Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moja nova strast so kapice!

Posted by zogca na november 16, 2009

Vsake toliko me zagrabi. Tista nakupovalna. Vendar je strast vedno kaj drugega. Logično, če bi me nenehno držalo isto, bi imela, na primer, toliko čevljev, da bi bila omara, namenjena tričlanski družini, premajhna zame. Moja trenutna strast so kapice. Če bi me pred letom dni vprašali, ali bi si na glavo dala kapico, bi vam odvrnila, da ste gotovo zmešani. To ni zame, bi vam rekla in vas opozorila na svojo obsedenost s pričesko. Ko sem nekaj dni pred prinčevim rojstnim dnem začela premišljevati, kaj lepega bi mu lahko kupila, sem se domislila kapice in šala. Pač, kmalu bo zima. Lazila sem po trgovinah in iskala ravno pravšnja. Ko sem ju našla in sem bila povsem prepričana, da sta dovolj lepa zanj, ki je tako zelo lep, sem seveda morala preveriti, ali bo kapica dovolj velika. Ni šlo drugače, dala sem jo na svojo betico. Uau, ta reč pristoji tudi meni.

Prejšnji teden sem se odpravila kupovat rokavice zase in zagledala sem ljubko kapico. Zdelo se mi je, da je poklicala moje ime in sem jo kupila, četudi sem bila prepričana, da je ne bom nosila. Napaka, brez kapice sploh več ne maram ven. Ne samo, da mi ne uniči pričeske, varuje jo pred neugodnimi vremenskimi vplivi. Še več, zdi se mi, da nikoli nisem bila tako ljubka, kot sem s kapico. Zdaj imam sivo. Volneno. Potrebujem tudi modro. In rdečo. Vesela pa bi bila tudi takšne, kot jo nosi gospodična na fotografiji. Jo je mogoče kdo videl? Oja, kapice so prav luštne.

145 Responses to “Moja nova strast so kapice!”

  1. mom Pika said

    Ah .. in kje so ble take kape, ko sem imela še dolge lase?!?!?!?! Žogca, kaj pa kak klobuček?😉

  2. Kape so za plešaste…pika!

  3. zogca said

    Veš, kaj? Zdaj me ima, da bi rekla, ne, to pa ni zame, res ne, ampak bom raje tiho, ker bom mogoče že čez mesec ali dva kupovala klobučke.😉 Je pa tako, jaz neke elegance ne zganjam in ne vem, koliko bi klobučki šli zraven mojih oblek.

    Žogca, kaj pa kak klobuček?

  4. tajnica said

    Mmmmm res huda kapca, predvsem zaradi luknjice za čop…
    Kje bi se jo dalo dobiti?
    Mogoče v H&M, New yorkerju, Sportini, Tom Tailorju, orsayu?

  5. webmaher said

    Lastnica gornje kapice je rekla da se slika mora takoj umakniti z bloga v izogib nepotrebnih komplikacij…😆 in se nemudoma zamenja s sliko ponosne in po novem še vroče ljubiteljice kapic (pa ne Rdečih)😆
    Vkolikor se to ne zgodi v roku 24 ur bo prišlo do vsespološnega štrajka tega bloga:mrgreen:

    P.S. Lastnica je bila že pred časom o tem obveščena in ni storila nobenega koraka v to smer; še celo več si je privoščila novo objavo s katero je prelila rob čaše potrpljenja, kar je privedlo zveste bralce čez rob obupa:mrgreen:

    Podpis: web maher l. r. in skupina oboževalcev:mrgreen:

  6. Lynx said

    Za ljubitelje Rdečih kapic:

    Dragi Vuče!
    Zajebao si se u jednom slovu. Trebao si da me POJEDEŠ.
    Tvoja trudna Crvenkapa.

    Draga Crvenkapa!
    Prije nego vičeš po šumi VUK! VUK! VUK! nauči kako se izgovara slovo V.
    Tvoj Vuk.

  7. Tana said

    Podpis: web maher l. r. in skupina oboževalcev:mrgreen:

    to pa podpišem tudi jaz…. tana l.r.😉

  8. zogca said

    A to se zdaj podpisuje peticija, da dam dečvo s čopom dol in gor svojo fotografijo. Nič ne bo, nič ne bo, nič ne bo.😉

    Ima pa Web dobro taktiko, zna.

  9. webmaher said

    Ker me je lastnica zgorej objavljene slike prosila naj jo zastopam do konca in naprej znabiti, da bo precej trpel Žogcin bančni račun😆 Torej še vedno je precej boljša opcija slika ponosne lastnice nove kapice. Na sliki naj bo dobro vidna le kapica, ostalo zaenkrat ni potrebe izpostavljati:mrgreen:
    Podpis: web maher l. r. in skupina oboževalcev ter Tana l.r.😆

  10. Tana said

    Nič ne bo, nič ne bo, nič ne bo.😉

    kako da ne in zakaj ne? jaz sem že prvi dan rekla, da bi rada videla fotko s kapico 😉

    Podpis: web maher l. r. in skupina oboževalcev ter Tana l.r.😆

  11. Tana said

    Kako sodoben moški pokliče žensko k sebi? –

    afna.com

    Zakaj so ženske in kondomi skoraj enaki?

    Ker oboji preživijo več časa v moški denarnici, kot na tiču.

  12. Tana said

    Ženske se hvalimo, da živimo dlje, kot moški.

    Ni res! Moški si želijo prej umreti.😆

  13. Tana said

    Top 5 ženskih “resnic” :

    5. Devica sem…
    4. Kako je velik!
    3. Tega ne morem narediti najboljši prijateljici…
    2. Po poroki se ne bom zredila!
    1. Prihaja mi! Prihaja mi!!…

    Grem zdaj, “mogoče si bo želel umreti”…:lol:

    ko pridem nazaj želim videti KAPICO!!!!

  14. zogca said

    Moj Al Bundy bi se strinjal.😉

    Moški si želijo prej umreti.

  15. zogca said

    Ti si hotela samo kapico, on bi mene v kapici.

    jaz sem že prvi dan rekla, da bi rada videla fotko s kapico

  16. Tana said

    Ti si hotela samo kapico, on bi mene v kapici.

    saj ima prav, to bi bilo še lepše videti😉

  17. Jazz said

    😉

  18. zogca said

    Kapico kot kapico bom pofotkala. Brez svoje betice.

  19. zogca said

    Ni moje najljubše serije, ker je patriarh umrl in zdaj nič veselega ne sme biti na teveju. Pretiravanje, če se jaz kaj vprašam. Človek je imel 95 let, zadnje dve leti je bil na aparatih …

  20. Andrej34 said

    Tana said

    kako da ne in zakaj ne? jaz sem že prvi dan rekla, da bi rada videla fotko s kapico

    Res je!

    In verjetno bi rada še ceno in lokacijo, kje se te kapice nahajajo.😉:mrgreen:

  21. Andrej34 said

    In kako kaj drugače Tana?

    Pišeš, da ti:

    Tana said
    Prihaja mi! Prihaja mi!!…

    So na servisu ugotovili, zakaj tvojemu računalu ni “prihajalo”?
    Ker domnevam, da tole “tipkaš” od doma?

  22. Tana said

    In verjetno bi rada še ceno in lokacijo, kje se te kapice nahajajo.

    joj Andrej, pa saj ni treba vsega na glas povedat😉

  23. zogca said

    Cena katere kapice? Moje ali prinčeve? Moja je bila poceni, prinčeva pa draga.😉

  24. Tana said

    Pišeš, da ti:

    mi je zdaj mal prihajalo,:mrgreen: pa sem šla na en čik….

  25. Tana said

    So na servisu ugotovili, zakaj tvojemu računalu ni “prihajalo”?

    seveda so ugotovili, saj so sami stručkoti na tem področju. baje da je bil vzrok “neprihajanju” nekaj z windovsi… tako da je sedaj vse o.k. in mu seveda lepo “prihaja” …. mislim računalniku :mrgreen:

  26. zogca said

    Zrajcala si me.

    pa sem šla na en čik…

  27. Tana said

    Moje ali prinčeve? Moja je bila poceni, prinčeva pa draga.

    a ima, in če ima, od kdaj ima princ tudi novo kapico? sem kaj zamudila.. nič ne razumem😉

  28. Tana said

    Zrajcala si me.

    evo vidiš, pa se moramo same rajcat, če moški nočejo :mrgreen:…. ali pa ne znajo in zato jim ni več živeti

  29. Andrej34 said

    mi je zdaj mal prihajalo, pa sem šla na en čik….

    Pa si šla enga pofafat.:mrgreen:

  30. Tana said

    Pa si šla enga pofafat.

    sem ga s takim užitkom, da sem ga skori požrla:mrgreen:
    saj je o cigaretu govora al ne?, da ne bi še kdo kaj drugega, grdega pomislil :mrgreen:

  31. Andrej34 said

    Meni bo pa jutri prihajal … AMIS.

    Upam, da mi ga bo prišla priklopit, kakšna seksi štajerka … ala Tana … pa da mi bo doro prihajal …

  32. zogca said

    Od prejšnjega meseca. Nič nisi zamudila. Princ je imel rojstni dan in je dobil kapico in šal. Ni bilo kaj zamuditi, ker tega nisem niti napisala na blogu.

    od kdaj ima princ tudi novo kapico? sem kaj zamudila.. nič ne razumem

  33. zogca said

    Tebe pa en malček razganja, a ne?

    Pa si šla enga pofafat.

  34. zogca said

    Jaz mislim samo na cigarete.😉

    saj je o cigaretu govora al ne?, da ne bi še kdo kaj drugega, grdega pomislil

  35. zogca said

    Kjut.

  36. Tana said

    Vedno je treba govoriti resnico, da se ti ne zgodi kaj podobnega

    Sta šla dva tipa v igralnico, pa nista vedela, na katero številko bi stavila.
    In eden dobi idejo:
    Kolikokrat na teden seksaš?
    Drugi pove, da petkrat.
    Prvi reče, ja jaz pa osemkrat.
    Seštejeta številki in stavita na trinajst.

    Kolo se vrti in vrti in ustavi na dvojki.

    Po mučni tišini eden reče:
    A vidiš, če bi midva govorila po resnici, bi bila pa zdaj bogata.

  37. Tana said

    Kjut.

    lepa, mi je všeč. Ampak ta ni tvoja, vsaj mislim da si ti kupila sivo, če sem seveda prav prebrala.

  38. Tana said

    Jaz mislim samo na cigarete.😉

    se razume… jaz tudi:mrgreen:

  39. zogca said

    Ta na fotki gor je moška. Ne, ni moja. Bom svojo jutri pofotkala in jo dala gor. Nocoj sem preveč zaspana. Pa še Jovo moram poklicati, če je doma, da zrihtava recepte za objavo. Če ne bom jaz prej zaspala.

    Ampak ta ni tvoja, vsaj mislim da si ti kupila sivo, če sem seveda prav prebrala.

  40. zogca said

    Aha, roza, to bi bilo pa zame.

  41. zogca said

    Huda bleferja.

    Kolikokrat na teden seksaš?
    Drugi pove, da petkrat.
    Prvi reče, ja jaz pa osemkrat.

  42. Andrej34 said

    zogca said

    Tebe pa en malček razganja, a ne?

    Ne malo:mrgreen:

    Nova služba … nekaj luštnih sexy sodelavk:mrgreen: … vse so me prišle pozdravit (in seveda pogledat – firbec babji) … upam, da je kakšna samska😉 … to še ugotavljam❓

  43. zogca said

    Neuničljiv si, ampak res.

    Nova služba … nekaj luštnih sexy sodelavk … vse so me prišle pozdravit (in seveda pogledat – firbec babji) … upam, da je kakšna samska … to še ugotavljam

  44. Andrej34 said

    zogca said
    Neuničljiv si, ampak res.

    ❓ Kako to misliš?

  45. zogca said

    S temi ženskami in nenehnim merkanjem žensk.

  46. zogca said

    Za Andreja, lepe ženske.

  47. Tana said

    Meni bo pa jutri prihajal … AMIS.

    joj, joj, kaj ti še zdaj niso priklopili…. to jim pa res prihaja :mrgreen:
    Meni niso prišli iz Maribora, ampak en tip iz Ljubljane ali Kranja, ne vem točno, je pa bil kar luštkan, to pa res.
    Če si pa ti specialno naročil kakšno seksi štajerko, pa v tem tiči vzrok, da vse skupaj tako dolgoooooo traja.

  48. zogca said

    A ne?

    Če si pa ti specialno naročil kakšno seksi štajerko, pa v tem tiči vzrok, da vse skupaj tako dolgoooooo traja.

  49. zogca said

  50. Tana said

    Princ je imel rojstni dan in je dobil kapico in šal.

    aha, res lepo. a je bil vesel?😉

  51. zogca said

    Verjamem, da je bil.

  52. zogca said

  53. Tana said

    upam, da je kakšna samska … to še ugotavljam

    če boš predolgo ugotavljal, še tista, ki je samska, ne bo več. tako da kar v akcijo :mrgreen: vse stavi na prvo žogo….

  54. zogca said

    Bo pa kakšna nova spet samska. Oni tako in tako veliko igrajo fuzbal z nami.

    če boš predolgo ugotavljal, še tista, ki je samska, ne bo več.

  55. Tana said

    Verjamem, da je bil.

    ni nič povedal? a ni dal nič za pijačo?

  56. zogca said

    Ga nisem vprašala. Midva nimava prav nobenih stikov več. Darilo je dobil po pošti in to je to. Jaz ga nisem kricala že več kot eno leto.

  57. zogca said

    Na ta komad pa meni pride na suho.

  58. Tana said

    Bo pa kakšna nova spet samska. Oni tako in tako veliko igrajo fuzbal z nami.

    to imaš pa čisto prav žogca. V “igranju fuzbala” je vsa resnica.

  59. zogca said

  60. zogca said

    Ko dajo dovolj golov, iščejo “boljšega” nasprotnika. Ali bolje, nasprotnika, ki bo nekaj časa branil gol in bo zanimiv.

    V “igranju fuzbala” je vsa resnica.

  61. Tana said

    Ga nisem vprašala.

    bo že sam povedal, ko pride pravi čas zato😉

  62. zogca said

    Tako je. Jaz sem darilo kupila za svoje srce, ker sem bila jaz srečna, ko sem naredila nekaj lepega in to je to.

    bo že sam povedal, ko pride pravi čas zato

  63. webmaher said

    Tana kaj si tak firbčna glede princa, ne omenjaj ga več, ker to ni dobr znak, razen če maš nimaš ti kaj zabregom😆
    Žogca ura teče nič ne reče – hočemo slikco😆

  64. zogca said

    Zakaj ni dober znak, če se omenja princ?

  65. Tana said

    Ko dajo dovolj golov, iščejo “boljšega” nasprotnika. Ali bolje, nasprotnika, ki bo nekaj časa branil gol in bo zanimiv.

    ja res, veliko je takih. ampak v tolažbo nam je,da ne vsi😉

  66. webmaher said

    Žogca jaz z ženskami ne igram fuzbala, Tana jeli to jasno, takoj podpiši:mrgreen:

  67. zogca said

    Da, tisti imajo pa neke druge težave. Se bojijo vezati ali kaj podobnega.

    ampak v tolažbo nam je,da ne vsi

  68. Tana said

    razen če maš nimaš ti kaj zabregom

    ne web, jaz nimam nič za bregom. Vedno, kadar kaj ne razumem vprašam, da nisem slučajno v zmoti.😆

  69. webmaher said

    Žogca slikco prosim, ostalo pa prepusti zvezdam😆

  70. Tana said

    Da, tisti imajo pa neke druge težave. Se bojijo vezati ali kaj podobnega.

    ti si pa danes prav črnogleda žogca….
    ne ni tako, kar nekaj jih je, ki so “ta pravi”… pridejo pa “ko je pravi čas”….. zato je treba potrpeti…

  71. webmaher said

    Tana ne bit slučajno zvita lisička😆

  72. Andrej34 said

    zogca said

    S temi ženskami in nenehnim merkanjem žensk.

    Ja in kaj … naj svoji bivši sexy magistri pošiljam čestitke … pa šale … in medvedke z srčkom za Valentinovo …❓❓❓

    Ne … če je konec je konec … jaz si to dam dopovedati … in čas je za nov začetek … če bo …

    Sicer je včasih bolje, da ga sploh ni, ker potem tako prekleto boli …😦

  73. zogca said

    Kapico dobiš, ampak se mi res zdaj ne ljubi. Maksimum, kar bom dala od sebe, je, da bom spisala recepte, če se Jova nocoj javi. Mah, se mi zdi, da ima ona ob ponedeljkih trebušni ples.

  74. zogca said

    Jaz tudi ne bi nikomur pošiljala nič za valentinovo.

    naj svoji bivši sexy magistri pošiljam čestitke … pa šale … in medvedke z srčkom za Valentinovo …

  75. Tana said

    podpišem, da web igra fuzbal, ampak ne z ženskami

    lisička je prav zvita zver……. la, la, la, la 😆 kako že gre ta pesmica….

  76. webmaher said

    Tana ti bi pa danes marsikaj podpisala:mrgreen:

  77. Andrej34 said

    zogca said

    Bo pa kakšna nova spet samska. Oni tako in tako veliko igrajo fuzbal z nami.

    Nismo vsi taki.😉
    Jaz celo fuzbala ne gledam … v soboto ga nisem … in tudi v sredo ga ne bom.

  78. zogca said

    Janis pa manjka, ste opazili? Mogoče sta škorpijončka že zunaj.

  79. Tana said

    Tako je. Jaz sem darilo kupila za svoje srce, ker sem bila jaz srečna, ko sem naredila nekaj lepega in to je to.

    in samo to šteje…😉 in nič drugo….

  80. zogca said

    Ko gre zanj, jaz vse delam s srcem, moje srce je pa tako in tako njegovo.

  81. Tana said

    Tana ti bi pa danes marsikaj podpisala:mrgreen:

    ja, včasih me je sama dobrota.:mrgreen:

  82. Tana said

    Ko gre zanj, jaz vse delam s srcem, moje srce je pa tako in tako njegovo.

    ob tem pa jaz ostanem brez besed.😉

  83. zogca said

    Šveps, ledeno mrzel šveps. Kakšen užitek.

  84. zogca said

    Kaj naj ti rečem?

    ob tem pa jaz ostanem brez besed.

  85. Tana said

    Janis pa manjka, ste opazili? Mogoče sta škorpijončka že zunaj.

    čisto mogoče, a v tem mesecu so škorpijončki?

  86. zogca said

    Aha, še ta teden so škorpijončki, tako da … To se ujema, plus Janis je odsotna.

  87. Tana said

    Kaj naj ti rečem?

    nič, saj mi je vse jasno, zato pa tudi nimam nobenih besed ….😉

  88. Tana said

    Aha, še ta teden so škorpijončki

    a tako, potem pa kar nekaj naših prijateljic in prijateljev tukaj na blogu praznuje… pa noben nič ne pove😉

  89. zogca said

    Upam, da tudi on ne bo večno brez besed.

  90. zogca said

    Pika in Andrej gotovo, ne vem pa datumov.

    a tako, potem pa kar nekaj naših prijateljic in prijateljev tukaj na blogu praznuje… pa noben nič ne pove

  91. zogca said

    Kaj pravite, punce?

    http://irena.blog.siol.net/2009/11/16/posladek-dneva-1153/

  92. Tana said

    Žogca, upanje umre zadnje.
    Ko, in če ne bo več upanja, tudi nas ne bo. Torej!!!!😉
    sicer pa vsi nekaj upamo, eni to, drugi to….. tako pač je.

  93. zogca said

    Kaj pa tole?

    Fotografija ena in štiri.

    http://irena.blog.siol.net/2009/11/15/midva-sva-najboljsi-par/

  94. Tana said

    Pika in Andrej gotovo, ne vem pa datumov.

    pa mislim, da Stane tudi, pa še mogoče kdo …. naj se javi sam:mrgreen:

  95. Tana said

    Kaj pravite, punce?

    ne rajcat, moram zopet na čik..uf, uf…ta je pa vroč…

  96. Tana said

    Kaj pa tole?

    ona, na kateri je ON mi je bila bolj všeč.

  97. izbrana said

    Šveps, ledeno mrzel šveps. Kakšen užitek.

    Dodajam čips in mrzlo Coca Colo. Danes me samo to še lahko reši!

  98. zogca said

    Točno, da.

    pa mislim, da Stane tudi

  99. zogca said

    Imaš na zalogi?

    Danes me samo to še lahko reši!

  100. Tana said

    Kakšen užitek.

    o izbrana, tebe pa nisem slišala že celo večnost.
    ja v “užitkih” je rešitev 😉

  101. webmaher said

    Tana boš en šveps al kremšnito😆

  102. zogca said

    Ko jaz pridem k Izbrani, se bodo jedle kremšnite, pil šveps, kadilo se bo in še mariskaj, oja.

  103. izbrana said

    Imam na zalogi :)!

    Pravkar bo že zmanjkalo😉 !

    pol grem pa na čik!

    Izbrana v ilegali, ha ha…..

  104. izbrana said

    Ej, Žogca, če imaš rada kremšnite, jih pa res dobiš, ko prideš! Iz domače kuhinje!

  105. Tana said

    web, kremšnito bi najprej,… potem, če bo pa res vroče pa še šveps🙂

  106. webmaher said

    Izbrana i web bi kremšnite, domaaaače😆

  107. webmaher said

    pametno Tana pametno, vročeeeeee😆

  108. izbrana said

    Web, ko dobim torbico iz Zagreba, dobiš kremšnite, domaaaače!

    Tako je to pri Žogci!🙂

  109. Tana said

    vidim, da s kremšnito ne bo nič, vročeeeee tudi ne, zato odhajam na toplo.
    lahko noč vsem in lepe sanje.😉 ne preveč vroče…

  110. zogca said

    Branim se jih gotovo ne.😉

    Ej, Žogca, če imaš rada kremšnite, jih pa res dobiš, ko prideš! Iz domače kuhinje!

  111. izbrana said

    Čipsa je zmanjkalo. Zamenjala sem ga s pecivom z orehi in jabolki! Domače, mmmmmm……

  112. zogca said

    Jaz pa čipsa ne maram. Imam pa doma … Joj, kako se že reče. Grem pogledat in pretipkam.

  113. zogca said

    Aha, Kinder Country.

  114. zogca said

    To je to.

  115. Andrej34 said

    Ko jaz pridem k Izbrani, se bodo jedle kremšnite, pil šveps, kadilo se bo in še mariskaj, oja.

    Ja in tolk boste načvekale … da bo še tri dni scalo:mrgreen: in bodo ujme uničile pol Slovenije😯 … jejhata, jejhata, kva nas vse še čaka.😯

  116. zogca said

    😉

  117. izbrana said

    Jaz grem tudi spat. Ker…..drugače bom v enem večeru pridobila vse kalorije letošnjega leta.

    Nenehno izgubljam kilograme, pa me vedno najdejo!😉

    Nočko….

  118. zogca said

    Tudi jaz bom šla nocoj bolj zgodaj. Ob polnoči bo na blogu nova pesmica, ampak bom jaz takrat že spala. Recepti pa, upam, jutri, če se z Jovo uspeva najti.

    Lepo sanjaj, Izbrana.

  119. Andrej34 said

    Tana said
    pa mislim, da Stane tudi, pa še mogoče kdo …. naj se javi sam

    Ja Stane je tudi Škorpijon, pa še Ognjeni konj je, po kitajskem horoskopu, tako kot jaz.
    Mislim da, je celo rojen na isti dan, kot jaz …

    Tako da … bi lahko šla na en pir … al pa dva😉

  120. zogca said

    Al’ pa tri, štiri, pet …

    A ni on kar nekaj let starejši od tebe?

  121. zogca said

    Misel dneva: Sećanje je jedini raj iz koga ne možemo biti proterani.

  122. Magi said

    No, pa se ženska ojunači, čeprav se z leti ni za hvalit, torej 15.11.1966 praznovala 43 čudovitih let, tako, zdaj pa veste…

  123. Jazz said

    Magi said
    november 17, 2009 at 9:18 am
    No, pa se ženska ojunači, čeprav se z leti ni za hvalit, torej 15.11.1966 praznovala 43 čudovitih let, tako, zdaj pa veste…

    Krasna leta!
    Vse najboljše!

  124. zogca said

    Magi, vse najboljše!!!!!

  125. Andrej34 said

    Evo še ena Škorpijonka in Ognjeni konj.😉

    Vse najboljše Magi, tudi od mene.😀😉

  126. Magi said

    Vsem najlepša hvala za lepe želje, res ste me presenetili in razveselili!!!! Sem vesela puhasta muca!!!! KLjub temu, da komuniciramo samo virtualno, čutim, da smo nekako povezani.
    Res hvala!

    Vse najboljše tudi vsem tistim tukaj, ki v teh dneh praznujejo.

  127. zogca said

    Seveda smo, seveda smo povezani.

  128. Magi, jst imam zate eno veliko kapico!

  129. Tana said

    Pika, Magi, Andrej, Stane…..vse najboljše, veliko lepega, sreče, ljubezni in…… vse kar si sami najbolj želite😉

  130. pika said

    “Pika, Magi, Andrej, Stane…..vse najboljše, veliko lepega, sreče, ljubezni in…… vse kar si sami najbolj želite”

    Hvala Tana.

    Andrej, ognjeni konji so samo vsakih 60 let (torej si lahko rojen 1906, 1966, ker 2026, ko bo spet ognjeni konj še ni tukaj; če si rojen 1906, kapo dol, ker se tako spoznaš na računalnike; bolj verjetno, da si 1966, kajne?…špekuliram); vsa kitajska znamenja imajo še svoj podznak (kovina, voda, les, ogenj in zemlja); naslednji konj bo les (2014). Pa ker je že toliko govora o konjih, ognjenih konjih (mislim, da je bil Rok Petrovič, smučar, ki je umrl med potaplanjem, ognjeni konj; prav super dečko!), naj bo nekaj iz leta 1966. Pesem, ki mi je bila vedno zelo všeč in je ena naših najlepših… se opravičujem za slab zvok…no ja, saj je že v letih…

    Brez besed… včasih se največ pove tako, kajne?

  131. zogca said

    Andrej potem ne more biti ognjeni konj.

  132. Tana said

    Žogca, gledam in iščem, nič ne vidim😯😯
    kje je obljubljena fotkica?😯

  133. zogca said

    Bom, bom, obljubim. Ravno sem primahala domov. Pa Jovo moram prej poklicati. Me je ona včeraj klicala zaradi receptov, ampak jaz nisem bila doma. Recepti so zdaj prioriteta, ker sem jih obljubila že v nedeljo.

    Aja, novi nakupit. Štiri brazilke, troji štumfi, dvoji uhani.

  134. Andrej34 said

    Tana said

    Pika, Magi, Andrej, Stane…..vse najboljše, veliko lepega, sreče, ljubezni in…… vse kar si sami najbolj želite

    Hvala Tana.

    zogca said
    Andrej potem ne more biti ognjeni konj.

    Vidim, da malo zmede povzroča Andrej34 … ki izhaja iz maila Andrej34afnaGmail.com …
    Številka 34, je takrat, ko sem odprl e – mail, bila edina še prosta na ime Andrej in je takrat tudi približno pomenila moja takratna leta.
    Vmes so minila leta in leta … in to je to.

    Sem pa konj in to ta pekoč😉 …

  135. zogca said

    Počakaj, ti imaš toliko let???

  136. Tana said

    Meni bo pa jutri prihajal … AMIS.

    Andrej, a je prišla ona seksi štajerka?😉
    ne moreš si misliti, kako meni sedaj fajn dela, odkar me je serviser vzel v svoje roke…
    ups… ne mene… računalnik 😆

  137. Tana said

    Počakaj, ti imaš toliko let???

    jaz sem mislila, da številka ob imenu pomeni tudi število let….
    koliko je to toliko ?😉

  138. Tana said

    Aja, novi nakupit. Štiri brazilke, troji štumfi, dvoji uhani.

    žogca ti si nepoboljšljiva… sicer pa saj denar je zato, da se troši…

  139. zogca said

    Kupovala sem v KIK-u. Kar pomeni, da je vse skupaj naneslo 16 evrov.

    žogca ti si nepoboljšljiva… sicer pa saj denar je zato, da se troši…

  140. zogca said

    Jaz Andreja poznam oziroma sem ga nekajkrat videla, pa nisem vedela, da ima toliko let.

    jaz sem mislila, da številka ob imenu pomeni tudi število let….

  141. Andrej34 said

    Tana said
    Andrej, a je prišla ona seksi štajerka?

    Ne ni.😦 Prišel je en mulc.🙄 Žalosten.😦

    Kaj smo zahtevni a … jaz rabim eno serviserko, ti pa enega serviserja.😉 Škoda, da nisva malo bližje.:mrgreen:

    Veeno pa je zdaj, v vtičnici signal.
    Jutri grem kupit še en kabel, ker je obstoječi prekratek … to mislim kabel za internet …:mrgreen:
    Ker bom verjetno šel še v kino … se bom z telim AMIS modulom z antenco ukvarjal, od četrtka dalje.
    Se mi ne mudi – do konca meseca sem še pri “ta starem” ponudniku interneta … tako da … čas je.

  142. Andrej34 said

    zogca said

    Jaz Andreja poznam oziroma sem ga nekajkrat videla, pa nisem vedela, da ima toliko let.

    Nisi edina. V novi službi ene mislijo, da jih zaj**avam.😉

    Pač: Ne kadim, ne pijem in meniško življenje … pa začetki druge pubertete … in potem tako to pride.:mrgreen:

  143. zogca said

    Meniško življenje? Jaz nisem opazila, da me je blazno pomladilo.

  144. webmaher said

    hočemo slikco, drugače bo sestenek kriznega štaba:mrgreen:
    Žogca nisi še v drugi puberteti pa tudi še kaj drugega bi se našlo:mrgreen:

  145. zogca said

    Jaz nisem v drugi puberteti, jaz sem še mlada.

    Bom, bom, vidiš, da ne utegnem vsega, res ne.

Leave a Reply

 
