Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Ruske kape, ježki in torta!

Posted by zogca na november 17, 2009

Jovankina kuharska šola je imela počitnice, ki so bile brez dvoma predolge, kajti najbolj pridne “učenke” so željno pričakovale nove recepte naše mojstrice. So predpasniki nared? Če so, lahko začnemo. Na prvi fotografiji vidite ruske kape in ježke. Začeli bomo z ruskimi kapami, kajti ježke Jovanka naredi iz biskvita, ki ji ostane od ruskih kap.

Ruske kape, to je tisto, kar na fotografiji vidite na skrajni levi in skrajni desni, naredimo na naslednji način. Najprej biskvit, ki ga bomo spekli v pekaču, velikosti pečice. Pet jajc, 250 gramov sladkorja, 400 gramov moke, dve kavni skodelici olja, en pecilni prašek, dve žlici kakava in eno veliko skodelico tople vode zmešamo in pečemo pri 200 stopinjah tako dolgo, da odstopijo robovi. Biskvit vzamemo iz pečice in ga ohladimo, potem pa s kozarcem premera tri centimetre delamo kroge in jih jemljemo ven. Tretjina dela je za nami. Lotimo se kreme. Najprej zavremo pol litra mleka in pet žlic sladkorja. Nekaj manj kot pol litra, tisto “manj” bomo potrebovali za puding. Zmešali bomo en vanilijev puding, eno žlico moke in malo mleka ter vse skupaj skuhali kot puding. Kremo ohladimo. Potem zmešamo margarino (250 gramov) in 200 gramov mletega sladkorja. V to dodajamo ohlajeno kremo in mešamo, dokler ne dobimo enakomerne mase. Kroge prerežemo po sredini, na debelo namažemo s kremo, zlepimo, s “špohtlom” namažemo tudi okoli in nato pomočimo v kokosovo moko. Lahko jim pomažemo tudi z rastopljeno čokolado. Jovanka pravi, da jih raje ne jejmo prvi dan, kajti naslednjega dne so ruske kape boljše. Če ne morete počakati, pa nič hudega. Drage moje kuharice, mogoče tudi kuharji, opazili boste, da vam je ostalo kar nekaj biskvita. Lahko ga uporabite in naredite še ježke. Biskvit, ki je ostal v pekaču, nadrobimo v skledo, raztopimo malo margarine, čokolade in mleka, dodamo rumov sladkor ali rum in iz tega oblikujemo kepo. V kepo lahko dodamo tudi nasekljano čokolado. Iz kepe oblikujemo kroglice, ki jih pomakamo v kokosovo moko, lahko pa tudi v mlete orehe ali mlete piškote. Če niste veliki jedci in bo toliko sladkarij za vas preveč, lahko ježke zamrznete, pravi Jovanka.

In še torta. Z njo je manj dela, zato je primerna za kuharice mojega kova. Tortni model položimo na večji krožnik. Bebi piškote prerežemo na pol in zložimo po dnu in ob robu modela. Skuhamo kremo iz enega litra mleka, petih žlic slakorja, treh vanilijevih sladkorjev, treh jajc, dveh in pol žlic moke ter dveh in pol žlic gustina. Zmešamo tri rumenjake, vanje dodamo dve in pol žlici moke in enako gustina ter malo mleka in to zakuhamo kot puding. Vmes zmešamo beljake in jih na rahlo zakuhamo v kremo. Kuhamo nekaj minut in vročo kremo zlijemo v model. Ko se ohladi, dodamo še stepeno smetano. Če sta vam recepta všeč in želite poskusiti tudi druge Jovankine dobrote, ji najdete zbrane v kategoriji Kuhanje. Dober tek!

29 Responses to “Jovankini recepti! aka Ruske kape, ježki in torta!”

  1. mogoče bi dodala,da piškote zložimo najprej na dno modela in potem še okrog. Kremo vlijemo vročo in pustimo,da se ohladi.

    Zelo enostavna torta a božanska za jesti

  2. zogca said

    Kaj pa krema od kap, sem kaj zafrknila? Ker mi ni bilo jasno tisto s pol litra mleka na začetku in sladkorjem, potem pa nikjer ni teh pol litra mleka, sladkor je pa pozneje napisan v gramih. Prečekiraj še to. Tisto bom pa popravila.

  3. Raspberry said

    Izgleda slastno in se splača poskusiti. Me pa vseeno še nekaj zanima. Kakšne velikosti oz. kakšnega volumna pa je kavna skodelica? Nekako bi mi bilo lažje, če bi bilo v dl, ker imam sama kar nekaj različnih velikosti skodelic. Škoda bi bilo zafrkniti sladico s preveč ali premalo olja.
    Hvala že vnaprej za odgovor.

  4. zogca said

    Po moje je Jova mislila tiste male skodelice za turško kavo, tiste miniaturne. Ampak bo raje ona povedala.

  5. sem šla odmeriti in pride 1,5 dcl olja. Mogoče se vam zdi veliko vendar je to velika količina biskvita in tako imam v receptu.

  6. zogca said

    Jova, tisto sem popravila, kar si napisala. Kaj pa krema za ruske kape, je vse napisano, kot mora biti in jasno?

  7. saj si v redu napisala za kremo od Ruskih kap. 500 ml mleka in sladkor damo,da zavre (malo mleka odvzamemo, kakor za puding) zmešamo 1 vanilijev puding in žlico moke s tem mlekom in vkuhamo v preostalo mleko- ohladimo.

  8. zogca said

    Da vas malo zrajcam še za vnaprej. Naslednja kuharska objava bodo mlinci s piščancem in žemljice. Še naslednja pa svedrčki s skuto in mekike. Fotomaterial je že pripravljen, samo še recepte spiševa.😉

  9. zogca said

    A tako? Bom popravila, da bo še bolj jasno.

    saj si v redu napisala za kremo od Ruskih kap. 500 ml mleka in sladkor damo,da zavre (malo mleka odvzamemo, kakor za puding)

  10. webmaher said

    kere bi mi ti vse spekla:mrgreen:

  11. zogca said

    Jaz? Bi rad bil zastrupljen? 😆

  12. webmaher said

    bi mar moral napisati: kerA bi mi tO vse spekla:mrgreen: da bi ostal živ😆

  13. zogca said

    Ne, narobe si me razumel. Ruske kepe so čisto preveč zahtevna stvar zame. Ajde, torta bi pa šla, ampak se ne bom preveč ponujala.

  14. Mahhhhh….med kuhinjo je najboljše seksat. Mene ful rajca ko z kuhalnico sekam po ritki!

  15. zogca said

    Je to rajc tudi na drugi strani? Po moje prekleto boli. Parkrat sem jih fasala še kot otrok, spomini niso ravno najlepši.

  16. trnovčanka said

    Dragi punci!

    Najlepše se zahvaljujem za ta prispevek, kajti že cel teden surfam po netu v želji za receptom za nekaj sladkega. Saj ne vem, česa naj se prej lotim. Kapice ali torta. Hm kapice zvenijo božansko. Pa še ne bojo mi vseh pojedli, ker najdražji ni prevelik ljubitelj kokosa😉

  17. zogca said

    Lahko tudi z mletimi orehi ali mletimi piškoti, podrobno preberi.

    Pa še ne bojo mi vseh pojedli, ker najdražji ni prevelik ljubitelj kokosa

  18. zogca said

    Zdaj bova z Jovo kuharsko bolj dejavni. Okej, ona je vedno, ampak zdaj bo več te dejavnosti tudi na blogu, kot spomladi.

    Najlepše se zahvaljujem za ta prispevek,

  19. trnovčanka said

    Lahko tudi z mletimi orehi ali mletimi piškoti, podrobno preberi.

    Jaz obožujem kokos sploh v kombinaciji s čokolado😀

  20. zogca said

    Jaz sem dušo prodajala za ježke. V bistvu bi jo še vedno, če ne bi imela denarja zanje, tako jih preprosto kupim.

  21. zogca said

    Enkrat se morava zmeniti. Obe pečeva, se dobiva na kavi in si dava za poskusit. Isto sladico. Da preveriva, katera je večji antitalent.😉

  22. trnovčanka said

    Enkrat se morava zmeniti. Obe pečeva, se dobiva na kavi in si dava za poskusit. Isto sladico. Da preveriva, katera je večji antitalent. ;-)/

    Zmenjeno. Zdaj pa le fuzbal glej. Mene ne gane niti 2 procenta. Priznam😀

  23. brez mene bi probavale?? sram vas bodi😀

  24. zogca said

    To sem hotela dodati, ampak nisem. Da, Jova bi potem še strokovno ocenila, katera je boljša. V bistvu sem te hotela zavarovati pred tem, da bi se zastrupila.😉

  25. ha ha ha ha, dober štos. Ne bom se zastrupila ne skrbi. Bom probala samo malo🙂

  26. trnovčanka said

    Samo brez skritih nasvetov, fint in fizične pomoči s strani Jovanke Žogci😉

  27. zogca said

    A se bojiš, da bom imela prednost? Ne, Jova je poštena. Če bo tekmovanje, mora biti fer.

  28. zogca said

    Jutri bom dala gor nekaj iz svoje kuhinje.😉

  29. trnovčanka said

    Sem se hecala🙂 Par dni sem špricala, vidim, da so že novi recepti gor😀

Leave a Reply

 
