Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bi se nikoli ne naučila ljubiti!

Posted by zogca na november 6, 2009

ČE BI VEDELA

Če bi vedela,
da ne bom pozabila,
bi jutru ne dovolila vstati,
bi snegu ne pustila kopneti,
ne soncu ne luni sijati.

Če bi vedela,
da ne bom pozabila,
bi te pustila nepoljubljenega oditi,
bi med sebe in tebe ocean nalila,
bi se nikoli ne naučila ljubiti.

Marija Mencinger

52 Responses to “Bi se nikoli ne naučila ljubiti!”

  1. zogca said

    Šopingiram. Sredi noči. Bogu hvala za internet in Amazon.😉

  2. Nevenka said

    Jaz pa o pesmici razmišljam…
    Nakupovanje me ne tolaži več, še manj veseli…Izkristaliziralo se je hotenje…nobenega peska si več ne morem nasuti v oči, nobenega minljivega užitka položiti na rano…
    Na novo bi se morala roditi, ne vem če bom našla moč…

  3. zogca said

    Veš, jaz sem kupovala astrološke knjige, štiri sem si naročila. In ker je astrologija trenutno moja velika strast, s katero raziskujem globine, sem vsa navdušena. To zame ni enako kupovanje, kot ko kupim čevlje, ki potem ležijo v omari. Veš, da bi me, Nevenka, skoraj zanimalo, kaj se dogaja s tvoji planeti. Če si za, pogledam.

  4. maxi said

    Če bi vedela,……bi se nikoli ne naučila ljubiti.

    Jaz bi pa ravno zato, ker vem…še enkrat ponovila.

  5. Spider said

    Res res lepa deklica. In odlična pevka:

    http://www.olivija.org/zpis-severa.html

  6. zogca said

    Jza bi ga znova ljubila. Ali bolje, jaz ga tako in tako ljubim, znova bi ga ljubila v njegovi prisotnosti.

  7. maxi said

    Jza bi ga znova ljubila

    Saj bi (ga) tudi jaz znova…znova, znova.

  8. zogca said

    Tudi ti istega?

  9. maxi said

    Pa ljubit se sploh ne (na)učiš….to (do)živiš.

  10. maxi said

    Tudi ti istega?

    Bi želela, da rećem ne….pa ne morem. Istega, za zmeraj.

  11. zogca said

    Vidiš? Potem razumeš mene, potem me razumeš.

  12. zogca said

    A strelca? Veš, sem brala zdaj o nekih strelčevskih lastnostih, ker ima moj princ Venero v strelcu in ga žal v tem opisu tudi najdem. Žal, ker nad enimi stvarmi, ki so strelčevske, nisi najbolj navdušena. Kajpak, princa kljub njegovim napakam nemoteno ljubim, se ne pustim ovirati.

  13. maxi said

    A strelca?

    Yea!

    ps; Veš, da imam v podznaku strelca?

  14. maxi said

    Vidiš? Potem razumeš mene, potem me razumeš.

    Nisem nikoli trdila, da te ne. Sem pa ubrala drugačno pot kot ti, pa zgleda tudi ta ni prava.

  15. zogca said

    Gotovo vem, ko odprem karto. Lej, jaz sem brala, kaj pomeni Venera v strelcu in priznati moram, da svojega princa najdem v naslednjih treh lastnostih, ki so značilne za Venero v strelcu.

    – ideali, katere tako radi pridigajo, veljajo za druge, svoje napake pa vedno racionalizirajo in opravičijo

    – obsojajo moralne spodrsljaje drugih, medtem ko so njihovi spodrsljaji pač del življenje in to je treba razumeti

    – brutalno so iskreni do drugih, medtem ko sami kritike ne prenesejo

    Venera v strelcu.

    Veš, da imam v podznaku strelca?

  16. zogca said

    Je pri neizživeti ljubezni lahko katera pot prava?

    Nisem nikoli trdila, da te ne. Sem pa ubrala drugačno pot kot ti, pa zgleda tudi ta ni prava.

  17. maxi said

    – ideali, katere tako radi pridigajo, veljajo za druge, svoje napake pa vedno racionalizirajo in opravičijo

    – obsojajo moralne spodrsljaje drugih, medtem ko so njihovi spodrsljaji pač del življenje in to je treba razumeti

    – brutalno so iskreni do drugih, medtem ko sami kritike ne prenesejo

    Težko bi kaj od naštetega vzela za svoje. Največji moralist sem jaz sama sebi, medtem ko drugim marsikaj spregledam, še posebej, če so mi (zelo)blizu.

  18. maxi said

    Je pri neizživeti ljubezni lahko katera pot prava?

    Retorično, vendar na mestu vprašanje.

  19. zogca said

    Prava pot je izživeti. Oziroma bolje, živeti, ker mislim, da prave ljubezni nikoli ne izživiš do konca, je namreč večna.

  20. zogca said

    Še enkrat ponovim.

    Našteto velja za Venero v strelcu.

    Ti nimaš Venere v strelcu!!!

    Težko bi kaj od naštetega vzela za svoje. Največji moralist sem jaz sama sebi, medtem ko drugim marsikaj spregledam, še posebej, če so mi (zelo)blizu.

  21. zogca said

    Tvoja Venera je v tehtnici.

  22. zogca said

    Ti bom enkrat kmalu, obljubim, napisala, kaj po Arroyju (fantastičen astrolog, knjiga napisana po 30 letih raziskovanja), pomenijo tvoja Venera v tehtnici, Luna v dvojčku in Mars v biku.

  23. zogca said

    Mimogrede, ta tvoj Mars v biku in v četrti hiši ni v redu. Ima princ enakega Marsa, tako hišo kot znak. Po raziskovanju, veš, da sem raziskala, je to zelo ubogi Mars.

  24. maxi said

    Mimogrede, ta tvoj Mars v biku in v četrti hiši ni v redu. Ima princ enakega Marsa, tako hišo kot znak.

    A prav enako imava.

    Ja, točno jaz imam ascedent v strelcu.

  25. zogca said

    Da, prav enako. Le da je njegov za nameček še retrograden, tvoj ni, je direkten.

    Tudi princ ima ascendent v strelcu. Pa tudi Venero. In Neptuna.

  26. maxi said

    Da, prav enako. Le da je njegov za nameček še retrograden, tvoj ni, je direkten.

    Retrogradno, direktno….uuuf, kolk je to kompleksno.

  27. zogca said

    Lej, tudi jaz se še vedno lovim in se še precej časa bom. Kakorkoli že, Mars je v biku v izgonu, ni močan. Četrta hiša pa je po defaultu rakova hiša, spet ne najboljša kombinacija. Je pa tako, gre za počasno energijo, ki na dolgi rok veliko naredi, to je treba povedati, trma vsekakor obstaja big time, ko se Mars v biku odloči, se je odločil in ker se je on odločil, četudi se je narobe odločil in to vidi, se je odločil …

  28. maxi said

    ko se Mars v biku odloči, se je odločil in ker se je on odločil, četudi se je narobe odločil in to vidi, se je odločil …

    hehe…to bi se znalo brat, da obstaja možnost, da sva se jaz in Princ kaj narobe odločila…
    Hmm…mhm, in lahko, da to (tudi) drži.

  29. zogca said

    Zate ne vem, za princa vem, da se je.

  30. zogca said

    Tranzitno Luno boš imela zdaj nekaj dni v raku. Verjetno si te dni bolj čustveno kot sicer. It will pass. Soon. Tranzitna Luna gre hitro okoli, v enem mesecu, torej se v enem znamenju zadrži samo nekaj dni.

  31. maxi said

    Tranzitno Luno boš imela zdaj nekaj dni v raku. Verjetno si te dni bolj čustveno kot sicer.

    Saj ne vem več, kaj je boljše…emocije ja – ali emocije ne.

  32. zogca said

    Jaz imam toliko vode v horoskopu (voda – čustva), da sploh nimam te izbire in je pri meni vedno emocije da.

  33. Spider said

    Jaz se vedno zaljubim v ženske, s katerimi je “nekaj narobe”.

    -so vezane
    -so depresivneđ
    -izhajajo iz uničenih družin in imajo travme zarad tega
    -so zmešane
    -so psihotične

    Če je meni ženska res res všeč ( ne mislim zdaj avanturc in tega), je sigurno nekaj od tega narobe z njo.

  34. zogca said

    Da se lahko ukvarjaš z njihovimi težavami in pozabiš na svoje. Vsekakor imaš eno težavo. Rineš v zveze, nočeš pa se vezati. Ker če bi se hotel, potem bi si izbiral primerne, ne neprimerne ženske.

    Jaz se vedno zaljubim v ženske, s katerimi je “nekaj narobe”.

    -so vezane
    -so depresivneđ
    -izhajajo iz uničenih družin in imajo travme zarad tega
    -so zmešane
    -so psihotične

    Če je meni ženska res res všeč ( ne mislim zdaj avanturc in tega), je sigurno nekaj od tega narobe z njo.

  35. maxi said

    Jaz imam toliko vode v horoskopu (voda – čustva), da sploh nimam te izbire in je pri meni vedno emocije da.

    Ja potem bi jaz lahko rekla, da imam velik ognja….so zato (po)gorišča?

  36. Spider said

    Zogca, to je res.

    Ugotovil sem, da imam nekako podzavestno potrebo igrati rešitelja, ki bo žensko rešil njenih težav.

  37. zogca said

    Ti imaš v bistvu malo mešano na žaru. Ne bi rekla, da je pri tebi kaj prav posebej izrazito. Ker pri meni je v bistvu samo voda in zrak, nekaj malega še ognja. Zemlje imam samo za vzorec, res za vzorec, Bogu hvala za ascendent, ker sicer sploh ne bi stala na tleh, ampak bi lebdela.😉

  38. zogca said

    Vsak mora znati rešiti sebe. Kako boš rešil drugega, če še sebe ne moreš?

    Ugotovil sem, da imam nekako podzavestno potrebo igrati rešitelja, ki bo žensko rešil njenih težav.

  39. zogca said

    Žogca:

    Zrak – 4 planeti

    Voda – 4 planeti plus vozel

    Zemlja – samo ascendent

    Ogenj – 2 planeta

    Maxi:

    Zrak – 5 planetov

    Voda – 1 planet

    Ogenj – 2 planeta plus ascendent

    Zemlja – 1 planet plus vozel

    V bistvu sem se ti zlagala, nimaš malo mešano na žaru, imaš največ zraka.

  40. maxi said

    Da imam tolk zraka…hmmm, zakaj sem pa potem tako trdno na tleh? Bi bilo treba mal lebdet…mal sanje žvet…🙂

  41. Spider said

    Lej, Zogca, takole je: jaz se svojih težav dobro zavedam. Mogoče zatop iščem ženske s težavami, da se ob njih lahko počutim bolj popolnega, ker so moje težave vseeno manjše? Ali pa tudi zato, da bi se z nekom, ki ima podobne težave, pogovoril.

    Poglej, to me je ves čas vleklo k S. Ona ima težave, zelo podobne mojim, ene še malo potencirane.

  42. zogca said

    Mogoče si zrak narobe predstavljaš. Zrak v bistvu pomeni non stop nekaj mleti in razmišljati, ne pomeni zrak toliko sanjavosti. Sanjavost je bolj voda.

    Da imam tolk zraka…hmmm, zakaj sem pa potem tako trdno na tleh? Bi bilo treba mal lebdet…mal sanje žvet…

  43. maxi said

    Mogoče si zrak narobe predstavljaš. Zrak v bistvu pomeni non stop nekaj mleti in razmišljati, ne pomeni zrak toliko sanjavosti.

    Mlet, razmišljat?….ja, ja…to bo moje:mrgreen:

  44. zogca said

    Ampak to je seveda narobe. Iskati bi moral nekoga, ki teh težav nima in se glede teh stvari spraviti v red. Ker tako samo iščeš izgovor, razlog, opravičilo, da ne ukreneš nič, ker ti ni treba, ker se ne čutiš dolžnega, da se spraviš v redu. Moj predbivši je imel vse iste felerje, kot jih imam jaz, midva skupaj nisva napredovala niti za en korak, samo stagnirala sva v tem, ko nisva naredila koraka na prej. Jaz sem hotela drugače, hotela sem nekoga, ob katerem bi se lahko spravila v red. Pač, tam, kjer sem jaz švoh, tisto ima princ in bi se me navzelo. In tisto, kjer je princ švoh, imam jaz, pa bi se njega navzelo. Žal ni bilo dano, ampak v takšni zvezi bi oba rastla.

    V zvezah, ki jih ti omenjaš, to je samo easy way out, da nam ni treba narediti nič na sebi in furamo dalje naprej po najlažji, ampak najslabši poti.

    Lej, Zogca, takole je: jaz se svojih težav dobro zavedam. Mogoče zatop iščem ženske s težavami, da se ob njih lahko počutim bolj popolnega, ker so moje težave vseeno manjše? Ali pa tudi zato, da bi se z nekom, ki ima podobne težave, pogovoril.

  45. zogca said

    Saj moje tudi. Plus še voda zraven pri meni. Ne želi si toliko vode, res.

    Mlet, razmišljat?….ja, ja…to bo moje

  46. maxi said

    Saj moje tudi. Plus še voda zraven pri meni. Ne želi si toliko vode, res.

    Saj vode si pa res ne želim…men je še najbolj všeč ogenj, sem misla, da tudi imam največ le-tega.

  47. Spider said

    Zogca, jaz si ne morem kaj, ampak najraje berem knjige, v katerih nastopajo, čudni, asocialni ljudje, ki padajo v čudaška razmerja, imajo popačeno predstavo o spolnosti, gledajo na svet skozi samosvoja očala…pogosto se na take ljudi vežejo nesrečne patološke psihotične ženske, z večnim občutkom krivde..( tipični primer: Dogodek v mestu Gogi..vse od Zolaja..)

    Povprečni romani s srečnim koncem, v katerih nastopajo normalni ljudje so mi zelo dolgočasni…Sploh če so pocukrani..

    Sem že začel razmišljati, če malo preveč berem take stvari.

  48. zogca said

    Ljudje, ki imajo malo vode v horoskopu, ponavadi divje privlačijo ljudje z veliko vode. Pač, žejen v puščavi. Ne, kje pa, daleč največ zraka, čeprav ne bi mogli reči, da imaš primankljaj ognja, daleč od tega. Vseeno imaš dva planeta plus še ascendent. In zaradi ascendenta se ljudem verjetno tudi zdiš goreča in ognjena.

  49. zogca said

    Tole presega mojo kompetenco. Mogoče bo Janis dala kakšno razmišljanje, če se oglasi. Jaz vem, če bi to prepoznala pri sebi, bi se z vsemi silami borila proti temu.

    Zogca, jaz si ne morem kaj, ampak najraje berem knjige, v katerih nastopajo, čudni, asocialni ljudje, ki padajo v čudaška razmerja, imajo popačeno predstavo o spolnosti, gledajo na svet skozi samosvoja očala…pogosto se na take ljudi vežejo nesrečne patološke psihotične ženske, z večnim občutkom krivde..( tipični primer: Dogodek v mestu Gogi..vse od Zolaja..)

    Povprečni romani s srečnim koncem, v katerih nastopajo normalni ljudje so mi zelo dolgočasni…Sploh če so pocukrani..

    Sem že začel razmišljati, če malo preveč berem take stvari.

  50. Spider said

    Da sem jaz zelo čustven človek, se že dolgo zavedam. Preveč. To mi že konkretno ovira.Bi bilo čist kul, če bi bil za ene 50 % manj čustven.

  51. maxi said

    Jaz pa preveč razumski.

  52. zogca said

    Spider, tvoje karte pa nimam več, tako da astrološko tega ne morem ne potrditi ne zanikati.

Leave a Reply

 
