Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Jetrca in kifeljčki!

Posted by zogca na november 26, 2009

Bomo spet kuhali? Pa dajmo. Jovanka je poslala še dva recepta iz svoje kuhinje. Svinjska ali goveja jetrca v vinski omaki. Najprej na drobno narežemo čebulo, nakar se lotimo rezanja jetrc na majhne kose. Jetrca na hitro popečemo v ponvi. Zdaj je na vrsti omaka. Naredimo jo iz malo olivnega olja in vina, soli, popra in peteršilja. Popečena jetrca pomočimo v omako in jed je končana.

In še kifeljčki. Potrebovali bomo pol kile moke, 250 ml mleka, polovico kvasa, eno žličko sladkorja, žličko in pol soli, pol kisle smetane, eno jajce in 125 gramov raztopljene margarine. Najprej zmešamo eno žličko moke, eno žličko sladkorja, polovico kvasa in malo mlačnega mleka ter pustimo vzhajati. V jogurtov lonček damo beljak (rumenjak bomo porabili, da bomo premazali kifeljčke) in potem do polovice lončka nalijemo olje. Potem dodamo moko, sol, kislo smetano, vzhajan kvas, med gnetenjem pa dodajamo mlačno mleko. Jovanka opozarja, da je treba testo dobro zgnesti. Testa ne smemo pustiti vzhajati, ampak ga moramo takoj razvaljati v krog in narezati trikotnike širine sedmih ali osmih centimetrov. Vanje damo poljuben nadev, jih zavijemo in položimo v pekač, namazan z margarino. Kifeljčke prej s čopičem premažemo z margarino. Ko malo vzhajajo, jih namažemo še z rumenjakom in posujemo s sezamom ali makom. Pečemo jih približno pol ure in sicer pri 200 stopinjah. Kot sem omenila že zgoraj, je nadev poljuben, kifeljčki so namreč lahko slani ali sladki. Slani so lahko s skuto, hrenovko, sirom. Jovanka jih ima najraje z evrokremom, v katerega da mlete piškote in tako prepreči, da bi med peko stekel iz kifeljčka.

Dober tek! Če sta vam recepta všeč in želite poskusiti tudi druge Jovankine dobrote, ji najdete zbrane v kategoriji Kuhanje.

34 Responses to “Jovankini recepti! aka Jetrca in kifeljčki!”

  1. Lynx said

    Vanje damo poljuben nadev, jih zavijemo in položimo v pekač, namazan z margarino. Kifeljčke prej s čopičem premažemo z margarino. Ko malo vzhajajo, jih namažemo še z rumenjakom in posujemo s sezamom ali makom.

    Tole z vzhajanjem mi ni čisto jasno. Zanima me točno zaporedje postopkov.
    Hvala za razumevanje 😉

  2. Andrej34 said

    Joj.
    Ena ki preveč obvlada in ena, ki khmmm … pa dobimo! Dobro da princ tega ne prebavlja … bi ušel …:mrgreen:
    Upam, da ne bo zamere, če dodam kakšno pripombo.😉

    nakar se lotimo rezanja jetrc na majhne kose”

    Jeterca narezemo na tanke rezine. (lističe)

    Spečena jetrca pomočimo v omako in jed je končana.

    Spražena jetrca, prelijemo z omako in na hitro prevermo in jed je končana.

  3. zogca said

    Bo Jova razložila, ker jaz sem mrzla. Ta recept sem komaj scoprala skupaj, plus potem ga je Jova še dvakrat brala.

  4. zogca said

    Česa ne prebavlja? Imaš kakšne zaupne informacije, da moj princ ne mara jetrc?

    Dobro da princ tega ne prebavlja … bi ušel …

  5. zogca said

    Rezine?

    Jeterca narezemo na tanke rezine. (lističe)

  6. Andrej34 said

    Česa ne prebavlja?

    Bo Jova razložila, ker jaz sem mrzla.

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  7. zogca said

    Spremenila sem v popečena. Ker ne vem, ali je pražiti enako peči in ona je rekla, da jih pečemo. To naslednje je pa narobe, če sodim po Jovankino. Ker ona ni rekla, da jetrca prelijemo v omako, je rekla, da jetrca pomočimo v omako. In nobeno vretje ni bilo omenjeno.

    Spražena jetrca, prelijemo z omako in na hitro prevermo in jed je končana.

  8. Andrej34 said

    Spremenila sem v popečena.

    Recept je za pražena jetrca.
    Na sliki, pa imaš dušena jetrca v omaki “na temno”. (poznamo tudi “na belo” – recept je malo drugačen – manj čebule in zalijemo z kislo smetano)

    Ker ne vem, ali je pražiti enako peči

    Ne ni.
    Pečeš v pečici, pražiš pa v ponvi.

  9. zogca said

    Kaj natančno moram zdaj popraviti? Jaz se ne spoznam in se sploh ne pretvarjam, da se. Pišem to, kar mi govori Jovanka. Recepti so Jovankini, ne moji. Jovanka pa je rekla popečemo in tudi napisala popečemo. Dvakrat.

    Popečemo na hitro v ponvi …

    … v to omako tunkamo jeterca, ko jih spečemo …

    In zato sem napisala spečemo.

    Iluzorno je pričakovati, da ja ločim med spečenimi, popečenimi, pečenimi, praženimi, dušenimi. Mislim!!!!!

  10. Andrej34 said

    😎 Ja možnosti imaš več.

    Takole nekako jih pripravljam jaz, edino da na koncu špricnem malo vina in povrem.😉

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=4145

  11. Tana said

    Iluzorno je pričakovati, da ja ločim med spečenimi, popečenimi, pečenimi, praženimi, dušenimi. Mislim!!!!!

    to še jaz ločim med enimin drugim, ampak iluzorno je pričakovati, da kaj takega naredim:mrgreen: priznam pa, da se niti ne drugim. prepuščam….

  12. Tana said

    Andrej34 said😎 Ja možnosti imaš več.

    Hvala bogu, da je več možnosti, da ni samo eno in tisto edino prav😉

  13. zogca said

    Saj se bo Jova gotovo oglasila. Popoldne, ker ona v službi nikoli ne surfa. Če ne popoldne, pa jutri gotovo. In bo razložila. Lynxu. Pa tebi tudi. Čeprav, Andrej, dvomim, da bo spremenila svoje mnenje o tem, kako naredi to jed.😉

  14. trnovčanka said

    Tale recept dobi v roke najdražji. Pri nas je on zadolžen za jetrca. Vse kar jaz obvladam v zvezi z njimi je, da znam iti komu fajn na jetra😆

  15. zogca said

    :mrgreen:

    Jaz sem pa celo pekla jetrca lani. Pekla, pražila, dušila, to je zdaj dilema, naredila sem jih s čebulo in potem pojedla s kruhom. Bila so zelo dobra.

    Vse kar jaz obvladam v zvezi z njimi je, da znam iti komu fajn na jetra

  16. Jazz said

    V bistvu so res pražena najbolj pogosta(na olju in čebuli+ začimbe ter odprti posodi),ampak…ker sumim,da Jovanka uporablja ponve premerov nad 24 cm(težko orožje),ji jaz ne bi ugovarjal!😉

  17. kaj je zdaj to kompliciranje? mož mi je naštimal na spodnjem štuku plinski roštilj na katerem popečem z obeh strani na hitro jetrca in jih “tlačim” v pripravljeno omako in odnesem na mizo v jedilnico? kaj ni jasno?

  18. lynx said

    Jaz sem sicer vprašal za kifeljčke, ampak mimogrede, tole je res zanimiv način priprave jeter. Pri nas jih vedno pripravljamo hkrati z omako in ne posebej. Sestavine so skoraj iste, le petršilja ne uporabljamo, ampak začimbo, ki je menda sladki komarček ali koromač.

  19. Lynx- kdor ima rad jetrca je to tako okusno in dobro,da smo jih celo poletje pripravljali. Že ,ko smo se menili za obiske so naročili tako pripravljena jetra za kosilo.

    Kifli: v manjšo posodico daš najprej kvas,moko,sladkor in malo mleka ali vode -pusti,da vzhaja.

    To in ostale sestavine vliješ ,streseš v večjo posodo v kateri je moka. Daš vse kar je zgoraj napisano in vmesiš testo,ki ga razvaljaš na pult brez moke (malo namaži z raztopljeno margarino). Nareži, dodaj poljuben nadev (ker je testo narejeno za slano in sladko varijanto).

    Zavij, v pekaču namaži z margarino (raztopljeno) itd…

  20. zogca said

    Jova, lynxa po moje zanima ta stavek.

    Ko malo vzhajajo, jih namažemo še z rumenjakom in posujemo s sezamom ali makom.

  21. pika said

    Jap, gremo delat kosilo z večerjo. A, da se pridružim še sama enkrat kuharskim debatam. Jetrca, pražena. V celoti se strinjam z Andrejem. Morajo biti lističi, ne kosi. Sama jih najraje zamrznem in potem narežem s strojčkom za klobase ali kruh rezat. In potem so fino tanki lističi, hitro se spražijo in ne pustijo v ustih tisti pretirani mokasti okus kot kosi. A vsak po svoje, kajne?

    Uh, zdaj sem pa že lačna…

  22. lynx said

    To in ostale sestavine vliješ ,streseš v večjo posodo v kateri je moka. Daš vse kar je zgoraj napisano in vmesiš testo,ki ga razvaljaš na pult brez moke (malo namaži z raztopljeno margarino). Nareži, dodaj poljuben nadev (ker je testo narejeno za slano in sladko varijanto).

    Če sem prav razumel, jih tako pripravljene pustimo vzhajati, jih namažemo in damo v pečico.
    Bom poskusil in poročal o rezultatu.

  23. zogca said

    Imam dva princes krofa.🙂

    Uh, zdaj sem pa že lačna…

  24. zogca said

    Ti si pa širše uporaben, kaj?

    Bom poskusil in poročal o rezultatu.

  25. lynx said

    Pravzaprav se rajši pustim uporabiti za kaj drugega. 🙂

  26. zogca said

    Jaz sem nuna in te ne morem. Ampak tvoje kifejčke pa z veseljem pojem, če bodo užitni.

  27. zogca said

    Krofov ni več. 😳

  28. Andrej34 said

    pika said
    In potem so fino tanki lističi, hitro se spražijo in ne pustijo v ustih tisti pretirani mokasti okus kot kosi.

    Tako je Pika!😉
    Pridejo taki sočni, mehki … da se skoraj topijo v ustih (kot čokolada). Pa omakica v katero namakaš kruh.
    Da o teranu, ki paše zraven ne govorim.😀

    Hitro pripravljeno, noro dobro in še poceni.

    Moja vegi prijateljica, se sicer zgraža, ko ji omenim jetra:mrgreen: … ona peče neke jebene avokade z solato in je vsa zelena in nepotešena … ve se od česa.😀

    Torej pražena jetrca … kakor bi rekel Fazan (aka Sašo Hribar): “Kar je dobro, nej slabu.”:mrgreen:

  29. zogca said

    Katero meso ji po tvoje manjka?

    in nepotešena … ve se od česa.

  30. Andrej34 said

    zogca said
    Katero meso ji po tvoje manjka?

    :mrgreen: Ti pa nuna … ja malo morgen:mrgreen:
    Želodček ima nepotešen … o ostalih luknjah pa ne bi, ker😳

  31. zogca said

    Nič malo morgen.

  32. Poppy said

    mmmmm zdaj pa mam idejo, za ponedeljkovo kosilo😀 na hitro, toplo, super🙂 Jovanka hvala🙂 a je sploh važno al se popeče al popraži, saj vsi vemo, kaj se pod tem misli😉 brezveze delat disertacijo iz tega.

  33. monika said

    Žogca haj…princ pride, samo da omenim jetrca…v roku 1 ure…moje izkušnje…upam, da mi bodo jetrca uspela…prihaja princ čez 1 uro…še dobro, da še obstajajo slovenski moški z željo po avstroogrski hrani🙂

  34. zogca said

    Škoda, ker moj ne pride na jetrca.😦

    Dober tek.😉

Leave a Reply

 
