Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Iščemo še eno ponosno lastnico!

Posted by zogca na november 10, 2009

V soboto ste se precej namučili z ritko, ki jo je pod prozorno obleko skrivala Nicole Kidman. Danes je pred vami znova prozorna obleka, ritko je zamenjalo oprsje, naloga pa ostaja enaka, znova iščemo ponosno lastnico. Za Trnovčanko bo uganka verjetno spet mala mal’ca, vi pa se boste, upam, vsaj malo namučili, kajti samo tako so uganke zanimive.

Torej, čigavo je oprsje?

44 Responses to “Iščemo še eno ponosno lastnico!”

  1. Poppy said

    tale je pa čist presimpl Žogca ;)take obleke s toliko swarowski kristali ne pozabiš kar tako😉 če še kdo ugotavlja.. je visoka.. pa blond.. mama.. ok dost😉

  2. zogca said

    Pozabila sem, da imamo še eno, ki obvlada. Poppy in ne samo Trnovčanka.

  3. Lynx said

    tale je pa čist presimpl Žogca

    Seveda je simpl, če si fotografijo že videla. Point je v tem, da so ti znane joške in ne oblačilo. 😉
    Moje poznavalsko oko je ugotovilo le, da je ženska precej mlada. 🙂

  4. zogca said

    Napaka, tako zelo mlada ta ženska ni.

    Moje poznavalsko oko je ugotovilo le, da je ženska precej mlada.

  5. zogca said

    Glede starosti … Kmalu bo dvajset let od njene velikeeeeeeeeee uspešnice. Že iz tega ti je lahko jasno, da ona sama ne more imeti dvajset let.😉

  6. lynx said

    Mislil sem, da še ni rodila. Če sem se tudi tu zajebal, pa nisem poznavalec. 😦

  7. zogca said

    Katero si mislil?

  8. webmaher said

    ajeto Moni Kovačič alpa Tajči:mrgreen:

  9. zogca said

    Igralka je, ameriška igralka, ki je leta 1994 imela zeloooo veliko uspešnico.

    Sem kaj pomagala?

  10. webmaher said

    uuuuuuuu kse ne morm spomnt uuuuuuuuuuuuma …tr :mgreen:

  11. zogca said

    Nekaj malega je v filmu tudi plesala.

  12. webmaher said

    ja a pol ni Uma😆

  13. zogca said

    Uma je, da.🙂

  14. lynx said

    Menda ima dva otroka. Jošk ne bom več komentiral ker nisem kompetenten. 😦

  15. Jazz said

    Jaz se spoznam na zize… dobre!😉 Tana bi rekla,da ma boljše… mo vidl😛

  16. webmaher said

    Tana menda zadnje čase mene špijunira, le kdo bi vedel zakaj:mrgreen:
    Žogca a tam nisi skapirala ko sem napisal uuuuuuuuuuuuma…😆

  17. Tana said

    Tana bi rekla,da ma boljše… mo vidl😛

    jasno, da imam… boljše…. boš potem povedal, jazz😆

  18. Tana said

    Tana menda zadnje čase mene špijunira, le kdo bi vedel zakaj:mrgreen:

    nikar se ne sprenevedaj web…. ti že veš zakaj!!!😆

  19. Jazz said

    Tana said
    november 11, 2009 at 3:22 popoldan
    Tana bi rekla,da ma boljše… mo vidl

    jasno, da imam… boljše…. boš potem povedal, jazz

    Nič se ne dobrikaj.Tri dni.Neopravičeno!!Pa ne se zgovarjat na Albanske dele…😦

  20. Tana said

    Nič se ne dobrikaj.Tri dni.Neopravičeno!!Pa ne se zgovarjat na Albanske dele…😦

    Saj se nič ne dobrikam. Kar je res je res.😆
    A da imam neopravičene… pa menda ja ne…. bom prinesla opravičilo.:mrgreen:

    Saj se nič ne mislim izgovarjat… tudi na albanske dele ne… ker je baje nekaj narobe s “softwarom” (ne vem če sem prav napisala, ker se to čist ne spoznam) ampak tako mi je bilo strokovno povedano😛

  21. Tana said

    71 stvari, ki jih mora ženska znati:

    – kuhati,
    – likati,
    69

  22. zogca said

    Ampak res nisem. 😳

    Žogca a tam nisi skapirala ko sem napisal uuuuuuuuuuuuma…

  23. zogca said

    Aha. In zelo čednega bivšega moža.

    Menda ima dva otroka.

  24. zogca said

    Za lynxa …

    Na plaži in v kopalkah. Na vseh fotkah.😉 Ups, na eni tudi brez kopalk.

    Uma je ogromno na plaži. Lahko bi linkala do nezavesti.

  25. maxi said

    Pa kje je Uma dobila te joške, se mi zdi da je bila to skoz tak droben suhljat deklič?

  26. zogca said

    Ne vem. Meni njeni joški niso videti umetni.

  27. zogca said

    Silikoni?

    Meni se ne zdi. Gredo precej navzdol.

    Tukaj pa ne gredo navzdol.

    Ženska je res veliko na plaži.😉

  28. zogca said

    Njen mož je en malček propadel …

    Nekoč je bil mnjami.

    Ko sta se imela še rada …

  29. maxi said

    Sploh nisem vedla, da je ločena.

  30. zogca said

    Oja, že kar nekaj časa. Mislim, da sem Ethana enkrat pomladi na fotkah videla z novo, ki je bila visoko noseča.

  31. Lynx said

    Za lynxa …

    Hvala. Sem počaščen. 🙂

    Pa kje je Uma dobila te joške, se mi zdi da je bila to skoz tak droben suhljat deklič?

    Tudi meni se je tako zdelo.

  32. zogca said

    Sinoči si me tako lepo nadomeščal. Morala sem se ti oddolžiti.😉

    Hvala. Sem počaščen.

  33. Lynx said

    Včeraj je moralo biti nekaj posebnega, ko si tako skrivnostna. 😎
    Take te nismo vajeni. 😉

  34. zogca said

    Kaj posebnega? Zvečer sem šla k staršem. Nobene skrivnosti ni bilo. Saj veš, da sem bila en mesec ves čas pri starših. Zdaj sem se vrnila domov, živim spet doma, ampak grem še vedno velikokrat tja, da pomagam, v bistvu pa še bolj zato, ker sta se navadila name in sta žalostna, če me ni.

  35. zogca said

    Pa danes popoldne sem bila tudi tam. Obrezala sem vse vrtnice.😉 Čuda delam zadnje čase. Preveč sem pridna in si sploh nisem več podobna.

  36. Lynx said

    Obrezala sem vse vrtnice.

    Pa znaš?

  37. Lynx said

    Kako je mama?

  38. zogca said

    Mama pravi, da sem naravni talent za vse, kar je povezano z vrtom.

    Pa znaš?

  39. zogca said

    Razen tega, da ne sme dvigovati težkih stvari in obešati perila, je čisto v redu. Trenutna preokupacija je gripa, torej očitno nima drugih težav. Naj tako ostane in jaz bom hepi.

    Kako je mama?

  40. Lynx said

    Obrezala sem vse vrtnice.

    Si se kaj zbodla?
    Veš, potem lahko zaspiš in imaš veliko šans, da te pride zbuditi princ. 😉
    Mah, to je že preveč pravljično.

  41. zogca said

    Pa sem se res, ampak samo malo. Čeprav, mama pravi, da jaz tako in tako nič ne čutim. In še to se ne bi zbodla, če ne bi izhgubila živcev, ker mi je mama najmanj stokrat rekla, naj pazim, da se ne zbodem.

    Si se kaj zbodla?
    Veš, potem lahko zaspiš in imaš veliko šans, da te pride zbuditi princ.
    Mah, to je že preveč pravljično.

  42. zogca said

    Mi je vrnil ključ, pa ne more v stanovanje.😦

    veliko šans, da te pride zbuditi princ.

  43. Spider said

    Jaz pa sem čisto vsak dan pri babici.Dementna je, ne sme iz stanovanja, 82 je stara. Nosim ji pa živila, hrano in časopise (Politika in Večerne novosti).

  44. zogca said

    Priden, Spider, priden.

Leave a Reply

 
