Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Gre Slovenija tudi tretjič naprej?

Posted by zogca na november 18, 2009

Včeraj ob 19.58 je minilo natančno deset let, odkar je šla Slovenija prvič naprej, na EURO 2000 v Belgiji in na Nizozemskem. Gotovo se spomnite Ačimovićevega zadetka za Bežigradom in potem snežnega nogometa v Ukrajini. Oja, tudi na SP 2002 v Južni Koreji in na Japonskem smo šli. S pomočjo pravega malega čudeža, mogoče celo večjega od Ačimovićevega podviga s sredine igrišča, Rudonja je namreč zatresel mrežo nasprotnika. In nocoj, bomo šli nocoj tudi tretjič naprej?

Misliti si ne morete, kako “fajn” se mi zdi, da sem bila, ko smo izvedeli, da bomo morali v dodatne kvalifikacije, edina optimistika. Vsi drugi, bili ste to kar lepo sami moški, ste pisali, da imamo samo en odstotek možnosti za uvrstitev. Jup, luštno je, da je bila moja prognoza boljša od moških. Ni samo en odstotek, kajne? Zmagati moramo. Z ena proti nič. Če zmagamo z dve proti ena, nas čakajo enajstmetrovke. Če zmagamo s tri proti dva, smo pogubljeni in bo enako, kot bi izgubili. Joj, kako bi bila srečna, če bi lahko po koncu tekme na blog dala objavo z naslovom “Moški, pojma nimate”. Ste pripravili kokakolo, pivo, kokice, čips, cigarete ali karkoli že potrebujete, da bi laže prenesli tekmo? Ajoj, že zdaj sem povsem na koncu z živci. Kaj šele bo?

118 Responses to “Gre Slovenija tudi tretjič naprej?”

  1. Andrej34 said

    Ste pripravili kokakolo, pivo, kokice, čips, cigarete ali karkoli že potrebujete, da bi laže prenesli tekmo? Ajoj, že zdaj sem povsem na koncu z živci. Kaj šele bo?

    Poznamo razno razne vrste ljudi.
    So ljudje, ki ne jedo mesa in pravimo jim “vegiji”.

    So ljudje, ki nimajo televizije.
    Moj TV – bil je barvni, z teletekstom itd. je pred več, kot dvema letoma, končal na kosovnem odvozu odpadkov. Skupaj z daljincem.
    Je čisto v redu delal, da ne bo pomote.

    In sedaj spadam med … knjižne molje.

    Kakšen dan, kot je tale, me sicer malce stisne pri srcu.
    Lahko bi šel, tamle čez cesto, kjer je picerija z bowlingom in bifejem … in z veliko LCD televizijo … pa se mi ne da.

    Torej bom, malce, od časa do časa vklopil radio … drugače pa bom bral knjigo: Vojna in mir.

    Bi se spodobilo, da jo že enkrat končno preberem.
    Zakaj?
    Mama jo je prebrala, ko je bila noseča. In po nekem grofu Andreju iz knjige sem dobil ime …

  2. zogca said

    A je že kdaj v Sloveniji pristajalo toliko letal? Jup, dogaja se big time. Končno enkrat. Ti Rusi so prav nesramno bogati.

  3. zogca said

    Strinjam se, ampak ne na današnji dan, lepo te prosim!!!

    Bi se spodobilo, da jo že enkrat končno preberem.

  4. Andrej34 said

    Drugače, pa bi bilo dobro, da če gre Slovenija naprej … gremo vsi z Žogcinega bloga na svetovno prvenstvo v JAR.

    Kaj mislite?:mrgreen:

  5. zogca said

    To pa nisem vedela, da bom imela do poletja moža, ki bo zaslužil 5.000 evrov in bom lahko skakljala po svetu ter zapravljala njegov denar.:mrgreen:

  6. Živci trepetajo že ene par ur in k ničemur se ne morem spravit, piva pa ne smem, ker sem na antibiotikih. Grrrr….

  7. zogca said

    Alex, ni gripa, kajne? Bolje brez piva, bolje. To je ipak takšen dogodek, neponovljiv, da ga človek hoče doživeti pri polni zavesti. Za živce te pa razumem. Jaz vsem vsa … Jaz fuzbal od nekdaj jemljem ultra resno.

  8. Tana said

    Zmagati moramo. Z ena proti nič. Če zmagamo z dve proti ena, nas čakajo enajstmetrovke. Če zmagamo s tri proti dva, smo pogubljeni in bo enako, kot bi izgubili.

    Žogca ti si prava profesionalka… ja nisi zastonj žogca.

    Ampak tile Rusi so res nagravžno bogati. Moram malo bolje pogledat, kako so kaj drugače… če se splača:mrgreen:

    ja gledam zdaj na POP-u nekaj ji je kar kull hmmmm….

  9. zogca said

    Veselim se z mariborskimi taksisti. Kasirali so po sto evrov napitnine za vožnje, ki stanejo deset evrov.😉

  10. Tana said

    Andrej34 said
    Moj TV – bil je barvni, z teletekstom itd. je pred več, kot dvema letoma, končal na kosovnem odvozu odpadkov.

    tega pa sploh ne morem razumet… jaz ne bi mogla živet brez TV. čeprav ga veliko res ne gledam, ampak ko pišem na računalniku ali pač karkoli drugega delam, TV je vedno prižgan.

  11. zogca said

    Moj vzdevek je dejansko nastal zaradi nogometa. Se mi je pa žoga zdelo malo preveč strogo, zato sem postala žogca.

    Žogca ti si prava profesionalka… ja nisi zastonj žogca.

  12. Tana said

    Ja, mariborčani bodo tudi pokasirali na ta račun. Pa saj je prav. je pa to vsekakor dogodek leta….

  13. zogca said

    Pri meni tudi. Filmov ne gledam, serij tudi ne, razen na devedejih, ampak laufa pa teve, če nič drugega, je prižgan CNN.

    TV je vedno prižgan.

  14. zogca said

    Pahor bo naših nogometašem zloščil kopačke, če se uvrstijo na SP. Upam, da bodo fejst blatne.😉

  15. Tana said

    Moj vzdevek je dejansko nastal zaradi nogometa.

    a tako, to pa nisem vedela. ja, super. torej danes je tvoj dan.
    razpoloženje v Sloveniji je na višku.

  16. zogca said

    Oja, jaz sem big time nogometna. Sicer zadnje leto, dve, nisem bila tako fanatična, saj veš, ljubezenske težave in to, ampak prej … Imam jaz doma cel kup dresov, tudi kopačke imam doma, s katerimi se je igrala Liga prvakov, pa svojo fuzbalsko žogo imam, pa videokasete tekem, pa … Marsikaj.

  17. Tana said

    ooo, potem si pa res zaslužiš, da si žogca.
    web se še danes ni nič oglasil. tudi on je menda strasni navijač nogometa.

    jaz sploh nisem. ampak me pa vseeeno navdušuje to, da igrajo naši, da se to dogaja v Sloveniji in ….

    kako že gre tista pesmica “kdor ne skače ni Slovenc”

  18. zogca said

    Web se verjetno klati po stavnicah.😉 Če se ne oglasi, bodo padale neopravičene. Na današnji dan brez pardona.

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. Andrej34 said

    Bi nastalo takšnole poročilo?:mrgreen:

    Žogca said

    Lep pozdrav vsem, ki ste ostali v Sloveniji!😉
    Javljam se vam iz bifeja zraven stadiona, na katerem bo tekma med Slovenijo in Srbijo.

    Situacija je tašna:
    Prvi del naše ekipe z Žogcinega bloga je že tu!😀 Ostali so šli z naslednjim letom in se nam bodo kmalu pridružili.
    Drugače pa Jova in Izbrana, na plinskem gorilniku odmrzujeta pisker z filanimi paprikami, ki jih je skuhala Jova in zelo vzorno zmrznila z tekočim dušikom naša farmacevtka Tana, ter se niso odtajale niti malo, na poti v JAR. (Celo škatlo burekov in Ruskih kap (okoli 20 kg), smo pojedli na poti z letališča).
    Andrej34 in Webmaher sta priklopljena vsak na svoj pisuar. Pijeta pivo in … khm. tudi l**ata pivo. Spider leži na mizi sredi bifeja … z njim se ukvarjata Pika in Tana. Janis mu bo dala inekcijo, da bo prišel k sebi. Padel je v popizdeno-nezavestno šok stanje. Srečal je Nesojeno (ki bo navijala za Srbijo) in videl, z kako, vase zaverovano egoistično KURO se je ukvarjal in trpel nekaj let. Bo prišel k sebi in bo ozdravljen internetne zablode. Midve z Maxsi, pa opazujeva dva postavna črnca, z veliko izbolkino med nogama:mrgreen: … smehljata se nama, midva njima … buljita v moji in Maxsijini žogici … izboklina se spreminja v pitona, ki rasteta … jeeee.:mrgreen:

    Ajoj, že zdaj sem povsem na koncu z živci. Kaj šele bo?

  22. zogca said

    Good one! Cel spis, ampak ta del pa sploh pozdravljam. Kje je nocoj moja Maxi???

    Midve z Maxsi, pa opazujeva dva postavna črnca, z veliko izbolkino med nogama … smehljata se nama, midva njima … buljita v moji in Maxsijini žogici … izboklina se spreminja v pitona, ki rasteta … jeeee.

  23. Tana said

    Če se ne oglasi, bodo padale neopravičene. Na današnji dan brez pardona.

    pravilno, to pa res brez pardona.:mrgreen: neopravičene….

  24. zogca said

    Ko smo ravno pri tičih, na tekmi lahko vidiš tudi to. Če pozorno gledaš.😉

  25. Tana said

    dobro Andrej, imaš smisel,ni kaj.

    kaj to jaz počnem. odmrzujem ali zamrzujem

    jaz bi rajši kakšnega Rusa, ki ima fajn izbokline:mrgreen:

  26. Andrej34 said

    Bi nastalo takšnole poročilo?

    Seveda, če gre Slovenija naprej.😀

  27. zogca said

    Nocoj si ga boš lahko izbrala. Ne smeš slediti žogi, ampak čekirati izbolkline.

  28. Tana said

    Ko smo ravno pri tičih, na tekmi lahko vidiš tudi to. Če pozorno gledaš.

    to je bla pa višja sila:mrgreen:
    sam moraš res pozorno pogledat, ker je ….majhen:mrgreen:

  29. zogca said

    Jaz bi šla tudi, če Slovenija ne gre, ampak nimam bogatega moža.😦

    Seveda, če gre Slovenija naprej.

  30. zogca said

    Je bilo še več takšnih fotk, ampak zdaj sem uspela najti samo to.

    to je bla pa višja sila

  31. zogca said

    Pomembno je, koliko zraste.😉

    ker je ….majhen

  32. Tana said

    Nocoj si ga boš lahko izbrala. Ne smeš slediti žogi, ampak čekirati izbolkline.

    ja, čisto res, jaz tako ali tako ne sledim… bom rajši kar čekirala, pol pa da vidimo, kam pade, pade:mrgreen:

  33. zogca said

    Vseeno lahko tudi na žogo malo poškiliš. Brez žoge bi bilo dolgčas.

  34. zogca said

    Vročica narašča, zaradi Medvedjeva “obsedno stanje”

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/foto-in-video-vrocica-narasca-zaradi-medvedjeva-obsedno-stanje/217187

  35. Andrej34 said

    Tana said
    jaz bi rajši kakšnega Rusa, ki ima fajn izbokline

    Ja to itak.:mrgreen:
    Mogoče kakšnega Abramoviča? On ima takšno izbolklino na denarnici, da so jo morali v MB pripeljati z privatnim letalom.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  36. zogca said

    On je zaseden.

  37. zogca said

    Vročica med navijači se stopnjuje

    http://24ur.com/novice/slovenija/ruski-navijaci-za-zacetek-bolj-turisti.html

  38. Tana said

    Mogoče kakšnega Abramoviča?

    ne vem, če sem prav slišala, da ima s seboj spremljevalko. potem z njim ne bo nič. Pa saj ni nujno, da ima takšno izboklino. “ona druga” je meni bolj všečna:mrgreen:

  39. Tana said

    evo je že Žogca zgoraj povedala… je zaseden, tko da z njim ne bo nič… bom še malo počekirala… če ne pa se rajši posvetim žogi.
    čutim, da bo bolj pametno..:mrgreen:

  40. zogca said

    Po moje ima s seboj tole.

    Prej je imel ženo, ampak se je ločil, ko se je zapletel s to. Mislim, da je še vedno ta.

  41. zogca said

  42. zogca said

    To je bila pa žena.

    Meni osebno je bolj luštna od ljubice.

  43. Andrej34 said

    Tana said
    Pa saj ni nujno, da ima takšno izboklino. “ona druga” je meni bolj všečna

    Aha! “Ona” izboklino misliš, z katero se počne “one” stvari.:mrgreen:

    Joj Tana.
    Pa tega je polno, okoli tebe.:mrgreen:

    Ozri se malo, no.😉 To ti ponujajo že na vsakem vogalu, kot Bananeeee!

  44. zogca said

    Me smo izbirčne. Je pa res, da jih ponujate na vse strani.

    To ti ponujajo že na vsakem vogalu, kot Bananeeee!

  45. Tana said

    Meni osebno je bolj luštna od ljubice.

    meni osebno tudi. čeprav tudi ljubica ni slaba.

  46. Tana said

    Me smo izbirčne. Je pa res, da jih ponujate na vse strani.

    tako se govori Žogca. pa naj kar ponujajo še naprej, saj to nas res nič ne stane :mrgreen: pa od ponujanja še glava ne boli….

  47. zogca said

    S toliko denarja je lahko izbiral.

    čeprav tudi ljubica ni slaba.

  48. zogca said

    Samo naj mi jih ne kažejo.

    pa naj kar ponujajo še naprej, saj to nas res nič ne stane pa od ponujanja še glava ne boli….

  49. Andrej34 said

    zogca said
    Me smo izbirčne.

    O, ja vem!😉 Mora biti najmanj Princ.:mrgreen:

  50. Tana said

    Joj Tana.
    Pa tega je polno, okoli tebe.

    Andrej, saj nisem rekla, da ni… še preveč se gužva dela:mrgreen:

  51. zogca said

    Če je Princ, je tudi največ, kar lahko je. Več od tega, da je nekdo Princ, pri meni ne obstaja.

  52. Tana said

    Samo naj mi jih ne kažejo.

    dokler še samo kažejo, še ni nič hudega….

  53. zogca said

    Jaz ne maram, da se mi kažejo tiči, ki jih nočem gledati.

  54. Tana said

    saj lahko mižiš:mrgreen:
    joj na kakšno temo smo to prešaltali .. iz fuzbala ….
    pa saj fuzbal in seks to so najbolj aktualne teme

  55. zogca said

    Zdaj imaš Kdor ne skače …

  56. zogca said

    Mi pjače ruska himna.😉

  57. Andrej34 said

    Eh ja ženske … kdo bo vas zastopil.

    Si grem pripravit večerjo (Na tanko naribamo dva korenčka. Posolimo in pokapamo z balzamičnim kisom in bučnim oljem in dobro premešamo. Na tanko narežemo mocarelo in jo primešamo korenčku. Pustimo stati nekaj minut, da kis, sol in olje zmehčata korenček. (olje mora biti, ker vitamin A telo absobira, le vezanega na maščobe) To oblikujemo v majhne kepice in damo na krožnik ter okrasimo, z na krogce narezanimi rezinami trdo kuhanega jajca) in pomit posodo.
    Pol pa brat.

    LP

  58. zogca said

    Ne se hecat. Tako ali drugače moraš spremljati tekmo.

    Pol pa brat.

  59. Andrej34 said

    Ne se hecat. Tako ali drugače moraš spremljati tekmo

    Ja seveda. Obstaja tudi radio.😉

  60. Tana said

    Eh ja ženske … kdo bo vas zastopil.

    ja, saj še same sebe ne… če govorim zase….za druge ne smem… nimam pooblastila
    večerja pa super, bi tudi jaz kaj takega. sem ravnokar malo pršuta in sira… ampak zamenjam s teboj… samo bučnega olja glih ne maram.

    pa prijetno branje, mi pa tekmo gledat.😉

  61. zogca said

    Joj, ko bi tako igrali celo tekmo.

  62. Andrej34 said

    Tana said
    samo bučnega olja glih ne maram.

    😯 In ti si Štajerka?😯
    Lahko tudi navadno, olivno …

    Tana said
    večerja pa super, bi tudi jaz kaj takega.

    Tana … pridem tudi na dom in kaj skuham … z izboklino ali brez.:mrgreen:

    Tana said
    pa prijetno branje, mi pa tekmo gledat.

    Hvala in sedaj res čav!

  63. asdf said

    oj!
    lušni so ti rusi bli danes v mbju… šoping z žensko, načrt maribora pa po ulicah na sprehod- noobenega dretja in pijanščine, nekaj skupin z zastavo in petjem- všeč….

    “Mi pjače ruska himna.”- ja žoga, ena najlepših, če ne najlepša.- delo prokofjeva in šostakoviča po naročilu stalina. aja- uglasbil tudi naš zoki predin- mariborčan, kot je iz mbja tudi zgoraj nalimana neca falk… in selektor kek, in bok pomagaj tudi komemtator zlatko the zaho…

    ajt- dajmo naši! enega so ravno v glavo napalli…. toti več neo skako ko slovenc….

  64. zogca said

    Na suh’ mi je prišlo.🙂

  65. asdf said

    mandela, here we come!

  66. asdf said

    shosholosa!

  67. zogca said

    Jaz sem tok hepi. Okej, saj ni še nič ziher, ampak moški, kako ste lahko pisali, da imamo samo en odstotek možnosti, res.

  68. zogca said

    Lep je bil, lep je bil ta gol.

  69. asdf said

    saj en procent je dovolj…. samo pustimo njihovih 99 pri miru…. ja, lep je bil. ko kremšnita. čokoladna.

  70. @Žogca: Še zdaleč ni gripa, ampak samo ena nemarna infekcija. Glede resnosti sva pa tako ali tako že dva, kaj pa češ pričakovat drugega od moškega, ki si je dal datum uvrstitve na svetovno prvenstvo vtetovirati na prsi na predel kjer je srce, da ga bo imel vedno “pri srcu”. Trenutno visim na računalniku da se malo skalmiram a ne pomaga prav dosti…

  71. zogca said

    Respect.

    Glede resnosti sva pa tako ali tako že dva, kaj pa češ pričakovat drugega od moškega, ki si je dal datum uvrstitve na svetovno prvenstvo vtetovirati na prsi na predel kjer je srce, da ga bo imel vedno “pri srcu”.

  72. zogca said

    Jaz sem rada ziheraš.

    saj en procent je dovolj….

  73. zogca said

    Igralec manj. Upam, da jih ne bo to pognalo. Ker nekatere to požene.

  74. asdf said

    pognalo jih je. v obup in diarejo…. do konca, bogu hvala ….

  75. zogca said

    Asdf, jaz, ki ne pijem piva, bom na račun te zmage s teboj spila eno pivo, a velja???

  76. zogca said

    Če še kdo hoče, da mu Žogca plača pivo, naj se zdaj čim prej prijavi.

  77. Poppy said

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj, ku so bli dobri, sploh se ne upam pomislt, kako jezna je ruska elita😀

  78. zogca said

    Ih, bodo že preživeli. Elita, namreč.😉

  79. Poppy said

    jaz samo upam, da bodo z nami vseeno še kak posel sklenili in nam dal kako miljardo😀
    sicer pa tud ne morem verjet kok lep in kvaliteten nogomet so naši dans igral, res kot eni izmed najbolših na svetu🙂 še Dedič je dal na pol “baletka” gol😀

  80. zogca said

    Oja, bodo, denar je še vedno denar. In oni ne bi bili tako bogati, če jim ne bi vseeno bil denar na prvem mestu. Tekmo pa … Jup, še ene petkrat jo pa bom gledala.

  81. Poppy said

    jst sm kr happy😀 dobr spite vsiskup pa še lepš sanjajte🙂 nočko

  82. zogca said

    Pahor že očistil kopačke

    http://24ur.com/novice/slovenija/bodo-ruski-mogocnezi-videli-poraz-svojih.html

  83. zogca said

    Jaz sem zelo hepi, ampak sem ziher, da zdaj še več ur ne bom mogla zaspati. Ti pa lepo sanjaj.

  84. Spider said

    To je noro, tega večera in te tekme ne bom nikoli pozabil. Fantje so dali od sebe 120 %.

  85. zogca said

    Kok sem hepi, da si se tok motil, Spider.😉

  86. Spider said

    Ma kako veselje je bilo gledat face ruskih tajkunov po tekmi je…mala Slovenija jih je naguzila, oni imajo tolk nogometašev, kot je nas vseh skupaj.Gledlai smo v nekem kafiču, drl sem s ekot iz uma, drugi tud, brat je bil pa na stadionu.

  87. zogca said

    Jaz sem končala na tleh, na kolenih, pred tevejem in v solzah od sreče.

  88. Spider said

    Ma to je enostavno fantastično, slovenska nogometna pravljica ima novo poglavje.

  89. webmaher said

    web je že zalil pol pa če me žogca takoj po zadnji, jujhuhuhuhuhu🙂

  90. zogca said

    Naredi mi kakšno fotko, Web.

  91. webmaher said

    kakšno fotko🙄

  92. zogca said

    A nisi ti ponavadi vlekel dol s satelita in potem delal fotke. Ne mi z uči zavijat!!!

  93. webmaher said

    eh cepec sem pozabil snemat. sej če bi snemal pa pitaj boga kaj bi bilo-je tak kar prav…a boš men tut za pir dala, lepo prosim Žogca:mrgreen:

  94. zogca said

    Tudi.

    a boš men tut za pir dala, lepo prosim Žogca

  95. zogca said

    Ruske Spletne novosti: Gorje nam!

    Ruski mediji se glede zmage slovenske reprezentance in poraza Rusov po večini sklicujejo na smolo, trener Guus Hiddink razmišlja o sodniku, predsednik Dmitrij Medvedjev pa je pogrešal srečo.

    http://24ur.com/novice/slovenija/ruske-spletne-novosti-gorje-nam.html

  96. zogca said

    Ob 15.00 prenos velikega sprejema v Ljubljani

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/ob-15-00-prenos-velikega-sprejema-v-ljubljani/217256

  97. zogca said

    Svetovni mediji: Uvrstitev Slovenije na svetovno prvenstvo ni več svetovna senzacija

    http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042316486

  98. zogca said

    Slovenia Have Realised A Dream In Qualifying For The World Cup – Matjaz Kek

    http://goal.com/en/news/1863/world-cup-2010/2009/11/19/1634027/slovenia-have-realised-a-dream-in-qualifying-for-the-world

    Hiddink: “All credits to the Slovenians”

    http://www.soccerway.com/news/2009/November/19/hiddink-all-credits-to-the-slovenians/

    Russia shocked by World Cup failure

    http://www.wsn.com/2009/11/19/football/news/world-cup-2010/russia-shocked-by-world-cup-failure_25607/

  99. Spider said

    Ma bil je čudovit večer..enostavno..

    Ko je bilo konec, sem se jaz počutil bolje, kot da bi mi ga kakšna prsata črnolaska vlekla, resno.

  100. zogca said

    :mrgreen:

  101. Spider said

    Če pa res.

  102. zogca said

    Tudi to, kar si napisal, pride bolj zlahka kot uvrstitev na SP.

  103. Spider said

    Sej zato ravno. OSEM LET sem čakal na tak večer..vse od Romunije…pa nisem si mislil, da bom še kdaj dočakal.

  104. zogca said

    A prišlo ti pa ni?

  105. Spider said

    Haha skoraj.

  106. zogca said

    Pa naj še kdo reče, da fuzbal ni orgazmičen.

  107. Spider said

    Tega neljubitelji fuzbala ne morejo razumet…Včerajšnji večer je bil en najlepših v mojem življenju..ma to je…prav čaroben filing..pa celo mesto nori…

    To je 1000-krat boljše, kot Novo leto.Novo leto je rutina…

  108. zogca said

    Pusti to novo leto. Veš, da je brez veze. Spomni se lanskega novega leta in to primerjaj s tistim sinoči. Ne gre, kajne?

  109. Spider said

    Zdaj mi je žal samo, da nisem šel z bratom na stadion. verjetno bi mi lahko zrihtal karto za navijaški sektor.

  110. zogca said

    To sem te tudi jaz hotela vprašati. Zakaj nisi bil na stadionu?

  111. Spider said

    ma nekaj sem bil prehlajen, po pravici povedano me je pa predvsem bilo strah, da bomo popušili in bom jaz preveč razočaran. Zato nisem upal it v pričakovanje tekme s prevelikimi upi. Od začetka sem gledal rezervirano, hodil iz lokala živčno ven-not…si govoril kar bo pač bo…zadnjih 15 min sem bil pa adio z živci.

  112. Spider said

    Res nisem pričakoval uvrstitve na SP, našim sem pr sebi dal ene 30 % možnosti.

  113. zogca said

    A vidiš tukaj vzorec? Pri Ljubljančanki te je bilo strah, da boš razočaran, zato nisi ukrepal in je srečal takrat, ko si imel za to možnost. Tukaj spet strah, da boš razočaran zaradi poraza in …

    po pravici povedano me je pa predvsem bilo strah, da bomo popušili in bom jaz preveč razočaran.

  114. Spider said

    Ja, mi je žal, da nisem bil na tekmi, nisem imel jajc za tako tekmo. Že v lokalu me je skoraj infarkt.

  115. zogca said

    Jaz sem si pa antene delala na glavi.

  116. Spider said

    Ma ne lahko skeptiki še tako prepričujejo, da smo Slovenci narod alpinistov, smučarjev…Jaz zas evem, da mi noben drug športnik, tudi če postane svetovni rpvak, ne zvabi takih norih emocij, kot nogometaši z uvrstitvijo na SP. tako pač je.

  117. Jazz said

    Spider said
    november 20, 2009 at 11:59 am
    Ma ne lahko skeptiki še tako prepričujejo, da smo Slovenci narod alpinistov, smučarjev…Jaz zas evem, da mi noben drug športnik, tudi če postane svetovni rpvak, ne zvabi takih norih emocij, kot nogometaši z uvrstitvijo na SP. tako pač je.

    V bistvu smo narod delavcev in kmetov… :mrgreen:

    Mater,tolk sem hotel tole utemeljit,pa me kličejo na pijačo….višja sila,jebiga 😉

  118. zogca said

    Da ne bom na delavce in kmete v povezavi s to pijačo še kaj dodala.😉 Imejte se luštno.

Leave a Reply

 
