Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena novembrska!

Posted by zogca na november 3, 2009

48 Responses to “Ena novembrska!”

  1. zogca said

    Eden mojih najljubših video spotov. Pa ne zaradi njega, zaradi nje.😉 In ko je ravno november, meni najmanj ljub mesec v letu …

  2. Spider said

    Vsak drug mesec ima svoj čar, samo november nobenega. November je samo deževen in neskončno dolgočasen. Na srečo mu sledi pravljični december.

  3. zogca said

    Ne pomnim lepega novembra. Četudi je bilo vse leto lepo, je bil november en velik safr. December pa … Včeraj sem nekaj razmišljala. Imela sem enega fanta (še osnovna šola) in dva partnerja (predbivši in princ). Vse tri sem spoznala oziroma z njimi začela hoditi decembra. Za celo svoje ljubezensko življenje lahko okrivim datume med 15. in 25. decemebrom.

  4. zogca said

  5. pika said

    Jaz pa imam rada november. Opere dušo, da čas za premislek, za kakšno dobro knjigo, za sladko muckanje pod kovtrom… vsak mesec ima nekaj. In novembra je bilo rojenih kar nekaj ljudi, ki jih nosim v mojem srcu in bodo tam ostali vso moje življenje. Nekega novemberskega dne nekega leta sem postala prvič (in edinič) mama…zame je november lep…

    In ta komad, November Rain… prav tako…

    Razvajajte se, če ne drugače z domišljijo v glavi… to pa vedno lahko, kajne? Saj je samo čas, samo čas… nič drugega…in če vas to ne prepriča, pa si poglejte Sweet November… ker ni včeraj in ni jutri, je sedaj. Se opravičujem, sem v takšni fazi…

  6. zogca said

    Pika, tebe sem hotela pa te dni poklicati, da vidim, kako ti gre. Torej si dobro, lepo.🙂

  7. pika said

    “Pika, tebe sem hotela pa te dni poklicati, da vidim, kako ti gre. Torej si dobro, lepo.”

    Lepo, Žogca. Hvala, ker tako skrbiš. Ne vem, če sem sedaj dobro,a tisto, kar bo izšlo iz tega, bo dobro zame. Včasih je treba narediti premike v glavi, kajne?

    Bolj malo te berem zadnje čase. Potrebujem še malo časa… zase. Lepo se imej. Pa javi, če boš kaj tu okrog hodila.

    Sem se spomnila. Fotoaparat je fuč. Moram kupiti novega, a trenutno… druge prioritete. Moraš prinest fotoaparat s sabo, če prideš. O.k.?

  8. zogca said

    Decembra, ne prej. Trudim se, da ves svoj prosti čas oziroma večji del tega preživim pri starših, da čim več naredim, da mami ni treba. Oče je tako in tako nenormalno len, prav nenormalno len. Da je len, sem vedela, da je pa tako nenormalno len, pa nisem. To je isti takšen primerek kot moj predbivši. Bogu hvala za mojo pamet pri 29-ih, da sem rekla zbogom.

    Bom prinesla fotoaparat, seveda, saj do sekreta ne grem brez.😉 Popravek, včasih ga pa res pozabim, če grem kam brez torbice. Kupovanje novega fotoaparata, Pika, bi ti moglo biti big time veselje. Vsaj jaz bi se tega veselila.

  9. pika said

    Oh, Žogca, saj bi mi bilo! Ni variante, da jaz pri tem ne bi uživala. Sem pravkar spet pogledala fotke pri Ani (Pogačar); uh, kaj bi jaz dala za takšen fotoaparat, kot ga ima ona, ker mora biti dober. Mora biti! Pa imam toliko drugih izdatkov v naslednjih treh mesecih, da moram na njega pozabit! In hočem dobrega! Torej potrebujem denar!

  10. zogca said

    Potem pa raje malo počakaj. Bolje je tako, kot pa da zdaj vzameš enega poceni in ti bo potem žal. In seveda potem ne boš kupovala novega, dokler bo ta delal.

  11. pika said

    “…zdaj vzameš enega poceni…”

    Funkcioniram na čisto drugi način. Nič, kar je dolgoročnega, ne kupujem poceni. Ne apriori zato, ker bi hotela drago, ampak zato, ker hočem kvalitetno. In kvalitetno ponavadi ni poceni. Je pa včasih zastonj (ah, Pika, zdaj pa si že zopet pri drugih stvareh!), kajne?! Potem raje nimam.

  12. zogca said

    Saj to. Če imaš zadevo na dolgi rok, fotoaparat gotovo, potem je bolje malo počakati in kupiti, kot se spodobi.

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. John said

    Dober izbor glasbe! Žogca, me veseli, da se bolje počutiš…😉

  16. zogca said

    Kako misliš bolje? Saj nisem bila nič bolna.

  17. John said

    Čustveno bolje… čustveno. Ne telesno.🙂

  18. zogca said

    V bistvu sem dobro že tam od junija, julija. Okej, me je septembra grabila groza, ko je bila mama v bolnišnici, ampak mama je zdaj super truper, kar pomeni, da sem jaz tudi.

  19. zogca said

    Bom pa javila, ko se nalezem svinjske gripe.

  20. John said

    “Čustveno”… bolj sem namigoval na bolečino ob izgubi dragega princa. Frekvenca omenjanja je kar opazno padla. Ali pa imam samo jaz takšen zmoten občutek.😉

  21. zogca said

    Princ se še vedno omenja in princa se še vedno ljubi.

    Tudi če se ne piše non stop o njem.

  22. maxi said

    En pred kratkim od Lynxa meni, zdaj jo ponavljam sebi, tebim njemu…

    So here it is, here it goes
    I could try rock and roll
    I would change your life forever too…

  23. Spider said

    Ja, november je čas za sanjarjenje…Z “nesojeno” sva nabasala en na drugega prvič pred leti na forumu novembra, dopisovat sva si začela lani novembra…

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. lynx said

  27. zogca said

  28. Spider said

    ob tej pa jaz jokam:

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. zogca said

    To pesem sem oboževala kot otrok.

  35. Lynx said

  36. maxi said

  37. zogca said

    O tem zadnjem komadu sva pa midva s princem enkrat imela debato. Zanimivo, je prav to potem naredil. Oziroma požrl besedo, da bo vedno samo z menoj oziroma do bo z menoj. Saj razumeš.

  38. zogca said

  39. maxi said

    O tem zadnjem komadu sva pa midva s princem enkrat imela debato.

    A o tem Shakirinim komadu?

  40. zogca said

    A ni to tisti komad, v katerem ona govori o tem, da ji je govoril, da bo umrl brez nje, potem pa jo je zapustil in je začuda še vedno živ?

  41. maxi said

    A ni to tisti komad, v katerem ona govori o tem, da ji je govoril, da bo umrl brez nje, potem pa jo je zapustil in je začuda še vedno živ?

    Je ja…samo nisem bila čist prepričana, da si govorila za moj komad.

  42. zogca said

    Oja, o tem. Točno vem, na katerem križišču sva bila, ko sva debatiralo o tem komadu, vsega se spomnim, kaj je rekel, kako je rekel, vsega. E, moj princ, e, moj princ.

  43. Spider said

    Jutri bo eno leto, kar se mi je nesojena javila….

    Moja nesojena…samo v tisti hiški…upam, da je ne zebe, da ji je toplo pr srčku.

  44. zogca said

    Joj, Spider, joj.

  45. Spider said

    Kaj joj?

    Srček me boli.:(

  46. Spider said

    Tak bo Spider na stara leta, samo brez tetovaž

  47. Spider said

    To je dec:

  48. Spider said

    Joj, kako imam rad ta komad..

Leave a Reply

 
