Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo se obeša?

Posted by zogca na november 20, 2009

Preživeli smo tekmo in zdaj se lahko posvetimo stvarem, ki so veliko manj pomembne od nogometa, na primeru, ogledovanju moških teles. Tako je, današnja uganka je namenjena nežnejšemu spolu. Iščemo ime in priimek junaka, ki se je, ko je končal tek po plaži, verjetno kalifornijski, še malo obešal po drogovih. Drugega namiga za začetek ne boste dobili, lahko dodam samo še to, da je po mojem skromnem mnenju izjemno privlačen.

Skratka, kdo se obeša?

43 Responses to “Kdo se obeša?”

  1. Shirley Valentine said

    John Barrowman iz Torchwooda?

  2. zogca said

    Tega mladeniča ne poznam, čeprav sem ga zdaj poguglala. Ampak ne, ni on, ni pravi.

  3. Johnny Van der Anal aus dem Penis

  4. zogca said

    :mrgreen:

    Ti pa si za hece.

  5. Magi said

    Aston Kutcher morda, mladi gospod mož od Demi?

  6. zogca said

    Čestitke, Magi, on je!!!

    Prav fleten je postal, odkar je šel čez trideset. Vsaj meni. Bom zvečer napeila par njegovih res kjut fotografij.

  7. Ne se trudit….rajš mamo ženkice v pravem smislu, ne pa neke poženškene “fantke”

  8. zogca said

    Ni on več poženščen, res ne. Če bi bil bejbi varijanta, se meni ne bi dopadel.

  9. zogca said

    In še nekaj fotk s plaže.

    Na tej pa teče, tukaj mi je zelo kjut.

  10. zogca said

    To je pa fotografija rite od Demi, ki jo je Ashton dal na Twitterja in takrat je cel svet izvedel, da Twitter obstaja.

  11. On bo vedno babyface k Di Caprio!

  12. Jazz said

    zogca said
    november 20, 2009 at 11:05 am

    Prav fleten je postal, odkar je šel čez trideset. Vsaj meni. Bom zvečer napeila par njegovih res kjut fotografij.

    Pha!Lahko bi se šparala…

  13. zogca said

    Saj se šparam.😉

  14. zogca said

    On mi pa ni všeč.

    On bo vedno babyface k Di Caprio!

  15. vlatka said

    žogca,

    mimo vrste 🙂

    si videla tole: http://www.vlatka.si/index.php?option=com_phocagallery&view=categories&Itemid=86

  16. vlatka said

    žogca,

    nekaj poskušam, če nimaš nič proti 😉 😉

  17. zogca said

    Niso za elektronsko pošiljanje?

  18. Magi said

    No, zdaj uspela prit domov in vidim, da sem uspela pri uganki, ja super!
    Mi dopade, malo za utrujene oči spočit.
    Zdaj grem pa kar v cote z mačjim otrokom, nočko

  19. zogca said

    Kaj luštnega sanjaj, lahko tudi Ashtona. Jaz sem popoldne odspala dve uri, tako da bom lahko ponočevala. Se že veselim. Edino moram do dvanajstih jutri vstati, da ne zamudim pošte. Že pet dni zamujam s položnicami, bemtiš lenobodo. Aja, pa svoj najljubši sladoled sem si privlekla domov.🙂

  20. webmaher said

    ka duš, lahko tri kepce prosim pa ti nau treba za pir dat😆

  21. zogca said

    Ni na kepice moj najljubši sladoled.

  22. webmaher said

    pol pa tri šefle:mrgreen:

  23. zogca said

  24. webmaher said

    aha, daš enega za probat da se odločim ali ne pol za drugega:mrgreen:

  25. zogca said

    A ti ga pošljem po pošti? Pojdi na malo večji Petrol, tam jih imajo. Jaz jih obožujem.

  26. webmaher said

    ti pa dons nisi za hece kaj, lahko noč Žogca…

  27. zogca said

    A da nisem? Pošiljanje sladoleda po pošti ni hec? Mah, mogoče pa vseeno nisem tako zelo budna, kot mislim, da sem. Prav uživam. Petkov večer. Ponočevanje. Zjutraj ni treba zgodaj vstati. Luštno, luštno, luštno.

  28. webmaher said

    da preverim še enkrat kaj bi ti že jest dons kupil pa sploh opazila nisi😦

  29. zogca said

    Ti samo misliš, da nisem opazila. Joj, komedija, jaz v takšni opravi. 😆

  30. webmaher said

    Saj sem mislil brez krilc, samo kapica, rokavičke in čeveljčki:mrgreen:

  31. maxi said

    Uh Ashton se pa res ne more primerjat z Di Capriom. Demi že ve kaj je dober dec…🙂

  32. zogca said

    Jaz si tudi mislim, da on mora nekaj zelo dobro delati. Drugače pa sem videla par fotk, na katerih on gleda njo … Da padeš dol na takšen pogled, res. Jih moram najti in prilepiti. Če jo tako samo pogleda v postelji, je …

  33. maxi said

    Ja vem, žari iz njiju obeh huda sinergija. Onadva sta se zagotov našla..

    Ps: Ja, ja (njegov) pogled, je tisti…ki šteje…čeprav ni dovolj.

  34. zogca said

    Ona prav gotovo ni hladna do njega.

  35. zogca said

    Tale pogled desno.

  36. zogca said

    Ali pa ta.

  37. zogca said

    In tale!!!

    In!!! Kdo ne bi zacvetel?

    Ali pa tale!!!

    In!!!

    Čisto ziher je imela srečo.

  38. lynx said

    Tudi tile so se lepo gledali:

  39. zogca said

    Tretjega para ne poznam, četrti par je tako in tako zmešan, kar pa se drugega para tiče, dejansko verjamem, da je Angelina čarovnica. Par let nazaj smo s sodelavkami brale njene intervjuje v službi, tukaj nekaj ni …

  40. webmaher said

    a niso vse ženske ćarovnice😆

  41. zogca said

    Nekako mi ne uspe najti fotografije, na kateri bi Brad Angelino gledal tako, kot je nekoč Jennifer.

    Ta je mogoče še najbližja.

    Ajde, še ta.

    Ni to isti pogled.

  42. zogca said

    Koliko je pa Demi podobna njena najstarejša hči, to ni res.

  43. zogca said

    A ste videli Demi v časih, ko depilacija še ni bila in???

    Koliko dlak!!! Meni jih sto let ne bi uspelo toliko vzgojiti.

Leave a Reply

 
