Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Svedrčki s skuto in mekike!

Posted by zogca na november 21, 2009

Pred vami sta nova recepta iz Jovankine kuhinje. Marsikaj, kar ustvarja naša mojstrica, daleč presega moje kuharske sposobnosti, tokratnih jedi pa bi se lahko lotila tudi jaz in končni rezultat ne bi bil polomija. Ampak ne, ni pametno, da se vnaprej hvalim. Raje bom poročala, ko mi bo oziroma če mi bo uspelo.

Svedrčki s skuto. V večji skledi zmešamo tri jajca, 250 gramov skute in malo jogurta. Zmešamo in dodamo malo mleka, da dobimo maso gostote pudinga. Kajpak je ne smemo pozabiti posoliti in popoprati. V maso stresemo skuhane svedrčke, premešamo in damo v pekač primerne velikosti. Po vrhu lahko potresemo parmezan ali nariban sir. Jed na temperaturi 200 stopinj pečemo približno 35 minut.

Mekike. Testo naredimo iz pol kilograma moke, polovice svežega kvasa, soli, malo mleka in tople vode. Ko dobimo lepo kepo, jo pustimo vzhajati. Premesimo in razvaljamo po pultu tako, da je debelina testa en centimeter. Izrežemo pravokotnike, katere zarežemo še po sredini. Pustimo jih vzhajati, potem pa jih scvremo na vročem olju. Seveda jih ne smemo pozabiti obrniti. Če sta vam recepta všeč in želite poskusiti tudi druge Jovankine dobrote, ji najdete zbrane v kategoriji Kuhanje. Dober tek!

7 Responses to “Jovankini recepti! aka Svedrčki s skuto in mekike!”

  1. zogca said

    Moje današnje kosilo!

    Kuhanja – 0 minut

    Cena – 2 evra

    Zdravo – ne najbolj

    Dobro – oja, zelo

  2. a ni to pomešano? ogljikovi hidrati in beljakovine? batine, batine………

  3. zogca said

    To je zelo pomešano. Ne, saj se zdaj že dva meseca ne držim ničesar, ampak se spet bom. Mogoče že od jutri naprej. Da do novega leta izpolnim svoj cilj.

    Jova, imaš ti kaj narobe z mejlom? Si dobila tistega sinoči za žemljice. Onega drugega vem, da nisi, ker mi ga je vrnilo.

  4. webmaher said

    Žogca rabi varnostnika-jaz se javim-plačilo po dogovoru:mrgreen:

  5. zogca said

    Če me bo Jova tepla, potem sem si to krepko zaslužila.😉

  6. webmaher said

    ti pa res nisi za tepst-sam kake vzgojne prijeme rabš občasno:mrgreen:

  7. zogca said

    Sem za tepst, ampak ne dovolim, da bi se me teplo.😉

Leave a Reply

 
