Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V pričakovanja trepetu!

Posted by zogca na november 17, 2009

MOJA DUŠA

Moja duša je cvet razkošen
v samoti rastoč,
od tihih bolesti
vsak list je orošen,
to zvezde vedo,
luna in noč.

Moja duša je kelih razpet,
v pričakovanja trepetu,
mimo gre naglo mladosti polet,
samotno,
tegobno je cvetu.

Dora Gruden

20 Responses to “V pričakovanja trepetu!”

  1. zogca said

    Dobro jutro! Danes se je zgodil en mali čudež, zbudila sem se sama od sebe, eno uro in pol pred budilkami, ki so bile nastavljene za ob pol osmih.😯

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. Cool fotka desno!

  5. Jazz said

  6. Tana said

    Danes se je zgodil en mali čudež

    pa naj še kdo reče, da se čudeži ne dogajajo.

  7. zogca said

    Ma, ne mislim teh čudežev zdaj ponavljat. Jaz sem ponosna na to, da sem zaspanka.😉

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. Spider said

    Dajmo SLOVENIJA!!!!

  14. Tana said

    Učiteljica pri biologiji sprašuje, če kdo ve, kakšna žival je skat .
    Javi se samo Janezek:
    “To je zelo ploščata riba.”
    Učiteljici ni dovolj.
    “Morda veš, zakaj je ploščata ?”
    Janezek: “Zato, ker jo je nategnil kit.”
    Učiteljica ga takoj pošlje k ravnatelju. Na njegovo vprašanje, zakaj je tako grdo govoril, Janezek odvrne:
    “Učiteljica vedno postavlja provokativna vprašanja. Če ji ne bi tako odgovoril, bi verjetno hotela vedeti, zakaj ima žaba tako velike oči.”
    Zdaj začne zanimati ravnatelja:

    “Ja, in zakaj ima žaba tako velike oči?”
    Janezek: “Zato, ker je gledala, kako je kit nategnil skata.”

  15. Tana said

    Žena pride prej iz službe in najde moža v postelji z neznanko.

    Besna mu reče, da ga zapušča. Mož jo prosi, naj prisluhne njegovemu pojasnilu, zakaj se je to zgodilo:
    Peljal sem se z avtom in ob cesti zagledal
    jokajočo mlado žensko, umazano, v raztrgani obleki in boso. Ker se mi je zasmilila, sem jo vzel v avto in jo odpeljal domov, da se očedi.Ko se je stuširala,sem ji dal tvoje perilo, ki ti je premajhno, svileno bluzo in hlače,ki si ju samo enkrat nosila in tvoje superge za tek, ki si jih samo dvakrat obula. Dal sem ji celo nekaj goveje pečenke iz hladilnika, s katero mi nisi postregla. Lepo se mi je zahvalila za vse in se napotila iz hiše. Na pragu pa se je obrnila in me vprašala:

    Imate še kaj takega, česar vaša žena ne uporablja več?????????

  16. zogca said

    😆

    Imate še kaj takega, česar vaša žena ne uporablja več?????????

  17. Tana said

    torej nauk te zgodbe je:

    treba je uporabljat, vsak dan, po možnosti tudi večkrat na dan :mrgreen:

  18. zogca said

    Jaz se strinjam s tem naukom big time.

  19. Tana said

    Ja, jaz tudi zelooooooooooo!!!!

    Bomo gledali tekmo danes in navijali za naše?

  20. zogca said

    Oja, je tudi že objava gor, mislim nogometna.

Leave a Reply

 
