Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hipohondrija na pohodu!

Posted by zogca na november 12, 2009

Ste opazili, da je na pohodu hipohondrija? Ups, gripa. Priznam, tudi jaz sem ena izmed hipohonderjev, ki sumničavo gledajo ljudi okoli sebe. Ne, verjemite, da si ne želite v kakšni vrsti zakašljati ali kihniti vame. Ker domače informativne oddaje ne zadovoljujejo mojih hipohondrskih potreb, sem začela spremljati hrvaško in srbsko televizijo. Naši južni sosedje imajo namreč skoraj vsak dan kakšno omizje ali pogovorno oddajo o gripi. Ne morem reči, da smo v Sloveniji neobveščeni. Če nič drugega, obstaja spletna stran z naslovom Ustavimo gripo, kjer vsak lahko dobi potrebne podatke, pa vseeno … Meja s Hrvaško, Pahorjevi kameli, Humarjevo reševanje, tajkuni, stavke itn. V zadnjih treh Odmevih gripe niso omenili niti z eno samo besedo. Če jo kje omenijo, je govora o cepivu. O tistem istem cepivu, ki mu povsem očitno niti zdravniki ne zaupajo. Mene pa predvsem zanima naslednje …

Kje je tamiflu? Poleti ga niso delili samo tistim, ki so zboleli, ampak tudi vsem njihovim družinskim članom, mogoče pa tudi še kakšnemu sosedu. Če danes pokličeš v zdravstveni dom in poveš, da imaš gripo, ti najprej povedo, da k njim ne smeš hoditi, potem pa mogoče navržejo še kaj o tem, da moraš veliko piti in ne smeš hoditi ven. Ta slednja je res dobra, ko se kuham pri 40 C, je moja edina misel “ven”. Na Hrvaškem, če sodim po tem, kar vsak dan ponavljajo njihovi infektologi, vsak, ki zboli, dobi svojo škatlico tamifluja, ki naj bi ga začel jemati najkasneje 48 ur po tem, ko se pokažejo prvi simptomi nove gripe. Med zravnike so namreč doslej razdelili 100.000 škatlic zdravila. Kje je moj tamiflu? Zakaj bodo Hrvati dobili zdravilo, ki blaži simptome gripe, jaz pa samo nasvet, naj čim več pijem? Srbi, ki imajo menda med 20.000 in 30.000 bolnih, seveda nimajo zdravila, oni imajo samo izredne razmere. Kako značilno zanje. Čeprav, roko na srce, v srbskih lekarnah za denar dobiš vse, vedno je bilo tako in vedno bo.

Ne razumite me napak. Ne mislim, da bom zaradi te nove gripe umrla, daleč od tega, vem pa, da bo zadeva gotovo precej mučna, če jo bom dobila. In če je lahko z zdravilom manj mučna, zakaj tega zdravila ne morem dobiti, če sem ga pripravljena plačati? Za cepivo pa hvala, ampak ne, hvala. Vem, koliko zdravnikov na ljubljanski urgenci se je cepilo in ta podatek mi povsem zadošča pri odločitvi, da se ne bom cepila.

40 Responses to “Hipohondrija na pohodu!”

  1. Andrej34 said

    Več, bi nam o tem lahko povedala naša farmacevtka Tana😉, tako da jaz ne bi bil tu preveč pameten, vendar:

    Jaz bi se najprej vprašal:
    Kaj je z SARS – om?😯
    Kaj je z Ptičjo gripo?😯

    Vse je tiho.

    Ptiči so kar naenkrat čudežno ozdraveli, potem, ko so blagajne zdravstvenih zavarovalnic napolnile račune farmacevtskih družb.

    Tamiflu, ki so ga kupili pred dvema letoma, je v lekarnah.

    Potekel mu je rok trajanja.

    Učinek ptičje gripe v Sloveniji:
    – 0 ljudi zbolelo
    – nekaj labodov je crknilo (baje za ptičjo gripo – toliko, da so lahko paničarili naprej)
    – farmacevtske multinacionalke so fantastično zaslužile z Tamiflu – jem in to je bilo bistvo ptičje gripe

  2. zogca said

    Ptičja gripa, kolikor je meni znano, se nikoli ni prenašala s človeka na človeka, medtem ko ta zdaj se. Razlika je velika. Sarsa se pa sploh ne spomnim. Kje sem bila takrat?

    Jaz bi se najprej vprašal:
    Kaj je z SARS – om?
    Kaj je z Ptičjo gripo?

  3. Andrej34 said

    Tamiflu, so od začetka dobili vsi, ki so domnevno zboleli za “novo gripo” in njihovi družinski člani … preventivno – kurativno.

    Nato so omejili izdajo Tamifluja, samo na domnevne bolnike.

    Sedaj je pa na tržišču cepivo, ki ga plačaš … in je jasno, da si ne bodo pljuvali v skledo, z Tamiflujem.

    In ko je panika popustila, je ena ženska, sicer kronična bolnica, umrla zaradi nove gripe – domnevno.
    Čreda je navalila na cepilne centre in vse cepivo bo pošlo.

    Tamiflu dobiš če zboliš – so mu administrativno podaljšali rok trajanja za dve leti.
    Tisto kar piše na škatlici ne drži. Prišteješ lahko še dve leti, ker je zdravilo, baje, še kljub temu, da mu je potekel rok trajanja, kobajagi še dovolj močno.

  4. Andrej34 said

    zogca said
    Sarsa se pa sploh ne spomnim. Kje sem bila takrat?

    Takrat si bila okužena z nekim virusom, ki ti še danes povzroča težave.:mrgreen:

    Drugače pa:
    http://sl.wikipedia.org/wiki/SARS

  5. zogca said

    To pa ne bo držalo, takrat se še nisem okužila s svojim najljubšim virusom.

  6. maxi said

    Več, bi nam o tem lahko povedala naša farmacevtka Tana😉 , tako da jaz ne bi bil tu preveč pameten, vendar:

    Jaz bi se najprej vprašal:
    Kaj je z SARS – om?😯
    Kaj je z Ptičjo gripo?😯

    Vse je tiho.

    Ptiči so kar naenkrat čudežno ozdraveli, potem, ko so blagajne zdravstvenih zavarovalnic napolnile račune farmacevtskih družb.

    Tamiflu, ki so ga kupili pred dvema letoma, je v lekarnah.

    Potekel mu je rok trajanja.

    Učinek ptičje gripe v Sloveniji:
    – 0 ljudi zbolelo
    – nekaj labodov je crknilo (baje za ptičjo gripo – toliko, da so lahko paničarili naprej)
    – farmacevtske multinacionalke so fantastično zaslužile z Tamiflu – jem in to je bilo bistvo ptičje gripe

    To, takšne oblike argument – pozitive rabimo.

  7. maxi said

    No tole sem pa zaštrikala.:mrgreen:

  8. zogca said

    Čisto si zaštrikala.😉

  9. zogca said

    Ampak Andrej piše, kar piše veliko ljudi, ki mislijo, da bo ta gripa čudežno izginila. Grem stavit, da ne bo. Boste videli.

  10. Andrej34 said

    Drugače pa, če zboliš za “novo gripo” dobiš Tamiflu … verjetno. Ki pa je, po vsej verjetnosti “kr neki” … ublažil naj bi ti simptome bolezni, ki bi jo sicer prebolel.

    Če pa se vas loti gripa nova ali stara, tole je moje preizkušeno sredstvo Daleron Cold3:
    http://www.krka.si/sl/zdravila-in-izdelki/samozdravljenje-in-kozmetika/daleron-cold3

    Mora pa biti Cold 3, to pazite, da ne dobite, kaj drugega😐

  11. zogca said

    Verjetnost okužbe z virusom nove gripe je večja pri mladih, umrljivost pa pri starejših

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042314636

  12. Andrej34 said

    Dva moja posta sta izginila, oziroma se nista pojavila.😯
    Farmacevtske multinacionalke me blokirajo.:mrgreen:

  13. zogca said

    Zdaj sta pa se, kajne?

    Dva moja posta sta izginila, oziroma se nista pojavila.

  14. Andrej34 said

    Ampak Andrej piše, kar piše veliko ljudi, ki mislijo, da bo ta gripa čudežno izginila. Grem stavit, da ne bo. Boste videli.

    Nova gripa se je čudežno pojavila.

    Veliko ljudi ne ve, da je v Sloveniji, vsako leto umro več ljudi za navadno gripo, kot za AIDS – om.

    Samo nihče ni tega objavljal in delal panike iz tega.

  15. Andrej34 said

    Zdaj sta pa se, kajne?

    Jap.:shock:
    Sem jaz kaj zamočil?

  16. zogca said

    Ne, sistem me varuje pred spemanjem in največ spemanja je povezanega ravno z zdravili oziroma farmacevtskimi proizvodi.

    Sem jaz kaj zamočil?

  17. zogca said

    Lej, ko zboliš ali še huje umreš, ti takšna statistika nič ne pomaga, ampak res prav nič.

    Veliko ljudi ne ve, da je v Sloveniji, vsako leto umro več ljudi za navadno gripo, kot za AIDS – om. Samo nihče ni tega objavljal in delal panike iz tega.

  18. zogca said

    Ne dobiš.

    Drugače pa, če zboliš za “novo gripo” dobiš Tamiflu … verjetno.

  19. Janis said

    Veliko ljudi ne ve, da je v Sloveniji, vsako leto umro več ljudi za navadno gripo, kot za AIDS – om.

    Ampak to, da se vsako leto z gripo okuži na tisoče Slovencev, vseh znanih okuženih s HIV-om je pa okoli dvesto, ima tudi nekaj pri tem, no🙂 Gripa že tako ali tako ni “enostavna” bolezen in je bila od zmeraj nevarna za ljudi z oslabljenim imunskim sistemom, ampak stara je vsaj že dobro preštudirana.

  20. Andrej34 said

    Drugače pa je nova gripa drugačna, od navadne gripe v tem, da se širi tudi poleti (močneje pozimi, ker se bolj zadržujemo v zaprtih prostorih in manj “luftamo” – navadna se je širila samo pozimi) in da malo bolj “rukne”.

    Da pa se jo preboleti na navaden način … trkam po lesu … da ne bom tista zgobica ” o zarečenem kruhu” in končal na britofu.😯

    Mislim, da je, boljše da neham in grem v vertikalo.:mrgreen:

  21. zogca said

    Jaz sem imela gripo samo enkrat in nimam lepih spominov nanjo.

    Gripa že tako ali tako ni “enostavna” bolezen.

  22. zogca said

    Seveda, v kolikor se kaj ne zakomplicira. In kakor jaz berem, se tudi zna. Ne samo pri starih in betežnih.

    Da pa se jo preboleti na navaden način …

  23. Andrej34 said

    Gripa že tako ali tako ni “enostavna” bolezen in je bila od zmeraj nevarna za ljudi z oslabljenim imunskim sistemom, ampak stara je vsaj že dobro preštudirana.

    In vejetno ne bi umrli, če bi se cepili?

  24. zogca said

    Tega jaz nisem napisala. Verjetno si prebral, da cepljenja ravno ne propagiram.

    In vejetno ne bi umrli, če bi se cepili?

  25. Andrej34 said

    Jaz sem imela gripo samo enkrat in nimam lepih spominov nanjo.

    Jaz že večkrat … in z Daleronom Cold3 gre lažje.
    Dvakrat pa sem se cepil proti njej.

    Potem mi je nekdo dejal, da je dobro, da jo kdaj pa kdaj, preboliš po naravni poti.

    In sedaj čakam … že pet let.😐

    In kdor čaka dočaka … upam, da to ne bo letos.😦

  26. zogca said

    Meni prav dol visi za naravno pot, če gre po lažji poti.

    Potem mi je nekdo dejal, da je dobro, da jo kdaj pa kdaj, preboliš po naravni poti.

  27. Janis said

    In vejetno ne bi umrli, če bi se cepili?

    Marsikateri ne. Dejstvo.

    Nobeno cepivo pa seveda ni čarobna palčka podolgem in počez. Pri oslabljenem imunskem sistemu cepljenje pomaga. Pri povsem sesutem pa nič več ne pomaga. Cepivo ne nadomešča imunskega sistema, cepivo pomaga imunskemu sistemu, da se vnaprej pripravi na “močnejši napad” virusov.

    Klasična gripa pa tudi za mlade in zdrave ljudi velikokrat ni “kr neki”. Kdor jo je že kdaj imel v polni različici, točno ve, da si od bolezni zblojen deset dni in potem kronično utrujen po bolezni še deset dni. In izgubit cca. dva delovna tedna se pri dohodkih kar fino pozna.

  28. zogca said

    Odvisno komu. Prepričana sem, da na takšen način bolj premišljujejo privatniki in sp-ji, medtem ko je nekomu v javni upravi v bistvu vseeno. Se motim?

    In izgubit cca. dva delovna tedna se pri dohodkih kar fino pozna.

  29. Andrej34 said

    Janis said
    Kdor jo je že kdaj imel v polni različici, točno ve, da si od bolezni zblojen deset dni in potem kronično utrujen po bolezni še deset dni.

    Ups!😯 Polne različice, torej še nisem imel.😯

  30. zogca said

    Bemtiš, imam opekline. Okej, ni tako hudo, sem pa vsa vrela. Že sinoči je pralni stroj nekaj štrajkal, je bilo videti, da ne bo opral do konca, zato sem ga ugasnila. Nocoj znova. Nekaj je vmes nehal, prižgala, ugasnila, odlično, vesela, da je opral do konca. Ko odprem, ven para, prav para, perilo pa vreloooo, vrelooooo, vreloooo. Seveda sem ga na hitro pobrala ven in sem zdaj vsa spečena od tega vrelega, ker kaj pa vem, kaj se notri dogaja. Jup, bo moral priti serviser.

    Da malo pojamram.

  31. Janis said

    Odvisno komu. Prepričana sem, da na takšen način bolj premišljujejo privatniki in sp-ji, medtem ko je nekomu v javni upravi v bistvu vseeno. Se motim?

    Hja, Če si na bolniški, ne dobiš večine dodatkov – poleg tega, da seveda že osnove dobiš manj. In veliko plač je kolikor toliko v redu ravno zaradi dodatkov.

    Andrej, ti pa bodi samo vesel, če te gripa še nikoli ni resno potipala:mrgreen: Med paranojo in teorijami zarote je še veliko zdrave sivine.

  32. zogca said

    Seveda, ni pa tako, da ne dobiš nič. Vzemi za primer mojega princa. On je meni rekel, da se on vedno cepi zato, ker če zboli, mu nihče ne bo plačal bolniške oziroma, ker je sam svoj delodajalec, si jo bo plačal sam, torej mu je ne bo plačal nekdo drug. To je bil njegov argument za vsakoletno cepljenje in ob tej tvoji izjavi sem se spomnila nanj.

    Hja, Če si na bolniški, ne dobiš večine dodatkov – poleg tega, da seveda že osnove dobiš manj. In veliko plač je kolikor toliko v redu ravno zaradi dodatkov.

  33. Boom said

    Zaradi zmanjšanja možnosti okužbe bomo pri seksu prakticirali bolj variante “od zadaj”. Misionarci do nadaljnjega odpadejo:mrgreen:

  34. zogca said

    Ti si pa optimist. Seks odpade po dolgem in počez.

  35. zogca said

    Nova gripa: bo vse več bolnih?

    Najvišja obolevnost je pri najmlajših predšolskih otrocih, je razvidno iz poročila IVZ o novi gripi. Pričakujejo, da bo v prihodnjih tednih še več bolnih. Medtem se tudi v domovih za starejše temeljito pripravljajo na morebitno pandemijo.

    http://24ur.com/novice/slovenija/nova-gripa-bo-vse-vec-bolnih.html

  36. zogca said

    Četrta žrtev nove gripe na Hrvaškem: Po desetih dnevih v bolnišnici je umrl pred tem sicer zdrav 33-letnik

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042314918

  37. zogca said

    Za posledicami nove gripe je v ZDA od aprila umrlo 4000 oseb, 22 milijonov pa jih je zbolelo

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042314868

  38. zogca said

    Velika večina se ne namerava cepiti proti novi gripi

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042315285

  39. zogca said

    Borut Pahor, v nasprotju z Janezom Janšo, o cepljenju proti novi gripi ne razmišlja

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042314703

  40. zogca said

    Evo, zdaj je zdravnica na dnevniku povedala, da tamiflu ublaži simptome gripe, če ga začneš jemati v 48 urah. Lepo, in zakaj jih potem ne talajo tistim, ki zbolijo?

Leave a Reply

 
