Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moški, pojma nimate!

Posted by zogca na november 18, 2009

Z veliko radostjo v srcu pišem objavo, v kateri želim vam, moškim bralcem Žogcinega bloga, sporočiti, da nimate pojma. Če morda ne veste, zakaj, se spomnite debate izpred meseca dni, ko ste mene, ki sem verjela, da se bo Slovenija uvrstila na svetovno prvenstvo, prepričevali, da se to ne bo zgodilo. Naslednjič mi boste menda verjeli in zdaj veste, da Žogca ni kar tako in brez razloga Žogca.

143 Responses to “Moški, pojma nimate!”

  1. zogca said

    Aja, zbiram pohvale.😉

  2. Jazz said

    ok,ok… 😉

  3. pika said

    Čestitke Žogca. In pohvale.

    Osebno mi je vseeno za nogomet (uh, v tem trenutku krivoverstvo; in to sredi razburkanega MB!!!); ampak sem vesela zaradi vseh vas, ki ga imate radi. Torej…uživajte!

    Lahko noč

  4. zogca said

    Okej, okej ni nič. Daj več od sebe.

  5. Jazz said

    Saj smo dal!🙂

  6. Jazz said

    Zmlatl smo skor ves vzhodni blok… kot leta 48….

  7. Tana said

    čeprav jaz nisem sodelovala v debatiin nisem nič prepričevala in tudi nič ne vem o tem, vseeno velike čestitke žogca.😉 si se pa res izkazala.

    bravo naši!!!

  8. Jazz said

    brate vse,kar jih je…. :mrgreen:

  9. Jazz said

    Pravzaprav se pridružujem Tani😉 skeptiki so-drugje!🙂

  10. zogca said

    A se sme nocoj muziko nabijat, pa da ti sosedi ne pošljejo policije?

  11. zogca said

  12. webmaher said

    če ne bi bilo mene Žogca ne bi šla v pravi gol niti pod razno🙂
    morda nisem tako verjel kot Žogca sem pa delal z njo v to smer tko, da so zasluge za Afriko seveda tudi moje v precejšnji meri-le kdo lahko prepriča žogco tko kot jaz😆

  13. webmaher said

    Tana tudi danes ziher podpiše zame:mrgreen:
    Hvala Tana, nate se človek res lahko zanese kadarkoli😆

  14. zogca said

    Priznam, da ti nisi bil number one po zganjanju pesimizma, si bil samo number two.

  15. Lynx said

    Tole je moj odgovor na naslov iz objave 😉 :

    http://www.mojvideo.com/video-pepel-in-kri-po-bitki-so-generali-vsi/460a97aa603838a8a455

  16. zogca said

    Tole mi boš plačal leta 2028.❗

  17. Lynx said

    Lahko še prej. Se splača.🙂

  18. zogca said

    To, da boš plačal, ni nagrada, veš?

  19. zogca said

    A je kje repriza tekme? Jo hočem gledati še enkrat.

  20. Lynx said

    Saj bo tudi Pahor čistil kopačke, če jih že ni. Z veseljem.

    Pozdrav Afriki:

  21. zogca said

    Je rekel, da jih je že.

    Saj bo tudi Pahor čistil kopačke, če jih že ni.

  22. Lynx said

    Menda zgornji link nekaj štrajka.
    Ponavljam. Mimogrede muzika za mojo dušo:

  23. zogca said

    Hmmm, Francozi so prišli naprej s Henryjevo igro z roko.

  24. Lynx said

    Hmmm, Francozi so prišli naprej s Henryjevo igro z roko.

    Zato jaz pred sodnikovim žvižgom nikoli ne prognoziram. Niti veselim se ne, ker vem, kako se zadeva hitro obrne. Prav motijo me komentatorji, ki sredi tekme karkoli napovedujejo.
    Žoga in Žogca sta okrogli. 😉 Trenutek in si iz nebes v peklu.

  25. zogca said

    Vem, ampak jaz sem res ves čas globoko v sebi verjela vanje. Pri komentatorjih me pa najbolj moti patetika, ki jo zganjajo. Pa naj nam gre dobro ali slabo, tiste patetične izjave mi gredo na živce. Preveč sem vznemirjena, da bi spala, zato gledam posnetke in fotografije na netu.

  26. Lynx said

    Realno in nasplošno gledano smo z Rusi zelo enakovredni. Možnost je bila nekje 50 proti 50. Prav lahko bi se zgodilo, da bi oni iz dveh ali treh šans izenačili. In potem bi rekli, da imajo dobri tudi srečo.
    Saj so tudi fantje (Web, Spider…) verjeli ali vsaj upali.

    Jaz sem vznemirjen kadar popušimo. Včasih tudi po dva dni nisem prišel k sebi.

  27. zogca said

    Fantje so me prepričevali, da je 1 odstotek možnosti in ko sem včeraj pisala spodnjo objavo, sem se tega spomnila, zato sem napisala, da v kolikor so bili moji občutki zmagajo, bom napisala objavo z naslovom Moški, nimate pojma. Saj potem mi je bilo žal, ker mi je grdo, da na blogu stoji tako grob naslov, ampak tako sem napisala in bi bilo trapasto, če bi požrla besedo.

    Vznemirjen, ko izgubimo? Ne, jaz sem takrat žalostna. Vznemirjenost je meni nekaj pozitivnega. Čeprav da, je lahko tudi negativna. Najraje bi zdaj plesala.

  28. zogca said

    Pozabila sem odpreti kokakolo in nazdraviti.

  29. Lynx said

    Veš, veliko lažje je igrati ali upati če nisi favorit. Nekateri smo taki, da se malce v nič mečemo, da je potem v primeru ugodnega izida veselje toliko slajše. To še ni pesimizem. Vsaj jaz sem tak.

    Žogca pleši:

  30. vlatka said

    žogca,

    ti si prva liga.🙂 🙂

  31. zogca said

    Tako se spodobi. Mislim, ipak je ta objava namenjena temu, da se hvali mene.:mrgreen: Ampak res, en tak nor filing sem imela, ko smo izvedeli za dodatne kvalifikacije, da to pa bo, da gremo naprej. In si nisem upala preveč glasno razglašati tega filinga, če slučajno … Bi izpadla big time trapa.

    ti si prva liga.

  32. zogca said

    Gotovo. Ampak ni pa prijetno igrati, če si prepričan, da no way ne moreš zmagati. Fantje so verjeli vase in to je edino, kar šteje. Šteje pa tudi to, da bom jaz zjutraj na smrt zaspana.

    Veš, veliko lažje je igrati ali upati če nisi favorit.

  33. Jazz said

    Ob devetih so me zbudili,moram it delat!??

    Kje in katerega sploh smo??

  34. maxi said

    Moški, pojma nimate!

    Res je, res …🙂🙂

  35. Lynx said

    Res je, res …🙂🙂

    Mogoče o tem, kje iskati G točko. Glede fuzbala, pa kar tiho bodite. 😉

  36. Spider said

    V Mariboru je bilo včeraj Silvestrovo.

  37. webmaher said

    Danes bi bil lahko Državni praznik😆
    In govoriti o 50:50 pred tekmo res ni pošteno…kar spomnite se lanskega EP in ruske igre…lahko bi bili evropski prvaki…naši so res naredili neverjeten korak v zadnjih mesecih…mislim pa da je bil za ta preobrat “kriva” prijateljska tekma z Anglijo, zakatero se nekateri menili da ni ob pravem času saj je bila pred njimi odločilna tekma s Poljsko…in ko z Wembleya lahko odideš s pokončno glavo, si lahko povsem prepričan, da lahko storiš tudi kaj več…no in Poljaki so padli, ko pokošena trava, na roke nam je šlo tudi to, da so bli kot ekipa že malo razštelani in neenotni. Potem pa tekma biti ali ne biti s Slovaki, kjer je bil vložek ogromen in kjer se je dokončno pokazalo, da so iz pravega testa…Slovaki pa so na tem izpitu padli vendar zaradi nemotiviranih in razštelanih Poljakov ki si sami zabijejo gol srečno zmagajo v skupini, naši pa rutinirano odpravijo San Marino in si priigrajo dodatni tekmi z Rusi…Na vseh stavnicah so bili Rusi krepki favoriti seveda in zaradi FIFInega spreminja pravil tik pred koncem kvalifikacij, ko so delegirali žreb in boljše dali v eno skupino seveda sem kot realist našim dal samo 1%….Rekel sem si pa, če bodo dušo in srce pustili na igrišču jim nimamo kaj zameriti…in na prvi tekmi v Rusiji jim skoraj nič ni blo za zameriti še posebno ne zadnjih nekaj minut, ko so prisilili velik Ruse da se branijo doma sredi Moskve…Na včerajšnji tekmi pa me je najbolj skrbelo ali bodo zdržale glave in seveda bal sem se da bi lahko sodniki kaj zamočili toda zgodilo se ni nič od tega, še več naši so dobesedno ponižaLI velike Ruse, ki imajo extra posameznike z Aršavinom na čelu, ki lahko z eno potezo odločijo vse…seveda ni bilo pa tistega ekipnega duha, ki tako krasi naše in kljub temu da je na klopi Rusov velik Gus Hiddink, ki je na SP odpeljal že 3 različne če se ne motim reprezentance pa tudi to ni pomagalo…to je do sedaj po moji oceni NAJvečja zmaga slovenske nogometne reprezentance s katero so mene dokončno prepričali, da na SP v Afriki ne bodo igrali samo epizodne vloge, zato sem prepričan in verjamem, da jih bomo gledali tudi v drugem delu…in sedaj KLOBUK DOL pred njimi, ker so si to zaslužili, da si bolj ne bi mogli…lahko bi bil tudi državni praznik:mrgreen:

  38. zogca said

    Nisem še pri sebi in verjetno danes sploh ne bom pri sebi. Ponoči od navdušenja nisem mogla zaspati, prebujanje pa je bilo pravi pekel.

  39. Spider said

    V mariboru ga je narod žingal celo noč, huje kot za novo leto. Petrade so pokale ko na ruski fronti. Ups, slovenski fronti, he he. takstisti so od bogatih Rusov dobivali po 200 eurov tringelta. Hoteli polni. Gostilne polne…

  40. zogca said

    Saj to je bilo bolje od novega leta, logično.

  41. Poppy said

    se peljem ene 15 do 7 čez lj in polno na pol streznjene mladine z navijaškimi šali, pa se derejo Slooveeniiijaaa.. hehe res je blo hujš ko novo leto

  42. zogca said

    Novo leto je vsako leto, vedno pride. To ni vsako leto in ne pride vedno, je treba prej zmagati.😉

  43. webmaher said

    tako je to Žogca in nikoli ne vemo kdaj se spet ponovi😆

  44. zogca said

    Ampak verjamemo pa, da se še kdaj bo. Vsaj jaz verjamem.

  45. webmaher said

    s tole reprezentanco vsaj še 2X kar se tiče EP in SP😆

  46. zogca said

    Izpod tvoje tipkovnice pod Božje oči.

  47. zogca said

    Če hočete gledati sprejem igralcev, pa niste pri teveju.

    http://24ur.com/novice/slovenija/v-ljubljani-sprejem-za-slovenske-junake.html

  48. Lynx said

    …sem kot realist našim dal samo 1%…

    Še San Marino ima več kot procent možnosti da zmaga.

  49. zogca said

    A gledate?

  50. zogca said

  51. Tana said

    AKTUALEN ZA NASLEDNJE POLETJE – 2010

    Kliče Jadranka Kosor Boruta Pahorja:

    “Borute zasto nema vise slovenaca na nasom ljepom jadranu?”

    Borut pravi:”Zato jer smo u Juznoj Africi!”😆

  52. zogca said

    Še en vic.

    Letalska karta za Južnoafriško republiko – 1.000 EUR
    karta za ogled nogometne tekme – 200 EUR

    Videt hrvata, kako gleda slovence na Svetovnem prvenstvu po televiziji –

    neprecenljivo

  53. Spider said

    Slovenija izločila Hiddinka, Aršavina…ma ne..ne morem verjet..še zdaj ne…

  54. zogca said

    VIDEO & FOTO: Hvala Slovenija, hvala fantje!

    http://24ur.com/novice/slovenija/v-ljubljani-sprejem-za-slovenske-junake.html

  55. zogca said

    VIDEO: Hiddink pobegnil brez pozdrava

    http://24ur.com/sport/nogomet/video-hiddink-pobegnil-brez-pozdrava.html

  56. Poppy said

    najhujši dan v življenju.. http://www.sport.ru/ru/news/20091119/football/article130285/ Rusi so res totalka razočarani, sploh ne morjo dojet, da so zgubili vstopnico za JAR, po tem, ko so osvojili bron na EP.. in kljub vsemu priznajo, da smo bili boljši in nam celo želijo srečo na SP. to pa tud ni kar tako ane🙂 sicer pa nogometaši želijo, da Hiddink ostane, so ga tud prosili, ampak on pa “potrebuje čas za premislek”.. pomojm bi se najraj u zemljo od sramote vgreznu.

  57. zogca said

    Hiddink seveda, zanj je to grozljivka, on tega ni navajen.

  58. webmaher said

    Nimam pojma priznam, ampak tole bi pa vseeno Žogci kupil http://www.mojvideo.com/uporabnik/zogca/slika/oblekca-za-zogco/162666 … brez krilc seveda:mrgreen:

  59. zogca said

    VIDEO: Kako Pahor čisti kopačke?

    http://24ur.com/sport/nogomet/video-kako-pahor-cisti-kopacke.html

  60. Spider said

    Ljubljana po tekmi:

  61. webmaher said

    Nicole Kidman in Daniel Craig v Invaziji na HBO😆

  62. zogca said

    A seksata?

  63. Spider said

    Meni je fuzbal pomagal, da sem čist pozabil na ono kokoš iz LJ.Ful sem dobre volje..

  64. Spider said

    Fuzbal je zakon.

  65. zogca said

    Ne tako, ne tako.

    na ono kokoš iz LJ.

  66. Spider said

    Zakaj ne? Navadna kokoš je. Nekoč ji bom to tudi povedal in s eji režal v faco ob tem.

  67. zogca said

    Dokler boš imel takšne želje, te to še ni minilo. Biti ti mora vseeno. Ko ti bo vseeno, takrat si prebolel.

    Nekoč ji bom to tudi povedal in s eji režal v faco ob tem.

  68. Spider said

    Jaz sem Balkanec, ne Kranjski Janez, ki nastavi drugo lice.Želja po maščevanju me nikoli ne bo minila. Sama si je zbrala igro ko je jači.

  69. zogca said

    Gre za to, da ona te igre sploh ne igra več in dvomim, da o tem sploh razmišlja. Jaz vem, da ne bi.

  70. Spider said

    Sej vseeno. Toliko slajše. Maščevanje je najslajše hladno.Ponižal jo bom tako, da bo jokala od muke.

  71. maxi said

    Sej vseeno. Toliko slajše. Maščevanje je najslajše hladno.Ponižal jo bom tako, da bo jokala od muke.

    unbelieveble…

  72. Spider said

    Ja, maščevalen sem! Kdor mene poniža, dobi porcijo. če je to unbelieveble, pa naj bo.Plačala mi bo, z obrestmi, vse.

  73. zogca said

    Lej, če ženska to prebere, ne bo nikoli rekla: “Škoda, imela sem tako dobro priložnost, da bi dobila fejst moškega, ampak sem jo po neumnosti izpustila.” Na takšno pisanje bo vsaka rekla: “Joj, hvalabogu, da se nisem zapletla z njim.” Drugače pa sem še vedno mnenja, da z maščevalnostjo največ škode narediš sebi. In tudi če uspeš drugemu narediti škodo, what’s the point? Ti tako in tako najbolj škoduješ sebi.

  74. Spider said

    Ona ne bere tega bloga. Neumna kot je, po moje ze zdavnaj misli, da sem čist pozabil nanjo.

  75. zogca said

    Ona mogoče res ne bere, ampak berejo pa druge ženske in sem ziher, da si vse mislijo, da je imela srečo, ker se ni zapletla s teboj. Lej, ne mi zamerit, prepričana sem, da si se vsem smilil, ko si trpel. Vsaj meni si se. Ampak ko začneš pisati takšne, si pa ljudje mislijo, da si sreče nisi niti zaslužil.

  76. Spider said

    Lej, jaz nimam več ambicij, da bi spoznaval katerokoli iz mon-a. Vseeno mi je, kaj si mislijo o meni. Za njih sem pač en Spider in pri tem bo ostalo. Bližje ne bom več nikomur iz interneta pustil.

  77. zogca said

    Ni stvar v tem, Spider. Kogarkoli boš spoznaval … V službi, lokalu, parku, kjerkoli že … Če bo ženska začutila takšno maščevalnost, si bo premislila. Žal je tako, da ogromno zvez razpade in nihče si ne želi po razpadu zveze biti žrtev maščevanja. Ti iz lastnih izkušenj povem – jaz se nikoli nisem zapletla z nikomer, ki je grdo govoril o svojih bivših.

  78. Spider said

    Sej ta kokoš ni moja bivša. O njej nikomur v živo ne govorim, ker ni vredno. Bo pa dobila svojo porcijo, usput.Ne bom mirno spal drugače.

  79. zogca said

    Vseeno. Četudi ni tvoja bivša. Verjemi mi, če boš kakšni punci, ki jo boš na novo spoznal, govoril o tem sovraštvu do nje, ti povem … Samo dobro ti hočem, nič drugega.

  80. Spider said

    Ja, sej te razumem.

    Gre za to, da se je preveč igrala z mano. Jaz tega ne morem kar požreti.

  81. zogca said

    Mogel ali ne mogel, moral boš.

  82. Spider said

    Že mogoče, ampak, kot sem napisal, dobila bo svojo porcijo. Ob svojem času.

  83. zogca said

    Z maščevalnostjo boš največ škode naredil sebi. Ne njej, sebi. In v končni fazi boš s tem dokazal, da je imela prav, da je bila grda do tebe, ker si tega, da bi bila dobra, nisi zaslužil. Res, če človeku ne moreš narediti nič dobrega, mu tudi slabega ni treba delati. Pa čeprav je on mogoče slabo delal tebi. Če naj bo kaznovan, če je prav, da je kaznovan, ga bo že življenje samo kaznovalo.

  84. Spider said

    Joj, Zogca, zdaj mi zvenis kot kaksen župnik, he he. Jaz enostavno ne znam razmišljati na ta način, pa čeprav je nabrž pravilen.

  85. zogca said

    Mah, lej. Vzemiva teoretičen primer. Nekdo mi je naredil nekaj slabega. Naredil in pozabil. Prav gotovo. Mogoče se enkrat na mesec spomne, da me je, na primer, spotaknil nalašč, da sem si zlomila nogo. In jaz dve leti kujem maščevanje. Potem se kakor maščujem. Imam pet minut zadovoljstva, ampak s tem se se pa obremenjevala dve leti. Pa mi povej, je vredno? Kar se mene tiče, ni. Dve leti s seboj nositi slabo energijo. Pozabiš in greš naprej, preprosto. Ne pravim, da … Če tega človeka srečaš … Jaz bi mu dala roko in mu rekla – veš, kar si mi takrat naredil, je izjemno grdo. To bi povedala. In rekla zbogom. Maščevanje je zame popoln nesmisel. Iz vseh vidikov.

  86. Spider said

    BTW, a si se kaj šetala okoli onega bloka in morebiti spet videla tisto punco?

  87. Spider said

    No, ta tvoj sestavek, ki si ga nazadnje napisala, mi je pa všeč. Pametno.

  88. zogca said

    Parkrat sva šli z mamo mimo, ampak mi nihče ni padel v oči. Ne.

    BTW, a si se kaj šetala okoli onega bloka in morebiti spet videla tisto punco?

  89. Spider said

    Mah…sej je ne sovražim…Sovraštvo ni prava beseda…Je premočna…:))))…Samo, itak, nekako čutim, da se bova midva še srečala enkrat, kar je daleč od nemogočega, Slovenija je tako mala, jaz sem dost v Ljubljani..

  90. zogca said

    Lej, jaz sem bila z eno prijateljico skregana eno leto. Živiva kilometer narazen. Hodiva na precej ista mesta. In je v tem letu nisem niti enkrat srečala. Tako da … Dvomim, da bi slučajno naletel nanjo, ko bi kdaj prišel v Ljubljano. Razen če ne misliš hoditi okoli njenega bloka. Pa še to. Kje piše, da bo ravno takrat šla ven? Pusti, pozabi.

  91. Spider said

    Preveč je unikatna, da bi kar pozabil, veš.

  92. zogca said

    Lej, če bi ti njo imel v lepem spominu, okej. Jaz tudi rada obujam lepe spomine. Ampak ko kvasiš tisto o maščevanju, ni videti, da so tvoji spomini lepi. Zakaj bi jo torej rad videl, da bi obujal grde spomine? Si mazohist?

  93. Spider said

    Mogoče sem pa malo res…Spomini so zelo mešani, grdo-lepi, to je vsa zadrega.

  94. zogca said

    To niso spomini na dogodke, ampak na utvaro, ki si si jo dovolil.

  95. Spider said

    Veš kakšne občutke imam? En del mene bi jo vrgel v Ljubljanico, drugi del pa bi ji dal lupčka na lička.

  96. zogca said

    Ni mi dano razumeti, kaj bi ti sploh rad. Ne želiš biti z njo, rad bi ji samo naredil nekaj slabega, obenem pa bi jo rad ta dodatek še poljubil. Veš, tukaj gre samo za ego. Ga boš moral premagati, ta svoj ego, v svojo korist. In se usmeriti na nekaj, kar bi ti mogoče lahko prineslo zadovoljstvo na daljši rok. Ker vse to, kar ti omenjaš, je samo zadoščenje za pet minut.

  97. Spider said

    Res je, rad bi nahranil svoj ego.

  98. zogca said

    Pa ga na takšen način ne boš.

  99. Spider said

    Maš prav…joj.

  100. Lynx said

    Res je, rad bi nahranil svoj ego.

    Vsak bi ga rad. Tudi taki ljudje, kot je bila mati Tereza. Vendar je razlika, če to delaš na plemenit ali podel način.

  101. Spider said

    Jaz: Ves, ena pesem me spomni nate…

    Ona:..Katera?

    Jaz: Ena od Corbe, ziher tvoja najljubsa.

    Ona: Katera no?

    Jaz: Ostani djubre do kraja…

    phahahaha

    samo na priložnost čakam

  102. zogca said

    Nikoli stvari ne moreš speljati tako, kot si ti stokrat premlel v glavo. Povsem drugače bo. Če sploh bo. Pa tudi fora ni neka, res.

  103. Tana said

    Samo za moške – velja si vsaj pogledati😆

    http://www.lisca.com/index.php?page=samo-za-moske&lang=si_SI&local=si

  104. zogca said

    • izmerite obseg pod prsmi. Začnite na hrbtu, med lopaticama.
    • izmerite obseg čez prsi. Vznemirljivo je: sega čez bradavičke.
    • izmerite obseg čez pas. Zapeljivo je: v bližino popka gre.
    • izmerite obseg čez boke. Trak čez obline zbuja skomine …

    A to jaz dovolim, Tana???

    Ne vem, če dovolim.😉

    Je luštno, ampak se ne strinjam, da mi drugi kupujejo spodnje perilo. Ajde, mogoče hlačke, ampak nedrček pa nikakor.

  105. Tana said

    Je luštno, ampak se ne strinjam, da mi drugi kupujejo spodnje perilo. Ajde, mogoče hlačke, ampak nedrček pa nikakor.

    ja, potem bo najboljše, da tvoj princ uporabi “zanesljivo strategijo” in se strategijo iluzionista ….

    jaz bi pa ravno to😉

  106. zogca said

    Moj princ se s takšnimi zadevami niti ukvarjal ne bi. On za darila kupuje tehnično robo. 😆

  107. Jazz said

    Tana said
    november 26, 2009 at 9:49 popoldan

    jaz bi pa ravno to

    Hmm… 😉

  108. Tana said

    Vznemirite jo z dotiki.

    meni je to bolj všeč…. tehniko si lahko sama kupim 😉

  109. Tana said

    Hmm…😉

    a ti bi tudi to? imava midva enak okus😉

  110. zogca said

    On takšen pač je. Mene ni motilo.

    meni je to bolj všeč…. tehniko si lahko sama kupim

  111. Andrej34 said

    Spider said
    Jaz sem Balkanec, ne Kranjski Janez, ki nastavi drugo lice.

    Si preveč bral “depresivca” Cankarja?:mrgreen:

    “Ko te udarijo po enem licu, nastavi še drugo.”
    To je rekel Kristus in piše v svetem pismu.
    Cankar je pa “plonkal”.

    Slovenci smo drugačni … sploh mlajša generacija.

    zogca said
    Nikoli stvari ne moreš speljati tako, kot si ti stokrat premlel v glavo. Povsem drugače bo. Če sploh bo. Pa tudi fora ni neka, res.

    Res je! Poslušaj našo “teto” Žogco, Spider.😉

  112. Andrej34 said

    Tana said
    Samo za moške – velja si vsaj pogledati

    O Tana.😯
    Sem te prav pogrešal.

  113. Jazz said

    Tana said
    november 26, 2009 at 9:56 popoldan
    Hmm…

    a ti bi tudi to? imava midva enak okus

    Ja,si pa počasi nalagam v spomin,zato bi si morala vzet čas,veliko časa… 😉

  114. Spider said

    V bistvu grem sam sebi na kurac, ker sem tolk energije vložil v nekaj, kar se je čist sfižilo.To sem ugotovil.

    Dejansko sem jezen nase.Ker sem zavozil, kar sem imel namen speljati.

  115. Tana said

    O Tana.😯
    Sem te prav pogrešal.

    kako si me pogrešal? saj jaz sem vsak dan tukaj. Samo ti nekaj špricaš zadnje dni.😉

  116. zogca said

    Potem jo zdaj nehaj vlagati.

    V bistvu grem sam sebi na kurac, ker sem tolk energije vložil v nekaj, kar se je čist sfižilo.To sem ugotovil.

  117. Tana said

    Ja,si pa počasi nalagam v spomin,zato bi si morala vzet čas,veliko časa…😉

    Ja, za vsako stvar si je treba čas vzet😉

  118. zogca said

    Ima moj podpis, da nima neopravičenih ur.

    saj jaz sem vsak dan tukaj.

  119. Andrej34 said

    Tana said
    ja, potem bo najboljše, da tvoj princ uporabi “zanesljivo strategijo” in se strategijo iluzionista ….

    jaz bi pa ravno to

    Jaz ne bom reker Hmm… ampak bom rekel:
    Oho!:mrgreen:

  120. Tana said

    Žogca, poglej tam na linku rubriko “Svetovanje”, če te mogoče zanima.

  121. Tana said

    Oho!:mrgreen:

    Andrej34, katero strategijo bi pa ti uporabil… če bi sploh katero?

  122. Andrej34 said

    Tana said
    Andrej34, katero strategijo bi pa ti uporabil… če bi sploh katero?

    Ja strategijo, ki je preiskušena in s katero so ženske zeloo zadovoljne.
    Deluje pa, na žalost žensk, samo pri zelo zaljubljenemu bizgecu – in to samo nekaj časa.:mrgreen:

    Skratka:
    Ona vpada v trgovino in čez nekaj časa priskaklja do blagajne vsa otovorjena.
    On čaka pri blagajni in hladnokvrvno pomoli svojo kartico … pik … se podpiše in gresta na kavo.

    Kaj misliš … bi šlo?

    Zvečer pa so možne vse taktike … samo NE meriti gat … prosim lepo … ko imamo tooooooliko drugih stvari za počet …:mrgreen:

  123. zogca said

    Bi šlo, če imaš zelo veliko na kartici.😉 Ampak kar se mene tiče, če je ženska zaljubljena vate, ti tega sploh ni treba početi.

    Kaj misliš … bi šlo?

  124. Andrej34 said

    Torej na kratko:
    Zanesljiva strategija.

    Nisi pa nša Tana povedala kateri tip je.

  125. Spider said

    Jaz imam bolj romantično varianto.

    vsak večer ji greš mahat pod okno za lahko noč…pa na kitaro igrat..

    pa dobiš žensko…

    ..ali pa prepoved prebliževanja

  126. Andrej34 said

    Ampak kar se mene tiče, če je ženska zaljubljena vate, ti tega sploh ni treba početi.

    Niso vsi princi in Žogce.

  127. Tana said

    Kaj misliš … bi šlo?

    nisem mislila te strategije…. mi kot take tudi ne sedejo…
    sem mislila na možne strategije, ki so v linku😉

  128. Andrej34 said

    Spider said

    Jaz imam bolj romantično varianto.

    vsak večer ji greš mahat pod okno za lahko noč…pa na kitaro igrat..

    pa dobiš žensko…

    ..ali pa prepoved prebliževanja

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
    Kaj bi dobil od “nesojene”? Nekaj v glavo ziher … od njenega fotra … kaj je pa še vprašanje.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  129. Tana said

    Torej na kratko:
    Zanesljiva strategija.

    Nisi pa nša Tana povedala kateri tip je.

    meni je všeč strategija iluzionista… potem pa presodi kakšen … kateri tip sem.😉

  130. Spider said

    Nesojena živi sama, je že izven fotrovega dosega.

    Zdajle tiho hlipajoč čaka name, da jo osvobodim slabosti grešnega življenja in ji pokažem pravo pot.

  131. Andrej34 said

    Tana said

    meni je všeč strategija iluzionista… potem pa presodi kakšen … kateri tip sem.

    Joj … to pove samo, da se rada muckaš:mrgreen: in da nosiš perilo iz naravnih materialov.😉

    Sicer pa … zakaj Iluzionist … lahko se igramo tudi kaj drugega …:mrgreen:

  132. Andrej34 said

    Spider said
    Nesojena živi sama, je že izven fotrovega dosega.

    😯

    Zdajle tiho hlipajoč čaka name, da jo osvobodim slabosti grešnega življenja in ji pokažem pravo pot.

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  133. Tana said

    Sicer pa … zakaj Iluzionist … lahko se igramo tudi kaj drugega …:mrgreen:

    pač od naštetih možnih v linku, mi je ta najbolj všeč….
    seveda pa se lahko igramo, ne samo lahko, moramo se igrati tudi kaj drugega, sicer tudi iluzionist postane dolgočasen.
    sicer pa jaz sem “spremenljivka”, torej se hitro naveličam ene in iste stvari… v vseh pogledih😉

  134. Lynx said

    Zdajle tiho hlipajoč čaka name, da jo osvobodim slabosti grešnega življenja in ji pokažem pravo pot.

    V Ljubljanico? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  135. Spider said

    He he

    Andrej, ženska je stara skor 30, kaj je tako čudnega, če živi sama?

  136. Andrej34 said

    moramo se igrati tudi kaj drugega

    To Tana to.:mrgreen:
    Danes sem dobre volje. Mi je operaterka, pred eno uro vklopila AMIS-ov internet. Je tako lepo po Mariborsko rekla “gospod, prosim pritisnite gumbek tam na modemu …”

    In jaz razmišljam o “gumbekih tam spodaj …”:mrgreen:

  137. Andrej34 said

    Andrej, ženska je stara skor 30, kaj je tako čudnega, če živi sama?

    Ona je čudna, se ti ne zdi?:mrgreen:

    Lynx said
    V Ljubljanico?

    Ta je dobra, Lynx!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  138. Spider said

    Tako jo bom zapecal, da se ji bo čist zmešalo. Grrrrr

  139. Andrej34 said

    Spider said
    Tako jo bom zapecal, da se ji bo čist zmešalo. Grrrrr

    Ja in jo pol odfukal … a ne.😉
    Pazi … pri taki “prasički” se boš kvečjemu zafukal do podna …

  140. Andrej34 said

    Glede na to, da po novem vstajam ob 4.50, se za danes poslavljam.

    Pripenjam pa še eno pesmico … za “našo” Tano in premišljujem, na katere “mentol bombone” ona “pada”:mrgreen:

  141. Tana said

    Pripenjam pa še eno pesmico … za “našo” Tano in premišljujem, na katere “mentol bombone” ona “pada”:mrgreen:

    dobro jutro,
    hvala za lepo pesmico….
    saj ne moreš verjeti, ampak je res! zjutraj pridem v službo in me na mizi čakajo BRONHI ICE s mentol – eucalyptus… + 15 LAKŠE SE DIŠE :mrgreen:
    bom najprej poskusila, potem pa povem, če bom padla, mislim na bombone :mrgreen:

  142. Spider said

    Ponoči sem sanjal Nesojeno. Imela je ne-lep obraz in očala. Ni rekla, d aje ona, ampak nekako sem imel filing, da je, poanta sanj je bila, da je to ona, ne znam razložit.

  143. Andrej34 said

    Tana said
    dobro jutro,
    hvala za lepo pesmico….

    Malenkost Tana.😉

    saj ne moreš verjeti, ampak je res! zjutraj pridem v službo in me na mizi čakajo BRONHI ICE s mentol – eucalyptus…

    Vidiš, kako se da to vse “zrihtat”.😉
    Zjutraj dobiš pesmico “Mentol bombon” in mentol bombončki te čakajo na mizi …:mrgreen:

    bom najprej poskusila, potem pa povem, če bom padla, mislim na bombone

    Aha! In?❓:mrgreen:

Leave a Reply

 
