Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Veter sprememb! aka Potovanje po albumih!

Posted by zogca na november 8, 2009

Zaspana sem. Z vsakim dnem bolj. In prav nič mi ne pomaga, da je danes nedelja in sem lahko spala nekaj ur dlje. Včasih se mi zdi, da bi morala teden dni samo spati in potem bi mogoče prišla k sebi. Da, kronično sem nenaspana in zaspana. Skuhala sem si kavo z mlekom, stisnila dve pomaranči in se s cigareto v roki podala pred računalnik. Tu bom namreč naredila še najmanj škode, dokler kava ne bo “prijela”. Brskam po spletnih portalih. Slovaška je zaradi gripe skoraj popolnoma zaprla mejo z Ukrajino, kjer je okuženih že več kot osemsto tisoč ljudi. Skrajni čas, si mislim, da je nekdo imel “jajca”. Renault bo v španskem Valladolidu proizvajal enega od modelov električnih vozil. Ojoj, kaj prinaša prihodnost. Se bomo okoli prevažali v jajčkih? Krajevne skupnosti želijo na svoje. Bo na koncu prav vsaka slovenska vas imela svojo občino? In seveda, vse je polno novic iz Berlina, kjer ta konec tedna že potekajo slovesnosti ob obletnici padca berlinskega zidu pred dvajsetimi leti.

Odpravila sem se brskat še po svojem računalniku, kjer je več tisoč fotografij s potovanj, ki sem si jih privoščila v zadnjih letih. Ko sem obujala spomine na kraje, ki sem jih obiskala, sem začela razmišljati, kaj bom danes dala na blog. Nič, sem si rekla, naj tudi blog odraža mojo današnjo zaspanost in lenobo, potem pa sem se spomnila Pikinih besed.

Razlagala mi je, kako razočarana je, ko pride na blog in na njem ni nič novega. Menda, tako pravi ona, sem vas razvadila in od mene vsak dan pričakujete kakšno objavo.

Okej, pa si v tem meglenem nedeljskem jutru, ko se večini ne ljubi iz stanovanja oziroma hiše, privoščimo potovanje ob ta teden tako zelo aktualnem berlinskem zidu.

Ko sem posnela fotografije, ki so zdaj pred vami, sem bila v enem povsem drugačnem življenjskem obdobju. Ne, ne bi se vrnila vanj. Dušila sem se in vse, kar sem si želela, je bilo pobegniti. Ne iz Berlina, iz zveze.

Ob gledanju fotografij, ki jih vi seveda ne boste videli, sem se spominjala sebe takrat. Niti enega samega nasmeha. Ne, nisem gledala žalostno, sploh ne, samo naveličano, jezno in mrko. Mrki pogledi so bili seveda namenjeni tistemu, ki me je fotografiral.

Ne, ne bi šla nazaj. Čeprav mi je pot, na katero sem pozneje stopila, prinesla veliko solza, bi, če bi lahko obrnila čas nazaj, ponovno stopila nanjo. Na njej mi namreč ni bilo dano spoznati samo brezmejno trpljenje, ampak tudi brezmejno ljubezen. Princa namreč nikoli nisem tako mrko gledala, vsak pogled nanj je namreč na mojem licu izzval nasmeh. In, roko na srce, še danes se nasmehnem vsakokrat, ko se spomnim nanj.

Začela sem pri novicah, nadaljevala z Berlinom in končala pri princu. Tako nekako gre pri meni tok misli. Vse se spremeni, ostaja samo ljubezen, tista prava, pa četudi zgolj v srcu. Nasmeh je že na licu. Zbudila sem se tudi. Na blogu je nova objava. In seveda ni več jutro. Pozdravljam vas s pesmijo Wind of change skupine Scorpions!

32 Responses to “Veter sprememb! aka Potovanje po albumih!”

  1. maxi said

    Moj pozdrav bo danes z Alenko:

  2. maxi said

    Jo velja poslušat, Alenko mislim…pomaga na tak dan(današnji) dan…

  3. zogca said

    Jaz moram pa ven na dež. Bojim se za frizuro. 😕

  4. maxi said

    Tudi jaz bom šla s sinom na sprehod.

  5. zogca said

    Ugotovila sem. Če fašem svinjsko gripo in me položi vročina 40, kar seveda pomeni, da nekaj dni ne bom mogla kaditi, potem bom pa kar lepo nehala kaditi. Mislim, če bom brez cigaret nekaj dni, bom pa kar nehala.

    Kar seveda ne pomeni, da me morate dobronamerno priti okužiti, če ste kužni.😉

    Maxi, na sprehodu pazi na frizuro.😉

  6. maxi said

    Maxi, na sprehodu pazi na frizuro.😉

    Imam jutri frizerja, tako da mi dol visi danes za frizuro…😉

  7. zogca said

    Frizura je preživela. Živela nova kapica.🙂

  8. webmaher said

    Rdeča kapica pokaži jo😆:mrgreen: 😆

  9. zogca said

    Kapica je siva.

  10. zogca said

    Za njegovo plemiško visokost princa.

  11. maxi said

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. zogca said

    Jaz sem se spet okužila s hipohondrijo.😦

  15. zogca said

  16. maxi said

  17. Lynx said

  18. zogca said

    Ali še koga matra hipohondrija?

  19. Lynx said

    Mene včasih. Nazadnje včeraj.

  20. Lynx said

  21. zogca said

    Glede česa? Gripa?

    Nazadnje včeraj.

  22. Lynx said

    Vedno ko imam težave, za katere ne vem od kje prihajajo, pomislim na najhujše. Na srečo to ni prav pogosto. Da bi pa paničaril okoli gripe ali stvari, ki se sploh še niso zgodile, pa ne.

  23. zogca said

    Logično, meni povsem logično.

    Vedno ko imam težave, za katere ne vem od kje prihajajo, pomislim na najhujše.

  24. zogca said

    Dan, ko je padel Berlinski zid in se je spremenil svet

    http://www.rtvslo.si/svet/dan-ko-je-padel-berlinski-zid-in-se-je-spremenil-svet/216465

  25. zogca said

    Poglejte fotografijo številka ena v objavi.

    In potem to od Rojtersa.

    Koliko novih podpisov in čačk je na grafitu nastalo v par letih.

  26. pika said

    Hvala Žogca. Nisem vedela, da si si zapomnila.

    Oprosti, ker sem bolkj redek gost zadnje čase. Pa bo bolje, kajne?

  27. pika said

    Hvala Žogca. Nisem vedela, da si si zapomnila.

    Oprosti, ker sem bolj redek gost zadnje čase. Pa bo bolje, kajne?

  28. pika said

    So mi rekli “slow down”; no, sedaj sem pa kar dva enaka skozi spustila.

  29. Nevenka said

    Blagor tebi Žogca, jaz se svojim spominom ne morem nasmehniti. Včasih si prav zaželim, da bi bila vsaj za trenutek brez njih, ker me tako strašno priklepajo na vse v kar sem verjela. Sedaj res ne verjamem več v nič. Tečem kot prazna voda. V nikamor.

  30. zogca said

    Oja, jaz si stvari zapomnim.

    Hvala Žogca. Nisem vedela, da si si zapomnila.

  31. zogca said

    Seveda bo.

    Oprosti, ker sem bolkj redek gost zadnje čase. Pa bo bolje, kajne?

  32. zogca said

    Jaz se preprosto prestavim v tisti čas, v kompletu, pozabim na to, da ga ni in se nasmehem.

    Blagor tebi Žogca, jaz se svojim spominom ne morem nasmehniti.

Leave a Reply

 
