Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pomembno je poiskati krivca!

Posted by zogca na november 4, 2009

Neki Indijec toži multinacionalko Unilever, ker po sedmih letih uporabe njihovega proizvoda Axe ni ulovil niti enega dekleta, čeprav v reklamah za dezodorant moškim zajamčijo uspeh pri ženskah, poroča portal RTV SLO, ki kot vir navaja spletno stran Ananova. 26-letni Vaibhav Bedi zahteva odškodnino 29.200 evrov, kot razlog tožbe pa navaja depresijo in psihološko škodo, ki ga je povzročila odsotnost tako imenovanega “Axe-učinka”. “Podjetje me je pretentalo, ker so v reklamah moški, ki uporabljajo Lynx, privlačnejši za ženske. Jaz uporabljam to kozmetiko že več kot sedem let in še nobena ženska ni prišla do mene,” je izjavil Bedi.

Saj bi se revežu posmehovala, četudi vem, da to ni lepo, ampak ko dobro premislim, vsi nasedamo reklamam. Mogoče ne do te mere, nasedamo pa vseeno.

102 Responses to “Pomembno je poiskati krivca!”

  1. John said

    Reklamam nasedeš če jih gledaš.🙂

    Dan ljubezni…😉

  2. Janis said

    Meni se take odkrite reklame, kjer že na petsto metrov vohaš neke nerealne obljube, zdijo še najmanj problematične. Najhujše so “prikrite reklame”, ki se jih niti ne zavedamo, pa so povsod okoli nas zlasti v obliki vsiljevanja lepotnih idealov, seksualnih idealov, itd. Vsi pametni Slovenci in Slovenke se bodo smejali temu Indijcu (v kolikor seveda ne verjamemo, da gre samo za poskus zaslužka z njegove strani, kar se recimo zdi meni – in to ne povsem neupravičen poskus), po drugi strani imaš pa polno slovenskih bejb, ki so prepričane, da jih noben moški ne bo hotel, če niso shirane trlice in da se bodo vsakemu moškemu v postelji gravžale, če se ne bodo tik pred seksom stuširale in ne bodo do popolnosti zdepilirane povsod po telesu. To pa JE problematično.

  3. webmaher said

    jaz bom pa tožil Malizio saj me nobena tut pogleda ne več:mrgreen:

  4. zogca said

    Saj zato pa tudi sem napisala, da se raje ne bom posmehovala. Ker sicer ne verjamem, da bo kdo zaradi mojega parfuma padel po tleh in ko bo videl zvezde, ugotovil, da sem jaz pravzaprav boginja. Zato pa gotovo verjamem v cel kup bedarij.

  5. zogca said

    Koliko žensk so pa tebi obljubili v reklami?

    jaz bom pa tožil Malizio saj me nobena tut pogleda ne več

  6. Janis said

    V času, ko sem bila še na trgu, so mi šli ful na živce poceni moški kao parfumi:mrgreen: Ali si kupite nekaj poštenega ali pa nič, samo ne nekaj vmes:mrgreen:

  7. zogca said

    Mislim, da povprečen moški ne da kaj veliko denarja za dišave. Popravite me, če se motim.

  8. Janis said

    Hja, če hočeš seksat, moraš zgledat privlačno za ženske in moraš tudi kaj dat na svoj izgled. To so recimo rokerji že zdavnaj pogruntali😉, pa so še danes daleč od metroseksualne mode.

  9. webmaher said

    vse je odvisno od situacije in denarja😆

  10. Janis said

    Dobro, ampak z malo okusa se dandanes ni težko privačno obleči in naparfumirati in nasploh dobro zgledat😉 Najbrž celo najceneje v zgodovini.

  11. zogca said

    Gotovo.

    Vendar to ni dovolj. Nekaterih stvari mogoče kupiti ali kako že pravi reklama za Mastercard.

    Najbrž celo najceneje v zgodovini.

  12. webmaher said

    Pred enimi 15 leti, ko sem si zlomil že tako bogi nos, sem šel do ohohoho stručkotov-tudi do Fabjana in čeprav sem mel tistih 500 mark, sem se po temeljitem premisleku odloćil, da si nosa ne bom polepšal, tudi zahvaljujoč neki kolegici od slovenske primadone, zdej se mi pa ne da več…😆

  13. webmaher said

    aja Žogca čestitke za včerajšnjo zmago, zgleda da boste prezimili v LP, ker je Bayern včeraj vse zamoćil😆

  14. zogca said

    Kakšno včerajšnjo zmago? Ne sledim ti, ker nisem nič gledala.

  15. webmaher said

    izraelce ste nabutal v gosteh😆

    Torek:
    Skupina A:
    Bayern München : Bordeaux 0:2 (0:1)
    Gourcuff 37., Chamakh 90.

    Maccabi Haifa : Juventus 0:1 (0:1)
    Camoranesi 45.

    Lestvica:
    1. Bordeaux* 4 tekme – 10 točk
    2. Juventus 4 – 8
    3. Bayern München 4 – 4
    4. Maccabi Haifa 4 – 0

  16. zogca said

    Ena nula je po novem nabutati? Lepo.😉

  17. asdf said

    sublimno reklamiranje so prepovedali, navadnaga, pa žal ne morejo. vsak dobi to kar kupi… je pa blo prikrito dosti bolj učinkovito… saj mogoče nam ga še vedno servirajo, pa ne vemo… država je vsemogočna in internet takisto…
    lp

  18. Shirley Valentine said

    Ahhhahaha, potem lahko takoj tožim proizvajalca OBjev, ker oglašujejo, kako lahko z njihovimi tamponi smučam, jaham, plavam, jaz moram pa vseeno drago plačati smučarsko karto, najem konja ali hotel z bazenom.

  19. zogca said

    😆

    Poskusi.

  20. webmaher said

    nabutati na jedvite jade:mrgreen:
    Saj res, pri tožbah nam bo Žogca pomagala in pokasirala 20% če zmagamo, če ne pa vsak svoje stroške nosi pa je:mrgreen:

  21. Tana said

    Ali ste vedeli, da ko ženska obleče usnje, moška srca začnejo hitreje utripati, grlo se jim suši, kolena šibijo in moški začnejo misliti iracionalno?

    Ste se kdaj vprašali zakaj?

    To je samo zato, ker ona diši kot nov avto!:mrgreen:

  22. Tana said

    ampak ko dobro premislim, vsi nasedamo reklamam.

    jaz moram priznati, da me te reklame kar pritegnejo… predvsem tiste po TV. Zelo so mi všeč tiste reklame za čiščenje flekov, čiščenje stanovanja…. ko je potem vse tako lepo čisto in vse sije….
    Seveda jih potem običajno tudi kupim in sprobram…. ampak pri meni ne deluje… fleki so enaki, stanovanje ne sije….. potem se pa potolažim, saj izdelek je itak “super”… krivda je v meni :mrgreen: in koga naj zdaj tožim?

  23. Tana said

    Pred enimi 15 leti, ko sem si zlomil že tako bogi nos,

    web, sem zadnjič vidla enega tipa s takim nosom po TV, sem se takoj spomnila nate😆:mrgreen:

  24. Nevenka said

    Mene moški, ki se očitno poliva s poflom ne privlači že zato, ker je brez okusa in tako škrt, da še sebi ne privošči.

  25. webmaher said

    Nevenka ti pa nekam hitro zakljućke delaš, če že, se vrzi po Tani, ona vidi v vsaki stvari kaj dobrega:mrgreen:
    Recimo če bi se že jaz polival s poflom bi blo to zato, da bi najdražji lahko privoščil No. 1 Imperial Majesty:mrgreen:

  26. Tana said

    Pa še ena reklama…. deset pozitivnih lastnosti vibratorja.

    1. Povprečen vibrator je dolg vsaj dvajset centimetrov in te ne prepričuje, da velikost ni pomembna.

    2. Vibrator nikoli ne uplahne.

    3. Vibrator lahko potipaš že v trgovini in se prepričaš, ali je dovolj trd.

    4. Vibrator ne raztrobi drugim vibratorjem, da nisi več devica.

    5. Vibrator ne zahteva, da se oblačiš v erotično perilo in nosiš izzivalen mejkap.

    6. Vibrator ni slabe volje, če nepričakovano fašeš menstruacijo.

    7. Vibratorju je vseeno, kako zgledaš zjutraj.

    8. Vibrator ni ljubosumen in ne znori, če je v omari še kak vibrator.

    9. Ne glede na svoja leta lahko vedno izbereš najnovejši vibrator.

    10. Ko vibratorja ne rabiš več, ga preprosto spraviš.

    Najbolje, da ga preizkusite in se same odločite.

  27. trnovčanka said

    Za novo leto hočem vibrator:mrgreen:

  28. Spider said

    Joj, kaj sem včeraj naredil. Zelo lep pulover, iz čiste volne (tak z emblemom krokodilčka) sem opral v stroju na 40 stoopinj. seveda se je čist skrčil, je samo za stran vrečt.

    Dobra stran: bil je star ene 10 let, itak sem ga imel že vrh glave.Zdaj imam vsaj izgovor, da si kupim nekaj novih cunj he he.

  29. maxi said

    Za novo leto hočem vibrator:mrgreen:

    Ti lahko odstopim jaz svojega, stvar je precej dolgočasna in hladna…🙂

  30. maxi said

    V času, ko sem bila še na trgu, so mi šli ful na živce poceni moški kao parfumi:mrgreen: Ali si kupite nekaj poštenega ali pa nič, samo ne nekaj vmes:mrgreen:

    Yeaa…podpišem!🙂

  31. Nevenka said

    🙂 Ah, Webmaher. Le kdo bi ti verjel…

  32. zogca said

    Spomladi kupujem avto. Na reklame ne bom nasedala.

  33. zogca said

    Hmmm …

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3253438&show=1

  34. zogca said

    Hmmm …

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3190006&show=1

    Ampak to je že maksimum, kolikor dam za avto.

  35. zogca said

    Kaj pa to?

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3186042&show=1

    Sploh ne vem, kaj hočem.

  36. zogca said

    Joj je lep, ampak tu mač kilometrov.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3104219&show=1

  37. Lynx said

    V času, ko sem bila še na trgu, so mi šli ful na živce poceni moški kao parfumi:mrgreen: Ali si kupite nekaj poštenega ali pa nič, samo ne nekaj vmes

    Kaj sploh je moški parfum? Kaj je pošteno oziroma dobro?
    Jaz včasih uporabljam kaj za po britju in sprej za pod pazduho. Vse kar imam, sem dobil za darilo, zato nimam pojma. 😦

  38. zogca said

    Moški parfum je parfum, na katerem piše, da je moški in ne ženski.😉

  39. zogca said

    Par primerov.

    http://perfumeinspiration.com/articles/top-10-men-s-perfumes-to-give-this-christmas

    Sami moški parfumi.

  40. Lynx said

    Ja, ampak kaj si z njim špricaš? Tiča?

  41. zogca said

    Ne tiča, Bog se te usmili.❗

  42. Lynx said

    Grem v kopalnico pogledat. 😯

  43. Lynx said

    Ne tiča, Bog se te usmili.

    Samo zato ker se bojiš zastrupiti. :mrgreen:

    Imam en dezodorant, eno toaletno vodo in nekaj afteršejvov.

  44. zogca said

    Zelo bomo cenile, če deodorant zamenjaš s pafrumom.

    Počakaj, saj toaletna voda …

    Katera pa je?

  45. Lynx said

    Cuba. Eno dozo imam za cca 10 let. 😉 Tudi vodic za po britju ne uporabljam veliko in se rajši namažem s kremo, ker imam suho kožo.

  46. zogca said

    Cuba, je to tisto, kar so nekaj časa na veliko reklamirali? Ne, od mene en velik ne. Nekaj časa je pol moških v Sloveniji dišalo po tej kubi.

    Če imaš zadevo za deset let, si lahko kupiš kaj res dobrega.

  47. Lynx said

    Če imaš zadevo za deset let, si lahko kupiš kaj res dobrega.

    Boli me k….

  48. zogca said

    Jooooj.

    Me ženske se pa tako trudimo. Moja prijateljica bi morala to prebrati. Včeraj je ravno imela predavanje na to temo. Ne parfumov, ampak tega, kako se me ženske sekiramo za vsak las, za vsak košček celulitisa, za vsako gubo, da bomo ja lepe in čudovite in bomo ja ugajale moškemu, da nam bo dovolil, da mu bomo lahko prale štumfe, likale srajce in bomo vse srečne, da nas bo zajebaval v glave. Je bila malo jezna.

  49. Lynx said

    Ja, saj se res velikokrat trudite na napačnih mestih. 🙂

    2028 bo kar mora biti, pa naj si boš dišala po vijolicah ali krizantemah. 😉

  50. Lynx said

    Jaz bom pa do takrat menda že menjal parfum. 😉

  51. zogca said

    Po vijolicah pa ne?

    Jaz vedno dišim po sladkem, vedno.

    Do 2028 pa menda boš.😉

  52. Lynx said

    Lahko noč

  53. Janis said

    Cuba. Eno dozo imam za cca 10 let.

    Lynx, to ni vse skupaj nič. Cuba, bogpomagaj:mrgreen:

  54. zogca said

    Vidiš, lynx, še ena zgrožena.

  55. asdf said

    to dišanje po krizantemah, pa je že kr nekrofilsko!!!😉

    aja, jas mam doma malo bvlgarija, pa issey miakeja- a to gre skos? pa upoabljam jih tudi ne, tak da….
    spider -krokodilčke v mini izvedbi pa na rdeči križ odnesi- boš otroka osrečil….

  56. zogca said

    Asdf, ti greš skoz in prideš v poštev.😉

  57. zogca said

    Mogoče je hotel namigniti, da bom takrat že tako stara, da bom dišala po črni zemlji.🙄

    to dišanje po krizantemah, pa je že kr nekrofilsko!!!

  58. lynx said

    Lynx, to ni vse skupaj nič. Cuba, bogpomagaj

    Bodi prepričana, da mi ga ni moški kupil.
    In… še vedno ne vem kaj je parfum in po čem se dobri ločijo od slabih. Ker razlaga v stilu drago=dobro in poceni=slabo, mene ne prepriča. Mora biti še nekaj.

    Dobro jutro

  59. Andrej34 said

    Ker razlaga v stilu drago=dobro in poceni=slabo, mene ne prepriča.

    Zanimiva tema!😀

    Sedaj pa vprašanje za vse ženske !

    Naštejte svojo naljubšo: vodico po britju, deodorant na moškem.
    Ja vem … ne paše vsakemu ob vsakem času enako.

    Ampak, če bi vas vaš dragi zaprosil, da mu kupite nekaj kozmetike … kaj bi mu kupile?😉

  60. lynx said

    Ja vem … ne paše vsakemu ob vsakem času enako.

    Tipičen dokaz, kako ženske vse zakomplicirajo.😉 Iz enega parfuma naredijo celo znanost.

  61. John said

    Ampak, če bi vas vaš dragi zaprosil, da mu kupite nekaj kozmetike … kaj bi mu kupile?

    A ste opazile, da nam moškim ni vseeno kako vam dišimo?🙂

    Sicer pa tudi mene zanima, kateri parfum bi priporočale. Če sem bolj natančen, kateri parfum na moškem vas je “vrgel s tečajev”?

  62. Spider said

    To, kar pravi Janis, da se je danes najceneje lepo obleči, je zelo res. Človek rabi samo okus.

    Odkar so k nam v zadnjih letih prodrle razne verige ala Zara, ki itak kopirajo izdelke znanih dizajnerjev, pa sploh to drži.

    Zame je dobro oblečen itak tisti, ki zna dobro kombinirati stil in barve,ne glede na cenovni razred, v katerem se oblači.

  63. zogca said

    Ojoj za žensko, ki ga je kupila. Sori.

    Bodi prepričana, da mi ga ni moški kupil.

  64. zogca said

    Jaz sem princu kupila dva parfuma, ampak ne originala, zelo dobro narejeni kopiji. V tistem času je bil pač projekt številka ena lepo ga obleči (je on sodeloval, ne pod prisilo), dišave so bile bolj postranska stvar, še posebej, ker sem vedela, da se bo mogoče trikrat naparfumiral, in še prav sem imela. En parfum je bil kopija Armanijevega, drugi pa … Sem že pozabila. Oba sta božansko dišala. Ampak roko na srce, lepše od vsakega pafruma pa diši prinčeva koža sama po sebi.

    Ampak, če bi vas vaš dragi zaprosil, da mu kupite nekaj kozmetike … kaj bi mu kupile?

  65. zogca said

    To tako in tako. Jih poznam nekaj, ki celo bogastvo dajo za obleke, ampak kar se mene tiče, nimajo okusa.

    Zame je dobro oblečen itak tisti, ki zna dobro kombinirati stil in barve,ne glede na cenovni razred, v katerem se oblači.

  66. zogca said

    Nekdo mora.

    Tipičen dokaz, kako ženske vse zakomplicirajo.

  67. Magi said

    Jaz sem pred kratkim kupila dragemu Paco Rabanne One Million in diši božansko; drugače pa uporablja kozmetiko od Biotherma.
    Včasih pa mi je zelo dišal Boss Aqua Elements.

  68. Lynx said

    Jaz sem princu kupila dva parfuma, ampak ne originala, zelo dobro narejeni kopiji.

    Pravzaprav sem slišal, da se parfumov ne kupuje drugim.

  69. zogca said

    On je meni rekel, da on popolnoma zaupa mojemu okusu in mi je tudi za obleke naročil, da če kaj vidim, za kar mislim, da bi bilo zanj, da kupim in mi bo on dal denar. Mislim, da je bil v povprečju zelo zadovoljen z mojimi nakupi. Verjetno zaradi tega, ker sem jaz res gledala, da mu ne vsiljujem stvari, ki so unlike him. Skratka, ko sem izbirala obleke (po njegovem naročiku), sem vedno upoštevala njegov stil in njegov karakter, nikoli nisem skušala spremeniti njegovega sloga in iz njega delati nekaj, kar on ni.

    Pravzaprav sem slišal, da se parfumov ne kupuje drugim.

  70. zogca said

    Bom šla povohat, čeprav šment, ga nimam komu kupit.😦

    Jaz sem pred kratkim kupila dragemu Paco Rabanne One Million in diši božansko;

  71. Spider said

    Joj, to je topic za Nesojeno, prfumi so njena strast, ziher jih pozna vsaj 200, če ne več.

  72. Lynx said

  73. zogca said

    Jo bomo poklicali?

    oj, to je topic za Nesojeno.

  74. Magi said

    Ja, le pojdi in nič ne bodi žalostna, ker nimaš komu kupit, bo že….
    Jaz sem tudi hodila moške parfume vohat, tako, da se zgodi:))) Lep dan kljub dežku vsem tukaj.

  75. zogca said

    Kaj pa tole?

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=1415585&show=1

    Ajde, kakšno moško mnenje, v kateri smeri naj gledam.

  76. Spider said

    Ne, Zogca, ne bomo je poklicali.

  77. Tana said

    Naštejte svojo naljubšo: vodico po britju, deodorant na moškem.

    nimam posebnih želja… razen moški mora dišati po “moškem”:mrgreen:, kar pomeni ne maram nekih sladkih, osladnih vonjev.

    Ampak, če bi vas vaš dragi zaprosil, da mu kupite nekaj kozmetike … kaj bi mu kupile?😉

    … najbolj verjetno nič, naj si sam kupi.😉 Jaz bi mu itak kupila tisto, kar bi bilo meni všeč in njemu ne. Parfuma ziher ne, ker ga tudi sama ne uporabljam. Tako da z mano si ne bi mogel kaj dosti pomagati….

  78. zogca said

    Okej.

    Ne, Zogca, ne bomo je poklicali.

  79. zogca said

    Mmmmmmmm …

    razen moški mora dišati po “moškem”

  80. Spider said

    Jaz sem po tej strani tudi malo metroseksualec. rad imam dišave.

  81. zogca said

    Ne bodi preveč metro.

  82. Spider said

    Zogca, pr meni ni nevarnosti, da bi zgledal preveč metro, ker sem čokate postave in imam robusten obraz. Jaz tudi če oblečem roza majco, zgledam možato. Nimam deškega videza.

  83. zogca said

    Pozdravljam to, da imaš robusten obraz. Jaz to cenim.

  84. Spider said

    In ker sem poleg še pobrit po glavi, se moram oblačit bolj “sofisticirano”, da bolj normalno delujem hehe. Če se oblečem športno, zgledam kot kakšen boksar. Če bi se obul v bulerje, bi pa zgledal ko skin.

  85. zogca said

    Drugače pa res lahko deluješ kot kakšen bully, pred katerim je treba zbežati.

  86. Spider said

    Niti ni slabo, da zgledam malo nevaren, nikoli mi ni nihče težil nikjer.

  87. zogca said

    Z menoj se tudi nihče noče tepst. 😎

  88. Spider said

    Zogca, kupi bmw-ja tistega rdečega na sliki, boš blondinka v bmw-ju, čisti zakon.

  89. zogca said

    Lej, meni najbolj paše tisti hrošč z marjeticami, v zgornji temi sem dala link. To sem jaz. Če bi me poznal, bi vedel, da sem to jaz. Avto v obliki igračke in še rožce zraven. V možganih sem sicer precej evolvirala, ampak v srcu imam pa točno pet let.

  90. Lynx said

    nimam posebnih želja… razen moški mora dišati po “moškem” , kar pomeni ne maram nekih sladkih, osladnih vonjev.

    najbolj verjetno nič, naj si sam kupi. Jaz bi mu itak kupila tisto, kar bi bilo meni všeč in njemu ne. Parfuma ziher ne, ker ga tudi sama ne uporabljam. Tako da z mano si ne bi mogel kaj dosti pomagati….

    Vsaj ena manj zahtevna. 😉
    Čeprav ne vem, kakšen je vonj po moškem. 😦

  91. Tana said

    Čeprav ne vem, kakšen je vonj po moškem.😦

    Lynx, saj si moški, kako potem ne veš?
    sem videla, da jo Žogca zgoraj že napisala: Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    v bistvu meni najljubši vonj:mrgreen:

    p.s. jaz sem res zeloooooo skromna deklica😀

  92. zogca said

    Jaz, ko se z nosom dotaknem prinčeve kože, adijo jaz. Prej na vonj nisem dala nič oziroma budala nisem dala nič, ampak verjetno nisem naletela na pravi vonj. Saj tudi pri princu je trajalo kar nekaj časa, potem pa enkrat, kot bi se mi zmešalo. Joj, njegov vonj. Danes me raje ne berite, ker se mi meša za princem. Je najbolje, da grem za kakšno uro k staršem pucat, da se pomirim.

    Čeprav ne vem, kakšen je vonj po moškem.

  93. Andrej34 said

    Hvala za nasvete glede “moških” dišav.
    Sem malo poklikal po netu in videl da … bom enkrat reskiral in dal ene 80 evrov za vodico po brtiju.
    Za “boljše” prilike ….

    Za vsak dan pa “vonj po moškem”:

    Tana said
    Čeprav ne vem, kakšen je vonj po moškem.
    sem videla, da jo Žogca zgoraj že napisala: Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    v bistvu meni najljubši vonj

    In kakšen je pravi vonj po moškem:

    http://www.cph.si/

    Tole je, kot prizor iz moje kopalnice:
    http://www.radio1.si/?p=galerija&id=7926:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  94. Andrej34 said

    Žogca said

    Kaj pa tole?
    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=1415585&show=1
    Ajde, kakšno moško mnenje, v kateri smeri naj gledam.

    Čisto resno:
    Če boš kupovala rabljen avto, te bodo “nategnili” … Tudi če bo oče zraven.

    Glede na to, koliko se voziš in koliko časa preživiš v avtu, je zate primeren nakup manjšega avta:
    Clio, Punto, Polo, Corsa itd.
    Pa kasko zavarovanje … moji sestrični so ukradli popolnoma novega Cliota … tudi majhne avtomobile kradejo, če niso kasko zavarovani.

  95. zogca said

    Zakaj me bodo nategnili?

    Če boš kupovala rabljen avto, te bodo “nategnili” … Tudi če bo oče zraven.

  96. zogca said

    Jaz kupujem avto za štiri tistoč evrov, maksimalno pet, avto star pet, šest, sedem let. Ne vem, ali se za te splača kasko.

    Pa kasko zavarovanje … moji sestrični so ukradli popolnoma novega Cliota …

  97. zogca said

    Lej, imam možnost kupiti očetov avto, ker bosta onadva kupovala novega. To možnost imam, ampak ne vem, ali naj jo izkoristim. Prejšnji avto sem kupila od očeta (kupila, ne dobila, da ne bo pomote) in to je bil res dobro porabljen denar. Štirinajst let sem vozila avto, s katerim ni bilo praktično nobenih stroškov. Tako da, zdi se mi, da je to najbolj pametno, ampak po drugi strani se vprašam … Pa kaj je s teboj, boš vse življenje jemala tisto, kar so že drugi izbrali? Vse, kar so drugi izbrali in imeli, je zato dovolj dobro.

    Je pa tako, ta prvi avto sem jaz dejansko hotela in bi ga, če mi ga oče ne bi prodal, kupila od koga drugega, ker to je bil dejansko avto, v katerega sem bila jaz zaljubljena in sem še. Tokrat pa gre za avto, katerega ne bi izbrala, če bi izbirala. Je pa tako, da vem, kaj bom dobila. Šest let star avto s 50.000 kilometri prevoženih, ves čas garažiran, mislim, vse točno vem.

  98. Lynx said

    Lej, imam možnost kupiti očetov avto, ker bosta onadva kupovala novega. To možnost imam, ampak ne vem, ali naj jo izkoristim. Prejšnji avto sem kupila od očeta (kupila, ne dobila, da ne bo pomote) in to je bil res dobro porabljen denar. Štirinajst let sem vozila avto, s katerim ni bilo praktično nobenih stroškov. Tako da, zdi se mi, da je to najbolj pametno, ampak po drugi strani se vprašam … Pa kaj je s teboj, boš vse življenje jemala tisto, kar so že drugi izbrali? Vse, kar so drugi izbrali in imeli, je zato dovolj dobro.

    Je pa tako, ta prvi avto sem jaz dejansko hotela in bi ga, če mi ga oče ne bi prodal, kupila od koga drugega, ker to je bil dejansko avto, v katerega sem bila jaz zaljubljena in sem še. Tokrat pa gre za avto, katerega ne bi izbrala, če bi izbirala. Je pa tako, da vem, kaj bom dobila. Šest let star avto s 50.000 kilometri prevoženih, ves čas garažiran, mislim, vse točno vem.

    Na tehtnico postavljaš svojo “nečimrnost”; biti nekaj posebnega, v avtu ki ga nima “vsak”, posebne barve, itd in ugodnosti, ki jih prinaša dejstvo, da veš kakšen je očetov avto in da ga ne boš preplačala.
    Jaz bi se na tvojem mestu, še posebno glede na tvojo povprečno kilometrino, skoraj sigurno odločil za drugo varianto, torej očetov avto, razen če ne bi imel v žepu 100000 evrov.
    Na avto gledam kot na potrebo, od tu naprej pa se začenja luksus, ki ga je treba plačati. Koliko si zanj pripravljena ti žrtvovati, se boš morala odločiti sama.

  99. Andrej34 said

    Se strinjam z Lynx – om.

    Ti bom dal primer, z oblekami ali čevlji … to boš ziher razumela.:mrgreen:

    Imaš možnost kupiti puhovko v kateri “super” zgledaš (in te bo v njej zeblo) in eno v kateri ne zgledaš super, ampak samo “v redu” in v njej te ne bo zeblo.
    Za kaj se boš odločila?

    Podobno je z avtom.
    Kupiti en avto, ki bo imel velik potencial, da te lahko, ko bo deževalo in snežilo ter bilo prekleto mrzlo (skoraj vedno se to zgodi takrat), pustil na cesti ali en avto, ki bo kolikor toliko zanesljiv?

    Avto je potreba. Za tebe ni žgoča potreba😉, ampak majhna potreba (nunsko življenje😉 )

    Če si pripravljena dati 5000 evrov … nimaš kaj veliko možnosti.

    Poleg tega, če ti začne v avtu kaj cviliti ali crkne na cesti, ste ženske običano veliko bolj ” v p****”, kot moški. (mobitel zažari … vsi bivši, oči, mami itd. zvejo, da je crknil avto in ste na cesti … zadnji je tisti, ki bi moral biti prvi: AMZS)

    Če bi pa zadela na lotu, bi si pa lahko omislila retro pinki “ičkota” z čebelico Majo na vratih … samo to je pa že preseravanje, ki se ga lahko greš … če imaš denar in veselje z tem.

    Da si pa kupiš avto, ki bo tak, ki ti bo všeč, točno take barve (sedeži, pleh itd.), pa je hec, ki stane od 15 000 evrov navzgor.
    Samo tudi to je, za toliko km, ki jih ti prevoziš … preveč.

    To je moje mnenje … odločila pa se boš sama.

  100. zogca said

    Saj vem, da je to najbolj pametno, sem že omenila, ampak izkazalo se je, da oče še ne ve, da kupuje nov avto in prodaja svojega statega, ker v bistvu to počne mama. V bistvu se je mama odločila, da se star avto prodaja in kupuje nov. Kar pomeni, da se bo to tudi delalo, če se je mama tako odločila, ampak okej …
    Vem, to je najbolj pametno in če ga bosta res prodajala, bom seveda to naredila. Ker jaz na koncu vedno naredim, kar je najbolj sensible.

    Jaz bi se na tvojem mestu, še posebno glede na tvojo povprečno kilometrino, skoraj sigurno odločil za drugo varianto, torej očetov avto, razen če ne bi imel v žepu 100000 evrov.

  101. zogca said

    Četudi naredim zelo malo kilometrov, ne znam živeti brez avta in potrebujem ta občutek, da je spodaj v garaži, res ga.

    Za tebe ni žgoča potreba , ampak majhna potreba (nunsko življenje )

  102. zogca said

    Tudi, če bi imela v žepu 100.000, za avto ne bi dala več kot 7.000, ajde maksimalno 8.000. Jaz tudi zdaj imam denar za nov avto mi ni treba kupovati starega, ampak ne dam svojih prihrankov za nekaj, kar bom potem pustila kjerkoli na cesti. Saj vem, kako je, vidim. Kupijo nov avto, potem pa se tresijo in vsakokrat, ko ga kje parkirajo, s strahom prihajajo do njega, ali je še tam, ali je udarjen, ali je popraskan. Tega se pa res ne grem.

    razen če ne bi imel v žepu 100000 evrov.

Leave a Reply

 
