Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nostalgija!

Posted by zogca na november 24, 2009

82 Responses to “Nostalgija!”

  1. zogca said

    Že dolgo nismo bili zares muzikalni. Predlagam osemdeseta!!!

  2. Jazz said

    http://www.welkestijl.nl/

  3. zogca said

    Meni odpre guestbook. Šele link gor na RTL neko lestvico. Aja, dovolim😉 tudi sedemdeseta in devetdeseta. Čeprav moja so bila osemdeseta.😉

  4. Jazz said

    Ti dela?

  5. pika said

    Dober večer vsi skupaj…uh, Žogca… ni dobro, ni dobro… ker bom seveda spet izbrala DS…sama si kriva! Pa naj bo tokrat ena, ki ni tako pogosto tukaj (da ne bom spet rekla, da še ni bila, ker je sigurno bila!)…

    Sicer pa…kako ste preživeli ta čudoviti torek?

  6. pika said

    Madonca, poslušam in enostavno vem, da so najboljši!!!

  7. Poppy said

    u ravn fajna muska, a lahk vprašam kako pripopate te celotne oknčke z glasbo gor? jaz ne znam 😦

  8. zogca said

    Na kakšen način? Odpelje me do trgovine, kjer lahko kupim diske.

    Ti dela?

  9. zogca said

    Samo link od YouTuba skopiraš. Ali tisti gor v okencu ali pa desno. Link strani, na kateri se nahaja pesem. To je vse.

    u ravn fajna muska, a lahk vprašam kako pripopate te celotne oknčke z glasbo gor? jaz ne znam

  10. pika said

    Nadaljujem…saj res, zakaj bi skrbeli…

    Poppy (jaz, totalno atehnični tip) končno lahko nekaj pojasnujem : na YouTube prekopiraš pri URL celoten naslov in ga pripopaš sem; samo ne smeš kasneje več nič pisat! V tem je vsa finta. So me tukaj tehničari naučili…. važna jaz

  11. pika said

    Jaz sem že bolj stara, pa sem počasnejša kot Žogca… Why worry?!

  12. zogca said

    Ti kar. Bom jaz za protiutež s svojim diskom.

    ker bom seveda spet izbrala DS…sama si kriva!

  13. zogca said

    Da, kot je napisala Pika. Če hočeš kaj napisati, napišeš. Koda za YouTubu pride potem. Če je kaj napisano za kodo YouTuba, se prikaže samo povezava, ne pa tudi okence.

  14. pika said

    K vragu; brez te skoraj ne morem…potem pa več ne bom, prav?!

    Lahko noč vsem…

  15. Poppy said

    hmm pa dejmo probat..

  16. zogca said

    😯 Še devet ni. Te kdo čaka v postelji?

    Lahko noč vsem…

  17. pika said

    “Ti kar. Bom jaz za protiutež s svojim diskom.”

    Moram delat… za službico…morda pridem kaj kasneje…

  18. Poppy said

  19. zogca said

    Poppsy, pojma nimam, zakaj ne dela. Ker jaz nič drugega ne naredim, samo kodo nalepim.

  20. pika said

    “Še devet ni. Te kdo čaka v postelji?”

    Naj se ti pozlatijo (kaj pozlatijo, podiamantijo… kakšna beseda pa je to?!…) besede…

    A grem za vsak slučaj pogledat…morda pa je kdo tam pristal, pa sploh ne vem! Hudiča, pa zapravljam tu čas z vami…

  21. zogca said

    Aha, drugič je pa uspelo.🙂

  22. Poppy said

    uaaa a zdej pa dela, prej pa ni hotl, čeprav potem nisem nič pisala več

    anyway, ta je 90ta, pa bolj poskočna😀

  23. zogca said

    Nikoli se ne ve.😉

    morda pa je kdo tam pristal, pa sploh ne vem!

  24. Poppy said

    me je angina v petek položila u postlo, zdej so pa kooončnooo antibiotiki prjel, me je pa začel razganjat😀

  25. zogca said

  26. pika said

    Sem pogledala po vseh posteljah v stanovanju in pod njimi… imaš idejo, kje bi še lahko bil? Morda v pomivalnem stroju, kaj? Ah, če je tam noter, potem ga sploh ni…ker mora bit pa res majhen, da se lahko tja zloži!

    Same bedarije kvasim; moram it delat!!!!!

  27. zogca said

    Pa še spat ti ni treba zgodaj, a ne? Ker ti ni treba zgodaj vstati. Luštno.

    me je pa začel razganjat

  28. Poppy said

  29. zogca said

    Moški so ponavadi:

    – blizu likalne deske

    – blizu korita za pomivanje posode

    – blizu pralnega stroja

    Če ti tam, ne vem, kje bi bil. :mrgreen:

    kje bi še lahko bil?

  30. zogca said

  31. Poppy said

    hvala za pomoč obema!😀 mah vstat moram zgodaj, da pol tud on vstane pa gre v službo, sicer pa zamuja, ker kar podaljšuje tist spanc.. ampak me ne moti, itak zadnje par dni cele dneve spim, tako da sem zutri spočita :)če ne grem pa pol ure kasnej dalje spat😉

  32. zogca said

    Nikoli ni bila hit, ampak jaz sem jo oboževala.

  33. zogca said

    Uhhh, to pa je odgovornost. Ki ji jaz ne bi bila kos. Midva s predbivšim sva skupaj zaspala in prespala vse. Večkrat. Dokler ni začel moj oče zjutraj klicati. Prav sramota. Pri princu ni bilo težave, ker se je on zbudil. Samo enkrat je tudi on zaspal.

    mah vstat moram zgodaj, da pol tud on vstane pa gre v službo, sicer pa zamuja, ker kar podaljšuje tist spanc..

  34. zogca said

    Tale pa je bila hit in to velik, ampak je jaz nisem prav posebej marala.

  35. zogca said

  36. izbrana said

    No, pol pa osemdeseta :)…… mal za boljšo voljo, al zakaj?

    Jaz bi tudi One more try…..😦

  37. zogca said

    Jaz bi tudi one more try.

  38. zogca said

  39. Poppy said

  40. maxi said

    Ni 80-ta, samo mi danes že cel dan poje Tony:

  41. zogca said

  42. zogca said

    Zdaj pa, ko sem začela z Duranovci, mi pa ni več pomoči.

  43. zogca said

    Foto: Do božiča je še mesec dni, lučke že gorijo

    http://www.rtvslo.si/zabava/zanimivosti/foto-do-bozica-je-se-mesec-dni-lucke-ze-gorijo/217668

  44. zogca said

  45. zogca said

  46. pika said

    Moški so ponavadi:

    – blizu likalne deske
    – blizu korita za pomivanje posode
    – blizu pralnega stroja

    Če ti tam, ne vem, kje bi bil.

    Ups, očitno ne poznam moških! Sama jih nikoli ne bi iskala blizu omenjenih treh zadev. Hvala za nasvet.

    Mimogrede… ni ga blizu nobene od teh treh stvari. Ali pa…definiraj “blizu”…Blizu?! Blizu s prostorskega vidika ali čustvenega ali …???

    No, sedaj grem pa še jaz spat. Nadaljujem jutri z iskanjem. Po službi, seveda.

    Lahko noč in se mi je “zaluštalo”…

  47. pika said

    Dobro jutro, zaspanci…

    Ena pesem za nekoga, ki jih je vedno rad poslušal in znal preliti nežnost pesmi v trenutke z mano…

  48. zogca said

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. John said

  52. Lynx said

  53. Spider said

    Film “Šišanje”, o srbskih skinih, pride ven drugo leto. Komaj čakam.

  54. Jazz said

  55. zogca said

  56. zogca said

  57. zogca said

  58. zogca said

  59. zogca said

  60. zogca said

  61. zogca said

  62. zogca said

  63. zogca said

  64. zogca said

  65. zogca said

  66. zogca said

  67. zogca said

  68. zogca said

  69. zogca said

  70. zogca said

  71. zogca said

    To pa niso več osemdeseta.

  72. Jazz said

    Prvi! 😛
    Jutro!

  73. lynx said

    Drugi!
    Dobro jutro!

  74. Tana said

    Drugi!

    ne, druga sem bila jaz… ti si tretji!

  75. lynx said

    ne, druga sem bila jaz… ti si tretji!

    Res je, za minutko si me prehitela. 🙂

  76. lynx said

  77. pika said

    Cyndi…hvala, Lynx, že kar nekaj časa je nisem poslušala. Nekoč je nedko rekel, da ga spominjam nanjo. Da sem tako odštekana, kot je ona. Eden najlepših komplimentov, kar sem jih kdajkoli dobila. Tista nežnost in čutnost ter tista divja stran nje… imaš jo rad, ali pa je preneseš…ni vmesne poti…

    Eno, bolj redko slišano; vsekakor manj kot True Colors… a je lepa, čudovito nežna, zasanjana in …preprosto zapeljiva v tej bosi prozorni oblekici…vsaj sama jo tako vidim…ja, nostalgična postajam…

  78. pika said

    uh, same napake… rad ali NE preneseš…

    in ni bil nedko, ampak NEKDO…

    Gremo delat kosilo z večerjo.

  79. zogca said

    Lynxov komad je fantastičen.

  80. zogca said

  81. zogca said

  82. lynx said

    Lynxov komad je fantastičen.

    Ni moj.😦
    Sem si pa sposodil kitaro in kdo ve, mogoče pa kdaj napišem kaj podobnega. 😉

Leave a Reply

 
