Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

So moški res samo v napoto?

Posted by zogca na november 10, 2009

Moja mama je bila vse življenje do uhljev in še čez zaljubljena v mojega očeta. Čeprav je v zadnjih letih nekajkrat rekla, da jo je zaljubljenost zdaj malo minila (poročena sta že 38 let), bi rekla, da malo v tem primeru res pomeni malo, zelo malo. Vsaj takšen občutek sem dobila v zadnjih tednih, ko sem praktično živela pri njiju. In prav zato ne razumem … Je moja mama prav posebej “počen” ženski primerek ali pa je večina naših mam takšnih, medtem ko je današanja generacija žensk drugačna?

Začelo se je z debato o seksu. Če sem natančna, so ženske debatirale o pomanjkanju časa za seks, ko pridejo otroci. Ker o tem, kaj pomeni doma imeti majhnega otroka oziroma več majnih otrok, ne vem ničesar, bom ta del preskočila, pa tudi sicer to ni pomembno za objavo, ki jo pišem. Sogovornice so se skoraj soglasno strinjale, da časa za seks preprosto ni, vse dokler se ni oglasila meni zelo ljuba MON-ovka, ki je že nekaj časa z otrokom povsem sama in jih je opozorila na to, da ona sama zmore, torej bi tudi v domovih, kjer sta dva odrasla, otrok ne bi smel biti tako hud napor, da bi ženske zvečer na pol mrtve padale v posteljo in bi jim seks nekaj let zato bil zadnja “briga”. Priznam, pričakovala sem, da bo šel njihov odziv v naslednji smeri: “Joj, če ti zmoreš sama, potem …” Ne, ni šel. Nazaj je dobila: “Z enim otrokom je še enkrat manj dela kot z otrokom in neuporabnim dedcem.” In pa: “Če si sama, če nimaš moža, imaš manj dela. Sploh ni primerjave. Moški ogromno poje, vsak dan zamenja več srajca, znoji se, rad bi se pogovarjal, crkljal.”

Če se vrnem nazaj k svoji mami, ki ima doma enega izmed bolj lenih pripadnikov moškega spola, ki gotovo tudi v času, ko sem bila jaz majhna ni komaj čakal, da lahko kaj naredi in ni nenehno skakljal okoli ne z vprašanjem, kako lahko še pomaga … Moja mama niti na najbolj jezen dan ne bi izustila, da bi ji bilo brez mojega očeta v življenju laže. Tudi z dvema levima rokama je veliko naredil zanjo, zame. Ne, nekoč moški niso bili samo v napoto. Mar danes so? So moški drugačni? Smo drugačne ženske? Ali pa je pomanjkanje časa samo izgovor, da ni treba seksati? V končni fazi, ko začneš o nekom premišljevati na način “poje toliko in toliko, umaže toliko in toliko srajca, toliko in toliko gre časa za crkljanje z njim”, ti verjetno ni več kaj prekleto privlačen oziroma nisi več kaj prida zaljubljen vanj? Ne vem za moške, za ženske pa vem … Ko so zaljubljene vate, ti bodo oprostile vse, tudi napake, ko jih zaljubljenost mine, ti ne bodo oprostile ničesar več, tudi tega, da ješ in mažeš srajce, ne.

78 Responses to “So moški res samo v napoto?”

  1. zogca said

    Naj k tej objavi dodam še naslednje. So stvari, ki jih nikoli ni delala moja mama in jih je vedno delal moj oče:

    – mene vozil v vrtec, šolo, na vse tečaje, športe aktivnosti

    – avto vozil k mehaniku, na registracijo

    – hodil na banko in pošto ter podobne administrativne zadeve

    – nabavljal

    – pomival okna, menjaval zavese

    – mene vozil na smučanje (tega je bilo kar veliko)

    – pa tudi sicer je bil veliko z menoj

    – aja, pa vsi roditeljski sestanki in govorilne ure, ko so bile učiteljice ženskega spola, to je bilo na njem, na mojo željo😉

    – in še cel kup stvari bi lahko našla, ki jih je naredil on, pa jih mami ni bilo treba

    Ni pa kuhal, likal, pomival posode, to pa ne.

    Ampak ko preberem zgoraj našteto in koliko časa gre, če je za vse to en sam človek, si ne morem misliti, da bi ženski tudi s tako lenim moškim teže, kot če ga ne bi bilo. Gledam zdaj na to povsem brez čustev, če zraven vključim še čustva, je pa tako in tako logično, na katero stran gre tehtnica.

  2. zogca said

    Pa še finančna plat, dve plači, ena plača, stroški pa praktično isti, vsaj ko gre za gretje, elektriko, plin, vodo, televizijo, internet, kabelsko in podobno.

    Še enkrat bom dodala, da zdaj pišem o praktičnem vidiku. Ko vpletemo še čustva in če je ljubezen, je tako in tako jasno.

  3. Lynx said

    Predvsem se mi zdi, da so se spremenile razmere.
    Po eni strani današnje ženske precej jamrajo o pomanjkanju časa in kronični utrujenosti, po drugi strani, pa delo še nikoli ni bilo tako mehanizirano.
    Mislim, da je problem v današnjem življenjskem tempu, ki mu je težko biti kos. Večinoma smo si za to sami krivi in mislim, da bi se bilo z dobro organizacijo moč marsikateri nevšečnosti izogniti.
    Manj pomembne stvari bi bilo potrebno izpustiti, vendar želimo biti vsi oh in sploh.
    Moderna ženska hoče biti dobra žena in mati, izobražena, z uspešno kariero, vedno brezhibno urejena, s svetlikajoče urejenim domom, njeni otroci se morajo ukvarjati z najmanj enim športom in igrati vsaj en glasbeni instrument…
    To enostavno ne gre. Kaj bi šele bilo, če bi ne obstajale plenice pampers, če bi otroci kot včasih ne jedli v šoli, ali bognedaj, če bi ne bilo pralnih strojev.
    Z majhnim otrokom so težave, vendar spet ne tako zelo velike, zato bi lahko rekel, da tiste, ki ne zmorejo, niso prav organizirane, ali so pomehkužene. In tukaj moški niti ne bi smel igrati odločilne vloge (podobno kot tvoj oče). Zdrava in zadovoljna ženska običajna gospodinjska dela opravi sama.
    In seks ji ni v breme. 🙂

  4. zogca said

    Še bolj pa je zadovoljna, če kaj od gospodinjskih del opravi moških. Ker hej, vseeno je to edino pošteno. S to objavo nikakor nisem hotela propagirati tega, da ima ženska dovolj časa, da naredi vse.

    Zdrava in zadovoljna ženska običajna gospodinjska dela opravi sama.

  5. Nevenka said

    Včasih imam občutek, da si veliko žensk hoče na pameten način izbirati može, potem pa res kmalu niso več zaljubljenje in pravzaprav to pomanjkanje kompenzirajo s pretiranim gospodinjstvom. Zaljubljena ženska ima namreč čas za moža, nič hudega, če je stanovanje majčkeno razmetano.
    Jaz sem bila v svojega moža zaljubljena dolga dolga leta, pa mi ni čisto nič pomagal pri ničemer, a me žal tudi rad ni imel in tega tudi največja ljubezen ne zdrži v neskončnost.
    Meni je na koncu tako zelo časa zmanjaklo zanj, da sem mu svetovala naj se odseli.

  6. zogca said

    Te odgovore si poglej. Kar nekaj jih pravi, da je treba izbiro narediti po denarju in ne ljubezni.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5818091

    Včasih imam občutek, da si veliko žensk hoče na pameten način izbirati može

  7. webmaher said

    na koncu od moškega itak nimaš skoraj nič zato je prav da je vsaj bogat:mrgreen:

  8. zogca said

    Web, ti si isti kot nekatere forumašice.

  9. lynx said

    Zdrava in zadovoljna ženska običajna gospodinjska dela opravi sama.

    Še bolj pa je zadovoljna, če kaj od gospodinjskih del opravi moških. Ker hej, vseeno je to edino pošteno. S to objavo nikakor nisem hotela propagirati tega, da ima ženska dovolj časa, da naredi vse.

    Bolje bi bilo če bi napisal, da zdrava in zadovoljna ženska običajna gospodinjska dela zmore opraviti sama. To ne pomeni, da ji ni potrebno pomagati, predvsem če je možiček spočit.

  10. zogca said

    To je pa že bolje. Zraven pa še … Jaz sem brez premisleka pripravljena pustiti posodo nepomito in perilo nezlikano – če me mož dobro poseksa.

  11. Poppy said

    mah to je vseskup čudno. po mojem o tem razmišljajo ljudje s preveč časa. moj je zdoma od jutra do večera in mi je logično, da jaz naredim vse doma, če sem itak par ur na dan doma in imam čas. pa mi je še bedno, da pride ob 22h domov, poje večerjo in pol še pospravi kuhinjo pa da posodo prat.. res da nimam otrok, ampak sej maček tud šteje ane?🙂 denar je skupen, nič tvoje, moje.. taka vsota je, je skupna in to je to. otroc verjetn navade res spremenijo, ampak men je logično, da nekak vsak počne vse, pač odvisno od časa, najpomembnejša je pa seveda organizacija. midva mava dneve res tolk natempirane, da sploh nima časa razmišljat kaj je kdo kdaj naredil, furam komi to, da vidim obveznosti, ki jih je treba nardit in jih razporedit med oba, tko kot imava pač čas.
    dejte se mal tiste z otroci razpisat, da vidimo kaj nas čaka🙂

  12. webmaher said

    Žogca ne ti mene v isti koš metat a jaj zdej je še jasno:mrgreen:

  13. zogca said

    Seveda. Jaz sem nekoč imela mačjo družinico. Princ, muc in jaz.

    mpak sej maček tud šteje ane?

  14. zogca said

    Meni je nekaj žensk reklo, naj si ne želim takšnih informacij, ker bi me znale od vsega skupaj odvrniti.

    dejte se mal tiste z otroci razpisat, da vidimo kaj nas čaka

  15. Poppy said

    Žogca pa a res misliš, da je tako hudo? jaz mislim da ni. Gotov moraš ene 3 leta potrpet, ker otrok pač ne zna in ne more sam poskrbeti zase, ampak potem pa že zna povedat vsaj če je lačen itd.., tako da po mojem se vse da, če se hoče. včasih so imel po 10 otrok pa so ravno tako gor zrasli, tko da ne vem zakaj sedaj meni oz nama z vsemi obveznostmi ne bi moglo ratat imet vsaj 1.

  16. zogca said

    Mah ne, ne more biti, ne sme biti. Če pa hočeš imeti vse sterilno in morajo vsi biti zlikani kot na televiziji, potem se pa verjetno zna zakomplicirati. Jaz imam to sposobnost, da stvari preprosto ne vidim. Če bom jaz kdaj poročena, se seksalo bo, pa četudi bi vsi umazani hodili po svetu.:mrgreen:

  17. lynx said

    mah to je vseskup čudno. po mojem o tem razmišljajo ljudje s preveč časa. moj je zdoma od jutra do večera in mi je logično, da jaz naredim vse doma, če sem itak par ur na dan doma in imam čas. pa mi je še bedno, da pride ob 22h domov, poje večerjo in pol še pospravi kuhinjo pa da posodo prat.. res da nimam otrok, ampak sej maček tud šteje ane? denar je skupen, nič tvoje, moje.. taka vsota je, je skupna in to je to. otroc verjetn navade res spremenijo, ampak men je logično, da nekak vsak počne vse, pač odvisno od časa, najpomembnejša je pa seveda organizacija. midva mava dneve res tolk natempirane, da sploh nima časa razmišljat kaj je kdo kdaj naredil, furam komi to, da vidim obveznosti, ki jih je treba nardit in jih razporedit med oba, tko kot imava pač čas.

    Poppy, upam da ne boš huda, ker bom tvoj primer vzel za vzorec, ampak ravno o nečem takem sem pisal zgoraj.
    Pišeš da nimaš otrok in vseeno dneve zelo natempirane. Doma si po par ur na dan, tvoj mož pa je ponavadi zdoma cel dan. Če človek dela cel dan ima verjetno tudi temu primerno večjo plačo.
    Prav tako, si ženska, ki želi imeti sterilno, naloži temu primerno več dela.
    To sem želel povedati, da večinoma ne delamo več za preživetje, ampak za luksus. Če bi delali le za hrano, oblačila in ogrevanje, bi nam v današnjem času moral čas ostajati.
    Torej malo manj luksusa, pa bo čas za otroke, gospodinjstvo, pa še za seks ga bo ostalo.

  18. Poppy said

    Lynx sorry ampak ob tole se pa moram spotaknit. Moj je zdoma ker redno študira in redno dela, tko da to niti približno ni luksuz. tud sama še študiram, kar zaslužim z inštrukcijami in dobim od štipendije tud ni ravno velik. in zraven skrbet za bajto pa met avto pa še doo (čeprav je zarad očitnega pomanjkanja časa v mirovanju) pač ni lahko, čeprav nekaterim zgleda luksuz. ni. najlaži je dat, pol pa na, znajd se, pa skrbi za vse kakor kot študent lahko. ja, in zato menim, da bo čez par let, ko bo samo še služba, velik lažje še za enga otroka zraven skrbet, kot pa zdaj, ko kak dan vse kar naredim je, da zjutri mačku dam brikete pa konzervo.

  19. lynx said

    Saj sem napisal, da sem tvoj primer vzel le kot vzorec. Res nisem mislil konkretno tebe, ampak je tako splošno stanje. Še posebej ker te ne poznam in ne vem nič o tebi.
    Smo pa nasplošno kot družba preveč storilnostno naravnani. Ideal so ljudje, ki opravljajo sto del in so večno pod stresom, tisti pa, ki si vzame čas, je lenuh.

  20. webmaher said

    jaz imam počasi vsega dovolj in si bom vzel čas zase…eno leto ne bom nič več delal itak, je zdej šlo vse k hudiču in konec sveta se bliža:mrgreen:

  21. Poppy said

    no ja, na žalost je tako, da če hočeš biti preskrbljen in ne samo živet it rok v usta, potem je treba delat in se trudit. in četud ti je kaj podarjeno se je spet potrebno trudit, da si podarjeno lahko privoščiš obdržat in vzdževat. pod stresom si, če je treba veliko delat in pod stresom si, če ne veš kako boš sploh prišel čez mesec. pač treba je it s tokom, tle nimamo kej. glede na ves biokemičen razvoj moramo bit storilnostno naravnani, ne da se več živet samo od kmetovanja.

  22. lynx said

    Tole bi bolj spadalo pod objavo o čarovnicah, pa vendarle:

    ŠTO USTVARI ŽELE ŽENE

    Mladi kralj Artur je bio iznenađen i uhvaćen od kralja susjednog kraljevstva dok je kriomice lovio u njegovim šumama.
    Kralj ga je mogao ubiti na mjestu jer je to bila kazna za sve one koji bi krali na kraljevu posjedu, ali on ustuknu pred Arturovom mladošću i simpatičnošću i ponudio mu je slobodu u zamjenu za odgovor na jedno teško pitanje..
    Sta ustvari žele žene?
    Ovakvo bi pitanje ostavilo bez riječi i najstarije mudrace i mladom Arturu se činilo da je nemoguće odgovoriti na njega.
    Kako god bilo, bolje je i pitanje nego umrijeti obješen, tako da se vratio u svoje kraljevstvo i počeo ispitivati svoje podanike.
    Razgovarao je s princezama, kraljicom, prostitutkama, časnim sestrama, mudracima, pa čak i sa dvorskom ludom, sa svima.
    Ali, niko mu nije dao zadovoljavajući odgovor.
    Međutim, svi su mu savjetovali da potraži odgovor kod stare vještice, jer ga je ona jedina i znala.
    Cijena bi bila velika, jer je stara vještica bila nadaleko poznata po svojim preskupim uslugama. Došao je konačno i zadnji dan godine i Artur nije imao drugog rješenja već da razgovara sa vješticom.
    Ona je pristala dati odgovor, ali u zamjenu za sljedeće:
    želi da se uda za Sir Gawain-a, najplemenitijeg viteza Okruglog stola i Arturovog najboljeg prijatelja.
    Mladi Artur je uplašeno gledao;
    Bila je gubava i užasno ružna, imala je jedan jedini zub, širila je oko sebe takav smrad koji ga je tjerao na povraćanje i ispuštala je neobične krike i zvukove.
    Nikad Artur nije u svom životu vidio odvratnijeg stvorenja.
    Pri samoj pomisli da zamoli svog prijatelja da oženi ovo stvorenje, uplašio se i odustao.
    Ali Sir Gawain je saznao što se dogodilo i odlučno rekao da je žrtvovanje za život svog prijatelja i za očuvanje Okruglog stola vrijedno toga.
    Najavljeno je vjenčanje, nakon čega je stara vještica u svojoj paklenoj mudrosti rekla:
    “Svaka žena želi da bude vlasnica svog života!”
    Čim je to izgovorila, svi prisutni su odmah priznali da je izrekla veliku mudrost i da je potpuno u pravu.
    Isto tako, da je i mladi Artur spašen. Tako je i bilo.
    Čim je čuo odgovor, kralj susjednog kraljevstva je vratio Arturu slobodu i pravo na život.
    Vjenčanje je obavljeno i to gala; prisustvovali su svi dvorjani i nitko više od Artura nije osjećao i olakšanje i težinu u isto vrijeme.
    Sir Gawain je bio nasmiješen sve vrijeme, ljubazan i pun poštovanja, po svom starom običaju.
    Stara vještica je napravila pravi skandal svojim najgorim načinom ponašanja:
    Žderala je kao zvijer, bez upotrebe pribora za jelo-rukama i uz to proizvodila zastrašujuće urlike i zvuke, a da ne spominjemo nepodnošljivi smrad.
    Konačno je došlo i vrijeme prve bračne noći i dok je čekao svoju mladu da mu dođe u krevet…
    Gawain je ugledao kako mu prilazi najljepše žensko stvorenje koje je ikad u životu mogao zamisliti.
    Sav očaran je upitao što se dogodilo, na što mu mlada djeva odgovori da je to ona, vještica,
    ali da će pola vremena provesti s njim kao vještica, a pola kao mlada
    djeva i to sve zato sto je on bio dobar prema njoj sve vrijeme.
    Isto tako, upitala ga je koji njen izgled želi preko dana,
    a koji preko noći.
    Koje okrutno pitanje!
    Gawain je požurio sa razmišljanjem.
    Da li da preko dana ima divnu djevu koju će moći svima pokazivati
    bez straha i srama,
    a noću u intimnosti svog kreveta imati zastrašujuću vješticu???
    Ili pokazivati prijateljima preko dana vješticu, a trenutke bračnog
    sladostrašća provoditi sa divnom djevom???

    Što biste vi izabrali?

    Gawain-ov odgovor se nalazi malo niže, ali prije čitanja,
    donesite svoju odluku. !!!!

    Plemeniti Gawain joj je rekao da joj on dozvoljava da sama odluči.
    Čim je to čula, vještica je rekla da će uvijek biti u obliku mlade djeve,
    i danju i noću, jer ju je on poštovao i dozvolio joj da bude vlasnica
    svog života.

    Koja je pouka ove priče?

    Nije bitno da li je žena lijepa ili ružna.
    U biti…………uvijek je vještica.

  23. lynx said

    no ja, na žalost je tako, da če hočeš biti preskrbljen in ne samo živet it rok v usta, potem je treba delat in se trudit. in četud ti je kaj podarjeno se je spet potrebno trudit, da si podarjeno lahko privoščiš obdržat in vzdževat. pod stresom si, če je treba veliko delat in pod stresom si, če ne veš kako boš sploh prišel čez mesec. pač treba je it s tokom, tle nimamo kej. glede na ves biokemičen razvoj moramo bit storilnostno naravnani, ne da se več živet samo od kmetovanja.

    Strokovnjaki pravijo, da je to rak rana sodobnega sveta. Tak razvoj nas vodi v vsemogoče nove bolezni kot posledice stresa, v garaštvo, deloholizem in posledično v pohlep in egoizem.
    Saj ni potrebno da se vrnemo v srednji vek, dovolj bi bilo malo izpreči konje.

  24. lynx said

    Življenje ni problem,
    ki ga je treba rešiti,
    ni vprašanje,
    na katerega je treba odgovoriti.
    Življenje je skrivnost,
    ki jo je treba opazovati,
    se ji udati,
    jo okušati.

    A. de Mello

  25. lynx said

    Danes nadomeščam šefico. 😉

  26. Poppy said

    tole je pa ravno prava “priča” za lahko noč🙂 fajn je, da ni samo vještica v slabem pomenu besede😉 pa lahko noč

  27. enamoyca said

    Ha, kako zdrava in zadovoljna moram biti šele jaz, saj sem sama opravljala vsa gospodinjska dela, poleg tega pa sem preživljala in vzgajala dva otroka, naredila kariero in službeno ali privatno videla precej sveta. Tudi za seks sem tu in tam našla čas (tu in tam zato, ker že dolgo živim sama z otrokoma in so bile moje zveze bolj ali manj občasne).
    Torej, vse se da. Le dobro se je treba organizirati, uporabljati zdravo pamet in ne komplicirati. Pa ne imet doma ‘sončkov’. Kar lasje mi grejo pokonci, ko občasno na MON-u prebiram novodobne mamice, ki iz vsake muhe naredijo slona in se, tako se mi zdi, včasih kar bojijo svojih otrok. Bog ne daj od njih kaj pričakovati ali celo zahtevati. Sodobni starši tega vendar ne počnejo, da jih ne bi zafrustrirali in jih zaznamovali za vse življenje🙂
    Jaz sem svoje dobro opravila. Ali bi ob moškem (možu) še bolje? Tega ne bom nikoli vedela. Gotovo je v odnosu, v katerem vladata naklonjenost in spoštovanje, vse lažje in tudi lepše. Če tega ni, pa je bolje biti dobro sam kot slabo v dvoje.

  28. lynx said

    Dok šefice nema, slušajte muziku iz našeg studia:

  29. webmaher said

    Bravo Enamoyca in bravo Lynx-prvi je že uspelo, drugemu pa dobra uspeva nad omestiti ŠEfico:mrgreen:

  30. lynx said

    Mislim da bi bilo še lepše jo pod namestiti. 😉

  31. Tana said

    Ne, nekoč moški niso bili samo v napoto. Mar danes so? So moški drugačni? Smo drugačne ženske?

    tudi danes niso…. daleč od tega, da bi bili v napoto. moški so nekaj najlepšega in najboljšega, kar se nam ženskam danes dogaja😉

    ne moški niso drugačni, vsaj večina njih ne. Moški so bili in so samooooooooo moški.:mrgreen:

    Smo pa ženske drugačne, kot pred leti… vsaj zase lahko rečem, da je tako.

  32. Jazz said

    Tana said
    november 11, 2009 at 3:17 popoldan

    Smo pa ženske drugačne, kot pred leti… vsaj zase lahko rečem, da je tako.

    Kakšen siv las mogoče?😛

  33. Tana said

    Kakšen siv las mogoče?😛

    ja tudi ta se že najde… ampak to je še najmanjši problem😉

  34. zogca said

    Hvala. Pošiljam lupčka v zahvalo.😉

    Danes nadomeščam šefico.

  35. zogca said

    Šest jih imam, šest. 😥 Na srečo se ne vidijo.

    Kakšen siv las mogoče?

  36. Tana said

    MOŠKA LOGIKA

    Zakonski par se ločuje in pred sodnikom razpravljajo o skrbništvu nad otrokom. Žena pojasnjuje z vsemi možnimi argumenti, ki jih ženske ponavadi uporabljajo ob takih prilikah, da mora otrok ostati pri njej: “Otrok je zrasel v meni! Otrok je bil rojen iz mojega telesa!” itd.

    A mož vztraja, da mora on dobiti skrbništvo in sodnik ga prosi, da tudi on pojasni svoje argumente. Po trenutku mučne tišine mož
    končno reče: “Gospod sodnik, ko vtaknem denar v avtomat za
    pijačo… je pločevinka Pepsija, ki pade ven moja ali od avtomata?”

  37. zogca said

    Pa da ne bomo samo čez ženske …

    Moški se tega včasih tudi niso šli. Vsaj tako množično ne, kot to počnejo danes.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5820260

  38. zogca said

    Tole je pa zame rajc. Še dobro, da sem si kupila eno pločevinko kokakole.😉

    je pločevinka Pepsija, ki pade ven moja ali od avtomata?

  39. maxi said

    Življenje ni problem,
    ki ga je treba rešiti,
    ni vprašanje,
    na katerega je treba odgovoriti.
    Življenje je skrivnost,
    ki jo je treba opazovati,
    se ji udati,
    jo okušati.

    A. de Mello

    de Mello je modrec, katerga modrosti tudi jaz prebiram.

  40. zogca said

    Jaz sem nekaj obljubljala, da ga bom brala, ampak ga nisem. Vsaj zdi se mi, da ne.

  41. Janis said

    Žogca, lej, jaz ti povem takole. Eni ljudje družino dojemajo kot skupnost (tudi jaz). V skupnosti ima vsak svoje pravice in dolžnosti, da skupnost lahko fukcionira. In kadar ti je to logično, družina tudi funkcionira. Seveda je včasih naporno, ampak dokler obstaja zavedanje, da vsi delamo skupaj za nas, ker se imamo radi in nam ni vseeno drug za drugega, tudi ta napor ni nekaj tako groznega. Seveda pa obstaja tudi drug tip ljudi. Ki jih bo čedalje več. In taki družino dojemajo kot servis za zadovoljevanje svojih potreb, kjer je lahko “zmagovalec” samo eden in to je tisti, ki se mu najbolj jebe in ima najmanj rad, ker bo večinoma pripravil vse druge družinske člane do tega, da bodo servisirali njega, on bo pa kaj vrnil nazaj samo takrat, ko mu bo slučajno do tega. Če ne, pa ne. Resnici na ljubo so taki “zmagovalci” velikokrat ravno možje, ne tako malokrat pa seveda tudi otroci, zlasti tisti nad dvajset let.

  42. zogca said

    Vem, da je v veliko družinah tako in to je tako zelo žalostno, tako zelo žalostno. Jaz bi v takšnih družini umrla od žalosti, res, zbolela bi in umrla. Ne, upam, da ne in bi prej odšla. Je bolje biti sam kot pa tako.

    In taki družino dojemajo kot servis za zadovoljevanje svojih potreb, kjer je lahko “zmagovalec” samo eden in to je tisti, ki se mu najbolj jebe in ima najmanj rad.

  43. zogca said

    Čeprav, danes so MON preplavile neke druge ideje, o sanjski družini, v kateri mož gara kot črna živina, drugi pa … Vse skupaj me je začelo malo spominjati na Married with children.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5823170

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5822853

  44. Janis said

    Mah, to so neverending MON-ovske debate. Večina teh punčk (žal jim ne morem reči ženske) ne loči fikcije od realnosti, ki je za vzdrževane žene velikokrat zelo žalostna. Če moški ne bo začel subtilno zlorabljat ekonomske premoči v prvih petih letih, jo bo pa v petnajstih oz. takrat, ko se bosta z ženo prvič ornk skregala. Mogoče nič drastičnega, ampak dovolj, da ženska s svojim življenjem ne more več prosto upravljat in se posledično prag “zahtevnosti” do moža avtomatično precej spusti. Jaz imam nekaj pojma o kapitalizmu, sem živela v njem – za razliko od večine Slovenk. Večina žensk, ki zapusti trg delovne sile, nima post festum niti najmanjše šanse več za zaposlitev v solidno ali dobro plačanih poklicih, ostanejo jim samo nekvalificirana dela, ki večinoma pomenijo životarjenje. Za moške v tujini je to, da lahko vzdržujejo ženo, znak njihovega osebnega prestiža – na ravni dobrega avtomobila ali luksuznih počitnic. Obstajajo izjeme? Seveda obstajajo, ampak zanimivo, predvsem tam, kjer ima žena kljub brezposelnosti še vseeno neko lastno ekonomsko zaledje (svojo dediščino ali starše) ali vsaj lahko do tega dovolj hitro pride. V prid moškim moram pa povedat(ponovno), da je stres biti edini, ki preživlja družino, v kapitalizmu izredno velik. In da je občutek, da ti žena, ki se je iz teh pritiskov umaknila “na varno” in jo boli kurac za vse, ker služenje denarja pač ni več njena dolžnost (tako kot otroke boli kurac za vse, oni pač pričakujejo, da bodo starši poskrbeli za vse in jih ne ne zanima – njih sicer upravičeno- kako), pač ne more postavljat enakih zahtev kot ti njej, hitro na površju.

  45. zogca said

    Jaz si res ne znam predstavljati, zakaj bi en moški to hotel početi, res si ne. Pa veš, da verjamem v brezmejnost ljubezni, ampak da bi nekdo … Zakaj bi se en moški to sploh šel, si omislil žensko, da jo bo lahko preživljal, da bo potem ona odločila o številu otrok, ki jih bo tudi on preživljal? Vse obešeno nanj, vse. Človek niti zboleti ne sme, ker gre vse v maloro, ker so vsi odvisni od njega.

    Večina teh punčk (žal jim ne morem reči ženske) ne loči fikcije od realnosti, ki je za vzdrževane žene velikokrat zelo žalostna.

  46. zogca said

    To se mi zdi čisto človeško. Ni lepo, je pa človeško.

    Če moški ne bo začel subtilno zlorabljat ekonomske premoči v prvih petih letih, jo bo pa v petnajstih oz. takrat, ko se bosta z ženo prvič ornk skregala.

  47. zogca said

    O tem se zgoraj pisala. Da, dejansko je stres, če veš, da ena tvoja napaka ali pa niti napaka ne, mogoče bolezen, pomeni, da bo šlo vse v maloro. Jaz svoji ljubezni takšnega bremena ne bi želela. Naj ve, da se tudi on lahko nasloni nanj, ne da sem jaz s celo težo naslonjena nanj, jaz in še četa otrok.

    V prid moškim moram pa povedat(ponovno), da je stres biti edini, ki preživlja družino, v kapitalizmu izredno velik.

  48. Janis said

    O tem se zgoraj pisala. Da, dejansko je stres, če veš, da ena tvoja napaka ali pa niti napaka ne, mogoče bolezen, pomeni, da bo šlo vse v maloro. Jaz svoji ljubezni takšnega bremena ne bi želela. Naj ve, da se tudi on lahko nasloni nanj, ne da sem jaz s celo težo naslonjena nanj, jaz in še četa otrok.

    Obstaja pa še druga plat. V primerljivi demokratični tujini imajo vzdrževane žene moški, ki so v svojem poklicu uspešni in za svojo državo nadpovprečno dobro plačani. Torej najmanj visoki srednji razred ali kar višji sloj. Pri nas pa to večinoma prakticirajo ženske iz povprečnega ali celo že kar nižjega srednjega razreda. Kjer pa hitro pride še do enega pritiska. Do šikaniranja v službi. Ki je tak poklicno povprečen ali celo podpovprečen moški ne more kar zamenjat. Če si višji sloj, dobro plačan strokovnjak, je že sama možnost šikaniranja izredno majhna, če ti pa že kaj ni prav, pa lahko zamenjaš službo ali v najslabšem kar nekaj časa nemoteno živiš od presežnega denarja. En slovenski “pater familias” pa mora bit tiho in potrpet, ker si ne more privoščit bit nekaj mesecev ali kar za zmeraj na cesti s celo familijo vred. Evo. Pa imaš še en stresor, za katerega verjemi, da bo na partnerski odnos vplival izključno negativno. In verjemi, da je zadnja stvar, ki jo v takem položaju hočeš videt, tvoja žena, ki ti daje vedet, da so to izključno tvoji problemi, zaradi katerih se ji mogoče že smiliš, ampak ki ti jih tudi pod razno ni pripravljena pomagat konkretno reševat.

  49. cija said

    Ne morem si predstavljat, da bi bil moj obstoj odvisen od nekoga drugega. Kaj pa narediš v primeru, da si stara 54 let, brez delovne dobe, tvoj dragi, ki te je do tedaj preživljal, pa pade v drugo puberteto in se loči. A? Na stara leta boš na socialni podpori?

    Pa še nekaj je hecno: Ko je govora o porodniškem dopustu, te iste ženske jamrajo, kako njihovo celodnevno delo ni nič vredno, da so same za vse, da je porodniška plačana samo osem ur, v preostalem času pa je na možu, da jim pomaga itd itd. Že samo dejstvo, da ne hodijo v službo, pa čeprav dobivajo denar, jih postavlja v podrejen položaj.

  50. zogca said

    Saj, će sodim po prebranem, o nas pri tem sanjajo in sanjarijo ženske, ki si realno tega ne morejo privoščiti. In tudi večina tistih, ki so napisale, da to prakticirajo, so omenjale plače tam okoli 1.200 evrov. Če smem omenjati tisto mirjam, ker se sama velikokrat izpostavi glede tega, ona je doma, ne dela, mož pa zasluži 1.200 evrov. Zdaj čaka petega otroka. Se pravi, na njegovih 1.200 evrov je obešenih šest ljudi plus on sam. Kdaj on sme pustiti službo, kaj? Če se mu tam poserjejo na glavo, je ne sme.

    V primerljivi demokratični tujini imajo vzdrževane žene moški, ki so v svojem poklicu uspešni in za svojo državo nadpovprečno dobro plačani. Torej najmanj visoki srednji razred ali kar višji sloj.

  51. zogca said

    Jup, ker tudi penzija, ki jo bo on dobil ob upokojitve, po kateri lahko čez dva dni umre, bo šla k novi ženi, če izpolnjuje pogoje zanjo, seveda.

    Na stara leta boš na socialni podpori?

  52. Spider said

    Moram rečt, da poznam zelo malo parov, kjer je ženska prostovoljno samo gospodinja.Torej, da je brez službe, a je niti ne išče.

    Meni se zdi, da tak položaj žensko spravi na raven otroka, preskrbljenca, tistega, za katerega je poskrbljeno, ne pa, ki skrbi za druge. Tako kot je bilo včasih. Tudi me ne prepriča argument, da ima nezaposlena gospodinja silno naporno “delo” v vlogi matere. Tudi njen zaposlen soprog je, razen svoje službe, poleg tudi oče…

  53. Spider said

    Pa ta, da je v Ameriki žena doma in gospa,kar ena monovka omenja, je tudi bosa. Samo v visokem in višjem srednjem sloju, pa še to le ponekod.Ah te sanje nerazgledanih Slovenk..

    Ameriške intelektualke kar pridno hodijo v službo, enako kot Evropejke.

  54. Spider said

    He he in da potem ena taka, na možev proračun prisesana žena, sen mnogih monovk, ugotovi, da jo mož vara, bo naredila kaj? Ločila se bo in šla na socialno podporo?

  55. zogca said

    Seveda ne. Dokler se ne postaviš na noge, če sploh se, si primorana prenašati vse. V končni fazi tudi to, da se z ljubico hodi porivat v družinsko hišo, ko si ti doma. Edino premožni starši ali starši s prihranki te lahko rešijo. Če nimaš sto evrov v roki, nimaš kam.

    He he in da potem ena taka, na možev proračun prisesana žena, sen mnogih monovk, ugotovi, da jo mož vara, bo naredila kaj? Ločila se bo in šla na socialno podporo?

  56. zogca said

    Pri mojem velikem sorodstvu tam … Redko katera je doma. Bi morala prav pomisliti, da bi se katere spomnila. Od tistega strica, ki ima največ denarja, njegova žena je bila kakšnih deset, petnajst let doma, zdaj pa ženska dela, čeprav ima že 65 let, on pa res dobro penzijo. Dela v nekem country clubu od marca do novembra, pravi, da je to njen denar, ona kupuje z njim cunje, parfume, hodi na večerjice in podobno. Saj za stroške, hrano in to vse da on in nič ne reče, ampak cunjice bi ji pa lahko metal naprej. Tako ji ne more.

    Pa ta, da je v Ameriki žena doma in gospa,kar ena monovka omenja, je tudi bosa.

  57. Spider said

    Sej pravim, naenkrat ima vsaka druga mnovoka nekega ssorodnika v Ameriki, kjer je žena doma in se ima takooooooooo super he he he

  58. zogca said

    Eden od mojih najljubših bratrancev … Njegova žena je delala dve službi. Eno od ponedeljka do petka. Potem je pa še v nekem lokalu delala trikrat, štirikrat na teden zvečer po ne vem koliko ur. Kupila sta hišo, se zakreditirala in nekdo je moral delati dve službi. Ker je bil on boljši starš oziroma je znal bolje z otroki, sta se seveda odločila …

    Amerika pa tako in tako ni tisto, kar nekatere gledajo v cukr nadaljevankah.

  59. Janis said

    Amerika pa tako in tako ni tisto, kar nekatere gledajo v cukr nadaljevankah.

    To itak. Dodaten problem je pa to, da “Amerike” v pravnem smislu pravzaprav ni. Obstajajo številne ameriške države, ki imajo glede vsega, kar ni federal law, svoje različice. In praviloma imajo izredno “socialne” zakonodaje glede ločitev, ki ščitijo vzdrževanega partnerja, ravno države, kjer je veliko liberalnih mest, v katerih imajo ženske tako ali tako na vseh ravneh izobraženosti drugačne vrednote. Konzervativnejše države, ker je vzdrževanih žena več, imajo pa velikokrat tudi bistveno manj ugodne ločitvene zakone. Prvič je ponekod še kako aktualno vprašanje krivde za razpad zakona, ki potem vpliva na VSE – zakonec, ki je spoznan za krivega, popuši tako pri delitvi premoženja kot pri skrbništvu nad otroci, seveda pa tudi ne dobi osebne preživnine (če je bil vzdrževan). Prav tako kot pri nas se velikokrat presoja, za koliko časa in do kakšne višine osebne preživnine je upravičen bivši vzdrževani zakonec – Slovenke seveda mislijo, da je v Ameriki tako, da mora mož do smrti vzdrževati bivšo ženo, če se loči, pa temu v ogromno državah tudi slučajno ni tako. Tega, da imajo Američani predporočne pogodbe in tega, da otroci tudi slučajno ne bodo ostali v ekskluzivnem skrbništvu starša brez lastnih dohodkov, ampak bodo staršu brez lastnih dohodkov ostali samo stiki, Slovenke tudi nočejo slišati.

    Seveda mora vzdrževana žena varanje požret. Saj ji gre vendar za eksistenco. In točno o tem govorim.

  60. zogca said

    Me je sicer malo sram priznati, ampak jaz ne mislim, da je takšna ureditev tako zelo slaba. Ljudje se preprosto več ne zavedajo, da imajo njihova dejanja posledico. Še posebej ženske, moški tako in tako ve, da bo ob ločitvi ločen tudi od otrok.

    Prvič je ponekod še kako aktualno vprašanje krivde za razpad zakona, ki potem vpliva na VSE – zakonec, ki je spoznan za krivega, popuši tako pri delitvi premoženja kot pri skrbništvu nad otroci, seveda pa tudi ne dobi osebne preživnine (če je bil vzdrževan).

  61. zogca said

    Lej, naj še dodam, da ne bom izpadla totalno fanatična. Če se nekdo gre luksuz tega, da ga nekdo drug preživlja in je sam brez dohodkov, potem pa se od dolgčasa tudi skurba, ja, se opravičujem, nobenene preživnine in tudi nobenih otrok, če jih nima s čim preživljati. Mislim, pa saj ti moški niso naši črnci, da bi se jim obesile za vrat in ostale obešene tudi takrat, ko smo vaginalno obešene že na druge.

  62. Janis said

    No, ideja Slovek je, da bi bile one rade vzdrževane žene, ki jim bi ob ločitvi prisodili otroke, bivši mož naj bi jih pa vse kompletno preživljal na vekomaj amen in seveda zgolj hodil na stike. Saj si videla, kakšna tišina je nastala pri ženskah, ko se je pojavilo vprašanje, kako bi pa one reagirale, če bi njihov mož hotel ostati doma brez službe in skrbeti za otroke, na njih pa bi padlo kompletno breme služenja denarja. Zelo zgovorna tišina. Ki samo dokazuje, da gre za stare spolne vloge in da se ženskam zdi samoumevno, da imajo one pravico pustiti službo, ker so ženske, moški pa te pravice nima, ker je moški. In da se jim zdi samoumevno, da otrok ostane pri mami, tudi če ga ta nima s čim preživljat. Res krasno. V začetku 21. stoletja nekritično postavljamo nazaj na piedestal stare spolne vloge, ki smo jih z zelo dobrimi razlogi rušili celo 20. stoletje. Jao nam.

  63. zogca said

    Tega ni bilo mogoče spregledati.

    Saj si videla, kakšna tišina je nastala pri ženskah, ko se je pojavilo vprašanje, kako bi pa one reagirale, če bi njihov mož hotel ostati doma brez službe in skrbeti za otroke, na njih pa bi padlo kompletno breme služenja denarja.

  64. zogca said

    Ne, to pa ne, s tem se pa ne strinjam. Ženske bi vzele tisto dobro od starega in tisto dobro od novega, one ne bi šle nazaj, one bi nazaj samo tisti del, ki jim ustreza.

    V začetku 21. stoletja nekritično postavljamo nazaj na piedestal stare spolne vloge, ki smo jih z zelo dobrimi razlogi rušili celo 20. stoletje.

  65. zogca said

    Opažam pa, da se jaz v resnici borim za pravice moških, pa čeprav od moške populacije nimam nič, ampak res nič, medtem ko bi jim tiste, ki imajo od njih največ, v bistvu vse vzele.

  66. Boom said

    Jaz osebno ne razumem moških, da pristajajo na to, da so oni edini vir dohodka. Sam bi se v taki siruaciji počutil bolj bankomat kot partner.

    Kar pa se tiče izvorne teme pravim, da beg od odnosa ni le stalno čepenje v službi ali gostilni, temveč tudi pretirana skrb za otroke, hišo, čistočo ipd.

  67. Spider said

    Hja, enim moškim to paše, ker se na ta način bolj počutijo gazde v hiši. Kot je napisala ena na starševskem čveku, češ da pozna en par, kjer samo on dela, dnarja ko salate, on v prostem času vozi z jahto 20-letnice okoli, žena pa miži na obe očesi.Drugo ji niti ne preostane, ženska je na ta način čisto podrejena možu.

  68. zogca said

    Tudi jaz bi se, če bi se moški obesil name in ostal obešen. Pod to seveda ne šteje, če bi izgubil službo, če zaradi bolezni ne bi mogel delati ali podobno, da bi se šel ameriške pravljice na moj račun … NO GO.

    Sam bi se v taki siruaciji počutil bolj bankomat kot partner.

  69. zogca said

    In sporočilo, ki na takšen način pošilja potomstvu, kaj se ga s tem uči?

    Hja, enim moškim to paše, ker se na ta način bolj počutijo gazde v hiši. Kot je napisala ena na starševskem čveku, češ da pozna en par, kjer samo on dela, dnarja ko salate, on v prostem času vozi z jahto 20-letnice okoli, žena pa miži na obe očesi.Drugo ji niti ne preostane, ženska je na ta način čisto podrejena možu.

  70. Lynx said

    Le zakaj prihaja do nesporazumov med možmi in ženami?

    Zato:

    Sine očetu: “Ati, ali je res, da po nekod v Afriki moški ne poznajo svojih
    žen dokler se ne poročijo z njimi?”
    Očka nazaj: “Sine, to je povsod tako.”

  71. Lynx said

    In zakaj je vse več ločitev?

    Ločiti se hočem, ker nočem biti poročen z žensko, ki jo mož vara.

  72. zogca said

    Če bi cenili resnico, bi jo mogoče dobili. Moje izkušnje kažejo, da imate raje ženske, ki vam lažejo.

    Sine očetu: “Ati, ali je res, da po nekod v Afriki moški ne poznajo svojih
    žen dokler se ne poročijo z njimi?”
    Očka nazaj: “Sine, to je povsod tako.”

  73. Jazz said

    Hej,vikeeend!!!

  74. Jazz said

    Za heavy metalce med nami:

  75. zogca said

    Jaz se tudi veselim.🙂

    Hej,vikeeend!!!

  76. Jazz said

    Men zadnje cajte toolk paše…. A se staram??

  77. Nevenka said

    Ha, ha in jaz kot vneta metalka… čakam grom, strelo in pet peklenščkov, potem me pa Mlakar požgečka🙂

  78. Jazz said

    Nevenka said
    november 13, 2009 at 6:33 popoldan
    Ha, ha in jaz kot vneta metalka… čakam grom, strelo in pet peklenščkov, potem me pa Mlakar požgečka

    🙂 Kaj češ.dons je tak dan 😉

Leave a Reply

 
