Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Brez rokavic nikamor več!

Posted by zogca na november 5, 2009

Če moram do meseca marca kaj pozabiti, ko se odpravljam od doma, je bolje, da so to spodnje hlačke, samo rokavice ne smejo biti. Rokavic sicer ne maram in jih nikoli nisem rada nosila. Ovirajo me. Pri kajenju, odklepanju, vožnji, telefoniranju, odpiranju denarnice in podobno. Zato jih nenehno snemam in dajem spet nazaj gor. Skratka, povsem so mi odveč, pa vendar …

Lani so bile vso zimo moje roke krvave. Koža ni bila samo razpokana od mraza in vetra, ampak krvava. Prav zato sem si okoli novega leta kupila rokavice, ki pa jih, priznam, nisem veliko nosila in sem raje trpela tja do pomladi. Letos ne bom. Kupila sem si še ene rokavice, tako da imam zdaj tako damske kot takšne bolj “kežual”. Vsem, ki me bodo videli golih rok, dovolim, da “fejst” nadrejo. In vi, nosite rokavice?

103 Responses to “Brez rokavic nikamor več!”

  1. zogca said

    Mažem se na debelo z neko kremo z norveško zastavico. Mi je bila lepa na videz zaradi zastavice, plus je med dražjimi, pa kakor verjamem, da bo pomagala. Ima še katera pozimi težave? Danes sem trikrat pomivala posodo, enkrat pri sebi doma, dvakrat pri starših, potem grem pa ven. In nenehno umivanje rok, potem grem pa ven. Mraz, veter. Joooooj, auč.

  2. zogca said

    Krema očitno pomaga.🙂

  3. trnovčanka said

    Mažeš se z Neutrogeno. Dela čudeže! Preverjeno.😀

  4. zogca said

    To je ta krema, da.

    Odlično, da sem dobila potrditev, da sem se pravilno odločila.

    Še eno malo manj žensko vprašanje.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=1415585&show=1

    Kaj mislite?

    Naj mi kdo pomaga in pove, v katero smer naj gledam.

  5. zogca said

    Ali pa?

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3200006&show=1

  6. trnovčanka said

    Ne verjamem ne enim, ne drugim kilometrom. Premalo za ta letnik.

    Drugače pa VOLVO😀

  7. trnovčanka said

    Registracija bo manjša pri Fiatu. Sicer pa kaj sploh govorim, jaz pojma nimam o avtomobilih😳😆

  8. zogca said

    To za registracijo mi je jasno, da. Pojma imam pa toliko kot ti, gledam, kaj mi je lepo.

  9. trnovčanka said

    Meni je lep kak Bently:mrgreen: Samo ne tisti od Paris😉

  10. zogca said

    Našla sem nekaj luštnega.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3212442&show=1

    To je pa tako lepo videti. Dragi niso, kilometrov malo, kjut so in big time pomembno, ne vozi jih pol Slovenije.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3206774&show=1

    Aja, in barva je lepa.😉

  11. trnovčanka said

    Meni izgledajo kot da bi ga ravnikar iz kinder jajčka ven vzela😀

  12. zogca said

    Če bi mi ga nekdo drug plačal, vzamem tega:

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3257889&show=1

    Pa ni kandidatov.😦

    Meni je lep kak Bently Samo ne tisti od Paris

  13. zogca said

    Saj!!!

    Meni izgledajo kot da bi ga ravnikar iz kinder jajčka ven vzela

  14. trnovčanka said

    Mmmm tale drugi Volvo se mi pa res dopade. Hitro v akcijo za kandidata😉

  15. zogca said

    Joj, tole je pa čisto za moje srce narejeno.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3120631&show=1

    Ampak ne dam 11.000 evrov za avto. Zame je to čisti nonsens.

  16. trnovčanka said

    Na temle zadnjem pa piše z velikimi črkami Ž O G C A gor🙂

  17. zogca said

    Trnovčanka, bureka mi ne bi kupili, kaj šele avto. Pa saj sem si sama kriva, jaz samo gledam, kaj bi jaz lahko lepega naredila zanje (primer princa) in ne, kaj bi lahko dobila od njih. Jaz sem bila najsrečnejša bitejce na svetu, ko sem princu kupila kakšno majico, pa jo je on potem probal in mu je bila všeč, pa so se mu očke zasvetile in me je tako lepo gledal. E, to je bila sreča. Bi po moje bolje prišla skozi, če bi ga molzla. Ker dobrota se tako in tako ne ceni.

    Hitro v akcijo za kandidata.

  18. trnovčanka said

    Jaz iskreno povedano pojma nimam kaj bi si kupila, če bi kupovala avto zase. S familijo se pa krog primernih vozil totalno zmanjša in ni več tak problem.

  19. zogca said

    Na koncu bom kupila tega, mi je že jasno.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3263462&show=1

  20. zogca said

    Lahko kupiš karavana in to je plus.

    Jaz imam rada karavane.

    Jaz iskreno povedano pojma nimam kaj bi si kupila, če bi kupovala avto zase. S familijo se pa krog primernih vozil totalno zmanjša in ni več tak problem.

  21. trnovčanka said

    Ker dobrota se tako in tako ne ceni.

    Torej že veš, da iščeš enega, ki bo cenil to dobroto.

    V teorijo, bolj ga jebeš, raj te ma, sem včasih verjela, danes pa ne več. Če je ljubezen prava vsa jebanja obpadejo, vse igrice in vsi kvazi dokazi moči in premoči. Oba samoumevno dajeta kar največ lahko in tudi to cenita.

  22. trnovčanka said

    Karavan je super, ampak mi smo že bolj na enoprostorcu.

  23. zogca said

    Bolj se mi zdi, da moram dobroto prikriti, ker bo tako in tako samo izkoriščena.

    Torej že veš, da iščeš enega, ki bo cenil to dobroto.

  24. zogca said

    Ja žal vanjo verjamem vedno bolj.

    Pa se strinjam, če je prava ljubezen, vse to odpade. Vendar hudo dvomim, da jih je še veliko, ki so sposobni zares ljubiti.

    V teorijo, bolj ga jebeš, raj te ma, sem včasih verjela, danes pa ne več. Če je ljubezen prava vsa jebanja obpadejo, vse igrice in vsi kvazi dokazi moči in premoči. Oba samoumevno dajeta kar največ lahko in tudi to cenita.

  25. trnovčanka said

    Bolj se mi zdi, da moram dobroto prikriti, ker bo tako in tako samo izkoriščena.

    Ne ne in še enkrat NE!!! Ta pravi kerelc je ne bo izkoriščal ampak jo bo vračal. Ostani Žogca!

  26. zogca said

    Vem, da imaš prav. Pa saj bom jaz tako in tako ostala jaz. Saj ne morem drugače, ne morem. Tudi pri princu sem na začetku poskušala biti šarf in brezsrčna, blebetala neumnosti tipa, če nimaš plače 1.700 evrov ne bo nič, pa je bilo tako ali tako jasno, tudi njemu, da sem jaz en čustven pekmez in da, ko se zaljubil, mi dol visi, če je brezpolsen smetar.

    Ne ne in še enkrat NE!!! Ta pravi kerelc je ne bo izkoriščal ampak jo bo vračal. Ostani Žogca!

  27. webmaher said

    Žogca, ti jaz prodam Hondo CiViC na obroke brez zamudnih obresti:mrgreen:

  28. zogca said

    Danes sem malo v depri in zdaj, ko gre ta debata, razmišljam o tem, kako sem jaz vse lepo tega sveta hotela dati njemu, tako dobro in lepo sem mu želela, njemu, obema nama, on pa tako … Hudo mi je, ko o tem razmišljam. Kako sem se kot otrok razveselila vsakega njegovega nasmeha, on pa vse, kar je znal narediti, je, da je moje oči napolnil s solzami.

  29. zogca said

    Ne bi jaz honde.

    Plačala pa bom tako in tako z gotovino.

    ti jaz prodam Hondo CiViC na obroke brez zamudnih obresti.

  30. zogca said

    Katera je že tista Alfa, iz katere je lezla Catherine Zeta Jones?

  31. zogca said

    To je tudi ena zelo ljubka rešitev.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3135713&show=1

    Seveda bi ga morala dobiti v pravi barvi, ta je, na primer, prava.

  32. trnovčanka said

    Klinac danes je tak depresiven dan. Žogca tebe bomo pa počasi čez koleno dali. Saj veš zakaj!

  33. webmaher said

    Kr Roverja pol kupi, glih ta prav avtek zate pa še konjev pa krneki😆
    Čez Honde pa da mi žal besede ne rečeš, prvo sem imel celih 10 let in me tut enkrat ni pustila na cedilu pa 5 let staro sem že kupil😆

  34. webmaher said

    Trnovčanka prou maš, bom to jaz storil, ko me bo pelala na Primorsko😆
    Ma pa dost časa da se pripravi na to tko, da se še lohka izogne kazni😆

  35. trnovčanka said

    Kaj pa kaka Toyota Yaris?

  36. zogca said

    Joj, ne. Če se le da, ne bi avta, ki ga ima vsak drug. Bi rada bila nekaj posebnega.

    Clio, Yaris, Pežo 206 in podobno odpade.

    Kaj pa kaka Toyota Yaris?

  37. zogca said

    Bom očetu omenila ta avto, me zanima, kaj bo rekel. Jih očitno ni veliko, tako da vprašanje, ali bo sploh vedel, o čem govorim.

    Kr Roverja pol kupi, glih ta prav avtek zate pa še konjev pa krneki.

  38. zogca said

    Ne, pliz, ne.

    Žogca tebe bomo pa počasi čez koleno dali. Saj veš zakaj!

  39. webmaher said

    ja sej zato je pa Rover kr pravi, razn če si od Mr. Beana sposodiš Mini Morisa😆 :mrgreen:😆

  40. trnovčanka said

    A, vzeto na znanje. Potem odpade tudi kak C3😉

  41. trnovčanka said

    Stoenka ali pa Yugo😉

  42. webmaher said

    Trnovčanka zdej pa ne bit žleht, drgač boš prva šla čez kolena, prsežem pr Devic Mariji😆

  43. zogca said

    V bistvu da.

    A, vzeto na znanje. Potem odpade tudi kak C3.

  44. zogca said

    Sem pozabila napisati, da bi avto rada vozila in ne samo gledala?:mrgreen:

    Stoenka ali pa Yugo

  45. trnovčanka said

    Ja neki česar nimajo vsi. To je že huda eksotika😆

  46. trnovčanka said

    Jaz se vdam, ker ne vem, kaj bi Žogca rada. Ford Ka je srčkan. Glasujem za Ford Ka ali Volvo😀

  47. zogca said

    Ni treba, da je eksotika, ampak vsak tretji pa tudi ni treba, da ga ima.

  48. zogca said

    Meni tudi. Pa res v pravi barvi. Če barva ni prava, je vse zaman.

    Ford Ka je srčkan.

  49. webmaher said

    Do ponoči se zmenta, pol pa link prpopejta da vidimo to čudo Žogcino😆

  50. trnovčanka said

    Kaj pa te nove Ford Fieste, ki so v hudih barvah?

  51. zogca said

    Kaj, kje, kakšne hude barve?

  52. zogca said

    Aja, pa avto ne sme biti čisto. 5.000 evrov je maksimum, kolikor jaz dam za avto. Bi bilo čisto noro dati več. Ta avto, ki ga imam zdaj, sem kupila starega šest let, ko je imel 118.000 kilometrov. Štirinajst let kasneje ima 165.000 kilometrov. Preračunajte si, koliko kilometrov sem naredila v štirinajstih letih in koliko kilometrov naredim na leto. Kaj hitro vam bo jasno, zakaj se meni ne splača za avto dati več kot 5.000 evrov.

  53. Nevenka said

    @24

    Tudi sama ne verjamem več v to. Za mojo zadnjo ljubezen sem verjela, da bova gore premikala…pa je prav strahopetno mrknil.

    Včasih sva se držala za roke in nisva rabila rokavic…kje je že to.
    Sedaj pač ne bo šlo brez.

    Joj, nov avto. Tudi jaz bi ga rabila. Pa mi je crknila peč za centralno kurjavo, pa moram najprej to porihtat. Meni so všeč Peugeoti.

  54. zogca said

    Oče nima interneta, tako da …

    Zadnjo besedo bo pa tako in tako imel moj mehanik. Če on reče ne na karkoli, to ne pride v poštev. Mislim, ne bo on govoril ne na model, on bo lahko rekel ne na konkreten avto, ko ga bo pogledal.
    Jaz tako in tako vidim samo barvo.

    Do ponoči se zmenta, pol pa link prpopejta da vidimo to čudo Žogcino

  55. zogca said

    Preprosto jih je preveč.

    Meni so všeč Peugeoti.

  56. zogca said

    Bolniki z novo gripo tudi na ‘normalnih oddelkih’

    http://24ur.com/novice/slovenija/bolniki-z-novo-gripo-tudi-na-normalnih-oddelkih.html

    Joj!

  57. Poppy said

    Helou, jeeeeej vikend je tu🙂

    pri meni so rokavice obveza, ponavad mam kar vsaj 2 para v torbi, žepih.. glede tega sem ziheraš.
    Krema od Neutrogene je fajn-ampak zame samo zvečer za u postlo, za čez dan mi ni fajn, ker se mi ne vpije čist. Tako da uporabljam karitejevo od l’occitane al pa eno, tud karitejevo, ki se jo dobi v Mullerju. vse ostalo mi po prvem umivanju rok ne pomaga več kaj dosti..

    Žogca avtonet kakšen teden lahk samo spremljaš, da vidiš kolk stvari kej migajo😉 sicer maš pa tle še 3 predloge😀 http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2980078&show=1 http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3235292&show=1 http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3181993&show=2

    drugač pa če maš čas lahk pogledaš na mobile.de, da vidiš glede cene in paketa kako gre skup.. no, men je pršlo prav, vsaj tolk da ločiš “plevel” od ok avtov..

    LP vsem

  58. zogca said

    Karijetejevo maslo imam doma od Loksitana, tisto ta pravo, to se šele meni ne vpije. Danes imam roke že malo boljše, ampak to reč bom morala vso zimo resno jemati, ker drugače bodo težave.

    Imaš dobre izkušnje z Mitcubishijem? Se opravičujem, če nisem prav napisala. Me zanima, ker si mi kar dva predlagala. So to zanesljivi avtomobili?

  59. zogca said

    Veselje!

    Helou, jeeeeej vikend je tu

  60. maxi said

    Aja, pa avto ne sme biti čisto. 5.000 evrov je maksimum, kolikor jaz dam za avto.

    Torej nima smisla, da ti limam moje favorite.

  61. zogca said

    Če so dražji, potem ne. Ne, ima smisel, zanima me, kaj bi ti izbrala. Ko že ravno gledam avte. Ne bom pa ga kupila, če bo drag.

  62. maxi said

    Ne, ima smisel, zanima me, kaj bi ti izbrala. Ko že ravno gledam avte.

    Trenutno imam tega favorita:
    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3135662&show=1

    Pa zelo so mi všeč Honde, pa tudi novi Megani. Ampak jaz avta ne bom menjala pred poletjem drugo leto, tako, da kdo ve kaj bo do takrat izbrano.

  63. zogca said

    Imava midve enak okus, Maxi. Meni je tudi Astra blazno všeč. Ampak je nisem našla na avto.netu brez ritke, samo tiste ta dolge, zato je tudi danes nisem linkala. Astra je pa avto, ki ga na cesti vedno pogledam.

  64. zogca said

    Ne vem, kako tebi uspe najti teh brez riti, moje so vse dolge, ko iščem po iskalniku. Ker pri tem avtu je meni rita najlepša, nočem ta dolgih.

  65. zogca said

    Tale bi nekako bil, malo kilometrov, dve, tri leta, star, ampak ne … Preveč. Je glupo, da dam toliko denarja za avto jaz, ki se tako malo vozim.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3045551&show=1

  66. maxi said

    Ja prav lušna je Astrica, pa tudi tole ni slabo:

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3208503&show=1

  67. zogca said

    Če tale blog bere kdo, ki ima takšen avto http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3139848&show=1 , naj me, kot nekoč, povabi na en krog po obvoznici. Bom pridna.😉

  68. zogca said

    Tudi jaz gledam Alfe, ampak čim omeniš Alfo, ljudje začnejo zavijati z očmi.

    pa tudi tole ni slabo

  69. maxi said

    In vi, nosite rokavice?

    Nosim in to lepe usnjene.🙂

  70. zogca said

    Ta Alfa se dobi tudi za vsoto, ki sem jo jaz sebi postavila kot maksimum.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3163117&show=1

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3098759&show=1

  71. maxi said

    Jaz sem se danes vozila v takšni lepotici:mrgreen:

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3266580&show=1

  72. maxi said

    Tudi jaz gledam Alfe, ampak čim omeniš Alfo, ljudje začnejo zavijati z očmi.

    Zakaj?

  73. zogca said

    Alfe naj bi se kakor non stop kvarile. Kaj pa vem, moj predbivši je imel tri Alfe, kupoval je stare kot zemlja, za tisoč evrov jih je kupoval in se je z vsemi lepo vozil. Kupil je avto za tisoč evrov, ga vozil tri, štiri leta, peljal na odpad, kupil spet eno za tisoč evrov, spet vozil, peljal na odpad, kupil … Zdaj, ko ima novo žensko, mora kupovati nove avtomobile in jemlje kredite.

  74. maxi said

    Jaz izkušenj z afami nimam, so mi pa lušne🙂

  75. zogca said

    Meni tudi.

  76. zogca said

    Zdaj Odmevih … Ljudje, ki vozijo avtomobile vredne čez 40.000, 50.000 evrov, otroci pa imajo subvencionirane malice. Unbeliv, kot bi rekla Maxi.

  77. Poppy said

    Žogca nimam izkušenj z Mitsubishiji.. ima od kolegice tip starga komi kako leto in se nič ne pritožuje..mislim, ful je zadovoljen z njim. Poznam pa tud enga iz Moskve, ki ga ima, tko da predvidevam, če je dober za Moskvo bo tud v Lj zdržal😉 kaj več pa ne vem.. link sem prilepla zarad cene/paketa/km/letnika.. čist tko mimgrede sem pogledala

  78. maxi said

    Ja, mi imamo krasno nastavljen sistem za gojenje prevarantov.

  79. zogca said

    To pa res.

    Naši družinski prijatelji ga imajo, že drugega, so zelo zadovoljni, s prvim so naredili skoraj 200.000 kilometrov.

    tko da predvidevam, če je dober za Moskvo bo tud v Lj zdržal

  80. zogca said

    A veš, da sem jezna? Jaz tukaj pišem, pa saj vidiš, da več kot 5.000 evrov ne dam za avto, ker se mi zdi škoda, raje dam denar na stran, kaj privarčujem za hude čase, potem pa na teveju vidim, da subvencioniram malice otrokom ljudi, ki se vozijo z avtomobili za 50.000 evrov. Pa kdo je tukaj nor???

    Ja, mi imamo krasno nastavljen sistem za gojenje prevarantov.

  81. zogca said

    Od zgoraj omenjenega Roverja ne bo nič. Oče je rekel ne, mama je rekla NE. Mama se nagiba k temu, da kupim bitla.🙂 Meni pa je vedno bolj všeč tale Ford Ka. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3135713&show=1 Je tako lepe barve. Ampak v tej barvih jih je verjetno v celi Sloveniji samo pet. Do pomladi, ko bom jaz kupovali, tega škratka ne bo več, nekdo ga bo že kupil. Tako da, zaenkrat sem pri tem, da si bom kupila bitla. Samo še enega ne prav zgonjenega moram najti v, seveda, lepi barvi.🙂 Po možnosti floroscentno zeleni. Da me ja ne bo kdo zgrešil na cesti.😉 http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3104219&show=1 Ta bi tudi lahko bil v moji barvi. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2765777&show=1

  82. trnovčanka said

    Zelen!! Potem ti pa roza rožice nalepimo gor😀

  83. Lynx said

    Astra je pa avto, ki ga na cesti vedno pogledam.

    Zagovarjam nemške avtomobile. Najboljše razmerje kvalitete, robustnosti, cene in estetike.

  84. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Zelen!! Potem ti pa roza rožice nalepimo gor.

  85. zogca said

    Pa je to res še vedno tista kvaliteta kot nekoč?

    Zagovarjam nemške avtomobile. Najboljše razmerje kvalitete, robustnosti, cene in estetike.

  86. Magi said

    Jaz sem tud za volvo, meni še barva ustreza, res je , da me malo km begajo, ampak lahko so ga imeli kot drugi avto in je to povsem realno, Bo treba preverit.

  87. maxi said

    Tale je tudi lep Žogca:

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2497010&show=1

  88. webmaher said

    Maxi a ti veš kaj pomeni to če ti nekdo vseskozi trobi do 5k eurčkov😆
    Lahko ga pa men kupiš nimam nič proti:mrgreen:

  89. zogca said

    Ne se jeziti, Web, sem ji napisala, naj mi pušča linke do njenih favoritov, čeprav so dragi. Pač malo gledam. V končni fazi, mogoče najdem isti model v starejši izvedbi in za da denar.

  90. zogca said

    Volvo bi moral biti brez težav sposoben narediti 250.000 kilometrov. Čeprav, seveda, jaz avta, ki ima nad 120.000 ne bi šla kupovat.

    Jaz sem tud za volvo, meni še barva ustreza, res je , da me malo km begajo, ampak lahko so ga imeli kot drugi avto in je to povsem realno, Bo treba preverit.

  91. Lynx said

    Volvo komot naredi tudi 400000 km. Če bi ti kupila enega s 120000 km, bi ti trajal do tvojega stotega leta. 😉

  92. maxi said

    Maxi a ti veš kaj pomeni to če ti nekdo vseskozi trobi do 5k eurčkov😆

    Je rekla, da bi rada vidla moj izbor, zdaj ji ga pa limam … 🙂

  93. zogca said

    V tem tudi je fora. Ker bom jaz naredila malo kilomerov, mi ni treba iskati med tistimi, ki jih imajo samo 50.000. Pa pri Volvu tudi pleh zdrži.

    Volvo komot naredi tudi 400000 km. Če bi ti kupila enega s 120000 km, bi ti trajal do tvojega stotega leta.

  94. zogca said

    Kar limaj.

    Je rekla, da bi rada vidla moj izbor, zdaj ji ga pa limam …

  95. zogca said

    Pa ne morejo hoteti toliko denarja za avto, ki bo star šest let in ima 110.000 kilometrov. Saj to ne bodo prodali, no!

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3248405&show=1

  96. zogca said

    Kjut, malo kilometrov, za sprejemljiv denar.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3253043&show=1

  97. zogca said

    Tale je pa praktično nov.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3007418&show=1

  98. zogca said

    Tale je pa res nov.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3142541&show=1

  99. zogca said

    Kaj pa tole?

    Avto ima samo 10.000 kilometrov.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3056747&show=1

    Tega moj oče hoče kupiti, ampak novega.

  100. Schnuy said

    rokavice – da. tiste tahude ki jih ukradem Šefu in so mi 3x prevelike

    avto – žogca, v bistvu nisi povedala kaj sploh pričakuješ od avtomobila, koliko bi dala zanj rada in koliko je maksimum, a mora bit hudo stališ, ali samo fajn kjut…et cetera.

    MM si po novem lasti tole za fetiš😉
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=2660701 – je 15 cm krajši od Zlatkota in strašno kulski, ker se ne rabim več sklanjat ko tlačim Mikroedicijo v sedež.

  101. Schnuy said

    eh jajca..napačen link sem prilimala. tale bo taprav

  102. zogca said

    Aja, nisem? Veš, kako je bilo? Pod dvema objavama sem težila z avtom, ampak očitno nisem pod obema napisala, kaj iščem. Seveda star avto, ker jaz naredim tako malo kilometrov, da se mi novega ne splača kupovati. V 14 letih sem naredila okoli 50.000 kilometrov. Potem veš, kje smo. Tudi poraba me ne gane. Biti mora lušne barve, ampak okej, to se izbira zadnje, kajne? Kilometrov naj ne bi imel čez 100.000. Če se da, naj bi imela vsaj pol metra pleha pred mojimi nogami. In da, veliko več kot 5.000 ne bi dala zanj. In tukaj se potem izbira zelo zmanjša.

  103. Schnuy said

    peugeot 307 sw😉

Leave a Reply

 
