Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bog res ve, kaj dela?

Posted by zogca na november 21, 2009

Če naj naša debata ima smisel, moramo predpostaviti, da Bog obstaja. Mogoče uporaba velike začetnice tukaj ni na mestu, kajti ne mislim na katoliškega Boga. Pač Boga. Eh, bodo lektorice povedale. Upam. Neštetokrat sem slišala, da moramo ljudje paziti, kaj si želimo, kajti zna se zgoditi, da bomo to tudi dobili in potem spoznali, da smo si pravzaprav narobe želeli. Pri meni te nevarnosti tako in tako ni, ker nikoli ne dobim, kar si želim. In ko kdaj zvečer premišljujem o tem, si zavrtim naslednjo pesem …

Oja, seveda jokam. Ta pesem me vedno gane. In potem premišljujem še bolj. Imela sem vse, ampak jaz sem želela tisto pravo ljubezen. Tisto mi ni bilo dovolj in mi nikoli ne bi bilo. Je bilo vse, ampak hkrati ni bilo nič. Odšla sem v novo življenje, iskat ljubezen. Prijateljica mi je rekla, naj tudi molim zanjo in prižigam sveče pri svetem Štefanu. Rečeno, storjeno. Deset dni sem na Dunaju vsako jutro in vsak večer šla v cerkev svetega Štefana, prižgala svečo in prosila, naj mi Bog pošlje nekoga, ki ga bom lahko imela brezmejno rada in bo tudi on imel tako rad mene. Nista minila dva meseca in prišel je princ. Mogoče bi si tudi on zaslužil veliko začetnico, kajti to je pravzaprav postal njegov vzdevek. Takrat sem dejansko verjela, da Bog je in da je uslišal mojo molitev. Saj, na nek način tudi je. Tisti prvi del. Dal mi je nekoga, ki ga bom lahko imela brezmejno rada. Tisti drugi del se mu očitno ni zdel pomemben. Če predpostavko, da Bog je, razširim s tem, da tudi ve, kaj dela in mi hoče dobro, hkrati pa upoštevam sporočilo pesmi, da je včasih največji Božji dar neuslišana molitev … Mogoče Bog ve, da je zame najbolje, da sem sama.

114 Responses to “Bog res ve, kaj dela?”

  1. StaneP said

    Za nikogar ni najboljše, da je sam. To je samo naš obrambni mehanizem. Kajti še vedno je bolje biti sam, kot dati srce nekomu, ki ga ne zmore ali ne zna ceniti…

  2. romeno said

    Pozabila si še omenit, da ima bog tudi smisel za humor😆

  3. zogca said

    Misliš? Jaz pa menim, da niso bili vsi ustvarjeni za življenje v dvoje. Ne pravim, da sem jaz ena izmed tistih, sem pa prepričana, da je veliko takšnih ljudi.

    Za nikogar ni najboljše, da je sam. To je samo naš obrambni mehanizem.

  4. zogca said

    To pa res. Jaz sem vse življenje govorila, da nikoli ne bom kuhala moškemu in potem, ko sem začela uživati v tem, da je princ, ko je prišel iz službe, dobil dobro večerjo, oja, kuhano, mi je … Kot bi mi rekel: “Lepo, da si spoznala, da je tudi to lahko luštno. Aja, odslej lahko kuhaš samo še sebi.”

    Pozabila si še omenit, da ima bog tudi smisel za humor.

  5. StaneP said

    Tisti, ki niso, se s tem sploh ne obremenjujejo. Ja, bog ima res smisel za humor. Črn… Po drugi strani je pa čisto ok tko kot je. Jutri boš trčila ob nekoga, ki bo pravi. No, ali pojutrišnjem…

    Misliš? Jaz pa menim, da niso bili vsi ustvarjeni za življenje v dvoje.

  6. zogca said

    Potem bom, kolikor sem trapasta, začela še moške srajce likati. Še nekaj, kar sem rekla, da nikoli ne bom počela. In potem bo: “Lepo, da si spoznala, da je tudi to lahko luštno. Aja, odslej lahko likaš samo še sebi.” Sicer se pa jaz ne pustim prepričati, da pravega nisem že spoznala.

    Jutri boš trčila ob nekoga, ki bo pravi. No, ali pojutrišnjem…

  7. maxi said

    Bog res ve, kaj dela?

    Hja….ne vem, če ve….in (danes) niti ne presojam tega.

    Glede na to, da je vranec bolan-tako da sprave ne bo:mrgreen: , jaz pa zeloo na speed-u, si vrtim nov siddartin komad:

    http://www.genspot.com/video-210674/nov-singel-siddharta-angel-diabolo.aspx

  8. zogca said

    Sprave ne bo, ker je bolan? A ne misli nič ozdraveti ali kako?

  9. maxi said

    Sprave ne bo, ker je bolan?

    Do naslednjič si že premislim.

    Ps: Upam!! Eh, Žogca ne trudi se razumet..

  10. maxi said

    Aja še to; Pazi kaj si želiš!….to je hudo resna stvar.

  11. zogca said

    Tega v resnici res ne razumem.

    Do naslednjič si že premislim.

    Ps: Upam!! Eh, Žogca ne trudi se razumet..

  12. zogca said

    Poznam ogromno ljudi, ki to govorijo. Ampak oni so res dobili, kar so si želeli. Jaz? Njet. Seveda, to jamranje je bilo bolj v hecu. Nazadnje mi je to rekla sodelavka. Ona si je želela imeti dvojčici in da, je dobila dvojčici. Seveda ji ni žal, seveda je srečna zaradi tega in tisti pazi, kaj si želiš, je bolj v hecu rečen.

    Aja še to; Pazi kaj si želiš!….to je hudo resna stvar.

  13. maxi said

    Tega v resnici res ne razumem.

    Tudi jaz ne.

  14. maxi said

    Poznam ogromno ljudi, ki to govorijo. Ampak oni so res dobili, kar so si želeli. Jaz? Njet.

    Ne še.

  15. zogca said

    Saj, mogoče me pa res usliši. Tam čez trideset let. Tri dni pred smrtjo. Bom na onkološki kliniki srečala veliko ljubezen.

    Ne še.

  16. zogca said

    Zdi se mi, da sem danes malo zagrenjena. 😕

  17. Lynx said

    Vsa imena se seveda piše z veliko začetnico. Tudi imena bogov. Muslimani imajo Alaha, Indijci Krišno…, krščanski bog pa nima posebnega imena, zato pravilno zapišemo Bog. Mala začetnica pride v poštev le, kadar govorimo o bogovih na splošno, oziroma o nekem nedoločenem bogu, na primer bog sonca. Torej je tvoj bog samo bog. 😉

    Jaz verjamem, da žanjemo tisto kar sejemo. Mislim tudi, da obstaja majhen razkorak med tistim kar zaslužimo in nečem kar sami le mislimo da zaslužimo.
    Ne vem če je neuslišana molitev božji dar (in ne dan!!!), verjamem pa, da je res včasih dobrodošla.
    Bog že ve kaj dela. 😉

  18. zogca said

    Nekaj takšnega se mi je tudi zdelo. Ampak naj kar bo z veliko.

    Mala začetnica pride v poštev le, kadar govorimo o bogovih na splošno, oziroma o nekem nedoločenem bogu, na primer bog sonca. Torej je tvoj bog samo bog.

  19. zogca said

    Jaz res nisem nič slabega sejala. Okej, mogoče res ni merodajno to, da jaz mislim, da sem dober človek. Pa sem prepričana, da bi enako zame reklo še kar nekaj ljudi.

    Jaz verjamem, da žanjemo tisto kar sejemo. Mislim tudi, da obstaja majhen razkorak med tistim kar zaslužimo in nečem kar sami le mislimo da zaslužimo.

  20. zogca said

    Aaaaaaaaa.

    božji dar (in ne dan!!!)

  21. Lynx said

    …krščanski bog pa nima posebnega imena…

    Bolj točno bi bilo, nima posebnega slovenskega imena. Ker tudi krščanskega boga različni narodi različno imenujejo. Pravzaprav ima več imen, vsaj skozi zgodovino.

    Okej, mogoče res ni merodajno to, da jaz mislim, da sem dober človek. Pa sem prepričana, da bi enako zame reklo še kar nekaj ljudi.

    Temu primerno, imaš lepo življenje.
    Mogoče se od tebe glede na tvoje sposobnosti pričakuje še kaj več. 😉

  22. maxi said

    Okej, mogoče res ni merodajno to, da jaz mislim, da sem dober človek. Pa sem prepričana, da bi enako zame reklo še kar nekaj ljudi.

    Kaj pa karmični dolg?!

  23. maxi said

    Jaz verjamem, da žanjemo tisto kar sejemo.

    Hm, ja….si ti že (po)žel?!

  24. zogca said

    Ampak jaz si nikoli nisem želela velike kariere, nisem si želela dragih avtomobilov in razkošnih potovanj. Meni za to ni bilo mar in mi še vedno ni. Ne vem, zakaj bi se morala gnati za nečim več. Všeč mi je življenje na easy in to imam.

    Mogoče se od tebe glede na tvoje sposobnosti pričakuje še kaj več.

  25. Lynx said

    Kaj pa karmični dolg?!

    Mogoče tudi to šteje. Ampak to itak spada v pregovor, kar sejemo tudi žanjemo.

  26. zogca said

    To je pa druga stvar. Se ga zavedam in ga tudi odplačujem. Ni pa moj karmični dolg povezan s partnerskimi odnosi, vsaj neposredno ne. Za razliko od tvojega, ki pa je. Ali prinčevega, njegov je pa big time povezan s partnerstvom. On ima pa takšen dolg, da bi ga celo življenje težko odplačal, če bi se zelo trudil. Trudi se pa nič.

    Kaj pa karmični dolg?!

  27. zogca said

    Odkar se ukvarjam z astrologijo, karmičnega dolga več ne podcenjujem.

    Mogoče tudi to šteje.

  28. maxi said

    Ampak jaz si nikoli nisem želela velike kariere, nisem si želela dragih avtomobilov in razkošnih potovanj. Meni za to ni bilo mar in mi še vedno ni. Ne vem, zakaj bi se morala gnati za nečim več. Všeč mi je življenje na easy in to imam.

    Torej nisi materialist, si pa hedonist?
    Tako jaz zase pravim…

  29. zogca said

    Natanko tako!!!!!

    Torej nisi materialist, si pa hedonist?
    Tako jaz zase pravim…

  30. maxi said

    Ni pa moj karmični dolg povezan s partnerskimi odnosi, vsaj neposredno ne. Za razliko od tvojega, ki pa je.

    To govoriš po preverjenih podatkih?

  31. vlatka said

    žogca,

    ne boš sama.

    princ pride. Morda le v drugi osebi, ni pa nujno.

    Bog že ve. 🙂

  32. zogca said

    Do koder sega moje astrološko znanje, da. Oziroma tako, zate gre za moje astrološko znanje, za princa gre za moje astrološko znanje plus znanje dveh odličnih astrologinj. Njegov dolg se s karte vidi na sto metrov. Pri njem imaš Saturna, južni vozel, potem pa še jod na Saturna, in to jod, ki gre tudi iz dvanajste hiše … Pri njem ni dvoma. Pri tebi je Saturn tudi v sedmi hiši, kot pri njem. Ampak vedeti moraš, da ima ena dvanajstina ljudi Saturna v sedmi hiši. Ampak da, kjer je Saturn, je dolg.

    To govoriš po preverjenih podatkih?

  33. Lynx said

    Hm, ja….si ti že (po)žel?!

    Marsikaj sem že, tako dobro kot slabo, nisem pa še vsega. Vsaj upam, da bo tako. V nasprotnem primeru bi le še vegetiral in čakal na Matildo. Zame, ki nisem zahteven, je uspeh že to, da si z žetvijo pokrijem stroške setve, oranja in obdelovanja. Če pa hočeš VELIKO ljubezen oziroma življenje v superlativih (to drugo ne leti nate Žogca), moraš po moje več tudi narediti.

    Ampak jaz si nikoli nisem želela velike kariere, nisem si želela dragih avtomobilov in razkošnih potovanj. Meni za to ni bilo mar in mi še vedno ni. Ne vem, zakaj bi se morala gnati za nečim več. Všeč mi je življenje na easy in to imam.

    Saj ne gre za materialne stvari.

  34. maxi said

    Do koder sega moje astrološko znanje, da. Oziroma tako, zate gre za moje astrološko znanje, za princa gre za moje astrološko znanje plus znanje dveh odličnih astrologinj. Njegov dolg se s karte vidi na sto metrov. Pri njem imaš Saturna, južni vozel, potem pa še jod na Saturna, in to jod, ki gre tudi iz dvanajste hiše … Pri njem ni dvoma. Pri tebi je Saturn tudi v sedmi hiši, kot pri njem. Ampak vedeti moraš, da ima ena dvanajstina ljudi Saturna v sedmi hiši. Ampak da, kjer je Saturn, je dolg.

    Aaa, torej to pomeni, da bom namesto tebe (ravnokar Vlatka oznanila), sama (ostala) jaz……aja, pa princ tudi.

  35. zogca said

    Zdaj študiram, če nimaš tudi ti istega joda. Kaj je z vama dvema, da imata iste probleme v karti? Pa saj to ni prvi podoben primer. So mi tebe dali kot nadomestek za princa ali kaj? Veš, Maxi, jaz pri tebi problem bolj vidim v konjunkciji Saturna in Lune v sedmi hiši. Saturn in Luna skupaj, not good. Seveda, v sedmi hiši sta. Kar je potem not good tam.

  36. zogca said

    Hvala, Vlatka. Ampak če želi Bog uslišati mojo molitev, potem princ ne bo v drugi osebi.

    žogca,

    ne boš sama.

    princ pride. Morda le v drugi osebi, ni pa nujno.

    Bog že ve.

  37. zogca said

    Več moram pomagati drugim ljudem. To vem. In delam na tem. Premagujem svojo lenobo in delam na tem. Letos sem, se mi zdi, naredila več dobrih del.

    Saj ne gre za materialne stvari.

  38. maxi said

    …konjunkciji Saturna in Lune v sedmi hiši

    Bože mili, ko bi jaz še vedla, kaj že pomeni ta Saturn v sedmi hiši…:mrgreen:

  39. zogca said

    Imeti karmični dolg ne pomeni ostati sam. Alo! Če bo princ ostal sam, on karmičnega dolga ne bo oddelal, ampak se mu bo izognil.

    Aaa, torej to pomeni, da bom namesto tebe (ravnokar Vlatka oznanila), sama (ostala) jaz……aja, pa princ tudi.

  40. maxi said

    Zdaj študiram, če nimaš tudi ti istega joda. Kaj je z vama dvema, da imata iste probleme v karti? Pa saj to ni prvi podoben primer. So mi tebe dali kot nadomestek za princa ali kaj?

    Mogoče pa (od)rešiš mene, če že njemu nisi mogla pomagat… :mrgeen:

  41. zogca said

    Sir Isaac Newton’s Third Law of Motion states: “For every action there is an equal and opposite reaction”. This statement can also be said to represent the Law of Karma. Symbolically speaking, we can say that the manifested universe is ruled by Libra: what you sow, you shall reap. This is as true from our moment to moment reality as it is from lifetime to lifetime. Karma is not limited to the affairs of the Twelfth House as many astrological writers and thinkers would have us believe. The entire natal horoscope is a synthesis of our karma, a portrait of what we have amassed energetically across the eons of our many incarnations.

    In Soul-centered astrology, we view Saturn as the agent and administrator of Karmic Law. It is Saturn who stands at the Gates of Initiation, ready to put all who aspire to a higher state of consciousness to the test. In Christian theology, this function is represented by St. Peter for it is He who acts as the Guardian to the Doors of Heaven. As one approaches Paradise, one’s deeds are weighed on the Scales of Divine Justice. It is no wonder then, that Saturn is said to be in its position of exaltation when it is placed in the sign of Libra! (In zdaj Saturn je v tehtnici!!!)

  42. maxi said

    Imeti karmični dolg ne pomeni ostati sam.Alo! Če bo princ ostal sam, on karmičnega dolga ne bo oddelal, ampak se mu bo izognil.

    hehe…sem misla tako za kazen…🙂

  43. zogca said

    Saturn in the Seventh House: This usually indicates the need to take on responsibility in relationships, the nature of which in a Soul-centered chart is to point to the path of orientation necessary for spiritual growth. Limitations and blockages in relationships on the personality level are likely until one learns to go beyond the urge to control others for purely personal reasons.

  44. zogca said

    Saturn in the Seventh House

    The seventh house rules partnerships and marriages. That is, the seventh house is the way you relate to your closest friend or enemy. This house opposes the first. The first house signifies the way you project your energies onto others, while the seventh house signifies the energies you are looking for in a close relationship. You can think of it as that part of your own energies you want resonated or boomeranged from your partner. Traditionally the seventh, Libra, and Venus were equated. Venus rules relationships involving warmth and love. The seventh house is not naturally connected to love. Successful marriages are a combination of seventh house (partnership) and fifth house self-expression (love). Saturn in the seventh house may mean a number of things. If we follow the energy resonance line of thinking then you are probably drawn to saturnine people. You may very well have fewer relationships. While in a relationship you may feel weighed down by a sense of responsibility which may turn you off relationships. Or, you may find it difficult to build bridges with someone else. That may in turn keep you away from relationships. Don’t let this happen to you. Be aware of your predilection. Know that you might be the kind of person who takes relationships more seriously than most. Be aware that your sense of responsibility makes you a very good partner. Your partner benefits from your attitude. Advertise yourself as someone who might not get into relationships easily but when you do, they last forever.

  45. Lynx said

    To govoriš po preverjenih podatkih?

    Vse knjige tega sveta, vsi znanstveniki in vsi modreci ne vedo vsega. Le kako bi lahko bile dve ali tri astrološke knjige popolnoma preverjene.

  46. zogca said

    Karma ni samo kazen oziroma mogoče sploh ni kazen. Karma je, da moram nekaj preseči. In da, odplačati dolg.

    hehe…sem misla tako za kazen…

  47. zogca said

    Mogoče.😉

    Pri naju s princem pa je dejansko bilo, da bi jaz lahko njemu pomagala, on pa meni. Pa ni bil za.

    Mogoče pa (od)rešiš mene, če že njemu nisi mogla pomagat…

  48. zogca said

    Stoodstotno na tem svetu ni nič. Kar pa se astrologije tiče. Že zelo dolgo jo preučujejo in vedo veliko. Jaz žal ne vem vsega, kar oni vedo. Pa saj pravim, ne sodim po svojem znanju in to ni nekaj, kar sem si jaz izmislila.

    Vse knjige tega sveta, vsi znanstveniki in vsi modreci ne vedo vsega. Le kako bi lahko bile dve ali tri astrološke knjige popolnoma preverjene.

  49. maxi said

    In Soul-centered astrology, we view Saturn as the agent and administrator of Karmic Law. It is Saturn who stands at the Gates of Initiation, ready to put all who aspire to a higher state of consciousness to the test. In Christian theology, this function is represented by St. Peter for it is He who acts as the Guardian to the Doors of Heaven. As one approaches Paradise, one’s deeds are weighed on the Scales of Divine Justice. It is no wonder then, that Saturn is said to be in its position of exaltation when it is placed in the sign of Libra! (In zdaj Saturn je v tehtnici!!!)

    Od tu torej…ta (trenutna) neodločnost.

  50. zogca said

    Ne, to pa ne. Saturna imamo zdaj vsi v tehtnici. Ti si neodločna že vse življenje ali bolje … Vse življenje melješ in premlevaš. Pač, toliko zraka v horoskopu.

    Od tu torej…ta (trenutna) neodločnost.

  51. zogca said

    Aja, pa še to. Pri karmi dovolj pogledali Saturna in vozel, ne, cel horoskop je treba pogledati s tega vidika. Jaz tega žal ne znam, zato o tem ne bi. Za princa pa sta to preučili dve, ki brez dvoma obvladata in zato sem tukaj čisto ziher. V končni fazi, če nič ne bi vedela o astrologiji, je to pri njem tako zelo očitno, da bolj ne bi moglo biti.

  52. maxi said

    Sem zgoraj prebrala, da kombinacija sedme in pete hiše pomeni srečo v ljubezni.🙂 In kako zdaj dobim še peto….:mrgreen:

    hehe

    Saj vem, nisem resna 🙂

  53. maxi said

    Ti si neodločna že vse življenje ali bolje

    Jaz v bistvu sem (zelo)odločna/načelna (po moje preveč).
    Je pa res, da si vzamem čas za premislek in razmislek, pa mogoče še enkrat pomislek….ampak ko odločim, ne spustim.

  54. Lynx said

    Kdaj bo na meni vrsta za astrološko analizo?
    Malo iz radovednosti, malo pa tudi zato, da preverim, če je res kaj na tem. Kaj pa če pri meni ne bo nič držalo? Sem večni dvomljivec ali drugače rečeno neverni Tomaž.😎

  55. zogca said

    Obvisela na telefonu za eno uro. Da vidim, kaj sem zamudila.

  56. zogca said

    Na kakšen način bi ti želela dobiti kombinacijo?

    Natal je fiksen, ne moreš ga spreminjati.😉

    Sem zgoraj prebrala, da kombinacija sedme in pete hiše pomeni srečo v ljubezni. In kako zdaj dobim še peto….

  57. webmaher said

    Lynx veliko dobrega te še čaka ne glede kaj ti Žogca sšloga😆

  58. webmaher said

    Maxi ti pa odkar maš Žogco se nimaš kej pritoževati:mrgreen:

  59. zogca said

    Ti se sploh nisi prijavil v vrsto, zato seveda nisi v vrsti. Razen dveh sem popucala punce z MON-a. Še dve sta mi ostali. In seveda asdf, do njega imam hudo velik dolg. Zanj se bom prav posebej potrudila, ker me je tako dolgo čakal, pa sploh mi je asdf zelo pri srcu, čeprav sem ga samo enkrat videla. On je takšen, da … Pri njem imam prav filing, da je velika dušica. Skratka, če se prijaviš v vrsto, boš na četrtem mestu.

    Kdaj bo na meni vrsta za astrološko analizo?
    Malo iz radovednosti, malo pa tudi zato, da preverim, če je res kaj na tem. Kaj pa če pri meni ne bo nič držalo? Sem večni dvomljivec ali drugače rečeno neverni Tomaž.

  60. zogca said

    Jaz od nekdaj verjamem, da ima tisti, ki ima mene, srečo. ,;-)

    Maxi ti pa odkar maš Žogco se nimaš kej pritoževati

  61. webmaher said

    Seveda če bi se jaz odločil za kaj takega me Žogca obdela preko vrste:mrgreen:

  62. zogca said

    To ne bi bilo pošteno, kajne?

  63. webmaher said

    mislim, da bi kljub vsemu bilo itak pa bi nadure delala, saj si letos izredno pridna😆
    ampak ker si mi to že ponudila pa sem odklonil sedaj ko imaš tako gužvo res ne bi bilo pošteno razen seveda če bi me najela za Mujota:mrgreen:

  64. zogca said

    Lej, saj lahko. In ti ne bo treba tako dolgo čakati. Pač, naslednji vikend prideš na vrsto.

  65. webmaher said

    No da se ne oddaljimo od teme naj vsem tistim ki ne verjamejo v Boga povem tole Žogcino tezo: če po smrti ni čisto nič, tega vernik izvedel ne bo nikoli, če pa nekaj je, bo nevernik imel čas vso večnost to obžalovati!
    Pa naj še kdo reče da ni tale naša Žogca brihtna dečva:mrgreen:

  66. webmaher said

    Ne saj ni treba, ti kar študirej pridno še naprej zvezdice, da bom čez čas lahko zapisal še kaj učenega😆

  67. zogca said

    A to je moja misel?

    če po smrti ni čisto nič, tega vernik izvedel ne bo nikoli, če pa nekaj je, bo nevernik imel čas vso večnost to obžalovati!

  68. zogca said

    Ko pogledaš toliko in toliko kart in vidiš, da se stvari ujemajo in držžijo, vedno manj dvomiš. Največ imajo čez astrologijo povedati tisti, ki o njej ne vedo nič.

    Sem večni dvomljivec ali drugače rečeno neverni Tomaž.

  69. zogca said

    En rahlo morbiden primer tega, kaj vse se da videti.

    http://www.shrani.si/f/3Q/bP/1r20uiJV/astro-analiza-tose-proes.pdf

    Toše Proeski in njegova smrt. Seveda moraš za to, da vidiš takšne stvari, imeti ogromno znanja. In seveda stranki tega ne poveš.

  70. lynx said

    In seveda stranki tega ne poveš.

    Tole se mi zdi zelo za lase privlečeno. Na eni strani piše, da so mu astrologi lagali in mu obetali lepo življenje ter ga niso opozorili na pretnjo smrti, po drugi strani pa, da smrti itak ni mogel ubežati???

  71. zogca said

    Lahko, da je za lase privlečeno tisto njegovo pridiganje in res bi bilo dobro, da se odloči, ali je to bilo mogoče preprečiti ali ne. Vem, da se nekatere stvari, ki so zapisane, dajo spremeniti oziroma se jim da izogniti. Ampak to ni ključno v tem primeru oziroma ga nisem zato prilepila. Prilepila sem ga zato, da ti pokažem, da se takšne stvari v karti vidijo, če jih znaš razbrati. Jaz jih ne vidim, ker sem pač začetnica, vem pa toliko, da sledim napisanemu in vem, zakaj se vse ujema, ujema pa se. Na takšen način se s karte preberejo ločitve, izguba službe in podobno. Je pa za to, da to zmoreš, seveda potrebno veliko znanja. Sem pa tudi jaz kot začetnica će razbirala iz karte ločitve, zakaj je do njih prišlo, če je bila po sredi tretja oseba, kjer točno jo je lastnica karte spoznala in podobno. Vidi se, ali bo nekdo imel manj ali več denarja in zakaj. Ali bo ženska rodila otroka in kdaj. Ali bo nekdo na drugačen način služil denar. Ali bo bolan. Ali bo vezan ali samski. Mogoče ta primer ni bilo najboljši, ker je posredi smrt in bi bilo bolje, če bi dala kakšen življenjski primer, ampak kako to gre, pa vidiš. In da me ne bo kdo narobe razumel, jaz vsega tega s karte še ne znam razbrati, določene stvari pa že. Zaenkrat še nisem falila, pa sem dejansko imela opravka z ljudmi, o katerih nisem vedela nič.

    Ponočujem pred tevejem.🙂

  72. lynx said

    Daj me na spisek. Kdaj pridem na vrsto?

  73. lynx said

    Kolikor sem utegnil razbrati, je astrološko naša usoda nekako odvisna od časa v katerem smo se rodili, celo od ure rojstva. Kaj pa tisti, ki so se rodili s carskim rezom? Ali porodničar torej odloča pod kakšnimi zvezdami se bomo rodili?
    Malo me motijo tudi tiste karte, ker me spominjajo na vedeževanje. Kakšna je povezava med kartami in našim življenjem?

  74. pika said

    Prijetno mehko prebujanje v megleno jutro… ker za meglo, ki včasih skriva tisto, kar ne želimo (ali ne znamo) videti, pride sonce…tudi danes bo tako…slej ko prej postanejo stvari vedno jasne…samo čas moramo dati sebi…in drugim

    Lep sončen dan danes…naj ga pokliče tudi Andrea…

  75. izbrana said

    Kot bi vedela…..

    Jaz sem včeraj odslovila kar mi je namenil Bog! Sem sprejela prepričanje, da se z Bogom najbrž nisva razumela. On mi je namenil z drugačnim namenom kot bi si jaz želela! Tako kot si je on zamislil, jaz nočem! Zato sem odslovila! In zdaj se bo pokazalo, bo spremenil namen, bo zemenjal sredstva ali pa me za kazen pustil brez uresničene želje….

    Bog že ve kaj dela, ja! Jaz bi pa samo rada vedela zakaj!?

    Astrologija? Toliko preverjenih dogodkov v zadnjih treh letih v mojem življenju, da bi lahko napisala knjigo, kako zelo astrologija drži!

  76. Poppy said

    zanimiva tema. jaz moram priznat, da mi je tale astrologija kar mal scary. no, ne mal, ampak kar precej. ko sem sama raziskovala me je ful zadel, v nulo, tko da sem se ustrašla in sem kar pustila rajš vseskup.

    evo, tolk sem se merkala teh virusov, ki razsajajo zunaj in potem dobim bakterijsko angino-doma, klinc pa vseskup..

  77. Janis said

    Samo toliko, da sem vam javim. Imamo dvojčka🙂 Fantka🙂

  78. maxi said

    ČESTITAM!!!…obema in fantoma dobrodošlico.🙂

    Kako lepo, pestro bo…😀

  79. pika said

    Imamo dvojčka. Fantka.

    Iskrene čestitke, Janis. Tebi in tvoji kraljici. Res, kako lep je pravzaprav svet, kajne?

  80. Poppy said

    uau, tandem, ČESTITKE!!😀

  81. webmaher said

    Bravo Janis, kdaj bi fešta😆
    Sicer je pa Žogca to že vedela, ker je mal v zvezde gledala😆
    Huda tale astrologija ja…problem je samo v tem da je premal poštenih astrologov…to kar je vse skomercializirano seveda ni dobro, oz. ti resnico zavijejo v celofan in ti povedo samo dobre stvari…tistih, ki ti upajo povedati resnico lahko na prste ene roke prešteješ…držim pesti da bo Žogca ena izmed njih samo kot vidim je priti na tak nivo cela znanost in tega ne dosežeš čez noč😆

  82. Tana said

    Bog ti si genij. :mrgreen:
    Se strinjam: Bog že ve kaj dela.😉

    http://www.mojvideo.com/video-ena-napaka-na-zenski/2e71cdc66e783ecf1210

    Čestitke Janis in njeni kraljici, fantkoma pa velikooooo zdravja in vse lepo na tem svetu.😉

  83. webmaher said

    Uf Tana je pa danes ornk dobre volje, le bog ve kaj govori😆

  84. zogca said

    Čestitam!!!!!

    Imela sem filing, da si rodila, ker te nekaj časa ni bilo in sem pričakovala to novico.

    Res sem vesela zate, zeloooooo vesela.

    Samo toliko, da sem vam javim. Imamo dvojčka Fantka

  85. zogca said

    Nekako si predstavljam, kaj natančno to pomeni, ampak se bova slišali in mi boš vse povedala.

    Jaz sem včeraj odslovila kar mi je namenil Bog! Sem sprejela prepričanje, da se z Bogom najbrž nisva razumela. On mi je namenil z drugačnim namenom kot bi si jaz želela! Tako kot si je on zamislil, jaz nočem! Zato sem odslovila! In zdaj se bo pokazalo, bo spremenil namen, bo zemenjal sredstva ali pa me za kazen pustil brez uresničene želje….

  86. zogca said

    Podpišem!!!

    Astrologija? Toliko preverjenih dogodkov v zadnjih treh letih v mojem življenju, da bi lahko napisala knjigo, kako zelo astrologija drži!

  87. zogca said

    Astrologija ni vedeževanje!!!!!

    Jaz bi razliko med astrologijo opisala takole. Astrolog ti lahko razloži, zakaj bo nekaj tako, medtem ko ti vedeževalec lahko samo reče, da je videl. Nič drugega.

    In vsi, ki znajo astrologijo, bi morali na podlagi tvoje natalne karte, primarnih in sekundarnih direkcij, sončevega povratka itn. pridi do istih zakjučkov, isti. Če niso, nekdo nekaj ne zna.

    Malo me motijo tudi tiste karte, ker me spominjajo na vedeževanje.

  88. zogca said

    Tudi jaz sem začela na podoben način. In nadaljevala, ker je vse držalo.

    zanimiva tema. jaz moram priznat, da mi je tale astrologija kar mal scary. no, ne mal, ampak kar precej. ko sem sama raziskovala me je ful zadel, v nulo, tko da sem se ustrašla in sem kar pustila rajš vseskup.

  89. zogca said

    Pa še to o vedeževanju. Za lynxa. Kar se mene tiče, tri četrtine vedežavlk pojma nima. Gre za to, da bi leba brez motike, kot bi rekla moja pokojna babica. Laže je nakladati kot delati. Kar pa ne pomeni, da to velja za vse. Preverjeno vem za vedeževalke, ki so zadele takšne stvari, ki jih je bilo nemogoče uganiti. Za prihodnost, ne za preteklost. Nekaj takšnih primerov sem že napisala in jih ne bi ponavljala.

    Če Izbrana ne bo zamerila, bom omenila še njen primer. Izbranin oče mi je povedal, da je bila ona, ko je bila stara okoli dvajset let, v Londonu pri vedeževalki. In kaj hitro je vedeževalka nehala govoriti in ji rekla, da je ona za to še premlada. Pa ni bila in kolikor je meni znano, mladih deklet ne zavračajo s temi besedami. Kot je meni rekel Izbranin oče: “Ona je gotovo videla, ampak ji ni hotela povedati. Ni pa si tudi hotela zmišljevati pravljic in jo je zato odslovila.” Česa takšnega po moje tudi ne smeš povedati.

  90. maxi said

    Astrologija je (alternativa v) znanost(i).

  91. zogca said

    Ko pridem s sprehoda, vam napišem, kateri veliki znanstveniki so preučevali astrologijo.

    Bom pa zdaj napisala en stavek, ki ga je izjavil nekdo zelo pameten, ampak sem pozabila ime: “V astrologiji dvomi veliko tistih, ki o njej zelo malo vedo in jo omalovažujejo tisti, ki o njej ne vedo nič.” Nekaj takšnega. Bom pozneje pogledala v knjigo.

  92. zogca said

    Pa še to bom dodala. Izbrana ima isto astrologinjo kot jaz. Ženska je fenomenalna, res. Če astrologija na primeru Izbrane ni padla, potem nikjer ne bo. Ker tega, kar je Izbrana doživela v tem življenju, takšnih usod je malo. In če se to vidi na karti, se vidi vse. In vidi se.

  93. Tana said

    Žogca, jutri 23. 11. ob 20. uri bo na TV SLO 1 na sporedu neka oddaja o astronomiji – pogled v nebo med zvezde.

    Sem ravnokar slišala po TV. Tega pa res ne smeš zamuditi😉

  94. Lynx said

    Žogca, jutri 23. 11. ob 20. uri bo na TV SLO 1 na sporedu neka oddaja o astronomiji – pogled v nebo med zvezde.

    Dvomim da jo bo zanimalo. Kljub podobnemu imenu imata astrologija in astronomija malo skupnega. Pravzaprav najbolj bode v oči razlika: bistvo je povsem drugo.
    Tudi med znanstveniki je bilo verjetno več astronomov kot astrologov.

  95. Lynx said

    Izbrana ima isto astrologinjo kot jaz. Ženska je fenomenalna, res. Če astrologija na primeru Izbrane ni padla, potem nikjer ne bo. Ker tega, kar je Izbrana doživela v tem življenju, takšnih usod je malo. In če se to vidi na karti, se vidi vse. In vidi se.

    Tomaž je rekel, da ne verjame, dokler ne vtakne roke v Jezusovo rano. Tudi jaz sem skeptičen dokler ne preizkusim na sebi ali mi podaš konkreten dokaz.

    Janis, čestitam!

  96. Tana said

    Dvomim da jo bo zanimalo. Kljub podobnemu imenu imata astrologija in astronomija malo skupnega. Pravzaprav najbolj bode v oči razlika: bistvo je povsem drugo.
    Tudi med znanstveniki je bilo verjetno več astronomov kot astrologov.

    Ja imaš prav Lynx… sem se malo prenaglila. Sem slišala “nebo in zvezde” in si rekla, to je nekaj za našo Žogco.
    Pa saj škodit ne more, tudi če si pogleda…:mrgreen:

  97. webmaher said

    Žogca nimaš prav, ko praviš, da slabih stvari ne smeš povedat: če nekdo pride k tebi in zahteva da mu pogledaš vse…, mu tudi moraš povedat vse…, ne glede na to ali je dobro ali slabo…seveda pa ga prej moraš opozoriti na to…seveda vsak bi rad slišal sam dobre stvari…

  98. webmaher said

    Tana si ti danes v sedmih nebesih kaj:mrgreen:

  99. Tana said

    Tana si ti danes v sedmih nebesih kaj:mrgreen:

    … še ena stopnička manjka, pa bom res tam, hehehe
    po čem to sklepaš web?, a ti delujem tako srečna, al tako neumna :mrgreen:

  100. zogca said

    Pa se bojim, da bom morala. Grem jutri k staršem in mi ob osmih gledamo Belo lađo. Ampak bom pa oddajo poiskala na portalu RTV SLO in si jo bom tam pogledala. Hvala.

    Žogca, jutri 23. 11. ob 20. uri bo na TV SLO 1 na sporedu neka oddaja o astronomiji – pogled v nebo med zvezde.

    Sem ravnokar slišala po TV. Tega pa res ne smeš zamuditi

  101. zogca said

    Če nekaj takšnega zineš, moraš biti sto odstotno prepričan, pa dvomim, da kdo je stoodstotno. Ker drugače si človeka po svoji bedariji preklel. Dobesedno preklel. Vem za eno žensko, ki ja, je prekleta. Ji je ena vedeževalka rekla, da bo njen sin pri osemnajstih letih umrl v prometni nesreči. Ko ji je to rekla, je imel on trinajst let. Pet let je ženska živela v smrtnem strahu. Ko jih je imel osemnajst, se ni nič zgodilo. Fant ima danes dvaindvajset let in je še vedno živel. Ženska še vedno živi v smrtnem strahu. To je dobesedno prekletstvo. Četudi bi imela prav, tega ne bi smela ziniti. Ona pa celo prav ni imela. Mislim, kako neodgovorno.

    Žogca nimaš prav, ko praviš, da slabih stvari ne smeš povedat: če nekdo pride k tebi in zahteva da mu pogledaš vse…, mu tudi moraš povedat vse…, ne glede na to ali je dobro ali slabo…seveda pa ga prej moraš opozoriti na to…seveda vsak bi rad slišal sam dobre stvari…

  102. zogca said

    Za lynxa, ki ga to zanima, je pa ultra skeptičen, analiza odnosa enega par, ki se je ločil.

    http://www.shrani.si/f/2j/kz/31Fk1LvH/28-zasto-smo-se-voleli.pdf

  103. webmaher said

    sej zato se pa to morš ornk naučit alpa nič…
    Tana niti slučajno ni neumna, včasih je samo tako prikupno zmedena ampak danes je očitno zelo srečna in vesela:mrgreen:

  104. zogca said

    Z malo znanja ne gre, drži.

  105. cija said

    Da se še jaz priključim čestitkam🙂 Čim bolj zdrave in zadovoljne bebice.

  106. Nevenka said

    Čestitam za dvojčke…

    Drugače pa: meni je bog dokazal, da ga ni, he, he…
    Se mi pa zdi, da usoda je. Da jo sami nosimo v kakšem nezavednem vzorcu, en košček je tudi podedujemo.

  107. Lynx said

    Za lynxa, ki ga to zanima, je pa ultra skeptičen

    Ne, Žogca, ne ultra. Samo skeptičen. Verjamem, da imajo zvezde nekaj pri oblikovanju našega značaja in naših lastnosti. In verjamem, da smo včasih bolj, včasih manj dovzetni za karkoli. Vesolje vsekakor vpliva na nas. Ne verjamem pa tega, da nam zvezde skoraj dobesedno rišejo pot in da se bo nekaj zgodilo samo zaradi tega, ker dva planeta slabo vplivata na nas, naprimer.

  108. Jazz said

    Janis said
    november 22, 2009 at 12:07 popoldan
    Samo toliko, da sem vam javim. Imamo dvojčka Fantka

    Čestitke!
    Dobrodošla v klub!

  109. zogca said

    A ti imaš tudi dvojčka???

  110. Jazz said

    zogca said
    november 23, 2009 at 8:04 popoldan
    A ti imaš tudi dvojčka???

    Ne,to ne .Sva pa v Klubu3 😉

  111. zogca said

    Ooooooooo. Lepo.

  112. Janis said

    Najlepša hvala vsem za čestitke🙂

    Webmaher, fešte pa še nekaj časa ne bo, ker moramo vsi skupaj najprej priti k sebi .. Je bilo namreč naporno:mrgreen:

  113. webmaher said

    Janis kr počas sam da ste vsi zdravi in veseli😆

  114. zogca said

    To pa verjamem. Ampak saj bo. Ej, dva fantka naenkrat, kok luštno.

    Je bilo namreč naporno.

Leave a Reply

 
