Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zajtrk žalost, večerja bolest!

Posted by zogca na november 15, 2009

PESEM OSAMLJENIH

Vse dni smo ujeti v težka molčanja.
Ne slišimo dragih več ust šepetanja.
O, mrtvi čas!
In naš obraz
medleči plamenček je sveče,
jokaje se v sebi taleče.

In bijemo z boljo se grenkih spoznanj,
mrak je krog nas, mi se pogrezamo vanj.
A nismo slabiči!
Premraženi ptiči smo,
ptiči nasilno pregnani iz gnezd.
Naš zajtrk je žalost, večerja bolest.

Ne slišimo več dragih ust šepetanja
in naš obraz
medleči plamenček je sveče,
jokaje se v sebi taleče.

Vse dni smo ujeti v težka molčanja.
O, mrtvi čas!

Ada Škerl

38 Responses to “Zajtrk žalost, večerja bolest!”

  1. zogca said

    Čutim, da bo dan precej otožen. Očitno sem izbrala ravno pravšnja pesem.

    Vse zdi se mi kot mora, saj ni več nje ne bora …

  2. zogca said

  3. pika said

    Dobro jutro… hvala za Eldo… danes kar primerna pesem zame

    Naj povzamem del besedila…

    dobro vem, da si nekje
    tisti fant iz mojih sanj
    in da boš nekoč
    k meni našel pot
    ker del tebe sem samo…

  4. zogca said

    Pika, jutro, jutro. Čeprav je že dan. Jaz sploh ne pridem k sebi od zaspanosti. Po moje potrebujem dozo adrenalina.

  5. pika said

    Nisem spala ponoči, pa sem šele sedaj prav vstala… in si privoščila zajtrk za kralje (pardon, kraljice!)… Človek se mora malo razvajat, kajne?

    Grem na sonček, ker je dan preveč lep, da bi ga ubila s posedanjem doma.

    Lep dan danes…

  6. zogca said

    Jaz tudi.

    Grem na sonček, ker je dan preveč lep, da bi ga ubila s posedanjem doma.

  7. Tana said

    zajtrka ni bilo… samo kava in čik…, za večerjo pa bomo še videli…. upam vsaj na kakšno lepo besedo, ne…..😉

    Grem na sonček, ker je dan preveč lep, da bi ga ubila s posedanjem doma.

    a sonček sije… kje to? v Mariboru? jaz nič ne vem, nič ne vidim… sem preveč zatopljena v delo… sedaj imam pavzo….

    uh sranje, vedno si rečem, to je zadnjič da delam v nedeljo…. pa potem vedno znova in znova… me premami kakšna lepa beseda. Saj veste, kako je to: lepa beseda, lepo mesto najde.🙂

  8. pika said

    “uh sranje, vedno si rečem, to je zadnjič da delam v nedeljo…”

    Enako Tana. Pravkar prispela iz čudovitega sprehoda; ja, kdaj pa ni sonček v MB, vas vprašam?! No, sedaj pa delat. Kavo sem pristavila in potem delo za službo. Kaj hočemo? Recesija dela svoje in človek se kar ukloni pod zahtevami; vedno manj nas je v službi, dela pa najmanj toliko, če ne več. In sama na mestu… ne moreš zahtevat od drugih, če ti ne narediš svoje, kajne?

    Upam, da bom do osme zaključila. Pa vseeno lepo nedeljo.

  9. Poppy said

    jaz tud dans že cel dan za druge delam, upam, da mi bo enkrat povrnjeno😛 sicer pa še najbolš da smo kar lepo doma, glede na razsajanje vseh teh virusov in bakterij :0

  10. zogca said

    A ne, to pa ne. Zunaj si lahko, samo ljudem se ne smeš približevati. In seveda, če si v bloku, bi morala paziti, kako prideš ven. Izogibanje dvigalu in podobno. Takšna navodila sem dobila jaz.😉

    najbolš da smo kar lepo doma, glede na razsajanje vseh teh virusov in bakterij

  11. zogca said

    Jaz sem bila enaka.

    zajtrka ni bilo… samo kava in čik…

  12. zogca said

    V Ljubljani je bil.

    v Mariboru?

  13. webmaher said

    jaz se pa odvajam od dela..menda še do srede in pol počas čist konec…če kera rab Mujota evo mene😆

  14. zogca said

    Pa trenutno enega potrebovala za pospravit stanovanje, se mi preprosto ne ljubi. Prati pa tako in tako ne smem, dokler nekdo ne pogleda, kaj točno je narobe s pralnim strojem.

  15. zogca said

    Še nekdo se je odločil za celibat. Ne vem sicer, kdo je ta moški, sem pa vesela, da gre še nekdo po moji poti.

    Peter Andre noče več misliti na seks

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/peter-andre-noce-vec-misliti-na-seks.html

  16. Poppy said

    Žogca pri meni so vsi bližnji poznani tko al drugače bolni, tko da sem na današnjo nedeljo še najrajš kar lepo doma🙂 hvalabogu ne v bloku.. nisem navajena.

    a kdo rab radio s fajn musko?🙂 če dojča ne moti s ponosom predstavljam http://www.regenbogen.de/webradio/webradio-wma-stream.html😀

  17. zogca said

    Ima kakšen tudi tole svinjsko gripo? Eh, meni je november vedno bil najbolj mesec za bit doma. Novembra grem preprosto na živce sama sebi. Ampak ni tako hudo, bi lahko bilo huje. Aha, za muzko moram pa Firefox odpreti, ne bo šlo v Operi.

  18. Poppy said

    gripe ne, zato pa celo vrsto drugih zdravstvenih težav.. sem jim posvetila cel petek in soboto, mal časa pa tud za svoje obveznosti potrebujem, tako, da pač danes dohajam. mah november je res tečen, ni ne jesen pa ne zima, je najbolj zoprn čas vmes, pa še dan se še vedno krajša..

  19. zogca said

    Jaz vedno samo čakam, da november mine. Jaz se tudi veliko ukvarjam z drugimi, predvsem s starši zadnje čase, ampak danes sem si pa vzela dan za poležavanje in spanje, ker sem to res potrebovala. Prav izmučena sem bila. Zdaj moram na hitro vsaj malo pospraviti stanovanje, zvečer pa bo treba še nekaj narediti za jutri za službo. Oja, da bo čim prej december, čeprav potem mi bo šlo pa na živce tisto, kaj bom delala za novo leto, ker seveda ne bom delala nič.

  20. Poppy said

    očitno je tak dan-za lastno regeneracijo..
    jaz bom za NL po vsej verjetnosti le lokacijo zamenjala.. drugač pa več al manj prespala. Mal bomo nazdravl, pogledal ognjemet in to bo to.. Ne maram imet pol še 2 dni vnaprej uničenih zarad rajanja;) z očetom rada 1.1. spremljava Dunajski novoletni koncert😉 pa vmes dobro kosilo pripravljamo.. pol pa mal ven, ker ponavadi nikjer ni žive duše🙂

  21. zogca said

    Jaz se sploh ne obremenjujem. Mogoče bom šla celo k staršem, če bodo doma (po moje je to odvisno od razmaha gripe), drugače pa … Naročila si bom še zadnjo sezono Golden Girls in to bo to.

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. zogca said

    Gud njus! Nadaljuje se Jovankina kuharska šola.

  26. majniška b said

    Super! Spet bom cedila sline🙂

  27. zogca said

    Je Jova zdaj poslala fotografije. Tri sladice in eno glavno jed. Verjemi, jaz sem takoj postala lačna. Bova spisali recepte še in upam, da bodo čim prej na blogu. Skratka, kuharska šola se nadaljuje. Vem, da ste jo mnogi pogrešali, ampak sva bili z Jovo precej bizi in se nama ni izšlo. Ampak zdaj pa nadaljujemo.

  28. majniška b said

    Mmmmm, TRI sladice! In kako naj potem sploh razmišljam o hujšanju? Vidiš vidiš …pa imam spet izgovor, da ga preložim na enkrat kasneje. Hvala, Žogca! Hvala, Jovanka!

  29. zogca said

    Ne vem, kako, ampak jaz se danes po treh mesecih nediete znova brzdam in sem na dieti. In moram nujno dati dol tri kile, nujno. Veš, kaj, Majniška, ti zdaj par dni hujšaj, jutri bodo verjetno recepti že gor, pa jih naprej prešudiraj, za vikend jih boš probala in boš z večjim užitkom jedlo, ker boš imela za seboj že pet dni diete.

  30. majniška b said

    Ojoj, ŽoGca! Tako hitro pa pri meni ne gre. Jaz že tri mesece razmišljam o tem, kdaj bi pošteno razmislila o hujšanju, haha. Zdej bom jaz lepo preštudirala recepte in potem kaj pripravila. Ali še bolje, prosila dragega, da pripravi. On je pač boljši kuhar😉

  31. zogca said

    Ojej, imeti kuharja doma, to bi bilo pa nekaj zame. Pa tudi za moj družinski proračun. Manj hranjenja po restavracijah in to. Jaz sem imela zdaj dva meseca in pol en kup izgovorov, zakaj ne nadaljujem s hujšanjem, zdaj mi jih je pa počasi zmanjkalo. Cilj takrat ni bil dosežen in lepo bi bilo, da bi ga končno že enkrat dosegla.

  32. zogca said

    Bi pa zdajle jedla, če bi smela in če bi mi jo kdo spekel, tole …

    Ajoj, bi jo jedla.

  33. majniška b said

    Uf, jst bi jo tudi. Ok, vidim, da bo bolj pametno, da grem spat, če ne bom spraznila hladilnik. Aja, moj kuhar sicer ni profesionalni kuhar, ampak ljubiteljski, tako da kuha z užitkom. Sine gre po njegovih stopinjah in če bo tako nadaljeval, lačna ne bom nikoli.

  34. zogca said

    Zame ni nevarnosti. Imam v hladilniku naslednje:

    – rumeno orangino

    – rdečo orangino

    – masko za obraz

    – neko po čokoladi dišečo kremo za telo

    THE END.

    Pa se najej od tega, če se lahko.

    Bolje spat kot praznit hladinik, se strinjam.

    Blagor tebi, dva kuharja, jaz pa nobenega.😦

  35. majniška b said

    Hhehehe, ampak veš kaj …ko mene popade volčja lakota, pojem tudi po čokoladi dišečo kremo.
    Daj pofotkaj hladilnik …mora biti blazno lepo pospravljen. To je meni zelo všeč, da je hladilnik čist in urejen. Moj žal ni niti blizu tega.

  36. majniška b said

    No, zdej sem pa res na nitki. Al si grem odrezat kos sira, al pa spat. Nič, grem enga skadit, potem pa spat. Nočko!

  37. zogca said

    Kot moja mama. Ona najraje gleda prazen hladilnik. Ga bo lahko jutri gledala pri meni, ker pride na obisk.😉

    To je meni zelo všeč, da je hladilnik čist in urejen.

  38. zogca said

    To bo najpametneje. Glej, da boš kaj lepega sanjala. Jaz nocoj nujno moram kaj lepega sanjati, nujno.

    Nič, grem enga skadit, potem pa spat.

Leave a Reply

 
