Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ljubi moj!

Posted by zogca na november 23, 2009

NEKJE

Imela sem samo eno željo,
da bi imela tvojo ljubezen,
da bi zrla
v zasanjano nebo
tvoje duše,
v tvoje oddaljene oči.
Kako mehke so bile moje sanje
in to je bilo moje življenje,
tvoje ime
in tvoj obraz
v mojih mislih.
Iščem zvezdo,
za katero sem hodila,
nikjer več je ni.
Pozabil si mi povedati,
da te ne smem čakati,
a jaz sem te čakala
in zdaj sem utrujena
in vsak dan se čudim …
Ljubi moj,
še živim.

Anka But

65 Responses to “Ljubi moj!”

  1. zogca said

    Druga v nizu pesmic, za katere sem se odločila, da jih “repriziram”.

  2. zogca said

    Namesto, da bi delala, sem z dolgimi matematični kolobocijami računala, katerega dne se bom poročila. In izračunala. Potem si nisem mogla pomagati in sem šla računat še za princa. Še ena matematična kolobocija in … Prišel je ven isti datum!!! Zdaj pa, če se ne misliva istega dne poročati z različnima človekoma, potem bi se pa lahko kar midva poročila. Ker res, isti datum je padel ven.

  3. Lep dekolte…za vmes počivat!

  4. zogca said

    Kar se mene tiče, je deklote fantastičen. Njo pa tako in tako obožujem. Je tako lepa, da se človek ženskega spola kar vpraša, ali je prav biti hetero.:mrgreen:

  5. webmaher said

    Deklote je fantastičen skoraj kt od Žogce:mrgreen:
    Matematika pa škriplje dons ali pa to rubrika Saj ni res pa še bo sam počakajte ne bit nestrpni:mrgreen:

  6. zogca said

    Matematika ne škriplje. Jaz sem prav izračunala. Kaj vse to pomeni, bo pa tako in tako življenje pokazalo.😉

  7. Nevenka said

    Tudi če človek ne verjame, dobro dene, ko ti nekaj napove kaj lepega, upanje kar malo zraste🙂

  8. zogca said

    Malo reklame!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/beograd-ponuja-bogato-nocno-zivljenje.html

  9. zogca said

    To mi je pa sploh lepo, da sem sama prišla do tega. Matrala sem se, ugotavljala, računala, iskala, prekladala karto in da, mi je ratalo. Prav hepi sem. Zdaj, ko znam, gre seveda laže. Za princa sem izračunala v par minutah.

    Danes bom gotovo hepi. Če zaradi ničesar drugega, zaradi tega.😉

    Tudi če človek ne verjame, dobro dene, ko ti nekaj napove kaj lepega, upanje kar malo zraste.

  10. Jazz said

    Zdaj me pa že ima,da bi še meni…. ammm me je že minilo. : mrgreen:
    Veš,če bi meni računala,bi me morala imet v objemu.Za nuno se pa to ne spodobi….😦
    pa povsod tud ne morem bit,a ne Tana?

  11. zogca said

    Tebi bi zaman računala, ker arabska točka, prek katere se to računa, velja samo za prvi zakon. Preverjeno. Verjemi, da je avtor preveril, on se je petkrat poročal, od tega dvakrat z isto ženo. On pravi, da je to karma. Venera v konjunkciji s Saturnom v sedmi hiši. Moji prijateljici se to ne zdi tako huda karma. Petkrat medeni tedni. :mrgreen:

  12. Jazz said

    :mrgreen:

  13. zogca said

    Kdo me bo zbrcal po riti, da se bom lotila pospravljanja stanovanja? Kriza!!!

  14. Jazz said

    Se mi ne da listat nazaj… s kakšnim “kapučinom” se ti zadevaš? Da še jaz probam… mam kuli v roki!😉

  15. zogca said

    Jacobs 2 in 1. To je kava, ne kapučino. Najdeš ga ali v modri vrečki ali modri škatlici, odvisno od količine.

  16. zogca said

    http://www.germandeli.com/ja2in1icawad.html

  17. Jazz said

    zogca said
    november 23, 2009 at 6:15 popoldan
    Tebi bi zaman računala, ker arabska točka, prek katere se to računa, velja samo za prvi zakon. Preverjeno. Verjemi, da je avtor preveril, on se je petkrat poročal, od tega dvakrat z isto ženo. On pravi, da je to karma. Venera v konjunkciji s Saturnom v sedmi hiši. Moji prijateljici se to ne zdi tako huda karma. Petkrat medeni tedni.

    Evo,ležim na kavču in naenkrat,-naj me strela…kako pa ti svoji ženi izračunaš zadeve,men pa kao ne moraš…pa vzemi severni tečaj,magari Rudolfov nos,če arabci ne dajo….

  18. Lynx said

    Lep dekolte…

    Mati Narava, največja umetnica, tudi če pomaga podložen nedrček.

    Namesto, da bi delala, sem z dolgimi matematični kolobocijami računala, katerega dne se bom poročila. In izračunala. Potem si nisem mogla pomagati in sem šla računat še za princa. Še ena matematična kolobocija in … Prišel je ven isti datum!!! Zdaj pa, če se ne misliva istega dne poročati z različnima človekoma, potem bi se pa lahko kar midva poročila. Ker res, isti datum je padel ven.

    Evo, to rabim. Datum. Potem bom tvoj največji vernik. 😉
    Kaj pa datum moje poroke lahko izračunaš? Za nazaj, seveda.🙂

  19. zogca said

    Bravo za tistega, ki ga je izumil.

    tudi če pomaga podložen nedrček.

  20. zogca said

    Žogca kot boginja, hmmm.😉

    Potem bom tvoj največji vernik.

  21. zogca said

    Verjetno lahko. Če imam arabsko točko, potem pač gledam, kdaj se jo je vladar sedme hiše dotaknil. Lahko, da se je je tudi večkrat, eden od teh datumov bi potem moral biti to.

    Kaj pa datum moje poroke lahko izračunaš? Za nazaj, seveda.

  22. zogca said

    Veš, na takšen način tudi potrjujejo, da zadeva deluje. Da vzamejo datume poroko in gledajo. Saj tako so do tega tudi prišli. Do vseh teh točk so prišli na takšen način. S preučevanjem kart in spoznanjem, da se določene stvari ponavljajo. Te arabske točke so tako in tako stare več tisoč let, če prav razumem. Torej si jih dolgo preverjali.😉

  23. maxi said

    No, potem zračunaj meni datum poroke za nazaj, da se bo Jazz lahko še bolj jezil….😛

  24. maxi said

  25. Jazz said

    maxi said
    november 23, 2009 at 8:53 popoldan
    No, potem zračunaj meni datum poroke za nazaj, da se bo Jazz lahko še bolj jezil….

    To znam tudi jaz.Starost tvoje hčerke plus devet mesecev.To je dan poroke plus pol ure. 😛

  26. zogca said

    Zakaj bi se Jazz jezil? Ne razumem.

  27. zogca said

    Okej.

    ASC + DSC – Venera

    17,53 + 240 + 17,53 + 180 = 455 stopinj in 46 minut

    Zdaj pa to minus Venera, ki je 5,23 + 180.

    455,46
    minus
    185,23
    je 270,46

    Torej je tvoja arabska točka zakona oziroma poroke na 0,46 stopinje kozoroga.

    Zdaj grem pa prekimat nazaj tvojo karto, pa da vidimo, kaj je in kdaj hodilo čez to točko.

  28. zogca said

    Joj, pri tebi je pa signifikator Luna in če gledam tranzitno, ta pride okoli vsak mesec. Tako da to pade v vodo. Progresivna nama tudi pade v vodo, ker takrat si bila še premlada. A poskusim z Jupitrom? Jupiter ti je šel čez to točko 07/01/1996. Ne vem, ker s signifikatorjem tvoje sedme hiše ne morem pomagati, ker je preveč hiter planet, če gledam tranzite. Ne vem, če je prav, da namesto tega upoštevam Jupitra.

  29. zogca said

    Primer Charlesa in Diane!

  30. zogca said

    Moram preučiti celo knjigo od Blaschkeja. Jaz sem se samo na to eno stran osredotočila. Imam knjigo na računalniku, pa tudi po pošti jo dobim. Če jo kdo hoče v računalniški izvedbi, jo lahko dobi.

  31. webmaher said

    kuk strani to?
    sicer pa vprašanje zakaj bi se pa ti morala poročiti🙄

  32. maxi said

    07/01/1996

    To ni pravi datum, samo to bi mi še manjkalo, da se januarja poročim. Bolj dolgočasnega meseca od tega pa ne…

  33. zogca said

    Saj mi ni bilo logično. Bi morala pa res biti visoko noseča, da bi se takrat. Kakorkoli že takrat ti je šel Jupiter čez to točko. Če grem po Blaschkeju, moram pri tebi iskati Luno na arabski točki. Pač, jaz sem videla Jupitra, pa sem to napisala. Ampak po Blashckeju mora biti Luna na arabski točki. Je pa keč v tem, da je Luna najhitrejši planet in ne morem upoštevati tranzitne Lune, ker tranzitna Luna obrne okoli vsakih 28 dni. Bom raziskala, kaj se v tem primeru gleda in potem preučila.

  34. zogca said

    Ima jih kakšnih 200. Imam pa tudi druge knjige, skripte. Če se kdo hoče učiti. Takšna knjiga ti nič ne pomaga, če se prej ne naučiš osnov.

    Zskaj se pa jaz ne bi poročila?

    kuk strani to?
    sicer pa vprašanje zakaj bi se pa ti morala poročiti

  35. zogca said

    Bom pa počakala, kaj bo o mojem odkritju povedala moja astrologinja.

  36. maxi said

    Bi morala pa res biti visoko noseča, da bi se takrat.

    Tako suhoparno banalnega vzroka za poroko pa še meni ni uspelo najti.

  37. zogca said

    Lej, po logiki stvari pade ven več datumov. Tudi na Mars. Tudi na Merkurja. Ampak z Luno jih pade ven pa preveč. Mi je pa totalno fascinantno, res, da pri princu in meni pade ven isti datum. To pa …

    Jaz se nikoli ne bi poročila samo zaradi nosečnosti, bi pa se poročila noseča, če bi tako naneslo.😉

  38. maxi said

    Lej, po logiki stvari pade ven več datumov. Tudi na Mars. Tudi na Merkurja. Ampak z Luno jih pade ven pa preveč.

    Saj nima veze, sem kar tako rekla.

  39. zogca said

    Bom jaz to prokljuvala in dom dobila tvoj datum.

    Ej, hočeš decembrske aspekte, nekakšen forecast? Sprobavam en program.

  40. zogca said

    Jaz se pri sebi veselim tega aspekta.🙂

    * Trine Jupiter – Sun
    (from 4 December 18:00 until 16 December 6:00; exact 10 December 20:34)
    Everything may be pouring in at once, and it’s all good news. Your career direction gets some encouragement, and life’s problems should find easy solutions. You may benefit from an older person or one in authority. Life could assume a dreamlike stance.

  41. webmaher said

    Žogca tis čist notr padla…a ti pridem stanovanje pospravit😆

  42. zogca said

    To pa ne bi bilo tako narobe. Saj sem sama nekaj začela, ker jaz vseeno ne prenesem nereda, ampak prav daleč pa tudi nisem prišla.

    Padla not, kaj čem? V nečem noter je treba biti.

  43. maxi said

    Ej, hočeš decembrske aspekte, nekakšen forecast? Sprobavam en program.

    Ma kamot, če se ti da…🙂

  44. zogca said

    Kaj porečeš na tole, Web?

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042317234

  45. zogca said

    Bo program sam spisal.

    Ma kamot, če se ti da…

  46. zogca said

    Table of Planetary Aspects

    * Square Saturn – Saturn
    (until 3 December 13:00)
    This could be a somewhat difficult time, when circumstances may block you or bring you to a standstill. It is easy now to work at cross-purposes to your own interests. A good time to step back and re-evaluate your aims and goals. This may take some time.

    * Trine Jupiter – Uranus
    (until 3 December 13:00)
    A time to take risks and dare to be a little unconventional. You will prosper through new insights, inventions, and an independent point of view. Your career could open up by taking the road less travelled by, daring to be the oddball… new approaches.

    * Opposition Jupiter – Mercury
    (until 1 December 13:00)
    Opportunities and obvious career decisions may go against your ideas on the subject. These easy solutions and possible alternatives may be a challenge to the way you think. Communication about your job may be difficult now.

    * Square Pluto – Pluto
    (all period long; exact 23 December 16:42)
    A time when all that is personal, sensitive, and secret will come storming out of the closet to confront you. A cornucopia of emotional vulnerabilities for you to cope with. Change is the easiest thing to do. Let it flow and let it go.

    * Opposition Pluto – Saturn
    (until 28 December 1:00)
    Inner searching and a sense of being vulnerable and exposed could tempt you to drop your responsibilities and spend more time on personal growth. It may be difficult to concentrate on your duties during this time of psychological sensitivity.

    * Conjunction Saturn – Pluto
    (until 17 December 13:00; exact 1 December 9:19)
    You will probably be reviewing a lot of very sensitive psychological material. Although you may not be able to notice any change, this is a chance to organize your thoughts and build new habits that will bring orderly change in the future.

    * Square Venus – Sun
    (from 1 December 10:00 until 2 December 23:00; exact 2 December 4:18)
    You may find some of your values at odds with your own best interests. You may not appreciate tradition or someone older or in authority.

    * Sextil Venus – Pluto
    (from 3 December 14:00 until 5 December 3:00; exact 4 December 8:26)
    You may enjoy probing into your inner workings or some good solid gossip. You value your darker, more secretive areas and don’t mind working through some sensitive problems.

    * Opposition Mercury – Moon
    (from 4 December 3:00 until 5 December 11:00; exact 4 December 19:04)
    You may find yourself reflecting on your own youth or some event in the past. Communication with those around you, especially younger people, may be difficult or combative.

    * Sextil Venus – Jupiter
    (from 4 December 14:00 until 6 December 4:00; exact 5 December 8:59)
    The good life, and all that is fine and luxurious, may be what you value just now. You could enjoy making your own way and finding solutions to whatever problems you have.

    * Conjunction Venus – Neptune
    (from 4 December 22:00 until 6 December 11:00; exact 5 December 16:24)
    You may enjoy a good movie or book or feel like escaping from day-to-day realities for a while. You can appreciate an imaginative approach and may value communal or futuristic ideas.

    * Trine Mercury – Sun
    (from 5 December 7:00 until 6 December 15:00; exact 5 December 22:54)
    You are at your mental best with sharp ideas and clear thoughts. This is an excellent time to make decisions and take care of mental work.

    * Sextil Venus – Venus
    (from 5 December 11:00 until 7 December 1:00; exact 6 December 6:02)
    Your taste in art and appreciation in general are heightened. Perhaps a good time to select furnishings, colors, and so on — the finer things of life. Your sense of value is to the fore. A great time to just sit back and enjoy what you have, to live life.

    * Trine Saturn – Jupiter
    (from 5 December 13:00; exact 24 December 18:04)
    Outer circumstances and the flow of events make it easy for you to make clear decisions, see the road ahead, and move forward. Things seem to fall in place, and progress is easy. Be careful not to overextend or bite off more than you can chew.

    * Opposition Mercury – Saturn
    (from 6 December 14:00 until 7 December 22:00; exact 7 December 6:01)
    Someone may tend to put the damper on what you say or think, or in some way manage to restrict your ability to communicate. You may have thoughts that differ with the establishment (the law).

    * Square Mercury – Pluto
    (from 7 December 4:00 until 8 December 12:00; exact 7 December 19:53)
    You may be having some dark and secret thoughts. Sensitive areas of your mind may intrude and appear obsessive. You may be suspicious of someone.

    * Trine Mercury – Mars
    (from 8 December 1:00 until 9 December 9:00; exact 8 December 16:57)
    Your mind is quick and sharp, and your words are the only weapon you will need today. You have insight into your emotions and drive, and you can talk about your feelings with great insight and fluidity.

    * Square Mercury – Venus
    (from 8 December 20:00 until 10 December 4:00; exact 9 December 11:56)
    Your ideas and thoughts may run counter to accepted values, your own or those of others. You may find yourself in a disapproving mood. Decisions made now may have to be re-thought later. You could find yourself tense.

    * Conjunction Mars – Mercury
    (from 10 December 1:00 until 30 December 20:00)
    You may be very forceful in what you say and think. With all of this emotional energy, you could speak or communicate very well. You have mental drive.

    * Trine Sun – Mercury
    (from 11 December 0:00 until 12 December 22:00; exact 11 December 22:43)
    New ways to communicate or an easy manner will make conversations and interactions go well today. You may find yourself more talkative and facile than otherwise. A dialogue with an older person may take place.

    * Sextil Sun – Uranus
    (from 11 December 8:00 until 13 December 6:00; exact 12 December 6:46)
    Take a little trip, or get outside today. You may want to break that routine and try something new or different right now. You may discover insights into day-to-day problems that will be of great value later.

    * Sextil Saturn – Neptune
    (from 12 December 1:00)
    Circumstances should work together to help bring out your ideals, make it easier to make your dreams real. You may find yourself examining and testing ideals, separating the wheat from the chaff. All in all, a good time to project your image.

    * Sextil Mars – Uranus
    (from 13 December 1:00 until 28 December 0:00)
    You feel like being different, trying something new and unusual. A perfect time for new ideas, a breakthrough in thinking, a novel approach.

    * Trine Venus – Mercury
    (from 17 December 2:00 until 18 December 15:00; exact 17 December 20:23)
    Perhaps a time to think and study, for you have a real appreciation for ideas and thoughts. You may find yourself enjoying a long conversation, writing a letter, or making a special phone call.

    * Sextil Venus – Uranus
    (from 17 December 8:00 until 18 December 21:00; exact 18 December 2:53)
    Independence, as well as anything unusual or different, is valued. You may enjoy getting away from routine and doing something completely different for a change.

    * Opposition Sun – Moon
    (from 19 December 10:00 until 21 December 8:00; exact 20 December 9:00)
    An important relationship, perhaps a younger person or someone in your near environment, may come into focus today. There could be an emotional overtone to all of this that may require understanding and flexibility on your part.

    * Trine Sun – Sun
    (from 21 December 2:00 until 23 December 0:00; exact 22 December 1:15)
    An easy, calm day that should find everything running in a smooth manner. Ideas and interaction with authority figures or older people may be in the fore. Working with — rather than against — the flow should be easy to do.

    * Square Mercury – Uranus
    (from 21 December 3:00 until 24 December 8:00; exact 22 December 11:07)
    Your mind is set on hair trigger just now and this could result in some hasty decisions, if not a few explosions. There may be a lot of tense energy and unusual thoughts. You could find yourself changing your mind again and again.

    * Opposition Sun – Saturn
    (from 22 December 23:00 until 24 December 21:00; exact 23 December 21:53)
    Obstacles to self-discipline or to your sense of organization may appear. You could be frustrated by someone in this regard, or external events might pile up and be thrust upon you. Authorities and red tape may stand between you and your goals.

    * Square Sun – Pluto
    (from 23 December 19:00 until 25 December 17:00; exact 24 December 17:36)
    A very superficial day. It may not be possible for you to penetrate to anything remotely meaningful or moving. Perhaps a sense of the artificial, the repetitive, the senseless. You can’t seem to get beneath the surface.

    * Opposition Venus – Moon
    (from 23 December 21:00 until 25 December 11:00; exact 24 December 15:57)
    You may find yourself with a different set of values and at odds with younger people or with your surroundings. You may not like the way they are or what they represent.

    * Trine Sun – Mars
    (from 25 December 0:00 until 26 December 22:00; exact 25 December 23:21)
    A good day to get things done. Good eye-hand coordination and sustained effort make almost any task run well. You may feel like exercising or getting out and about. Emotions are very present but within control.

    * Trine Venus – Sun
    (from 25 December 6:00 until 26 December 19:00; exact 26 December 0:31)
    You are in a (perhaps) rare mood of self-enjoyment and can appreciate your own better qualities. You may see value in or feel love for an older person or someone in authority.

    * Square Sun – Venus
    (from 26 December 3:00 until 28 December 1:00; exact 27 December 1:54)
    Don’t pick out that new car today, because your sense of value may be stressed. You may be unable to appreciate or value people and things now. Your tastes may offend someone older or in authority.

    * Opposition Venus – Saturn
    (from 26 December 18:00 until 28 December 7:00; exact 27 December 12:38)
    Someone important or in authority may oppose your values and put a damper on your desires. You may be unable to appreciate their attitude or understand their problems.

    * Square Venus – Pluto
    (from 27 December 10:00 until 28 December 23:00; exact 28 December 4:37)
    You value what is above-board and straightforward and have a particular aversion to what is secret, intense, and private. You do not enjoy gossip or nosy neighbors just now.

    * Conjunction Saturn – Venus
    (from 28 December 1:00)
    You can expect some sort of major re-evaluation of your likes and dislikes, how and what you enjoy or appreciate about yourself and life — your value system. You may find that your appreciation for the quality of everything is stronger. Re-appraisal.

    * Trine Venus – Mars
    (from 28 December 10:00 until 29 December 23:00; exact 29 December 4:41)
    You may find yourself looking for a little romance today or at least enjoying some emotional release. You can appreciate feelings and movement. You may want to just get out and walk or exercise.

    * Square Mercury – Uranus
    (from 28 December 21:00 until 31 December 16:00; exact 30 December 13:01)
    Your mind is set on hair trigger just now and this could result in some hasty decisions, if not a few explosions. There may be a lot of tense energy and unusual thoughts. You could find yourself changing your mind again and again.

    * Square Venus – Venus
    (from 29 December 8:00 until 30 December 21:00; exact 30 December 2:11)
    You may experience dissatisfaction with what you have or find around you. You could feel unloved or be unloving.

    * Trine Pluto – Mars
    (from 31 December 1:00)
    A time when you may feel very passionate, or during which your feelings, emotions, and basic life urges undergo change and possibly transformation. You feel more personal and direct and find that you waste less time with hurt feelings than before.

  47. zogca said

    Ampak to so tranziti, tisto hitro in hitro minljivo, vseeno so progresije tiste, ki več štejejo, vsaj po moje, ker so pokazatelj obdobij.

  48. zogca said

    Jaz bi tudi takšno majčko, kot jo ima ona.

  49. maxi said

    A good time to step back and re-evaluate your aims and goals.

    Tale stavek mi ni všeč.:mrgreen:

    Hvala Žogca.

  50. maxi said

    Let it flow and let it go.

    Tale pa zelo.🙂

  51. webmaher said

    Maxi let your love flow😆
    Žogca to jaz vem že lep čas…slovenska liga pa ni da bi govoril..pogledaš dve tekmi, lestvico in na koncu rezultat….vse jasno…

  52. zogca said

    Lej, ko to reče progresija, potem se je blazno za zamislit. Tranziti so nekaj kratkotrajnega. Pač, kakšen dan razmišljaš in to je to.

    Tale stavek mi ni všeč.

  53. zogca said

    Mislim, da ne bi zdržala.

    pogledaš dve tekmi, lestvico in na koncu rezultat….vse jasno…

  54. webmaher said

    nikoli nisem stavil na tekme prve slovenske lige zato se zaradi tega nič ne sekiram se mi pa zdi butasto da se to dogaja…dogaja pa ae zato, ker so plače nogometašev bedne…

  55. zogca said

    Ampak enako se dogaja tudi v državah, kjer niso bedne.

  56. Lynx said

    07/01/1996

    Če bi mi astrolog iz mojega rojstnega datuma izračunal nekaj tako konkretnega, pa niti ni potrebno da gre za dan, dovolj bi bil mesec in leto, potem bi dejal ASTROLOGIJA JE ZAKON.

  57. zogca said

    Lej, se da, ampak jaz še premalo znam. Pri njej ne vem, kaj naj gledam, ker si z Luno ne morem pomagati.

    Težava je v tem, da ti misliš, da te jaz lahko prepričam, da stvari delujejo, ampak keč je v tem, da imam jaz veliko premalo znanja, se zgubljam in potem zadeva izgleda veliko bolj larifari, kot v resnici je.

  58. webmaher said

    Lynx ne pritiskaj na Žogco, ona rabi ob tej zavzetosti recimo vsaj dobro leto, da bo obvladala..če se ji prej ne zgodi Princ:mrgreen:
    Obstajajo astrologi, ki ti bodo povedali vse od A do Ž točno tako kot je treba brez olepšavanja..ni jih veliko so pa…

  59. zogca said

    Jaz komaj čakam božične in novoletne praznike, ko bom frej več kot deset dni in mislim od tega časa posvetiti več kot deset ur na dan učenju. Tako pa … Nimam časa in ker me toliko stvari zanima, skačem, preskakujem in nastane, kar nastane. Princ ne bo oviral mojega astrološkega učenja. Še hepi bo, da buljim v bukle.

  60. zogca said

  61. Lynx said

    Lej, se da, ampak jaz še premalo znam.

    Zato sem tudi napisal “astrolog” in ne Žogca. Če se da, potem kapo dol. Jaz ne poznam nikogar, ki ima s tem izkušnje. Niti nisem slišal, da je to možno. Ponavadi so pojasnila precej bolj splošna, nedoločena, da si pod odgovorom lahko misliš karkoli.
    Upam da Žogca mojih besed ne jemlje kot pritisk. Radovednost pač.🙂
    Imam pa izkušnje z vedeževanjem. Presenetljive. In zato pravim da je vse mogoče.

  62. zogca said

    Najbolj točne napovedi daje vedska astrologija, džotiš nekaj. Jaz se ne razumem na to čisto nič, to so te indijske zadeve. Kar pa se splošnosti tiče … Verjetno je posledica tega, da astrolog ne more vedeti, kako točno boš ti določen aspekt izkoristil. In v končni fazi, dober astrolog ti bo podal dilemo, ki bo nastala, ne bo ti šel sugerirat tudi odgovora. Pa še to. Meni je en hrvaški astrolog gledal karto – do zdaj, se pravi prvih 33 let življenja. Prav zanimivo, kako me je spraševal. Za štiri letnice me je vprašal, kaj se je takrat zgodilo. Drugo ne. In zanimivo, točno je zadel letnice, ki so bile prelomne. Astrologija drugače ni vedeževanje, več kot astrologu poveš, več boš dobil od njega. Ker on na takšen način vidi, kako si se ti do zdaj odzival na določene planete in aspekte in po tem lahko napove, kakšen bo odziv tudi v prihodnje. Ker “trzamo” na različne stvari.

  63. Lynx said

    Za štiri letnice me je vprašal, kaj se je takrat zgodilo. Drugo ne.

    Prav to “drugo” me bega.
    Tudi jaz ti lahko naštejem pet obdobij v tvojem življenju, ko se ti je zgodilo kaj pomembnega. Bom sigurno zadel.😉
    Tudi tolmačenje je malce vprašljivo. Če nekaj želiš verjeti, boš verjel, četudi je izmišljeno. Na tak način se preživljajo šarlatani.

    LN

  64. zogca said

    Nimam jaz njemu kaj verjeti, on meni ni nič napovedoval, midva sva imela povsem drugačno razpravo. Dvomim, da boš zadel, ampak lahko pa poskusiš. Sicer pa, četudi nisem strokovnjak za astrologijo, toliko vem, da meni na to temo ne more nihče prodajati megle.

  65. webmaher said

    Lynx pravi astrolog ti bo zadel vse v nulo 100%…ampak kot sem ti rekel ni jih veliko in večina ti ne upa povedati vsega…amen😆

Leave a Reply

 
