Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo si ga popravlja?

Posted by zogca na november 3, 2009

Uganko, ki je pred vami, sem “sunila”. Napisala bi, kje, vendar ne smem, ker vam bom na ta način podala odgovor na vprašanje, tega pa seveda ne želim. Ta uganka naj bi namreč bila najbolj zahtevna doslej.

Oja, firbec me manjka, katera se bo izkazala kot največja strokovnjakinja za moška mednožja in bo poznala odgovor. Predvidevam, da je za moške ta uganka povsem nezanimiva in obljubljam, da bo “predmet” naslednje uganke ženskega spola. Torej, kateri zvezdnik si ga popravlja?

64 Responses to “Kdo si ga popravlja?”

  1. webmaher said

    Namig za vse predstavnice ženskega spola: verjetno je nogometaš a predno ustrelite, preverite pri Vlatki na http://www.vlatka.si ki ima sedaj svojo spletno stran:mrgreen:

  2. zogca said

    Ni nogometaš!!!

    Grem vohat k Vlatki.

  3. John said

    Eden pač…🙂

  4. zogca said

    Kako neresen odnos do uganke. 😯

  5. John said

    No, dobro. Definitvno gre na sliki za moškega!

    A sem blizu?

  6. zogca said

    Zelo blizu si.😉

    Lahko še dodam, da gre za moškega, ki ima lepo roko. Za tiča ne vem, ali je lep.

  7. John said

    Ja, roko ima les lepo. Ampak ta usnjeni pas. Fantastičen je!

    Kaj je roka njegova?:mrgreen:

  8. zogca said

    Da, njegova je. Videla sem celo fotografijo in blizu njega ni nobenega moškega, ki bi ga lahko bil zgrabil za premoženje ter ga skušal oropati.😉

    Naj malo pomagam, moški je zelo čeden in zelo seksi. Poudarek je na seksi. To je bil zdaj namig. Za poznavalke tipa Trnovčanka. Se vidi, da je odsotna. Ona je all time zmagovalka ugank.

  9. John said

    Ja če je maneken… potem pa ne bi vedel. Bom počakal na Trnovčanko, ona bo odgovor kar iz rokava stresla. Verjetno niti slike ne rabi videt.
    😉

  10. John said

    Naj malo pomagam, moški je zelo čeden in zelo seksi. Poudarek je na seksi.

    Tole si zdaj opisala 99% moške populacije! Res huda pomoč…

  11. zogca said

    Ne, nisem. In to je zdaj še en namig. Tale moški ima črno na belem, da je zelo seksi. Ima namreč titulo. Ni pa maneken, ne, to pa ne.

  12. John said

    Že vem!

    Na sliki je “princ”.

    Zadetek v črno, a ne Žogca!

  13. zogca said

    Ne, to ni princ. In princ nima črno na belem, da je seksi. Ups, mogoče ima, če šteje moje pisanje, ampak to, kar omenjam jaz, je malo bolj uradno in gre za širše zastopano mnenje.

  14. vlatka said

    web,

    moj lubček, a sem ti to že rekla? Seveda sem.

    Že davno pred mojo novo spetno stranjo.

    Hvala, ker si spomnil ljudi, da imam novo spletno stran.🙂

    Si zaslužiš lubčka.😳

    je p v redu narejena, a ne?

  15. vlatka said

    žogca,

    zakaj je pa sedaj nova slikca? 😦 😦

  16. vlatka said

    žogca,

    ups…, sem spregledala…, to je Johnova forka… 😀

  17. vlatka said

    ups…,

    forka, ki pa bi lahko bila fora.

    Grem še enkrat pogledat fotko… 😀

    Morda je uni nogometaš, ki je izjavil: jaz in ta in ta, sva dober duo? 😀 😀

    ne, saj ni, samo tako dodajam.

  18. zogca said

    Ni nova, ista je.

    zakaj je pa sedaj nova slikca?

  19. zogca said

    Spletna stran je dobra.

    Vlatka, saj ti tega, ki si ga popravlja verjetno niti ne poznaš, ga pa Web pozna, o tem sem pa ziher.

  20. webmaher said

    a je športnik?

  21. zogca said

    Ne, ni športnik. Ampak ti in jaz sva se, če me spomin ne vara, enkrat pogovarjala na blogu o njem. Pa prav mogoče, da sva imela še kakšno sogovornico.

  22. zogca said

    In še nekaj, če tisti namig, ki sem ga dala Johnu, ni bil dovolj jasen, glede tistega seksi črno na belem. Proglašen je bil za najbolj seksi moškega na svetu.

  23. vlatka said

    žogca,

    pitem pa naj Web napenja možgančke.. 😀 😀

  24. vlatka said

    web,

    ti misliš podobno kot jaz?

    Da si samo nogometaši praskajo??? 😀 😀 😀

  25. zogca said

    Praskajo se vsi, ki ga imajo. Najbolj pa se praskajo tisti, ki seksajo s tistimi, ki se praskajo.:mrgreen: Je cel hudič, če moški ne pazi, kam ga daje, cel hudič.:mrgreen:

  26. veter_02 said

    Matthew McConaghakakorkoli se napiše? McConaughey, se mi zdi?

  27. majniška b said

    Hugh Jackman —ampak zasluge za odgovor si ne jemljem, ker sploh ne vem, kdo bi to bil. Oz. sem zdajle prvič slišala zanj (no, prebrala na strani Cosmopolitana).
    No, saj niti ne vem, če sem našla pravega🙂

  28. zogca said

    Ne, ne bo pravi.

    Matthew McConaghakakorkoli se napiše?

  29. zogca said

    Čestitam, Majniška, česitam!!!

    Razrešila si do zdaj najtežjo uganko.

    O Hughu Jackmanu pa smo debatirali na blogu letos februarja, ko je vodil oskarje. In sicer tudi jaz nisem vedela, kdo je, mi je bil pa luštkan, zato mi je Web razlagal, kdo to je, pa kolikor se spomnim, je takrat večina kar vedela. Bom nalepila še celo fotografijo, da se boste lahko prepričali, da je to on. In pa kakšen link njegovega vodenja oskarjev. Sicer mu je pa People Magazin za lansko leto dodelil naziv najbolj seksi moškega na svetu.

    Hugh Jackman —ampak zasluge za odgovor si ne jemljem, ker sploh ne vem, kdo bi to bil. Oz. sem zdajle prvič slišala zanj (no, prebrala na strani Cosmopolitana).

  30. zogca said

  31. zogca said

    In še dokaz, da je res on.

  32. webmaher said

    Avstralec kakopak, jaz bi pa raje kako Avstralko vidu sploh odkar je njihova valuta tako poskočila in so na CNBC skenslal oddajo Squawk Australia:mrgreen:

  33. zogca said

    Ti dam gor Nicole? Ampak menda se je zelo plastificirala in ni več to, kar je bila.

  34. Spider said

    Jaz si ga večkrat grem, ko sem nekje, na samo malo popravit. Imam velika jajca, pa se rada kje zagozdijo.

  35. zogca said

    Si ga tudi na ulici popravljaš?

  36. Spider said

    Ne.

  37. lynx said

  38. lynx said

    Pita kumica:

    – Joj, kumek, sem čula da si veliki fakin, da si puno ženskih obrnul i da te ni jedna ni odbila. Kak ti to uspeva?
    – Kumica draga, ja samo prosim onu za koju znam da bu dala.
    – Pa kak znaš da bu dala?
    – Ja ju malo onjušim i po tomu znam.
    – Nemre to biti. Nu, daj malo mene ponjuši.
    Nakon “njuškanja” kumek reće:

    – Ti mi ne bi dala!
    – Joj, kumek, si se negdi grdo prehladil…“

  39. zogca said

    Moj Al Bundy (okej, v bistvu je od Peggy), ima roke veliko v hlačah.😉

  40. Tana said

    Za hrabre može, ki bodo letos martinovali pozno v noč…. in si ga še potem popravljali:mrgreen:

    KAJ JE HRABROST?

    HRABROST 1: Prides domov pijan sredi noci. Žena te čaka z metlo. Ti rečes:
    “A pometaš ali se pripravljas da bos kam odletela?”

    HRABROST 2: Prideš pijan domov zjutraj in dišis po zenskem parfumu in imaš šminko na srajci…. Usekaš ženo po riti in rečes: “Ti si naslednja.”

    HRABROST 3: Prideš domov pijan, sredi noči… Žena je že v postelji, ampak še ne spi… Vzames stol in se usedes pred njo…. Ona itak vprasa: “Kaj pa zdaj delaš?” Ti pa: “Hočem biti v prvi vrsti, ko se bo cirkus začel!”

  41. Jazz said

    Tana,ampak kuglca za tvoj računalnik je prišla pa bliskovito…Adria cargo Tirana?😛

  42. John said

    Tole je pa hudo… :mrgreen:

  43. zogca said

    Kuham si kapučino, ugotavljam, kaj si bom naročila za večerjo, ker danes popoldne pa nisem za nikamor.

  44. Jazz said

    zogca said
    november 4, 2009 at 6:51 popoldan
    Kuham si kapučino, ugotavljam, kaj si bom naročila za večerjo, ker danes popoldne pa nisem za nikamor.

    Kavo z mlekom?😉 No,še sreča da je že večer…

    Aja, bistvo kapučina je espresso in spenjeno mleko,menda…al se motim?

  45. zogca said

    Ta moja iz vrečke, druge ne pijem.

    Spenjeno mleko, da, je kapučino. Čeprav tudi tega prodajajo v vrečkah in seveda ni nikjer sledi o peni.

  46. Jazz said

    Hmm,mogoče ne pripravljaš na pravi način.. pošlji en zavitek po mailu🙂

  47. maxi said

    Hugh Jackman….uuh, če je pa ta tip sexi??

  48. zogca said

    A se da po mejlu?

    Zavij do prvega Mercatorja, Spara, Tuša in poskusi.

    Se splača.😉

    Vsaj to mojo Jacobsovo.

  49. zogca said

    Maxi, ima črno na belem.

    Meni je všeč njegova roka, priznam.😉

    Hugh Jackman….uuh, če je pa ta tip sexi??

  50. maxi said

    Maxi, ima črno na belem.

    Neka, neka…🙂

  51. maxi said

    Meni je všeč njegova roka, priznam.😉

    Meni pa njegova:

    ….priznam🙂

  52. zogca said

    Hughova mi je lepša, si ne morem pomagati.

  53. trnovčanka said

    Zamudila uganko😦 Čeprav po pravici tokrat skoraj sigurno ne bi uganila.

  54. zogca said

    Joj, ti ne bi uganila?😯

  55. trnovčanka said

    Zogca ne vem, bi mogla poizkusit😀 Čakam na naslednjo.

  56. webmaher said

    Žogco se prosi vsled nevšečnosti, ki je doletela Trnovčanko, da najavi vsako uganko vsaj tri dneve in tri noči pred objavo. Vkolikor po dveh dneh in dveh nočeh še vedno ne bi bili vsi seznanjeni se naroči župnikom, da tretji dan to oznanijo pri vsaki maši. Potem izgovorov več ni in si je vsak sam kriv za morebitno nepravočasno udeležbo pri kvizu.
    Vkolikor se lastnica bloga strinja s temi pravili, le ta stopijo v veljavo dne 6. 11. ob 00.00.01 uri v letu gospodovem 2009.

  57. trnovčanka said

    Haha Webmaher, saj ni tako hudo😆

  58. Tana said

    Tana,ampak kuglca za tvoj računalnik je prišla pa bliskovito…Adria cargo Tirana?

    ….ti bom jaz dala eno kuglco in to bliskovito:mrgreen:
    to vse se bo poznalo pri ocenjevanju… kar zezaj se ti Jazz-ko

  59. Tana said

    web, tale je pa zate😀

  60. trnovčanka said

    Ta je pa zame, ko imam tako rada uganke😀

  61. Tana said

    web, tale je pa zate😀

    sem pozabila dodati…. pa za šefico Žogco😀

  62. webmaher said

    Padam Na Koljena Tana:mrgreen:

  63. zogca said

    Naslednja bo kmalu, mogoče že jutri.

    Čakam na naslednjo.

  64. zogca said

    Dokler kava z mlekom (ki ni kapučino) ne prime, ne morem odgovoriti, ker nič ne razumem.

    Žogco se prosi vsled nevšečnosti, ki je doletela Trnovčanko, da najavi vsako uganko vsaj tri dneve in tri noči pred objavo. Vkolikor po dveh dneh in dveh nočeh še vedno ne bi bili vsi seznanjeni se naroči župnikom, da tretji dan to oznanijo pri vsaki maši. Potem izgovorov več ni in si je vsak sam kriv za morebitno nepravočasno udeležbo pri kvizu.
    Vkolikor se lastnica bloga strinja s temi pravili, le ta stopijo v veljavo dne 6. 11. ob 00.00.01 uri v letu gospodovem 2009.

Leave a Reply

 
