Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

A če me ljubiš …

Posted by zogca na november 11, 2009

KOT KAMEN

Vse, skoraj vse mi lahko rečeš …
Besede gredo preko mene
kot voda čez kamen.
Vse, skoraj vse si lahko misliš o meni.
Misli pridejo in minejo,
kot veter, ki oplazi kamnito čer.

A če me ljubiš,
joj, če me ljubiš …
Še kamen se v toplem soncu
ogreje …

Neža Maurer

55 Responses to “A če me ljubiš …”

  1. maxi said

    A če me ljubiš,
    joj, če me ljubiš …

  2. zogca said

    Kaj bi, Maxi, če bi te ljubil?

  3. maxi said

    Kaj bi, Maxi, če bi te ljubil?

    Retorično vprašanje.

    Ps: V bistvu mislim….da me ljubi.

  4. zogca said

    Jaz tudi to mislim, čeprav bi me verjetno kdo zaradi te izjave poslal v Polje.😉

  5. maxi said

    Jaz tudi to mislim, čeprav bi me verjetno kdo zaradi te izjave poslal v Polje.😉

    Če je vsaj pol toliko načelen kot jaz…potem mu ni lahko.

  6. zogca said

    Ne vem, tega pa ne vem. Kakorkoli, če je tako, potem nobenemu od naju ni lahko.

  7. zogca said

    Je pa gotovo blazno lep.😉

  8. Lynx said

  9. zogca said

    Joj, ta je pa lepa.

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. zogca said

    Pa še ena neljubezenska. Meat Loafa sem svoje čase oboževala.

    And if life is just a highway,
    then the soul is just a car
    and objects in the rear view mirror may appear closer than they are

  13. Lynx said

    Jih ne morem zdaj poslušati, mi predolgo nalaga.

  14. zogca said

    Meni pa hitro nalaga, ampak moram vsakokrat, ko hočem videti kaj na Tubu, odprati Firefox. Totalno anojing.

  15. Lynx said

    Ta je kot nalašč za lahko noč:

  16. Tana said

    ta pa za dobro jutro😉

  17. zogca said

    Dobro jutro. Pijem že drugo kavo.

  18. trnovčanka said

    Dobro jutro, jaz tudi tolčem drugo kavo.

    Sem bila že po opravkih – pridna, zdaj pa naprej skrbet za otroka.

    Pa danes sem ugotovila, da mi je država spet na naroben račun nakazala ostanek dohodnine in sem nekaj evrov v nepričakovanem plusu😀 Ažurna pa sem, ni kaj. To je bilo maja😉

  19. zogca said

    Ti si moje sorte.😉 Jaz bančne izpiske odpiram enkrat na pol leta, ponavadi pod prisilo, 100 ali 200 evrov gor ali dol pa na računu sploh ne opazim. Ta mesec jih bo pa 15. prišlo 700 več kot sicer, to pa bi opazila.🙂 Ampak sem bila na srečo že prej obveščena, zakaj, tako da bom vedela. Denar bo šel seveda takoj v font za nov avto.😉

  20. Lynx said

    Fond, Žogca. 🙂

    Dobro jutro.

  21. trnovčanka said

    Jaz sem jih danes odprla od januarja😳 In to samo zaradi tega nakazila. Če mi ne bi bilo treba oddajat vloge za plačilo vrtca še danes ne bi pogruntala, da nisem dobila denarja. Če bi šlo za 1000 evrov bi že vedela. Tako pa…

    No, za darila bo. Letos sem se trdno odločila, da vse nabavim novembra. Ker sovražim kupovanje daril na silo zadnjih 5 minut. Seznam že imam. Misliš da mi bo uspelo?

  22. trnovčanka said

    Pa si se že odločila kateri lepotec bo tvoj novi spremljevalec?

  23. zogca said

    Upppppppps.😳

    Fond, Žogca.

  24. zogca said

    Aha, kupila bom očetov avto.

    Pa si se že odločila kateri lepotec bo tvoj novi spremljevalec?

  25. zogca said

    Meni bo.😉

    Misliš da mi bo uspelo?

  26. trnovčanka said

    Aha, kupila bom očetov avto.

    Pametno. Vsaj veš, kaj se je z njim dogajalo.

  27. zogca said

    Bil je garažiran oziroma je še vedno, ima pa 40.000 kilometrov. Edino, kar ni po mojem okusu, je to, da je majhen in če se bognedaj kdo fejst zaleti vame, sem na mestu mrtva. Ampak hej, saj se ne bo. Ogromno ljudi vozi majhne avtomobile.

    Pametno. Vsaj veš, kaj se je z njim dogajalo.

  28. zogca said

    Aja, glede daril … Že zaradi gripe te nakupe opravi zdaj. Si predstavljaš, da boš morala decembra po trgovinah, kjer bo mrgolelo od ljudi in virusov.

  29. trnovčanka said

    Ja saj… ta bedna gripa. Ma meni ni še nikoli uspelo tega opravit v zglednem času. Sem pa pripravljena na čudeže:mrgreen:

    Kateri avto pa je malček?

  30. zogca said

    Ti prišepnem na mobilnik.😉

    Kateri avto pa je malček?

  31. trnovčanka said

    😀

  32. zogca said

    Odprt predor pod Ljubljanskim gradom

    http://www.rtvslo.si/slovenija/odprt-predor-pod-ljubljanskim-gradom/216707
    😀

  33. trnovčanka said

    Šit. Bivši šef me kliče v službo😦 Panika z razpisi. Kako to sovražim.

    NE DA SE MI!

  34. zogca said

    Kaj to pomeni v službo? Za denar ali za odnašat rit?

  35. trnovčanka said

    Odnašat rit. Denar ne vem, kje bo vzel. Ampak jaz mu ne znam reči ne. Ker vem, kaj bo to potegnilo za seboj.

    Nekaj mu bom že zaračunala, denar bom sicer videla naslednje leto maja enkrat, če uspemo na razpisih. Jao jao.

  36. zogca said

    Kje bo pa malo bitejce ta čas?

  37. trnovčanka said

    Mala bitjeca bodo v očka varstvu, ob predpostavki, da očka ne bo imel dela.

  38. trnovčanka said

    Saj to me za vikend heca šefe. Prej je umrl od smeha, ko sem zagrozila, da hočem dvojne urne postavke :S

  39. Lynx said

    Edino, kar ni po mojem okusu, je to, da je majhen in če se bognedaj kdo fejst zaleti vame, sem na mestu mrtva.

    To bi te, glede na tvojo “življenjsko filozofijo”, sploh ne smelo motiti. Ker se bo itak zgodilo tisto, kar se mora zgoditi. V zvezdah je že vse zapisano in le te se požvižgajo na tvoj okus. 😉

  40. zogca said

    Ko res rabijo, jih smeh mine.

    Prej je umrl od smeha, ko sem zagrozila, da hočem dvojne urne postavke

  41. zogca said

    Saj, zato ga bom tudi kupila. Ker meni, da … Če mi je usojeno, da me pobere na cesti, me bo tudi v hummerju ali kako se že reče tistemu vojaškemu džipu.

    To bi te, glede na tvojo “življenjsko filozofijo”, sploh ne smelo motiti. Ker se bo itak zgodilo tisto, kar se mora zgoditi. V zvezdah je že vse zapisano in le te se požvižgajo na tvoj okus.

  42. zogca said

    Iščete ženina?

    Poglejte, kateri samec je najbolj zaželen.

    http://24ur.com/sport/f1/ecclestone-eden-najbolj-zazelenih-samcev.html

    Da nam šla zdaj takoj bruhat. 🙄

  43. zogca said

  44. Spider said

  45. zogca said

  46. zogca said

  47. zogca said

  48. trnovčanka said

    Ko res rabijo, jih smeh mine.

    Res rabijo, brez skrbi. In smeh ga bo tudi minil, samo on ni navajen neposlušnosti v takem smislu😉 A misliš da je fer, da jaz zahtevam enkrat več od ene druge deklice, ki trenutno dela na tem? Jaz nimam slabe vesti.

    Pa dobro jutro!

  49. zogca said

    Vzemi to na način, da ti plačuje za nazaj, ko te ni dobro plačeval in si povsem mirna.

    Dobro jutro.

    V komi sem. Kje je smajli z podočnjaki???

  50. trnovčanka said

    Uff meni se tudi spi. Ampak bitje staro 8 mesecev ima tako prekleto malo razumevanja za to😉 Veselo v nov dan torej😀

  51. zogca said

    Veš, tudi veliko starejši od njega nimajo razumevanja za to, da bi ljudje radi spali. Malemu se oprosti. Ker je mali. In ker je blazno kjut.

  52. trnovčanka said

    😀

    Od triletnika sam pa fasala čelno navsezgodaj. Je prilezel k meni v posteljo, se sklonil k meni, jaz sem v tistem dvignila glavo in je počilo. Auuu še zdaj me boli.

    Malim se itak vse oprosti.

    Zakaj pa ti ne spiš? Ura je noro zgodnja zate.

  53. zogca said

    Imam noro veliko dela.

    Mogoče bi tudi meni zdaj pomagala kakšna čelna.😉

  54. DRAGAN IGNJIĆ said

    Lepa pesmica.😉

    Se bom še sam lotil kakšne…🙂

  55. zogca said

    Kar, kar.😉

    Nežine so meni vse prečudovite in kako so mi samo pomagale v hudih časih, ni besed. Vedno sem se našla v njenih pesmih.

Leave a Reply

 
