Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Milijoni solz so te klicali …

Posted by zogca na november 19, 2009

SPOMIN NA KONEC

Kako sva mogla
enostavno zapustiti Naju?
Takrat sem tresla se
v grozi nerazumljenega,
gledala v svetišče Boga
in ga samo eno prosila,
rotila v iztisnjenih krikih –
naj pomaga mi ven iz mene,
stran od tebe k tebi.
In milijoni solz so te klicali,
čeprav nikoli nisi slišal
bolečih krikov,
ki sva jih ustvarila skupaj
in so potem ostali meni.
Nihče – tudi midva ne –
ni hotel gledati
črepinj temnih oblakov.
Želim verjeti,
da prinašajo srečo.
V sanjah se vračaš k meni –
noči so, ko zbudim se v solzah.
Takrat si lažem resnico,
da je tako pač prav,
saj nisem mogla vzdržati
tvojih radosti izginjanja
in so večeri zdaj samo moji.
Pa čeprav te čakam –
a zdaj na drugačen način.

Alenika Žnidaršič

31 Responses to “Milijoni solz so te klicali …”

  1. zogca said

    Pred nekaj dnevi sem se šla nostalgijo in sem brala pesmi, ki sem jih na blog dajala pred letom dni, letom in pol. Ker se mi nekatere zdijo več kot fantastične in ker mnogi izmed vas takrat sploh še niste brali mojega bloga, sem se odločila, da nekatere izmed njih ponovno objavim. Ta je prva …

  2. Tana said

    “Takrat si lažem resnico,
    da je tako pač prav”

  3. zogca said

    Oja, laganje samemu sebi.

  4. Poppy said

    lepa pesem..

    na žalost je res tako, da moraš sam sebe zmanipulirat, da lahko normalno živiš. ampak tud do tega mora človek sam pridt in se naučit.

  5. zogca said

    Da je za preživetje nujno lagati samemu sebi? Menda ne???

  6. Poppy said

    ah za prezivetje ne, ampak za neko normalno zivljenje pa ze.. s tem pac mislim, da clovek ne postane zivcna razvalina, da hrana in polezavanje doma ni edina tolazba, da ne zapade v alkohol.. pac take stvari, ki cloveka lahko pahnejo v se vecjo depresijo. Sem pac mnenja, da samo cakanje pa kaki antidepresivi dolgorocno niso ok

  7. zogca said

    Pijem ne, antidepresivov nikoli nisem jemala, jem, če nisem na dieti, poležavanje pa … Joj, bi poležavala, ampak ne gre, ne morem. Delo osvobaja. Od marsičesa.

  8. Alenika Žnidaršič said

    OOOOOOOOO, Žogca, me je presenetila ponovna objava.

    Obisk tvojega bloga je še vedno redno opravilo, ko skočim na internet, za komentiranje pa mi pogosto zmanjka časa. Berem pa redno, ja.

    Glede pesmi… Dobro je, če padec ne traja predolgo oz. poležavanje po padcu. Ko enkrat padeš tako globoko, da napišeš tako pesem, si priznaš, zjokaš, realno oceniš bedo prav tega, takrat se začne pot navzgor. Zagotovo.

    Srečno vsem!

  9. zogca said

    Je bila ta pesem leto in še malo nazaj občutena povsem drugače kot zdaj, seveda, hvalabogu, da je ne čutim več na takšen način, mi je pa vseeno še vedno izjemno lepa in ganljiva. Ja, bomo imeli zdaj nekaj ponovitev pesmi, ne bo jih veliko, nekaj, in ta je bila prva med izbranimi. Oja, s čistega dna greš lahko pa res samo navzgor.

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. maxi said

    Tole slikco se pa še jaz spomnem…🙂

  14. zogca said

    Še ene parih se boš.

    Na primer tiča in hobotnice.😉

    Ti si tako in tako staroselka tukaj.

  15. maxi said

    Ampak to fotko sem ti jaz poslala, se spomneš?

  16. zogca said

    Tole zgoraj?

    Ker tiča s hobotnico se mi zdi, da sem sama našla.

  17. maxi said

    Tole ja, ki si jo zraven pesmi objavila. Tiča zihr nisem jaz iskala….🙂

  18. zogca said

    Ta fotografija mi je zelo lepa, ampak ne, nisem se spomnila, da si jo ti našla. Gotovo sem se ti takrat zahvalila, pa zdaj še enkrat hvala.

  19. zogca said

    Ponavljajo Polnočni klub, v katerem je nastopal Tomaž Humar. Ker vem, da si bila ti njegova fenica, te opozarjam.

  20. maxi said

    Sem ravno hotla preklopit, da vidim kaj je…hvala.

  21. zogca said

    Pet minut nazaj se je začelo. Je pa oddaja očitno iz leta 1999.

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. maxi said

  25. zogca said

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. maxi said

  29. maxi said

  30. zogca said

  31. zogca said

Leave a Reply

 
