Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ste tudi vi vedno brez gotovine?

Posted by zogca na november 2, 2009

Jaz sem ena izmed tistih, ki ponavadi v denarnici nima niti enega samega evra. Vse namreč plačujem s kartico. Roko na srce, tudi kartica je denar, ker ni kreditna, ampak debetna, račun pa res nikoli ni prazen. Če dovolite, da se malo pohvalim. Pa vseeno, še vedno vsi ne jemljejo kartic, za burek, na primer, hočejo gotovino. Za parkirnino tudi. In še česa bi se lahko domislila. Prav zato, ker sem se nekajkrat znašla v godlji, ko nisem mogla plačati stvari, ki so bile smešno poceni, sem si obljubila, da bom vedno imela v denarnici deset evrov. V papirju, seveda. O tem, da obljube, ki sem jo dala sebi, ne držim, verjetno ni treba pisati. Ne, je ne. Reklama, ki sem jo danes zagledala na eni izmed ljubljanskih ulic, pa bi dejansko lahko bila moj moto …

Če me ne bi znova zmotilo, da … Kdaj, za vraga, se bo gospoda, ki ustvarja reklame, začela družiti z lektorji? Naredite nekaj za vaše zdravje. Menda svoje. Za vašo denarnico. Menda svojo. Za vaš videz. Menda svoj. Oja, na zgoraj omenjeni kartici Maestro Ljubljanske banke piše Vem zakaj. Ne piše Vem, zakaj. In nikogar ni sram. Tokrat pa … Lepo, da piše kartica Maestro in ne Maestro kartica. Ni pa lepo, da piše Jaz in moja kartica Maestro. Naslednjič bi lahko poskusili z Moja kartica Maestro in jaz. In še vprašanje. Ste tudi vi vedno brez gotovine?

77 Responses to “Ste tudi vi vedno brez gotovine?”

  1. lynx said

    Meni gre na živce, če vidim, da je na blagajni dolga vrsta in nekdo plačuje minimalne zneske s kartico. Vem da boš trdila, da je postopek enako hiter, vendar ni. Razen tega, je ponavadi kot zanalašč zraven gospod Murphy, ki zadevo dodatno zakomplicira (čitalec ne dela ali minus na računu).
    Če bi bilo po moje, bi bil minimalni znesek za plačevanje s kartico 15 evrov.

  2. zogca said

    Seveda traja malo dlje, priznam. Ampak samo v primeru, da prodajalka ne začne nergati, da nima drobiža in ti začne dobesedno vleči cente iz denarnice, potem pa traja tudi to. Pa vseeno mislim, da ne gre za prehud zastoj. Veliko hujši nastane, ko se kakšna gospa spomni uveljavljati Mercatorjeve Pike, hkrati pa še nek dodaten popust, ni pa tega napovedala vnaprej in potem prodajalka ne ve, kaj bi, pa računalnik ne ve, kaj bi … Za eno takšno bedarijo sem jaz stala v vrsti točno dvajset minut. In jo je prodajalka prosila, ali lahko pike vnovči naslednjič, ker ji ne bodo propadle, ne, ne in ne. Pred novim letom. Veš, kakšne so vrste? Dvajset nas je bilo v vrsti, drug za drugim so se pobirali, jaz sem stala tik za njo. Na koncu so vsi odšli in končno so uredili.

    Je pa tako, dogodek od včeraj, da so nekateri tudi preveč nestrpni. Je hotela gospa v sosednji vrsti neke cigarete, pa jih prodajalka ni imela in je vprašala prodajalke v sosednji vrstah, ko je gospod za to žensko začel vpiti, da če cigaret ni, jih pač ni in da zakaj mora on zdaj čakati, da iščejo njene cigarete. Mislim! Tudi gospa je čakala v vrsti in ni nikogar nadirala. Mogoče so ji bile cigarete najpomembnejše in se je prav zato odločila iti v tako dolgo vrsto. Je čakala, ni prišla do blagajne in poskusila s foro jaz bi samo cigarete. Gospod je bil tako nesramen, da je mene imelo … Mislim, če bi meni to govoril, bi si moj govor zapomnil za vse večne čase. Je bil res žaljiv do nje in tudi do prodajalke. Razumem, če se nekdo gre ekscese in potem vsi čakajo deset minut dlje zaradi njega, ampak takole pa …

    Nekoč je bila omejitev za plačilo s kartico, danes je ni, vem. Ker tudi eno škatlico cigaret plačam s kartico. Je pa res, da pri meni nikoli ne pride do zapleta, da gor ni denarja.

  3. lynx said

    Ker tudi eno škatlico cigaret plačam s kartico.

    Nepredstavljivo!

  4. Jazz said

    Pa strategi.Ker nagovarjat moške na tak način!??Mimo.Učinek? -Čisto ženska oblika teksta! :mrgreen:

    Jaz pa vedno tudi z gotovino.

  5. zogca said

    Kaj naj, če nimam gotovine? Jaz grem na bankomat mogoče enkrat na teden in takrat dvignem deset evrov, maksimalno dvajset. Vse drugo se mi zdi hud eksces, češ, koliko pa zapravljaš, Žogca. Pa še stanje ti pokaže in seveda je lepše, da je čim višje. In potem, ko dajem kartico in ne vidim, kako znižujem svoje stanje, nimam nobene vesti. V bistvu me to, da mora dajati iz rok gotovine, spravlja v žalost in razmišljanje, da preveč zapravljam vsak dan, tako pa se z resnico soočam samo enkrat na teden.:mrgreen:

    Nepredstavljivo!

  6. cija said

    Večinoma plačujem s kartico, tudi manjše zneske. Prednost vidim tudi v tem, da natančno vidim, kje in kdaj sem porabila denar. V denarnici pa imam vedno par evrov. Če jih je 30, se že smatram za bogato🙂 Sovražim pa trenutke, ko mi rečejo, ne, na kartico pa ne gre. Pol se pa začne preštevanje kovancev🙂 Traja bolj dolgo, kot procedura s kartico.

    Za razliko od mojega frajerja, ki pa ni srečen, če nima vsaj 50, če že ne 100 EUR vedno pri roki. Pa se je vseeno dogajalo, da sem morala plačati kakšno njegovo stvar jaz namesto njega. Ima ta-škrti limit na dnevno porabo, pa še skopuški limit na dvig gotovine, pol smo pa tam.😉

  7. Spider said

    Jaz nisem zdrav, če nimam 300 eurov gostovine v žepu, speto s sponko, ali kar brez nje.

  8. zogca said

    Bemtiš, tristo evrov v žepu? Toliko bi jaz imela, če bi šla za dva tedna v tujino. Plus kartico, seveda.😉 Brez kartice se sploh ne premaknem iz stanovanja. In kar je absurd, ko jo je imela že cela Ljubljana, je jaz še nisem hotela imeti. Do zadnjega sem opletala okoli s knjižicami.

  9. Lynx said

    Jaz grem na bankomat mogoče enkrat na teden in takrat dvignem deset evrov, maksimalno dvajset. Vse drugo se mi zdi hud eksces, češ, koliko pa zapravljaš, Žogca.

    Temu jaz rečem: Medtem ko loviš zajca, ti uide konj.
    Joj,joj ženske!

  10. zogca said

    Nihče nikoli ni rekel, da nimamo prav butastih for.😉

  11. Janis said

    Nepredstavljivo!

    Ponekod v tujini so problem plačevanja majhnih zneskov lepo rešili tako, da imajo bančne katice še dodaten čip za “hitro plačevanje”. Na ta čip na bankomatu naložiš toliko in toliko EUR (ponavadi so zgornje omejitve nekje med 300 in 500 EUR), glavna razlika pa je, da ta čip nima PIN-a in tudi ni potrebna nobena povezava z banko. Trgovine potrebujejo samo terminal, ki zna odčitat tudi ta čip, prodajalec vtipka znesek in kupec pritisne na OK. Zadeva je hitrejša celo od klasičnega nakupovanja z gotovino, ker ni treba bankovcev in drobiža iskat in prekladat v obe smeri. Edini možen minus tega “hitrega plačevanja” je pač v tem, da če ti kdo sune kartico, ti lahko porabi celoten znesek, ki je na čipu, ker ni nobenih PIN-ov in se indentitete nikoli ne preverja, ker je ta čip dobesedno elektronski ekvivalent gotovini. Starš lahko za plačevanje s čipom mirno legalno da svojo kartico otroku za v trgovino. Povprečno imajo pa ljudje naenkrat gor tam nekje med 30 in 60 EUR.

  12. zogca said

    Vidiš, to pa nisem vedela.

    Mimogrede, Janis, kaj porečeš na to hajko proti cepljenju, ki se jo gredo danes na forumu? Mislim, jaz se ne bom šla cepit, ampak ta antipropaganda proti cepivu mi je pa tudi …

  13. Janis said

    Jaz nisem ljubiteljica teorij zarot, zato v teh debatah, kjer se predpostavlja, da če se nekaj dovolj grozljivo sliši, že mora bit res, ne sodelujem. Svoje lastno stališče sem pa povedala že pred meseci in ga nisem spremenila. Klinična testiranja so uveljavljena z razlogom in z razlogom trajajo, kolikor časa pač trajajo. To cepivo je na trg prišlo prehitro.

  14. zogca said

    Saj zdaj so jih začeli brisati. Jaz tudi ne maram teorij zarot, res ne. Jaz se zavedam, da cepivo ni testirano, se tudi ne bom šla cepit, me pa moti to, da se nekateri čutijo poklicane na veliko strašiti ljudi in to podpirati z raznimi izjavami tipa direktor klinike je rekel, da smo prodali premalo cepiv in zato mora zdaj moramo z umirjanjem te neke ženske narediti reklamo za cepivo.

  15. Janis said

    Določen profil ljudi pač uživa, če ima občutek, da so samo oni pametni, vsi drugi pa neumni. V resnici pa ponavadi ravno tisti, ki se tako posmehujejo” bebcem”, na koncu padejo na najbolj poceni trike. Tu recimo na veliko govorijo, kako gre za neko zaroto nekakšne prostozidarske lože proti človeštvu, sami bodo pa v kakšnem Intersparu pripravljeni vse svoje osebne podatke napisat prvemu, ki jim bo za to ponujal kuhinjsko cunjo.

  16. zogca said

    Res je, Janis, res je.

  17. Janis said

    Načeloma pa teh debat o cepljenju ne maram kaj preveč. Ker nekateri (ne leti na tvoj blog) komaj čakajo, da bodo tvoje besede o vprašljivih testiranjih lahko prikazali kot dejstvo, da nekaj veš o neki grozni zaroti, pa ubogim civilistom samo nočeš povedat. Med zdravniki je premajhno zanimanje za cepljenje enostavna posledica tega, da večina pač zna seštevati mesece in da je vsak zdravnik večinoma že profesionalno deformirano presran ziheraš.

  18. zogca said

    Moja mama vedno govori, da je dejansko zdravstveno osebje vedno najbolj prestrašeno. Pa ne misli tukaj na to gripo, ampak na sploh. Ker nekdo, ki ve veliko o medicini, ve, kaj vse gre lahko narobe, česar mi ne vemo. Jaz grem na operacijo razmišljujoč, da se bom seveda zbudila, vedno sem se in seveda se bom. Nekdo, ki je pa že kdaj bil v operacijski, pa ve, da gre lahko kdaj tudi kaj narobe. Manj veš, laže živiš, v tem smislu.

  19. Janis said

    Jaz pač iskreno ne morem reči, da je s tem cepivom karkoli narobe samo zato, ker so očitno preskakovali določene faze kliničnega testiranja. Jaz lahko rečem samo to, da mi to ni všeč. Povsem mogoče pa je, da je cepivo kljub temu povsem neoporečno. V nasprotju s teoretiki zarote državam namreč ni niti malo v interesu, da bi vedoma dopuščale, da ji pocepa toliko in toliko prebivalstva, ker to pomeni ogromno gospodarsko škodo. Tudi “na vrhu” je boj različnih interesov in to teoretiki zarot zelo radi pozabljajo. Kjer je denar in moč in vpliv, tam je mesarsko klanje in nizki udarci, ni nobenega prijateljstva in nobene enotnosti, zlasti pa ni poenotenih interesov. Cepivo je navsezadnje subvencionirano s strani države in če ti gre samo za denar, lahko komot cepivo vmes tudi malo mečeš v kanto in zanj vseeno izdajaš račune.

  20. zogca said

    Lej, če cepiva ne bi priskrbeli, bi se jim očitalo, da niso poskrbeli za ljudi, da niso naredili nič. Zdaj so ga priskrbeli, se jim očita, da hočejo zagiftati narod. Če bi s cepivom čakali še eno leto, bi bil očiten, da so prepočasni. Zdaj je očitek, da so preveč hiteli, ker so ga, roko na srce, dali prehitro ven. Ampak če bi ga dali ven februarja, ko bi bilo vse mimo?

  21. Tana said

    Ste tudi vi vedno brez gotovine?

    jaz imam v denarnici 50 do 100 eur gotovine (včasih tudi manj).😉
    Z gotovino plačujem vse nakupe tam nekje do 20 eur, večje zneske pa plačujem s kartico. Položnice plačujem prek klika.

    Jaz grem na bankomat mogoče enkrat na teden in takrat dvignem deset evrov, maksimalno dvajset.

    še nikoli nisem na bankomatu dvignila 10 eur, pa tudi cigaret nisem še nikoli plačala s kartico. Dvignem vedno 100 eur in ko jih porabim, potem pa zopet. Seveda, če je kaj na računu. :mrgreen:

  22. zogca said

    Jaz sem zdaj dobila Klik, pa si ga ne upam zalaufati.

    Ista reč kot s kartico nekoč. Se bojim.

    Položnice plačujem prek klika.

  23. Tana said

    Jaz sem zdaj dobila Klik, pa si ga ne upam zalaufati.

    zakaj bi se bala? Jaz ga imam od vsega začetka, pa nisem imela še nobenih problemov. Zgodilo se mi je edino to, da si nisem shranila “povezave” (saj ne vem če se prav tako reče) in sem morala ponovno naročit in plačat 10 eur. Mi je namreč računalnik crknil in je šlo vse fuč… tako da edino to. Drugače je pa super, ni treba hodit gledat na bankomat, če je denar prispel… in tudi provizija je nižja, vsak trenutek lahko pogledaš stanje….

    drugač pa glede na gornjo debato z Janis glede gripe: sem ravnokar prebrala v Žurnalu, da je Švica prepovedala cepivo proti novi gripi.

  24. zogca said

    Na to so me opozorili, da.

    Zgodilo se mi je edino to, da si nisem shranila “povezave” (saj ne vem če se prav tako reče) in sem morala ponovno naročit in plačat 10 eur.

  25. zogca said

    Jaz Klika pravzaprav nisem hotela. Sem ga pa vzela, ker so mi ga dali zastonj, pa Teledom tudi, ker sem sklenila toliko enih varčevanj zadnji mesec. Zdaj ga moram ali aktivirati ali pustiti, da cela reč propade. Sem še v dilemi.

  26. Tana said

    ker sem sklenila toliko enih varčevanj zadnji mesec.

    Seveda ga aktiviraj, boš videla, kako je lušno. Si pa pridna, da varčuješ… se pripravljaš za starost?

    Ja to glede mojega računalnika, interneta… sem danes klicala serviserja in nesem jutri računalnik v pregled… ker baje to naj ne bi bil kriv internet ampak windovsi ali kaj že… saj nisem čisto prav razumela.

  27. zogca said

    Mah, ne. Imela sem eno vezavo od izpred treh let nazaj, ki se mi je avtomatično podaljševala. In sem vedela, da zdaj lahko dobim enkrat večjo obrestno mero. Pa sem šla to uredit. Ko sem pa že bila tam, ker mene je najtežje dobiti na banko, sem pa sklenila še dve varčevanji za pet let, eno neko fiksno, eno pa spremenljivo. Pač, denar malo umikam od sebe same, pa se bo s temi dvemi varčevanji kar nekaj nabralo čez pet let. Pa plus še na to vezavo nekaj dobim obresti.

    Si pa pridna, da varčuješ… se pripravljaš za starost?

  28. Janis said

    drugač pa glede na gornjo debato z Janis glede gripe: sem ravnokar prebrala v Žurnalu, da je Švica prepovedala cepivo proti novi gripi.

    Po meni znanih podatkih je Švica omejila cepljenje za nosečnice, otroke in starejše od 60 let. Iskreno povedano, NOBENO zdravilo nikoli ni testirano na teh populacijah, vsa zdravila so zmeraj testirana samo na polnoletnih in po predpostavki zdravih osebah. So pa te tri populacije seveda najbolj na udaru, če gre karkoli narobe (vse te tri populacije imajo namreč slabši imunski sistem od ostalih) in glede na to, da so cepivo dali na trg prehitro, osebno podpiram ta ukrep.

  29. zogca said

    Ali pa antivirusni program. Meni je zaradi antivirusnega programa računalnik delal peklensko počasi. Potem mi je princ dal ta program dol in novega gor, pa je bil naenkrat internet spet hiter. Eni programi zelo obremenijo računalnik.

    ker baje to naj ne bi bil kriv internet ampak windovsi ali kaj že… saj nisem čisto prav razumela.

  30. zogca said

    Saj pri nas teh skupin tudi ne cepijo, kajne?

    Po meni znanih podatkih je Švica omejila cepljenje za nosečnice, otroke in starejše od 60 let.

  31. Tana said

    Po meni znanih podatkih je Švica omejila cepljenje za nosečnice, otroke in starejše od 60 let.

    Ja res je tako Janis. Ampak poglej ta štos. Odprem Žurnal in z velikim naslovom napisano “V Švici prepovedali cepivo proti novi gripi”… potem je nadaljevanje o Sloveniji, pa neke ankete itd.
    Med tem časom, ko še nisem prebrala do konca sem napisala to v zgornji objavi. Sedaj pa berem čisto spodaj tam ko piše nekaj o Hrvaški, da je Švica prepovedala cepljenje za tiste, ki si jih ti zgoraj naštela.

    To je to… vedno je treba prebrati tudi “drobni tisk” :mrgreen:

  32. Tana said

    Ali pa antivirusni program

    Ja tudi to je baje možno. Dobro, da si me opozorila, bom jutri še to povedala, naj vse pregledajo, ker res vse skupaj dela tako … od danes do jutri…

  33. Janis said

    Saj pri nas teh skupin tudi ne cepijo, kajne?

    Žogca, pri nas cepimo vse (razen otrok do 6 mesecev). Rizične populacije celo porivamo v prve vrste.

  34. Tana said

    Rizične populacije celo porivamo v prve vrste.

    Ja točno tako, saj vsak dan slišimo, katere skupine so rizične in da ti se morajo skoraj “obveno” cepit.

  35. o čem se zdAJ po govarjamo ? gripa ali gotovina??

    Nikoli nisem brez gotovine. Dober občutek.

  36. zogca said

    Oboje je aktulano.😉

    gripa ali gotovina??

  37. zogca said

    To sem pa videla.😉

    Kot je Jova videla, kako se cigarete kupujejo s kartico.😉

    Nikoli nisem brez gotovine.

  38. zogca said

    Poleti so govorili drugače. So mogoče mislili, da bo zmanjkalo cepiva? Ker zdaj, kot kaže, ga bodo imeli preveč. Od vseh pisanj na internetu sem naletela samo na enega človeka, ki je napisal, da se bo cepil.

    Žogca, pri nas cepimo vse (razen otrok do 6 mesecev). Rizične populacije celo porivamo v prve vrste.

  39. zogca said

    Meni je to naredil BitDefender.

    Dobro, da si me opozorila, bom jutri še to povedala, naj vse pregledajo, ker res vse skupaj dela tako … od danes do jutri…

  40. maxi said

    Ste tudi vi vedno brez gotovine?

    Večno brez gotovine, v denarnici nosim max.10€, razen v primerih, ko dvignem denar z razlogom. Večinoma delam s karticami in mi to tudi odgovarja.

  41. Andrej34 said

    Tana said
    Ali pa antivirusni program.

    Ja tudi to je baje možno. Dobro, da si me opozorila, bom jutri še to povedala, naj vse pregledajo, ker res vse skupaj dela tako … od danes do jutri…

    Da malo upadam … če sem prav prebral, te je*e hitros interneta … poleg ostalega.(tako, kot večinoma vse ostale):mrgreen:

    Klikni na totole povezavo spodaj in počakaj, da se ti odpre karta … klikni na slovensko zvezdico in se poveži z Ljubljano.
    Dobila boš hitrost interneta … in če ne dosega zahtevane … kliči “tote Štajerce” in jih je***.
    Če bodo rekli, da je vse v redu … pa naj ti povedo, kako se zaščitiš z geslom.😉
    Pred meritvijo seveda zapri vse internetne programe.

    http://codex.wordpress.org/Using_Smilies

    Pa še kako si drugače zadovoljna z AMIS – om.
    Jaz sem ravnokar dobil njihov modem z antenco in kabli.(menjam internet operaterja) Čakam še, da mi aktivirajo linijo.

  42. Andrej34 said

    http://codex.wordpress.org/Using_Smilies

    Polna luna:mrgreen: … popušča ampak očitno še tišči … tota povezava:
    http://www.speedtest.net/

    Navodila zgoraj …

  43. webmaher said

    Kako bo z gotovino v bodoče lahko preverite tudi pri Vlatki http://www.vlatka.si 😆
    Tana ti pa malo manj obiskuj une strani s pomankljivo oblečenimi strici in bo ti tvoj PC od srca hvaležen:mrgreen:

  44. vlatka said

    žogca,

    blagor tebi.
    Jaz imam kartico samo za vzorec 😉 😉

  45. vlatka said

    Web,

    kako pa ti to veš? 😉 😉

    P.S.
    Gotovina bo še kako dobrodošla, hehe… 😀 😀

  46. Boom said

    Gripa? Kaj je to?

  47. Tana said

    Pa še kako si drugače zadovoljna z AMIS – om.

    Andrej34, hvala za napotke, včeraj zvečer nisem nič več gledala, zapakirala računalnik in danes gre v obdelavo.

    Amis imam jaz že več kot 3 leta, sem vzela neki paket, se ne spomnim več točno (bi morala pogledati, mislim pa da je bil tisti najcenejši)takrat sem dobila vse zastonj, tudi telefonski aparat so zamenjali, telefonsko številko pa sem obdržala. prav tako pa ne plačujem naročnine za stacionarni telefon (prej sem plačevala cca 11 eur), pri porabljenih impulzih pa imam še nekaj malega popusta. Res pa je, da tega telefona skoraj ne uporabljam. Sem se pa takrat morala zavezati za 24 mesecev, kar je sedaj že poteklo.

    Od vsega začetka nisem imela prav nobenih problemov, mislim da sem v tem času samo enkrat klicala tisto brezplačno številko, ker internet ni delal in takrat so mi povedali, da naj iz modema izključim en priključek (tam ko je gorela rdeča lučka) in potem zopet vključim. In potem je vse delovalo brezhibno.

    Verjetno se bom še letos odločila, za novi paket trio (internet, telefon, TV).

    Tako da tvoja odločitev je dobra.:mrgreen:

  48. Tana said

    Tana ti pa malo manj obiskuj une strani s pomankljivo oblečenimi strici in bo ti tvoj PC od srca hvaležen:mrgreen:

    hahaha, web, nekaj pa moram gledati… če ne v živo potem pa “une strani”:mrgreen: saj veš od gledanja se ne more nič zgodit, res pa je da računalnik trpi… in posledice so v vsakem primeru.

  49. Tana said

    Moški bodite pozorni, s katerimi ženskami se ni dobro vezati …

    * Blagajničarka – vedno zahteva denar v naprej.
    * Sprevodnica – vedno vpije: »Porini v sredini, da prideta noter še dva, ki sta zunaj.«
    * Profesorica – vedno pravi: »Bilo je dobro, ponoviva še enkrat.«
    * Zdravnica – govori: »Naslednji prosim.«
    * Šefinja v rudniku – ukazuje: »Pripravite se, da greste v jamo.«
    * Lekarnarka – pravi: »Dvakrat pred jedjo in dvakrat po jedi.«
    * Telefonistka – pravi: »Končajte gospod, drugače bom prekinila.«
    * Kuharica – pravi: »Mešaj hitreje, da se ne prime.«

  50. Tana said

    BREZ DOMAČEGA SEKSA

    Marjan pojasni doktorju, da doma z ženo že sedem mesecev ni imel
    spolnih odnosov. Doktor je predlagal Marjanu naj mu pošlje ženo na razgovor, saj je Marjan izpostavil njeno utrujenost in slabo voljo ter odpor do seksa. Ko je žena prišla na razgovor je pojasnila doktorju:
    “Vsako jutro grem v službo s taksijem. Ker nimam denarja mi taksist vsak dan reče naj izstopim ali pa….. Jaz sem se odločila za ali pa… Potem pogosto pridem prepozno v službo in šef me ponavadi vpraša ali delavska knjižica ali pa… In jaz se odločim za drugo varianto.
    Domov se spet peljem s taksijem, procedura od zjutraj se ponovi..In jaz sem po vsem tem grozno utrujena in mi res ni več še do seksa v domači postelji.”
    Doktor malo pomisli, nato pa reče:
    “Ali naj vse to razložim vašemu možu ali pa….?”

  51. zogca said

    Danes so, ko sem bila v trgovini, v vsej Sloveniji odpovedali tisti terminali za kartice. Jup, sem morala na bankomat, pa še tri pred mano. Ko smo se vrnili, so terminali spet delali.

  52. Tana said

    Žogca poglej zgoraj, kaj se ti lahko zgodi, če nimaš gotovine za plačilo taksija…:mrgreen:

  53. zogca said

    Počakaj, da najdem.😉

    Aja, sem pa si danes kupila nekaj z gotovino. Kapico in rokavičke. Joj, kok sem fletna v kapici, to ni res. Če bi vedela, bi jo vse življenje nosila. Joj, kaj princ zamuja, ko me ne vidi.

  54. Tana said

    Počakaj, da najdem.😉

    moram zdaj it, ker me že priganjajo…. kapico in rokavičke pofotkaj, pa da zvečer vidimo.

  55. zogca said

    Aha, sem že našla.

    Good one!!!

    😆

  56. Andrej34 said

    Malce pozno odgovarjam … sem mislil danes zjutraj v službi … svoji novi službi, na novem računalniku odgovoriti.
    Vendar ni in ni šlo😯😯😯 … očitno sem blokiran.😯
    Berem lahko, akcija prepovedana.😦

    Tako da tvoja odločitev je dobra.

    Upam, da res!😀
    Čeprav se nekam počasi obračajo. Jih bom jutri poklicali in jih malo …👿

  57. zogca said

    Čestitke!!!

    sem mislil danes zjutraj v službi … svoji novi službi, na novem računalniku odgovoriti.

  58. Andrej34 said

    Tana said

    Moški bodite pozorni, s katerimi ženskami se ni dobro vezati …

    * Blagajničarka – vedno zahteva denar v naprej.
    * Sprevodnica – vedno vpije: »Porini v sredini, da prideta noter še dva, ki sta zunaj.«
    * Profesorica – vedno pravi: »Bilo je dobro, ponoviva še enkrat.«
    * Zdravnica – govori: »Naslednji prosim.«
    * Šefinja v rudniku – ukazuje: »Pripravite se, da greste v jamo.«
    * Lekarnarka – pravi: »Dvakrat pred jedjo in dvakrat po jedi.«
    * Telefonistka – pravi: »Končajte gospod, drugače bom prekinila.«
    * Kuharica – pravi: »Mešaj hitreje, da se ne prime.«

    Tana, a sebe si pa spustila.
    No daj povej kaj si, da vidimo, zakaj se te je treba paziti …

  59. Andrej34 said

    Čestitke!!!

    Ja hvala.😉
    Čeprav … vstajam ob 5 – tih zjutraj, domov pa pridem ob 17 – tih. Tako da …😕

  60. zogca said

    Gotovo je to veliko bolje kot tisto prej, zato … Veseli se!!!

  61. Andrej34 said

    Gotovo je to veliko bolje kot tisto prej, zato … Veseli se!!!

    Ja, saj … kdor ni zadovoljen z majhnim, ni vreden velikega.😉

  62. zogca said

    Natanko tako. Velja v vseh primerih, razen kot gre za tiče.😉

  63. Andrej34 said

    Natanko tako. Velja v vseh primerih, razen kot gre za tiče.

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  64. zogca said

    Tukaj se pa zahteva strogost in se kriteriji ne spuščajo.

  65. Tana said

    Tana, a sebe si pa spustila.

    Andrej, na podlagi česa sklepaš, da sem sebe spustila?😉

  66. Andrej34 said

    Tana said
    Andrej, na podlagi česa sklepaš, da sem sebe spustila?

    Ker nisi nič od naštetega.
    Blagajničarka, sprevodnica, šefinja v rudniku, telefonistka in kuharica nisi.
    Lekarnarka nisi – to si sama rekla.
    Ostane še zdravnica in profesorica – kaj bi z to izobrazbo delala tri mesece v tujini?

    Ne vem – je kaj narobe z mojo logiko.:mrgreen:

  67. Andrej34 said

    In, ko smo že pri narobe … kaj je bilo narobe z tvojim računalom.
    Kaj so ti povedali “stručkoti” na servisu.

  68. Tana said

    Ne vem – je kaj narobe z mojo logiko.:mrgreen:

    ne nič ni narobe s tvojo logiko… dobro in predvsem pravilno razmišljaš😉

    Kaj so ti povedali “stručkoti” na servisu.

    …do tega trenutka še ni bilo nobenega sporočila ali kakšnega obvestila z njihove strani … tako, da nič jasno:mrgreen:
    mogoče bodo doktoriral na meni:mrgreen: ups… na mojem PC

  69. Andrej34 said

    Tana said
    mogoče bodo doktoriral na meni ups… na mojem PC

    Torej si še vedno brez? Pokliči in jih malo napizdi.

    Jutri je petek, ter nato sobota in nedelja … ko bo dež in hladno … sediš doma, na toplem, z kozačkom kuhanega vina … in si brez čarunalnika … ;-(
    Žalostno … edino če boš imela doma kakšnega serviserja, ki te bo servisiral in doktoriral na tebi:mrgreen:

  70. Tana said

    Jutri je petek, ter nato sobota in nedelja … ko bo dež in hladno … sediš doma, na toplem, z kozačkom kuhanega vina … in si brez čarunalnika … ;-(

    sedim doma na toplem, brez kozarčka kuhanega vina in imam rezervni računalnik:mrgreen:

    saj drugače bi jih itak res napizdila, tako pa se mi ne da glih preveč razburjat zaradi takih malenkosti.

    kaj pa ti, a so ti že uredili priključek (mislim amis). Se spomnim, da je takrat tudi pri meni kar trajalo.

  71. zogca said

    Jaz sem bila enkrat tri tedne brez računalnika. Ne smem se spomniti.

  72. Tana said

    Jaz sem bila enkrat tri tedne brez računalnika. Ne smem se spomniti.

    ja, si kar mislim, mora bit grozno… saj brez računalnika sploh ne znamo več funkcionirat. No jaz sem si poleti pred odhodom nabavila prenosnik, tako da imam sedaj rezervo. Veliko rajši pa delam na “stacionarnega”. Ampak se da potrpeti.😉
    me pa prav zanima, kaj bodo odkrili….

  73. zogca said

    Meni je ena sodelavka takrat posodila prenosnik, da sem lahko tudi doma delala stvari za službo. Bila sem brez interneta, ampak okej, vsaj stvari so potekali normalno kar se tiče dela. Je bilo pa res tako, da ta računalnik, ki ga ima zdaj, v prvem letu so mu dobesedno vse zamenjali, da je v redu delal.

  74. Andrej34 said

    kaj pa ti, a so ti že uredili priključek (mislim amis). Se spomnim, da je takrat tudi pri meni kar trajalo

    Traja, traja🙄😦 … jutri bom napizdil toto štajerko Tadejo. Ravno v soboto in nedeljo, bi imel čas, da se “igram” z modemom (čeprav bi se rajši igral z kakšno Tano – samo jebi ga, če noče :mrgreen:) … oni pa mečkajo in mečkajo …

  75. Coopelia said

    Živjo,

    vedno je dobro vedeti še kakšno slovnično pravilo (ojoj, kaj včasih delajo/-mo s slovenščino), zato me zanima, zakaj predlagaš, da je “Moja kartica Maestro in jaz” bolj primerno od stavka, ki je bil uporabljen v oglasu?🙂

  76. zogca said

    Nisem slavistka, tako da … Strokovne razlage od mene ne moreš biti, mi je bilo pa z več strani rečeno, da je treba sebe vedno dati na konec.

    Moj brat, njegov sošolec in jaz …

    Moj mož in jaz …

    Kuža in jaz …

    Slavistke so mi rekle, da je tako prav.

  77. zogca said

    Aja, pozdravljena na blogu.

Leave a Reply

 
