Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Srce je zvrhano sreče!

Posted by zogca na november 13, 2009

NORO SRCE

Želim si dneva.
Ko ga sonce prinese na plečih,
si želim njegovega trajanja.
Ko raste,
si želim, da ne bi minil.

Potem je en sam žareč dan,
kot hlebec presnega kruha v peči.
Moje oči so slepe od svetlobe,
koža zgubana od vročine.
Srce je zvrhano sreče.

To noro srce.

Neža Maurer

28 Responses to “Srce je zvrhano sreče!”

  1. zogca said

    Ne čudite se, če bo na blogu letos pozimi veliko fotografij s kapicami. Odkar sem si kupila kapico, sem totalna fenica.😉

  2. webmaher said

    Hočemo slikco in to takoj😆

  3. zogca said

    Nič ne bo, nič ne bo.😉

  4. lynx said

    V pravljici princ ubije zmaja in se poroči s princesko.
    V praksi nikogar ne ubije in se poroči z zmajem…

    Dobro jutro dobre vile, princeske, zmaji in čarovnice. 🙂

  5. Lynx said

  6. zogca said

    Tudi kdo od vas dobi princesko. Če prav izbere in če seveda princeske ne zapusti zaradi buga v softwaru.😉

    V pravljici princ ubije zmaja in se poroči s princesko.
    V praksi nikogar ne ubije in se poroči z zmajem…

  7. zogca said

    Bogu hvala, da je petek.🙂 Prišla domov.🙂 Grem za dve uri spat.🙂 Tako zelo sem zaspana.

    Petek popoldne!!!!!!!

  8. zogca said

    Joj, je bilo lepo spati, joj, joj, joj.

  9. webmaher said

    No no no, lepo to-zdej pa slikco prosim lepo😉

  10. zogca said

    Mi ne verjameš na besedo, da sem kjut s kapico?

  11. maxi said

  12. zogca said

  13. maxi said

    Meni je Jadranka postala všeč s tem komadom :

    http://www.genspot.com/video-96749/jadranka-juras-ko-bi-le-vedel.aspx

  14. zogca said

    Oja, poznam ta komad. Tdui Jadranko poznam. V redu punca je.

    Kaj počneš nocoj, bejbolinka?

  15. maxi said

    Nič pametnega, nekaj bi morala napravit za študij, pa sem preveč utrujena. Bom kar raj počasi pod odejo zlezla…

  16. zogca said

    Jaz bom pa Bundyja gledala.😉

  17. maxi said

    Jaz bom pa Bundyja gledala.😉

    Jaz pa polnočni klub, če bo kaj pametnega.

  18. zogca said

    Aaaaa, jaz kdaj pa kdaj gledam, če kje kdo napiše, kakšna je tema. Trenutno imam neko hrvaško omizje prižgano, pa sploh ne vem, o čem govorijo, politika, ni zanimivo. Ob polnoči pa tako in tako vedno prižgem The Situation Room.

  19. maxi said

    http://www.rtvslo.si/spored/modload.php?&c_mod=rtvoddaje&op=web&func=read&c_id=24463

  20. zogca said

    No ja, nisem najbolj navdušena. Kaj čem, plitka sem glede teh vprašanj.

  21. maxi said

    Nam je pred dnevi profesorica bolj poglobljeno govorila ravno o tem, da se obeta ledena doba, in da je segrevanje pesek v oči.
    Zdaj pa nocoj to isto tu poslušam…

  22. zogca said

    Lej, meni je jasno kot beli dan, da vse to, kar počnemo z okoljem, ne more prinesti nič dobrega, ampak res nič. Samo kaj, ko bodo šli do konca z vsem, kar prinese denar?

  23. maxi said

    Podnebje in klimatske spremembe naju ne bodo več skrbele, ko (nama) bo zapel:

  24. zogca said

    Naslednje leto bom srečna in zadovoljna, zaradi česa, ne vem, vem pa, da bom.

  25. maxi said

    Naslednje leto bom srečna in zadovoljna, zaradi česa, ne vem, vem pa, da bom.

    Jaz sem že dolgo zadovoljna, nisem pa srečna.

  26. zogca said

    Bolje zadovoljna kot depresivna, verjemi.

  27. maxi said

    Bolje zadovoljna kot depresivna, verjemi.

    Saj se ne pritužujem, niti slučajno. Zelo dobro mi gre.

  28. zogca said

    To, to, to.

Leave a Reply

 
