud že zaslužil!😛

  5. Spider said

    Mislil sem, da si fejst deklina
    načrtoval, da mi boš povila sina
    izkazala si se za spako
    v modrcu nosiš namesto jošk navlako.

    Kaj bo s tabo, ženska nesrečna
    sama sebi si na trenutke tečna
    hvalim Boga, da sem se te rešil
    zakaj nisem konca prej sam povpešil?

    A najslajše šele pride
    božja sodba ti ne uide
    šele takrat bom do konca srečen
    ko občutila boš srd moj večen!!!!

  6. lynx said

    Spider, sem že napisal, da imaš smisel. 🙂

    Tole daj na Mon. Mogoče bo brala (kot že je) in se bo raznežila. 😉

  7. Spider said

    Raje ne. Raznežila???

  8. pika said

    Žogca, res hvala za Minattija.Saj veš, da je “moj” pesnik, kajne? Uh, in tale njegova “Čakam te”. Kar na jok mi gre. Tako topla je in tako polna neizmernega upanja, da me kar boli. In tako zelo jo razumem. Ne vem, na neki čuden način pesem mojega življenja.

  9. zogca said

    Bomo reprizirali še kakšno njegovo. Zaenkrat imam za reprizo pripravljene še tri pesmi, ena je od Kačičeve, ena do Vande Šega in seveda še ena od Mauerjeve. Saj se bom kmalu podala v knjižnico iskati nove pesniške poslastice, ampak nekako se mi zdi kul, da tiste najboljše pesmi dam še enkrat gor. Ker res, so bile na blogu na samem začetku, pred letom in pol, ko je bil najmanj obiskan.

    Žogca, res hvala za Minattija.

  10. zogca said

    Simon, dobrodošel med nami! Upam, da se še kdaj oglasiš. Hvala, je prav, da verjamemo, je treba verjeti.

    Vračam objem na Ptuj! Imate res lepo mesto in gotovo se še kdaj vrnem tja. Tisti poster s podarjanjem objema, res mi je takrat polepšal že tako lep dan.

    Jaz sem pa čist slučajno naletel na tvojo stran… Mi je všeč. Všeč so mi fotografije, izkušnje in besede. Energija. Potovanja.
    Še en nasvet… verjemi! Tudi jaz sem verjel!

    Jaz pa ti podarjam objem iz Ptuja

  11. pika said

    Če je nekaj tako dobro, je dobro to ohraniti med ljudmi…ne samo na papirju.

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. maxi said

    Ker nikogar ne čakam, pa vseeno na nek načim stojim na mestu:

  15. maxi said

    načim=način

  16. cija said

    tale pa meni zvabi solze v oči
    šmrc

  17. maxi said

    Aja…hudo dobra fotka.

  18. maxi said

    Mene je pa ta znala naredit solzno:

  19. zogca said

    Oja.

    Aja…hudo dobra fotka.

  20. zogca said

    Poslušam. Lepa je.

    tale pa meni zvabi solze v oči
    šmrc

  21. zogca said

  22. maxi said

  23. zogca said

    A res mora? Jaz mislim, da mora.😉

    Ker moraš priti.

  24. Spider said

    Zogca, kako je mama?

  25. zogca said

    Zelo dobro. Ukvarja se z gripo.😉

  26. Spider said

    Torej je super, lepo.

  27. zogca said

    Da, kot sem rekla, se trenutno ukvarja z gripo. Je šla danes po neke recepte za pritisk oziroma srce, nekaj, kar je že veliko let in hej, v zdravstvenem domu tam v čakalnici ta njena generacija večinoma, pa vsi z maskami. Nič, je šla pa še mama k vratarju po masku. In potem so gledali drug drugega, kot da so vsi totalno kužni, pa verjetno nihče ni bil. Komedija, škoda, da sem jo zamudila, sem čakala spodaj v avtu. Me je mama vmes ene trikrat klicala, da mi reče, naj je ne čakam, ker ona je gotovo že gor dobila gripo. In potem je dol prišla s tisto masko. Ajoj, ajoj, ajoj.

  28. Spider said

    Joj.

    Daj mi nekaj povej. Mene nekaj ful muči. Rad bi naredil zadnji dober vtis na nesojeno, pa magari zadnjič v življenju. Nočem je prizadet, to ni v meni…

    Rad bi ji čestital za rojsni dan. Toliko da ve, da nisem čisto pozabil nanjo. Ničesar nočem od nje, niti hvala mi ne rabi rečt.

    A bo zgledalo ful psihopatsko, če ji pošljem čestitko, glede na to, da je ona mene odjebala?

    Ponavljam, da ničesar nočem od nje.Samo nočem, da jo moj sms prestraši.

  29. zogca said

    Če bo vse najboljše za rojstni dan res samo vse najboljše za rojstni dan, jaz s tem ne vidim nič narobe. Če bo res ostalo samo pri tem vse najboljše za rojstni dan. Meni se ne zdi nič slabo nekomu čestitati, če je namen tega res samo čestitka in nič drugega. Če pričakuješ, da potem ona padla skupaj od sreče, ti odgovorila, ti spet njej in gremo še enkrat, še dvajsetič znova, potem pa raje ne.

  30. Spider said

    Vse najboljse…veliko zdravja bla bla…Spider. Rojstni dan pa ima na pravoslavni bozic, to je kr kmalu. Za Novo leto ji pa ne bom poslal cestitke.

  31. zogca said

    Odmisli to do tedaj. Ne doktoriraj na tej čestitki. Ko bo prišel tisti dan, ji napiši vse najboljše in to je to.

  32. Jazz said

    🙂 Takole.Ena polence na ogenj:

  33. Tana said

    dobro jutro,😉
    pa naj bo… če je že ogenj, pa naj še diši…

  34. Jazz said

    Jaz pa še kar… 😉

  35. Tana said

    Jaz pa v pričakovanju večera😉

  36. Jazz said

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…

    To sem ti jaz hotu nalimat!Res!
    No,kot da sem ti… 😉

  37. Tana said

    ooooooooo, a res? “prenos misli” 😉

  38. Jazz said

  39. pika said

    Ni pogosto tukaj…a danes sem slišala to njeno pesem, njeno zelo osebno pesem…srečna, ker se nikoli nisem srečala z ničemer podobnim… morda je zato njen vokal takšen, kot je ona osebno…močna…pa čeprav večina (no, nekaj je tudi sama kriva za to) misli, da je samo ena glupa “blondina”…sama jo rada poslušam

  40. pika said

  41. pika said

  42. pika said

    Še ena, potem pa… lepo soboto vsem…

  43. zogca said

    Kristince pa nisem veliko poslušala v tem življenju, bo to očitno treba popraviti.

  44. Jazz said

  45. maxi said

  46. Jazz said

    O,Maxi!!! 😛

    http://www.mojvideo.com/video-andrej-sifrer-moje-miske/173223b2026db7d38716

Leave a Reply

 
