Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V kandelaber in po tleh!

Posted by zogca na november 25, 2009

Vsi vemo, da so modne revije v resnici predstavitve oblačil, ki jih v resničnem življenju nihče ne nosi. Vsaj jaz še nikoli na ulici nisem srečala nikogar z antenami na glavi, v obleki, ki okoli telesa zaseda še dva metra prostora, v čevljih, za katere, če ne bi bili na nogah, sploh ne bi vedela, kaj so. Prav zato modnih revij ne gledam, rada pa, priznam, pogledam, kaj nosijo zvezdnice. Tokrat sem si ogledovala Victorio Beckham in prišla do zaključka, da …

Zaletela bi se v kandelaber. Ali pa bi telebnila po tleh. Verjetno pa bi se najprej zaletela v kandelaber, pet minut pozneje pa bi še telebnila po tleh. Kakorkoli, moje poti bi bilo kaj hitro konec. Oja, polna sem spoštovanja do Davidove soproge in drugih žensk, ki so vsak dan urejene, vendar preprosto ne razumem, kako jim vedno uspe, da so tako “pošlihtane”, kako jim uspe hoditi v čevljih, v katerih jaz niti sedeti ne bi znala, kako vidijo ovire, ko pa jim klobuk prekriva pol obraza, vsekakor pa oči. Mogoče si mislite, da Posh ne bi smela primerjati z nami, običajnimi smrtnicami, kajti ona se vse dneve in noči ukvarja s svojo podobo … Ko, na primer, hodim po trgovinah, velikokrat naletim na gospe in gospodične, ki so prodajalke, v službi stojijo osem in več ur in ves ta čas so v desetcentimetrskih petkah. Jaz bi po uri ali dveh začela stokati, jokati, cviliti, se smiliti sama sebi.

Kako jim uspe, da so tako “pošlihtane” in se hkrati tudi dobro počutijo? Pri meni je prvo ali drugo, oboje hkrati nikoli. Jup, fovš sem. Jaz bi šla v takšni opravi v kandelaber in po tleh.

70 Responses to “V kandelaber in po tleh!”

  1. webmaher said

    Pa saj bi te nekdo lepo pobral😆

  2. Schnuy said

    jaz sem v 10-cm petah tudi psa po travniku že sprehajala (pa ne 5-kilogramskega) in popolnoma dostojno ostala v vertikali🙂

  3. zogca said

    Jaz imam ene z 10 centimetrsko peto. Te sem ogromno nosila (se jim tudi vidi), ampak pes, led, zelo hitra hoja, to se ne bi šla. Potem imam pa še ene, ki se jim vidi, da jih nisem ogromno nosila. Po eni uri v njih hočem noge zamenjati za tuje.😉 Ampak pri nobenih ni petka tako visoka, kot ta na fotografiji, predvsem pa en tako tanka. Ne bi pa jaz zavestno nikoli obupa petk, če bi vedela, da bom več kot dve, tri ure hodila ali stala. Enostavno sem prevel komot, pa ne vem, ali je to prav.

  4. kaja said

    Petke so del mojega vsakdana in si svojega delovnega dne brez njih ne predstavljam. Niso ravno 10-centimetrske in tako tanke, a še vedno dovolj visoke – recimo 8 cm. Včasih se mi zdi, da ne znam več hodit v ravnih čevljih🙂 V petkah se od nekdaj odlično počutim in enostavno uživam v njih, seveda pod pogojem, da gre za usnjene čevlje.

  5. zogca said

    V to fazo bi tudi jaz prišla, Kaja, ampak ne vem, kako. Sicer pa to poznam, moja teta je vedno govorila, da ne zna hoditi v ravnih čevljih in je res tja do 60-tega leta nikoli nisem videla brez pet. Odkar je šla v penzijo, se je pa naučila, pa menda sploh ni bilo lahko.

  6. kaja said

    Žogca, vaja dela mojstra…..svoje 10-centimetrske petke na noge, pa par tur po ljubljanski promenadi pa bo🙂

    Vsak začetek je težek😉

  7. Tana said

    Prav zato modnih revij ne gledam, rada pa, priznam, pogledam, kaj nosijo zvezdnice.

    Res je tako, kot si napisala, večina stvari (od oblačil, obutve, modnih dodatkov), ki jih vidimo na modnih revijah je za nas “navadne smrtnice” več ali manj neuporabnih. Se pa včasih najde tudi kaj takšnega, ki je uporabno tudi za nas. Jaz si kar rada pogledam kakšno modno revijo, da tako dobim malo filinga, kaj je v sezoni tisto najbolj “inn”….
    So pa tudi modne revije pri nas, kjer so predstavljene še kako uporabne zadevščine (npr. meni je zelo všeč Liščina… perilo in kopalke). Pri teh modnih zadevščinah pa je tudi fajn, da dobiš malo vpogleda, katere barve so moderne, kakšni dodatki, vzorci….Sicer pa tudi v trgovinah (vsaj v teh, katerih kupujemo mi) ni dobiti izdelkov iz teh revij. Tako da to si pa lahko ogledamo na “zvezdnicah”. Moram pa priznati, da mene pa ravno obratno, to preveč ne zanima. Mislim na to, kaj nosijo.

    Sicer pa tudi jaz prisegam na čevlje s petkami. Sem kar zmerila višino teh, ki jih imam danes obute. točno 8 cm. In počutim se prav fajn, udobno in elegantno. Nizkih pet oz. brez pet čevljev ne nosim, razen športnih copat.😉
    Aha, tudi sobne copate nimam čisto ravne, ampak take, ki imajo polno peto. Najrajši imam tiste bele “ortopedske”. Sicer niso glih ortopedske ampak se jim tako nekako reče.🙂

  8. romeno said

    Občudujem ženske, ki se ob vsem tem mučenju še lahko smejijo zraven🙂

  9. zogca said

    Najbolje, da začnem, preden bo led.

    svoje 10-centimetrske petke na noge, pa par tur po ljubljanski promenadi pa bo

  10. zogca said

    Enako.

    Občudujem ženske, ki se ob vsem tem mučenju še lahko smejijo zraven.

  11. zogca said

    Še raje bom po ulicah marširala s temi.

    Moje stare Mary Janike so šle po dvanajstih letih v smeti. To so bili moji najljubši čevlji vseh časov. Zdaj v Dr. Martins trgovini nisem videla Mary Jane modela. V neki normalni barvi. Okej, te v linku so kjut, ampak pač niso barva, ki bi …

  12. trnovčanka said

    Žogca, jaz grem v kandelaber pa po tleh v supergah, kavbojkah in gologlava. Zasanjan štor pač😳

  13. zogca said

    Midve sva si en malček podobni. Jaz sicer v supergah ne padam po tleh, se pa spotikam. Mi je čudno, da si še nikoli nisem zvila gležnja, kolikokrat sem narobe stopila.

  14. trnovčanka said

    Jaz sem si ga😦 Že parkrat. V supergah.

  15. trnovčanka said

    Žogca to je letnik kriv😆

  16. zogca said

    Po moje mene rešujejo samo trde kosti. Pa včasih res ne vem, kako mi uspe. Na ravnem, ampak res ravnem narobe stopim.

  17. zogca said

    A si videla dve novi objavi z recepti? Z recepti za takšne kot sva midve.😉

  18. zogca said

    Razmišljam, razmišljam, razmišljam … Mogoče pa res.

    Žogca to je letnik kriv

  19. trnovčanka said

    A si videla dve novi objavi z recepti? Z recepti za takšne kot sva midve

    Videla! Vsi pridejo v poštev. Mlince naravnost obožujem😀

  20. zogca said

    Jaz pa mlincev že sto let nisem jedla, ampak jih imam v spominu kot nekaj, kar sem imela rada. Ne pomnim pa, da sem jih kdaj videla v trgovini. Saj se kupijo, a ne?

  21. trnovčanka said

    Se kupijo, pa tudi naredit jih je (baje) enostavno. Meni jih še vedno mati pečejo kadar si jih zaželim😳

    Zdaj moram pa vse knjige prestavit na višje police. Najmalajši je knjigožer po mami. Samo on v dobesednem pomenu, ne prenesenem. (slišim dragega kako mu jih puli iz rok)

  22. zogca said

    Če se kupijo, se kupijo!!!!!!

    Se kupijo, pa tudi naredit jih je (baje) enostavno.

  23. zogca said

    Uhhhhhhh.

    Najmalajši je knjigožer po mami. Samo on v dobesednem pomenu, ne prenesenem.

  24. zogca said

    Amazon me je danes razveselil še z dvema knjiga. Že včeraj me je z eno. Tri pa še čakam.

    Joy!!!

  25. trnovčanka said

    Če se kupijo, se kupijo!!!!!!

    :mrgreen:

    Jaz sem pa končno tvoje zapravljivke dobila v knjižnici. Lušno sproščujoče branje. Najbolj se mi dopadejo njene projekcije prihodnosti.

    Knjige prestavljene eno polico višje. Za en teden bo zadostovalo😉

  26. trnovčanka said

    Žogca mislim, da si bila ti udeležena v enem zgodnejših kregov o brisačah. Mi lahko prosim razložoš to famo okoli brisač na monu? Jaz ne štekam.

  27. zogca said

    Love them!!!

    Kaj pa njena pisma v banko? Meni so svetovna.

    Najbolj se mi dopadejo njene projekcije prihodnosti.

  28. trnovčanka said

    Pisma so tudi fina😀 Ma lušna je nasploh.

  29. zogca said

    Ej!!!!!!

    Jaz se nikoli nisem kregala o brisačah. Jaz sem samo enkrat napisala, da jih vržem v stroj, ko se obrišem po prhanju. To je vse. Potem se je ena histerična ženska spravila name in če sem ji stokrat napisala, da pač vsak dela po svoje in to je to … Ne in ne in ne. In potem ta fama, da se jaz kregam o brisačah. Pa če sodim po slogu pisanja, je to ta ista ženska, ki je danes najbolj norela in bila najbolj nesramna. Jaz danes niti ene same besede nisem napisala v teh temah. Mi je brez veze. Jaz delam tako, kot pač delam. Me ne moti, če drugi delajo drugače in se me tudi tiče ne.

    Žogca mislim, da si bila ti udeležena v enem zgodnejših kregov o brisačah. Mi lahko prosim razložoš to famo okoli brisač na monu? Jaz ne štekam.

  30. zogca said

    Me je sram, ampak ta zadnje knjige še vedno nisem prebrala do konca. Tiste z dojenčkom. Prišla do stote strani in … Ne utegnem. Če imam čas brati, berem astrologijo.

  31. trnovčanka said

    Razumem zdaj. Meni je šlo danes malo čez mejo dobrega okusa. Niti smešno ne več.

    To z otrokom sem prebrala. Zdaj sem tri. Prvo, sestro in otroka. A je še kakšna?

  32. zogca said

    Meni je noro. Še bolj noro pa mi je, da je to ženšče, ko je bila tista travma s Primožem, bilo najbolj glasno, da se mi kakor maščuje zaradi brisač. Mislim!!!

    Aha, manjkata ti še druga in tretja knjiga.

  33. zogca said

    As Sophie Kinsella

    The Shopaholic Seriesn° Book Title Year
    1 The Secret Dreamworld of a Shopaholic (also titled Confessions of a Shopaholic) 2000
    2 Shopaholic Abroad (also titled Shopaholic Takes Manhattan) 2001
    3 Shopaholic Ties The Knot 2001
    4 Shopaholic & Sister 2004
    5 Shopaholic & Baby 2007
    6 Sixth Shopaholic Book 2010

  34. trnovčanka said

    Fino😀

  35. maxi said

    Jaz imam neskončno rada petke, samo ne take 10 cm. Verjetno zato, ker imam dovolj v višino in s 10 cm, sem večja od 2/3 moških.:mrgreen:

    Te sem danes gledala take so kot, da bi si jih narisala, imam nekak občutek, da ta zima ne bo mogla minit brez njih::mrgreen:

    http://www.deichmann.si/site/sl/catalog.php?brand=18&category=0190157100000614&product=973943

  36. zogca said

    Moja bodoča žena.😉

    Verjetno zato, ker imam dovolj v višino in s 10 cm, sem večja od 2/3 moških.

  37. zogca said

    Druga knjiga je po mojem mnenju celo najboljša.

    Fino

  38. zogca said

    Meni niso všeč, ampak hvala za spletno stran.

    Te sem danes gledala take so kot, da bi si jih narisala, imam nekak občutek, da ta zima ne bo mogla minit brez njih:

  39. maxi said

    Moja bodoča žena.😉

    :mrgreen:

    Ps: Če se dobro spomnem, sva isto velike.🙂

  40. Spider said

    Na ženskem čveku pravijo, da sem ženska v moškem telesu, ker nosim roza majco, sede lulam hahahahah..

    Lahko mi ga malo..veš kaj. Naj imajo doma svoje smrdeče kranjske janeze..

  41. maxi said

    Meni niso všeč, ampak hvala za spletno stran.

    Meni pa tako zelo, da bom težko nocoj spala.😀

    Ps: Boh dej kašnih drugih (bolj koristnih) vzrokov nespečnosti.:mrgreen:

  42. zogca said

    Ne vem, ker jaz nisem višja od 2/3 moških. Kje pa, nikoli.

    Ps: Če se dobro spomnem, sva isto velike.

  43. zogca said

    To sem brala, da, ampak se razumela, da ti to pišejo zaradi odsotnosti vseh dlak.

    Na ženskem čveku pravijo, da sem ženska v moškem telesu, ker nosim roza majco, sede lulam hahahahah..

  44. zogca said

    Jokanje zaradi neuslišanje ljubezni, mogoče?

    Boh dej kašnih drugih (bolj koristnih) vzrokov nespečnosti.

  45. Spider said

    No, kakorkoli, nenavadno dost s eobremenjujejo, kje vse se brije nekdo, ki ga sploh ne poznajo. Na srečo ne čutim prav nobene potrebe, da bi se spoznaval s kom od tam.

  46. maxi said

    Ne vem, ker jaz nisem višja od 2/3 moških. Kje pa, nikoli.

    Če dodaš 10cm?…večina moških je med 180 in 185 višine.🙂

  47. maxi said

    Jokanje zaradi neuslišanje ljubezni, mogoče?

    Niti ne. Si želim, da zberem moč in končam nekaj, kar sicer močno gori ampak nima prihodnosti.
    Torej, lahko bi bila bolj prošnja za kaj novega….z več možnosti v prihodnosti.

  48. zogca said

    Tega dodajanja pa nisem videla. Jaz sem danes tako lepo zaspana, kot bi ves dan smučala. Pa nisem. Ne tisto, ko si mrtev zaspan. Tako prijetno sem zaspana. Nocoj bom pa šla bolj zgodaj spat. Z novo knjigo. Tisto, ki je prišla včeraj. Planets in composite. Bom analizirala najinega dejvisona in potem zaspala.

    Če dodaš 10cm?…večina moških je med 180 in 185 višine.

  49. zogca said

    Jaz v bistvu ne razumem, zakaj si jim to sploh razlagal.

    No, kakorkoli, nenavadno dost s eobremenjujejo, kje vse se brije nekdo, ki ga sploh ne poznajo. Na srečo ne čutim prav nobene potrebe, da bi se spoznaval s kom od tam.

  50. zogca said

    Bom po tisti knjigi, ki je pa danes prišla, Planets in transit, jutri pogledala, kako bo s tem.

    Niti ne. Si želim, da zberem moč in končam nekaj, kar sicer močno gori ampak nima prihodnosti.

  51. Spider said

    Ja napisal sem pač, malo pa tud zato, ker sem itak vedel, da bodo popizdili hahaha…

  52. zogca said

    Meni je, po pravici povem, tudi to nevšečno. Nisem sicer velika ljubiteljica dlak, ampak … Si jih pa vedno tako izberem, da že po naravi niso kosmati po trebuhu, hrbtu, ampak samo po rokah in nogah. Brez tega pač ne gre.

  53. maxi said

    Bom po tisti knjigi, ki je pa danes prišla, Planets in transit, jutri pogledala, kako bo s tem.

    Hvala ker tako lepo skrbiš zame😳 ….naj ti bog na otrocih/ljubezni povrne (smo učasih rekli).

  54. zogca said

    Ne bom imela nič proti. Mislim, z ljubeznijo lahko Bog tudi pretirava, z otroki mu ni treba. Čez številko dve mu ni treba iti.

    Hvala ker tako lepo skrbiš zame ….naj ti bog na otrocih/ljubezni povrne (smo učasih rekli).

  55. zogca said

    Za moške bralce bloga!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/foto-seksi-ameriske-nogometasice.html

  56. zogca said

    Uffffff!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/divje-seksala-na-vrhu-ure.html

  57. Lynx said

    Si jih pa vedno tako izberem, da že po naravi niso kosmati po trebuhu, hrbtu, ampak samo po rokah in nogah.

    Do sedaj si izbrala dva. Dosti premalo za statistično obdelavo. 😉

  58. zogca said

    Dva za daljši čas. Ampak kdaj prej tudi še kakšnega za krajši.😉

  59. Lynx said

    Ampak kdaj prej tudi še kakšnega za krajši.

    Eh, Žogca. Kdaj prej je bilo že dolgo nazaj. Tvoji takratni fanti so bili še mlečni in puhasti. Tudi oni so zdaj bolj poraščeni, vsaj večina, ker se to z leti intenzivira. Preverjeno. 🙂

  60. zogca said

    Tri leta nazaj. Med predbivšim in princem. Če sem jaz takrat imela 30 let, so jih oni imeli med 33 in 38. Pač niso bili mlečni.

    Kdaj prej je bilo že dolgo nazaj. Tvoji takratni fanti so bili še mlečni in puhasti. Tudi oni so zdaj bolj poraščeni, vsaj večina, ker se to z leti intenzivira. Preverjeno.

  61. Lynx said

    Tri leta nazaj. Med predbivšim in princem. Če sem jaz takrat imela 30 let, so jih oni imeli med 33 in 38. Pač niso bili mlečni.

    Potem imaš pa srečo. 🙂
    Ne vem le, kako jih izbiraš, oziroma si jih. Odpela srajco in rekla: “Ti si dober, ti tudi, ti pa ne, ker si preveč kosmat” 😉

  62. zogca said

    Imam nos za te stvari. Čeprav, pri princu sem se pa zmotila. Zanj sem mislila, da je kot medved, ampak mi je dokazal, da ni. Kar sredi restavracije je začel zavihovati pulover do ramen.🙂 Joj, kok je bil fleten, ko mu je toliko pomenilo, da je meni všeč. Moj lepi princ.

  63. zogca said

    Tole ni zame.

  64. lynx said

    En vic o dlakah:

    Učiteljica piše z levo roko po tabli, ko Tine vzklikne:
    > “Učiteljica, vi nimate dlak pod levo pazduho!”Učiteljica reče:

    > “Tine, pospravi stvari in pojdi domov za danes.”
    > Naslednji dan učiteljica med razlaganjem snovi dvigne desno roko in Tine
    > pokomentira, da nima dlak niti pod desno pazduho.
    > Učiteljici prekipi:
    > “Tine, pospravi stvari in ostani doma do konca tedna.”
    > Naslednji teden Tine spet pride v šolo, ko učiteljici pade iz rok kreda.
    > Nagne se, da bi jo pobrala, Tine pa tudi, da bi ji jo pomagal najti.
    > Nenadoma se vzdigne in začne pospravljati stvari, učiteljica pa ga presenečeno vpraša:
    > “Kam pa ti?”
    > Tine odgovori:
    > “Zame je to šolsko leto končano.”

    In nekaj za moške:

    http://www.worktobejudged.com/strippause/peca.html

  65. zogca said

    :mrgreen:

    “Zame je to šolsko leto končano.”

  66. Shirley Valentine said

    Hihi, tri dni po tvoji objavi… da nisi ti tudi vještica, ne samo astrologinja :))))

  67. Shirley Valentine said

    Hihi, tri dni po tvoji objavi… da nisi ti tudi vještica, ne samo astrologinja :))))

    http://www.dnevnik.si/novice/estrada/1042318726

  68. zogca said

    Ojoj, ojoj, ojoj. Mogoče pa sem vještica!!!!!!

    da nisi ti tudi vještica, ne samo astrologinja

  69. zogca said

    Še en članek sem našla!

    Operacija stopal ali konec visokih petk

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/operacija-stopal-ali-konec-visokih-petk.html

  70. […] zogca na februar 4, 2010 Se spominjate objave z naslovom V kandelaber in po tleh? Med drugim sem takrat skupaj z vami ugotavljala, kako gospe Bekcham uspe hoditi okoli v čevljih z […]

Leave a Reply

 
