Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena depresivna!

Posted by zogca na november 5, 2009

43 Responses to “Ena depresivna!”

  1. zogca said

    Ne bo šlo brez depresivnih pesmi, vseeno je november. V tem trenutku sem depresivna, ker sem ugotovila, da v skladu z družinsko politiko boja proti novi gripi ne smem na koncert Cece.😦

  2. Lynx said

  3. zogca said

  4. zogca said

  5. Tana said

    Venček domačih….za nasmejat…..da ne bo tako depresiven dan.

    Knjižno slovensko:

    1. Danes sem si kavo preveč sladkala.
    2. Zakaj me kličeš, ko se sprehajam s psom?
    3. Si videl, kako se maček sprehaja po strehi?
    4. Včeraj se je en starejši gospod vrgel s strehe.

    *Po mariborsko:

    1. Joj, kak s’n si toti kafe danes fejst pocukrala, čuj.
    2. Kaj mi te težiš ko s’n glih s pesom vuni?
    3. Glej si ti totega mačka kak on po strehi hoi.
    4. Čuj, včerej se je en stari s strehe dol fukno.

    *Ljubljana – japijevski srednješolčki:

    1. Dons sm si kofi čist ful pošugrala.
    2. Kva me kolaš lih k doga wokam?
    3. A si vidu keta kok po rufu klajmba?
    4. Učer se je en oldi z rufa skenslu.

    *Ljubljana – žabarsko:

    1. Dons sm si kavico u ibr preveč cukrala.
    2. Kva moriš k psa šetam?
    3. A si vidu mačka kva ga pu strehi pleza, mudel, ne prbiji!
    4. Učer se je en stari s strehe ruknu.

    *Po koroško:

    1. Matr sn s swadek kafe naredwa.
    2. Ka težiš ko sn s paso zuna?
    3. As vidu mačko gr u lufto?
    4. Učera se je edn s strehe bk spraju.

    *Po prekmursko:

    1. Gnes san si kavo preveč pocukrala.
    2. Zakoj me zovejš glij te gda psa šejtan?
    3. Si vido kak se maček šejče gor po streje?
    4. Včeraj se je en stare doj s streje vrgo.

    *Po prleško:

    1. Gnes sen si kofe vünta preveč pocukrala.
    2. Čüj, ka me zoveš, gli te kda pesa sprehojan?
    3. Si vida mačoka, kak se po streji sprehoja?
    4. Fčera se en stori s strehe fukna.

    *Gorenjsko:

    1. Dons sm s’kofe čist preveč ucukrowa.
    2. Zakuga me kličeš lih k psa sprehajam?
    3. A s’vidu mačka k pu streh pleza.
    4. Učer sej en ta star s strehe fuknu.

    *Kraški prevod:

    1. Joj, ma kej je dns tu kafe t’ku sltku!
    2. Kej me hnjav’š lih ku sm wnh s p’sm!
    3. Kej si vidu mačku, ku je šla nan đjro po strjhi?
    4. Učjra j an n’wnč skwaču ss strj’he.

    *Idrijsko:

    1. Dans sm si kafjee preveč cukrala.
    2. Kwa me mona kličeš, ka hlih s kuzla špancirawa.
    3. A s’ widu, kak se enu mače huar pa striih sprehaje?
    4. Učiri se je en stari s strihe ruknu.

    * »Knjižno« zasavsko:

    1. Pizda, kuk sm’m si dons kufea pucukrala.
    2. Kuga me zaj’bavaš, ku s’m glih s p’sam uzuni?
    3. As vidu, kaku en mačk pu streh špancira?
    4. Mat kurba, učjiri sej en tast’r k’r s strehe fuknu!

  6. zogca said

  7. zogca said

    Danes je res depra.

    da ne bo tako depresiven dan.

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. zogca said

    Danes je res depra dan.

  14. zogca said

  15. Spider said

  16. zogca said

    Tok sem zaljubljena, seveda nesrečno. Moj princ …

  17. Spider said

    Zogca, kaj pa če se princ in nesojena pecata?

  18. zogca said

    Joj, kakšne imaš. Ni nevarnosti, verjemi. Je pa zelo verjetno, da se vsaj na videz poznata. Ker princ je večkrat tam, kjer ona dela. Vsaj včasih je hodil tja.

  19. Spider said

    Ja, samo ona ni na šalterju, temveč na analitičnem oddelku.

  20. zogca said

    Saj tudi princ ne hodi na šalterje.😉

    Lej, ni pomembno. Če se kdo ne bo pogledal, se ta dva ne bosta. Verjemi, bolj anti človeka kot sta ta dva pa res težko najdeš. Sploh pa, princ ni v življenju naredil nič tako grdega, da bi si njo zaslužil. Sori, ampak … Nje jaz ne bi želela nikomur, ki mi je drag. Tudi tebi je ne želim.

  21. Spider said

    Mah veš kaj, nočem pljuvat po njej, sva imela pač kratke stike, po zaslugi obeh…

  22. zogca said

    Tudi sam si vsaj delno kriv za to, kako so se pri vaju stvari razpletle.

  23. Spider said

    Sej pravim. zato nočem pljuvat po njej.

  24. zogca said

    Jaz sem skurcala in tebe in njo, večkrat.

    Pa sebe tudi.

    Eh, vsak je po svoje čudak.

  25. Spider said

    Ma sej to je bistvo, da mi je žal, ker je nisem nikoli srečal. ker je čudakinja, tako kot jaz. Vsak sva po svoje odpiljena, vsak v drugo smer.

  26. zogca said

    Bolje je, če smo čudaki odpiljeni v isto smer, to pomaga.

  27. zogca said

  28. Spider said

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. Spider said

  33. zogca said

  34. zogca said

  35. zogca said

  36. zogca said

  37. Spider said

    Jaz sem pa ravnokar ugotovil, da sem poznal ustreljeno natakarico iz Ukrajine :((((((

    Videl sem njeno sliko v Slovenskih Novicah…prej je delala v enem lokalu, v katerega sem včasih zahajal..In če ni imela ravno gužve, sva malo poklepetala…

    Bila je lušna in prijazna…Bogi sine….((((

    Mah, prekleto življenje…

  38. zogca said

    Če naletiš na pravega norca, si pogubljen. Žal. In žal sem poznala kar nekaj ljudi, ki so umrli pod rokami podobnega norca.

  39. Spider said

    Mah, to je bil njen mož. septembra ga je zapustila in vložila zahtevo za ločitev, on pa tega ni hotel požreti.

  40. maxi said

  41. Spider said

    Stojanka, tole je zate…

  42. zogca said

    Mož, Spider? A ni bilo rečeno, da sta se družila?

  43. Spider said

    Poročena sta bila 2 leti.

Leave a Reply

 
