Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čigav je kužek?

Posted by zogca na november 26, 2009

Današnja uganka se razlikuje od vseh prejšnjih. Nikjer ni nobene ritke, oprsja, mišice ali česa podobnega. Da, kužek je, ljubek kužek. Ki na srečo ni brezdomec. Ima lastnico, ki zelo lepo skrbi zanj. Iščemo ime in priimek njegove lastnice.

Torej, čigav je kužek?

87 Responses to “Čigav je kužek?”

  1. Tale mi zgleda kot naš ki je prišel po enem mesecu gonitve domov!

  2. zogca said

    Dvomim, da je njemu dovoljeno, da se po mesec dni skupaj hajka po mestu.😉

  3. trnovčanka said

    Dobro jutro😀

    Temu psu ni nič hudega. Po mojem ima svojega nutricionista, maserja, kozmetičarko, frizerja.😆

  4. zogca said

    Oja, povsem mogoče.

    Po mojem ima svojega nutricionista, maserja, kozmetičarko, frizerja.

  5. zogca said

    In dobro jutro. Ugotovitev. Če gre človek spat pred enajsto, se sam od sebe in brez budilke komot zbudi ob sedmih.😉

  6. Jst grem spat ob 9 zvečer, ampak če dve uri prej seksam, spim do 9 zjutraj – z ali pa brez budilke!

  7. zogca said

    Spat grem ob devetih dvakrat na letu, ampak ker ne seksam, se ne zbudim ob devetih. Če grem spat ob devetih, sem ob šestih v luftu, brez budilke.

  8. trnovčanka said

    Hodim spat okoli 22ih, vstajam po ritmu otrok. Med 6.00 in 7.00. Se imam za srečno, ker oba prespita noč😀

  9. zogca said

    A tudi Trnovčanka ne ve, čigav je kužek? Ker če je temu tako, potem mi je končno uspela ena težka uganka.😉

  10. trnovčanka said

    Trnovčanka seveda ve, ampak bo še malo tiho, da ne pokvari veselja😀

  11. zogca said

    Aaaaa, okej, to sem hotela preveriti. Kul, se strinjam.

  12. zogca said

    Mimogrede, lahko postaneš svetovalka za uganke. Svetuješ znane osebnosti, fotografije.

  13. trnovčanka said

    Hehe svetovalka. Ma danes je tako težko dat nekaj, kar ne najdeš na netu v treh minutah. Edino če bi se res skoncentrirala na oči ali ustnice. Težka je ja.

  14. zogca said

    Saj, namen tudi ni, da se da nekaj, kar je povsem nemogoče ugotoviti. Ravno toliko, da se malo pomučijo, potem pa iz uganke nastane kakšna fejst debata. Saj ponavadi je tako.

  15. Poppy said

    jutro, joj tele pa ne vem, predvidevam pa, da ma tazga psička zihr kaka rahlo kodrasta svetlolaska:mrgreen:

  16. zogca said

    Predvidevaš narobe.

    predvidevam pa, da ma tazga psička zihr kaka rahlo kodrasta svetlolaska

  17. trnovčanka said

    A ok. Če je tako pa ni problema😀

  18. zogca said

    Te čakajo novi recepti, Trnovčanka. Mogoče že danes, če bo Jova popravila, kar sem spisala. Je eden od receptov malo bolj zapleten, pa sem ji raje dala prej za pregledat in popravit. Da ne bom kakšne bedarije dala na blog.

  19. Poppy said

    škoda:mrgreen:

    > predvidevaš narobe

  20. trnovčanka said

    Super za recepte. Zdaj sem že precej v zaostanku😳

  21. zogca said

    Ampak ni pa vprašanje tako težko. Je lastnica znana po svoji ljubezni do kužkov in, to je pa namig, nima samo enega.

  22. zogca said

    Jaz tudi. Trenutno jih bolj pišem kot preskušam. Če ne prej, jih bom nekaj poskusila okoli božiča in novega leta. Se mi zdi, da se takrat skorajda ne spodobi vlačiti domov že narejeno hrano.

    Zdaj sem že precej v zaostanku.

  23. cija said

    A je od Milene Močivnik? Ona jih je imela kr nekaj…:mrgreen:

  24. zogca said

    Ne, ne bo prava. Glej gor, kar je napisala Trnovčanka.

    Evo kopiram.

    Temu psu ni nič hudega. Po mojem ima svojega nutricionista, maserja, kozmetičarko, frizerja.

  25. Tana said

    Kaj pa če je od naše Jovanke? ona ima tako luštnega… mislim kužeka… :D… pa kolko se spomnim Jovanka ni blond…

  26. zogca said

    Jovanka ni blond, ampak tudi njena kužika ni blond. Je črna boksarka.

  27. A…je kdo kaj slišal okrog Bložiča?

  28. Tana said

    Žogca, kakšna je pa nagrada za tistega, ki bo uganl? A so še vedno kondomi v špilu?😀

  29. zogca said

    Kdo je Bložič?

  30. zogca said

    Nagrade smo kar ukinili, ker so vsi, ki so dobili kondome, napisali, da jih ne potrebujejo.😯 Jaz sem se šla osveščanje za varen seks, ampak …

    Žogca, kakšna je pa nagrada za tistega, ki bo uganl? A so še vedno kondomi v špilu?

  31. zogca said

    Še en namig.

    O gospe lastnici tega kužka se zadnji teden ogromnooooo govori.

  32. Ja Bložič je srečanje blogerjev za Božič?

  33. zogca said

    Nič ne vem o tem.

  34. Petra said

    Oprah?

  35. zogca said

    Bravo, Petra, bravo!!!

    Oprah?

  36. Petra said

    Wiiiii🙂 hvala, hvala. Sam ne vem al je Luke, Layla al Gracie?
    Sicer mi je pa takoj ona na misel prišla, potem pa še omemba nutricista …

  37. zogca said

    In dobrodošla med nami!!!

    Wiiiii hvala, hvala.

  38. zogca said

    Še dokaz, da je imela Petra prav.

  39. zogca said

    Poglej fotografijo. Ti uspe razbrati z obeska? Če je tisto sploh ime. Če je ime, potem je najbliže Gracie. Čeprav meni se bere bolj kot Dar-ne vem kaj.

    Sam ne vem al je Luke, Layla al Gracie?

  40. Petra said

    In dobrodošla med nami!!!

    Hvala.

    Da vidim kaj sem spacala zdej🙂

  41. zogca said

    Ti je ratalo. Ker meni v tem vrstnem redu ne rata citirati. Naredim kaos.

    Da vidim kaj sem spacala zdej.

  42. Petra said

    Pa sej je isto – al napišeš najprej svoj odgovor, pa potem citiraš ali obratno. Priznam, da je meni lepše najprej citat, pa potem odgovor. Najbrž pa tele citate delam najbolj kmečko od vseh – kopiram HTML kodo, potem želen citat in zaklučim s kodo.

    Ti je ratalo. Ker meni v tem vrstnem redu ne rata citirati. Naredim kaos.

  43. zogca said

    najprej citat, pa potem odgovor.

    Da poskusim.

  44. zogca said

    Zdaj vidiš, zakaj jaz delam obratno? Ker ne znam.

  45. Petra said

    Ko kopiraš drugič kodo HTML, moraš pred besedo BLOCK… dati znat /

    tkole

  46. zogca said

    A pred? Jaz dajem za za kodo. Bom poskusila še enkrat.

  47. zogca said

    Drugi poskus.

    Takole.

  48. zogca said

    Bravo jaz!!!

    Hvala.

  49. Petra said

    Bravo jaz!!!

    Hvala.

    Bravo!

    Prosim.🙂

  50. zogca said

    Tisočkrat sem to naredila narobe, ampak res. Zato sem obupala. Narobe pa sem vedno naredila zato, ker sem / tlačila na konec kode, namesto pred besedo blockquote.

  51. Jazz said

    zogca said
    november 26, 2009 at 11:59 am
    Tisočkrat sem to naredila narobe, ampak res. Zato sem obupala. Narobe pa sem vedno naredila zato, ker sem / tlačila na konec kode, namesto pred besedo blockquote.

    Nisi mogla počakat??Tana bo mene naučila,jaz bi pa tebe…. 😦

  52. Petra said

    ja, v HTMLju znak / predstavlja STOP, kar pomeni, da rečeš konec. Ampak konec čemu?
    Zato daš vedno pred besedami, takoj za znakom <, ker želiš nehati s to funkcijo.

  53. zogca said

    Lej, Petra, če bi jaz uporabila zdravo pamet, ampak je nisem … Ko boldam, pa znam nehati boldat in zanimivo, kaj, vedno dam / pred b, ne za b. Po kateri logiki naj bi bilo pri drugi kodi drugače? Še en dokaz, da logika vedno deluje, samo uporabljamo je ne.

  54. Petra said

    Ne se razburjat. Škodi.😛

  55. zogca said

    Ne, saj se ne. Samo ugotavljam, kako ne razmišljam. Čeprav mislim, da razmišljam, še vedno ne. Ker stvar je bila noro logična.

  56. Žogca a ti slučajno tekmuješ na tekomovanju: Koliko komentarjev lahko pustim sama sebi?

  57. zogca said

    😯

    Ne, zakaj? Se ti zdi, da imam kakršnokoli korist od tega, ali je pod objavo deset komentarjev več ali manj?

    Žogca a ti slučajno tekmuješ na tekomovanju: Koliko komentarjev lahko pustim sama sebi?

  58. zogca said

    Ni nikogar tukaj?

    Sem hotela malo počvekati, preden grem za 45 minut na kavč. Oja, začne se moja najljubša serija.

  59. zogca said

    Obožujem ga!!!

  60. zogca said

  61. Spider said

    No, čigav je kuža?

  62. zogca said

    Je že zgoraj Petra uganila. Od Oprah.

  63. Jazz said

    A se Bela ladja še vrti?
    Nova serija?

  64. Jazz said

    Pijem kafučino na mleko😉

  65. John said

  66. Jazz said

    John said
    november 26, 2009 at 9:16 popoldan

    Huh,v izvedbi S&G je bla klasika,nekoč…

    Danes pa Tina 70 let! Pa Cit.DS tudi skoraj🙂

  67. zogca said

    Vrti se, da. Ampak zdaj bodo najprej odvrteli vse dele do zdaj, potem pa menda sledi nova sezona.

  68. zogca said

    Mister Slovenije

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/mister-slovenije-med-poceni-prostitukami.html

    Je kateri všeč???

  69. maxi said

    Ah, kje pa daleč od sanjskega/fatalnega. To je pravzaprav še otrok od moškega.🙂

  70. zogca said

    Absolutno premlad. In še kaj bi lahko dodala, ampak raje ne bom.

  71. Tana said

    Je kateri všeč???

    meni ne, zelo daleč od tega, da bi mi bil všeč🙂

  72. zogca said

    A se bomo šle pritožit?:mrgreen:

  73. maxi said

    Nee, zakaj le. Naj ima pobič danes veselje….čez leta bo pa tudi on spoznal bistvo.🙂

  74. zogca said

    Bistvo???

  75. Tana said

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/foto-slovenke-obvladajo-trebusni-ples.html

    zanimivo. Nismo mi kar tako za k maš, kot bi nekateri radi videli:mrgreen:

  76. maxi said

    Bistvo???

    Ja bistvo…ki iz pobča nardi dedca.🙂

  77. maxi said

    Tana…carice smo, ubogi na lepoti tega sveta tisti, ki tega ne koristi.:mrgreen:

  78. zogca said

    Naša Jova obvlada.

    Nismo mi kar tako za k maš, kot bi nekateri radi videli

  79. zogca said

    Še vedno ne vem, kaj to je.

    Ja bistvo…ki iz pobča nardi dedca.

  80. Tana said

    Tana…carice smo, ubogi na lepoti tega sveta tisti, ki tega ne koristi.:mrgreen:

    se več kot strinjam maxi, še žal jim bo, ker ne koristijo:mrgreen:

  81. maxi said

    Še vedno ne vem, kaj to je.

    Kaj bi zdaj rada, da ti opišem evolucijo moškega❓
    Bistvo je tisto dejstvo, kar nekoga naredi dedca in brez česar nekdo še vedno zgleda mlečen. Kaj jaz vem kaj to je, vem samo, da je razlika, ki se vidi, občuti, okusi…lahko tudi vonja…hehe

  82. Tana said

    lahko tudi vonja…hehe

    kot sem že enkrat rekla, pravi moški mora dišati “kot moški”…. se zopet strinjami s teboj maxi🙂

  83. asdf said

    oj!
    ne vem, če ste tega modela že spoznali, meni je eden najbolj odbitih. kaj vse ljudje ne kupijo!

    lp

  84. zogca said

    Vonj po moškem? Od princa najljubši film je Vonj po ženski.😉

    pravi moški mora dišati “kot moški”…

  85. zogca said

    To sem pa enkrat videla.:mrgreen: Valjda je ljudem jasno. Jim ni?

    ne vem, če ste tega modela že spoznali, meni je eden najbolj odbitih. kaj vse ljudje ne kupijo!

  86. zogca said

    To, da!!!

    Kaj bi zdaj rada, da ti opišem evolucijo moškega

  87. zogca said

    Osmišljena je tudi že naslednja uganka.😉

Leave a Reply

 
