Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jutro brez kave?

Posted by zogca na oktober 30, 2009

Že več kot tri leta iz trgovine “vlačim” škatlice, v katerih se nahaja dvajset vrečk čarobnega napitka, ki mi pomaga, da se zjutraj zbudim. Četudi na vrečkah lepo piše, da gre za kavo z mlekom, sem jaz vsa tri leta razlagala, da pijem kapučino, kave pa ne maram. V resnici je res ne, vsaj ne tiste turške. Ko sem pri starših vsako jutro razlagala, da potrebujem mir, dokler ne spijem kapučina in ugotovim, kako mi je pravzaprav ime, mi je mama nekega dne rekla: “Pa ti veš, da to, kar piješ, ni kapučino, ampak pravzaprav kava?” Kaj pa mama ve, sem si mislila. Seveda je imela povsem prav, na vrečkah dejansko piše kava z mlekom.

Kot “novopečena kofetarca” vas sprašujem, ali se zjutraj lahko zbudite brez kave.

121 Responses to “Jutro brez kave?”

  1. Kanja said

    Niti slučajno🙂 potrebujem ajmar kave z mlekom zjutraj, da sploh lahko odprem oči, in potem en malo manjši ajmar v službi, da lahko začnem delat🙂 Popoldanska kava (v za ostale ljudi normalni velikosti) je tko, za užitek.

    Pijem pa kavo z mlekom. Same kave ne spravim po grlu. Kapučina in ostalih instant zadev prav tako ne. Najboljša kava “zunaj” je bela kava v Opera baru (zaradi okusa in velikosti porcije, ahahaha), najboljšo ever pa sem itak pila v Braziliji. Oni so pa čarovniki!

  2. mom Pika said

    Hm .. lahko se, a je s kavo veliiiiiko lepše🙂 Sploh, če jo skuha kdo drug😉

  3. zogca said

    Jaz sem pa prav na ta Jacobs navajena. Vse drugo … Če ni mojega Jacobsa, najraje nič. Ne znam opisati. Danes zjutraj se tako in tako tako zaspana … Ni za povedat. V Opera baru pa nisem bila že tri leta. Bo treba iti.😉

    Dobro jutro vsem, kofetarjem in nekofetarjem.

  4. zogca said

    Jaz sem bolj za to, da skuha kosilo.😉

    Sploh, če jo skuha kdo drug

  5. Spider said

    Ne pijem kave.

  6. Tana said

    Kot “novopečena kofetarca” vas sprašujem, ali se zjutraj lahko zbudite brez kave.

    jutranja kavica, nekaj najboljšega… če se slučajno zgodi, da je ni (kar se zgoraj ne more), sem cel dan slabe volje in zapeta kot zajla…🙂

    Seveda se zbudim, saj se moram, da lahko kavo skuham… bi pa bilo sigurno lepše, če bi jo nekdo drug in mi jo prinesel v posteljo…😉 hmm….

    Takoj, ko odprem oči, pritisnem gumb za kavo… pijem vedno in povsod ekspreso podaljšano, brez mleka. Mleka ne prenesem ne v kavi ne drugače… Po prvih požirkih kave pa obvezno na balkon in prižgem🙂 prvo in najslajšo…

    Potem pa čez dan še kakšne tri do štiri … jo lahko spijem tudi pred spanjem in zaspim brez problema.

  7. zogca said

    Mmmmmmmm …

    in prižgem prvo in najslajšo…

  8. Tana said

    kar se zgoraj = kar se skoraj

    bemtiš, pa sem spila danes že dve… pa še kar nekaj spim🙂

  9. zogca said

    Nič bo treba še tretjo. Mislim ti. Mene od treh pobere.

  10. Lynx said

    Kaj ni tudi kapučino ene vrste kava z mlekom? Govorim o pravem kapučinu in ne tistim instant.

  11. Poppy said

    heh, očitno ena redkih ne-odvisnic. ni mi (še) nuja popit kave zjutraj, lahko tud čaj, kakav, odvisno kaj mi zadiši;) ampak sem pa hedonist, ful uživam v kaki Le-petit Beli kavi (uni ta ogromni), Brazil v Santani, STA Beli kavi, dobri-močni domača turški kavi, ali pa instant z mlekom na hitr za doma🙂 prav vse so mi fajn, samo, da je res kava, ne pa neka rahlo obarvana voda.

  12. Tana said

    Nič bo treba še tretjo.

    očitno res Žogca… sem pravkar tretjo, cigaret pa že tudi kar nekaj, tako da do večera bom normo ziher izpolnila🙂
    eh saj, nek red pa tudi mora bit! pa kakršenkoli že to je…

  13. Andrej34 said

    Ne pijem kave, ker imam, kot tipična “karnivorska”:mrgreen: krvna skupina (0+), preveč kisline in me po njej peče želodec.
    Primerna bi bila neka brezkislinska kava, ko kavo potem, ko jo zmeljejo, ohladijo na – 60 stopinj celzija. Tako kislina v kavi kristalizira in se izloči iz kave. Te kristalčke potem, z prepihavanjem kave z zrakom, odstranijo iz kave.
    Katera je ta kava in kje se jo dobi (pri nas zagotovo ne) – nimam pojma.

    Glede na to, da imam izredno nizek krvni pritisk, moram nekaj popiti. In to je čaj.(ta pravi – seveda). Najraje imam Twingsovega, za pritisk dvignit, pa je naboljši Drogin.

    P.S.: O dviganju pritiska govorim glede na čaj. Ker je še kup stvari, ki mi dvignejo pritisk in še kaj drugega … a o tem kdaj drugič😀

  14. zogca said

    Ravno sem prišla od frizerke. Da bom maksimalno luštna, ko se bom zvečer valjala po kavču in brala astrološke knjige. Se spodobi.😉

  15. zogca said

    Jaz okusa po kavi ne maram in zato je meni ta Jacobsova fajn. Malo te zbudi, ampak ni pa to kava kava.

    prav vse so mi fajn, samo, da je res kava, ne pa neka rahlo obarvana voda.

  16. zogca said

    Tako sem zaspana, pa ne smem še spati … Privoščila si bom še eno Jacobsovo vrečko.

    Oja, pa tudi sladoled imam doma. Šla sem si po dva sandeja s čokolado v Meka.

  17. Spider said

    Finci imajo v kleti savno, Slovenci vino, Srbi orožje, Avstrijci pa otroke. LOL

  18. zogca said

    Potem moram najti enega Finca, kaj praviš?😉

  19. Spider said

    To sta Bizovičar in oni drugi ceci spustila med snemanjem oddaje, lol.

  20. Spider said

    20.11. je Čorba v Celju, to jePetek.Če se ti da pripeljat do Celja, te povabim.

  21. zogca said

    Bizovičar in Ceca, kje, kdaj, zakaj?

    Za Čorbo še ne vem. Na Ceco bom šla.

  22. Spider said

    Oddajo o ceci so posneli, a s ti tud not padu..al kaj je že. Zrnec in Bezovičar.

  23. zogca said

    Kdaj bo pa na sporedu?

  24. Spider said

    Ne vem točno kdaj, če že naslednja, ali še ne.

  25. zogca said

    Od kje ti vse te informacije?

  26. Spider said

    Ne vem zdaj točno, sej so razni mediji o tem pororačli. Recimo:

    http://www.preberi.si/content/view/1651957-Ceca-ima-v-kleti-slovenska-vina/9/

  27. zogca said

    Saj Brena jih ima tudi, mislim slovenska vina. Sploh njen mož jih rad pije.

  28. zogca said

    Ceca: Imam fanta, pa kaj potem!

    http://zadovoljna.si/clanek//trend_report/ceca-imam-fanta-pa-kaj-potem.html

  29. webmaher said

    Rad bi srečal Tano, ko je cel dan slabe volje in zapeta kot zajla😆
    Kave dolgo časa oz. ko sem še hodil v službo nisem pil, sem jo pa kuhal sodelavkam😆
    Zdej pa kavico pijem po kosilu izklučno zaradi užitka in obvezno mora biti sladka😆

  30. zogca said

    Kje pa je Tana?

    Nocoj imam samo moško družbo na blogu.

  31. zogca said

    Moški, nekaj za vaše oči.

    http://www.dnevnik.si/foto/1042311320

  32. maxi said

    Kot “novopečena kofetarca” vas sprašujem, ali se zjutraj lahko zbudite brez kave.

    Ma jaz imam tako, da se lahko zbudim tudi brez kave, samo v tem primeru potem po navadi pijem čaj.
    Torej gre tudi brez kave, samo lepše je z njo….🙂

  33. zogca said

    Aja, naj povem, da sem prej zjutraj najraje pila kokakolo. Za zbujanje. Tako da je kofetkanje vseeno boljša stvar, kajneda?

    Maxič.🙂

  34. maxi said

    Pa ja, men je cel ritual okol kave skoraj bolj potreben ko sam kofe…🙂
    Sploh med vikendom, ko si še v pidžami, pa imaš čas…🙂

  35. zogca said

    Vikend. Joj, luštno, pižama do treh popoldne, I love it.🙂

  36. zogca said

    Joj, sem zdaj hotela dati link na našo čarovniško debato lani, pa sem se spomnila, da je bilo to še na starem blogu in da imamo na tem samo objavo, ne pa tudi 300 ali 400 komentarjev, kot smo jih napisale lani za noč čarovnic.

    Smo bile čisto nore lani. Ta prave čarovnice.😉

  37. maxi said

    Jaaaaaaaa, točno lani….🙂
    Kako ja nam je dogajalo…hehe

  38. zogca said

    Lani na jutrišnji dan.

  39. zogca said

    To je ta objava.

    https://zogca.wordpress.com/2008/10/31/preden-na-metli-odletim-aka-jaz-kot-carovnica/

    Ampak ni komentarjev, ker ko je bila ta objava aktualna, smo bili še na monoblogu.

  40. Lynx said

    So metle pripravljene? 🙂

  41. Tana said

    Lani na jutrišnji dan.

    torej bomo jutri čarovnice… mislim tiste ta prave🙂
    Žogca ti pa poskrbi za pravo temo… pa kakšnega čarovnika še lahk vmešaš, ne bo nobene škode🙂

  42. zogca said

    Evo, zakaj jaz nočem kupiti prenosnika. Zdaj sem dva deci tonika polila po mizi, na srečo ne po tipkovnici, ampak okoli tipkovnice. Če bi to bil prenosnik in bi šla en decimeter bolj levo, adijo moj prenosnik.

  43. zogca said

    Oja, bom. Vi pa vsi pridite zvečer na en tak fejst čvek o vsem mogočem in nemogočem.

    Žogca ti pa poskrbi za pravo temo…

  44. Tana said

    Rad bi srečal Tano, ko je cel dan slabe volje in zapeta kot zajla

    uh, ti si pa eden redkih web, če ne edini, ki bi to rad🙂🙂
    tisti, ki me poznajo, se raje izognejo v velikem loku….
    ja za zment se je, obvestim pravočasno, samo to je resnično zelooo redko, se zgodi 2 x 3 na leto🙂

  45. zogca said

    Ih, a se ti zavedaš, da moram jaz jutri popucati štirinadstropno hišo? Ni mi jasno, kako bom to izvedla. Metla, sesalec, cunje, čuda božja. Jaz pucanje, oče pa je poslan na Žale in sem ziher, da se ne bo vrnil niti minuto prezgodaj, da mu ne bo treba sodelovati.

    So metle pripravljene?

  46. Tana said

    Oja, bom. Vi pa vsi pridite zvečer na en tak fejst čvek o vsem mogočem in nemogočem.

    si bom že danes rezervirala… ker shoda čarovnic pa res ni za zamudit🙂

    sem prebrala lansko objavo, dobro si to napisala…. da smo vse ženske na nek način čarovnice…. se strinjam, na nek način res 🙂

  47. zogca said

    Škoda je, Tana, ker ne moreš prebrati komentarjev. Saj mogoče jih pa cache še najde na guglu. Poskusi poguglati naslov objave. Je bilo res noro dobro, v treh urah smo napisale več kot 300 komentarjev, mogoče celo 400. Čisto smo zdivjale.

  48. maxi said

    Jaz sem zihr witchi…🙂🙂

  49. webmaher said

    Žogca glavni trenerki povej, da bi lahko malo spremenila taktiko, ker bo pomožni trener odsoten, malce dlje, kot bi bilo to zaželjeno😆
    Tana saj potem srečanju pa bi tudi zelo redko z lahkoto izpustila iz stavka😆

  50. maxi said

    Čisto smo zdivjale.

    Ja, ja…prave witch(ike) na noč čarovnic znorijo….😀

  51. webmaher said

    Čarovnice tipa Tana, Žogca in Maxi imam najraje:mrgreen:

  52. zogca said

    Jaz tudi, priznam.

    Jaz sem zihr witchi…

  53. zogca said

    Enega fena že imamo.

    Čarovnice tipa Tana, Žogca in Maxi imam najraje

  54. Tana said

    Enega fena že imamo.

    ni hudič, da se še ne bi kakšen najdu…. če smo pa same “fejst” čarovnice…😀 pa nikol slabe volje…

  55. Tana said

    Tana saj potem srečanju pa bi tudi zelo redko z lahkoto izpustila iz stavka

    a pol “nikoli več” ne bi bila….:mrgreen:

  56. zogca said

    Spodobilo bi se!!!

    ni hudič, da se še ne bi kakšen najdu….

  57. Tana said

    Sem šla gledat za metlo… pa nobene nikjer…. moram jutri nabavit eno z močnim “štilom” :mrgreen:…
    pa da ne bi slučajno kdo kaj grdega mislil… zaradi moje teže mora biti močan…

  58. zogca said

    Jaz pa v tem trenutku vidim dve metli, na balkonu sta.

  59. maxi said

    Jaz ne vidim nobene metle, jih nimajo pri philips-u.😀
    Zelo dobro pa slišim Andraža:

    http://www.mojvideo.com/video-andraz-hribar-kaj-mi-delas/5b69bf50cab8fc88b94f

  60. Tana said

    Spodobilo bi se!!!

    več kot spodoblo… sam, če se bodo tako cagavo nosili kot nocoj, potem bomo same plesale…
    no Žogca ti si preskrbljena z metlami, če eno zlomiš imaš rezervo…🙂
    jaz, če ne bo drugače bom šla jutri mojega soseda prosit, da mi jo posodi.🙂

  61. webmaher said

    Tana vse metle polomila, to je prava čarovnica😆

  62. webmaher said

    Maxi bo pa prva modernizirana čarovnica z električno metlo😆

  63. zogca said

    Ena ima mehke ščetine in bogate, za pometanje.

    Druga pa trde in kratke ščetine, za cunjo oviti okoli in brisati.

    Zato dve.

    no Žogca ti si preskrbljena z metlami, če eno zlomiš imaš rezervo…

  64. webmaher said

    Bom takoj Bobinca poklical, da je to super tržna niša in bodo pol lahko takoj plače zvišal😆

  65. zogca said

    Kaj je to električna metla?

    Maxi bo pa prva modernizirana čarovnica z električno metlo

  66. webmaher said

    Žogca ti pa takoj spiši avtorsko zaščito za patent električne metle in smo zmagal😆

  67. zogca said

    Jaz lahko avtorsko zaščitim samo lenarjenje.:mrgreen:

  68. webmaher said

    Te bom tožil, če to storiš, ne kradi, drgač mamici povem in bo maša😆

  69. zogca said

    Ne me tožarit mami, samo to ne.😉

  70. webmaher said

    Očka a lahko Žogco zatožim mamici😆

  71. zogca said

    Ne se hecat s takšnimi, ker sem zadnje čase res pridna, mama pravi, da nesimptomatično pridna. Ker vem, da če jaz ne bom, bom ona začela, potem bo dobila kilo in spet ne bomo nikjer. Ona si ne more pomagati, ker povsod vidi delo. Za razliko od očeta in mene, midva nič ne vidiva.

  72. zogca said

    A ni tole malo bedno?

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5794322

    Jaz takšnemu ne bi dala nikoli.

  73. webmaher said

    vse skupaj je bedno, tudi spraševat take stvari na MONU…

  74. zogca said

    Joj, bi takle od mene dobil odgovor, joj, joj, joj.

    Bi si ga zapomnil za vse življenje.

  75. Lynx said

    Za počasno in lepo prebujanje, s kavo ali brez:

  76. zogca said

    Tube še vedno ne dela, čeprav sem ukrepala po Johnovih navodilih. John???

    Dobro jutro tudi tebi, lynx.

    Ravno pijem kavo.

    Pri nas v Ljubljani je dan obsijan s soncem, prav lep.

  77. lynx said

    Tudi če si nuna, nisi izjema kot sestra Marija 🙂 :

    IZJEMA
    > Nuna iz francoskega samostana je pripovedovala, kakšno je bilo
    > življenje med vojno:
    > “Naša vojska se je umikala, šli so mimo našega samostana in posilili
    > vse sestre razen sestre Marije. Za njim so prišli lopovi in vdrli v
    > samostan ter posilili vse sestre, razen sestre Marije. Potem so prišli
    > Nemci, vpadli v samostan in posilili vse sestre razen sestre Marije.
    > Potem so se Nemci umikali, spet mimo našega samostana, vdrli so v
    > samostan in posilili vse sestre, razen sestre Marije. Končno je za
    > njimi krenila tudi naša, francoska vojska, prišli so v samostan in
    > posilili vse sestre, razen sestre Marije.”
    > “Zakaj pa so sestro Marijo vedno puščali pri miru?”
    > “Njej ni bilo nikoli do teh stvari

  78. zogca said

    Oja, sem.😉

  79. John said

    Tube še vedno ne dela, čeprav sem ukrepala po Johnovih navodilih. John???

    Hmmm… A to tudi ni pomagalo. Ja nič, potem pa bo treba princa poklicat, da preveri zadevo. Sicer je še opcija to, kar je Web predlagal, da se vrneš nazaj v čas, ko je še vse skupaj delovalo. Ampak potem pa res rabiš nekoga, da neposredno preveri, kaj bi še lahko bilo narobe.

  80. jaz skuham turško z mlekom. Brez tega ne grem v službo zjutraj pa, če se svet narobe obrne. Potem pa do 18h zvečer ne pijem več kave.

  81. zogca said

    Jova, ti si pa kot moj oče. Zjutraj nujno, po šesti nikoli. Pa tudi sicer bi se vidva odlično razumela. Me kar malo skrbi, ko boš prišla na obisk, da te ne bom ves čas samo spraševal po receptih za to in ono. Saj boš videla, njega prvenstveno zanima to, kaj bo jedel. Ima srečo, pa je suh in si to lahko privošči. Zdaj, ko bo v penziji, bo po moje neznosen s to hrano.

  82. trnovčanka said

    Ni šans. Kava je moja No. 1 droga. Vsemu se lahko odpovem, samo kavi ne.

    I had some dreams, they were clouds in my coffee, clouds in my coffee, and…

  83. zogca said

    Kateri komad je že to?

    Verz mi je noro znan, ampak ker mi YouTube še vedno ne dela, ne vidim.

    Moški, pomagajte mi popraviti to reč, da bo YouTube delal.

  84. trnovčanka said

    A ni tole malo bedno?

    Milo rečeno malo bedno.
    Se zelo strinjam s tole tvojo izjavo: Seks se meni sam po sebi sploh ne zdi problematičen, problematičen je odnos moškega do ženske.

  85. trnovčanka said

    En mojih najljubših songov

    Carly Simon – You’re So Vain

    You walked into the party
    Like you were walking onto a yacht
    Your hat strategically dipped below one eye
    Your scarf it was apricot
    You had one eye in the mirror
    As you watched yourself gavotte
    And all the girls dreamed
    That they’d be your partner
    They’d be your partner, and….

    You’re so vain
    You probably think this song is about you
    You’re so vain
    I’ll bet you think this song is about you
    Don’t you? Don’t you?

    You had me several years ago
    When I was still quite naive
    When you said that we made such a pretty pair
    And that you would never leave

    But you gave away the things you loved
    And one of them was me
    I had some dreams
    They were clouds in my coffee
    Clouds in my coffee and….

    ref.

    I had some dreams
    They were clouds in my coffee
    Clouds in my coffee and….

    ref.

    Well I hear you went up to Saratoga
    And your horse naturally won
    Then you flew your Lear jet to Nova Scotia
    To see the total eclipse of the sun

    Well, you’re where you should be all the time
    And when you’re not you’re with
    Some underworld spy
    Or the wife of a close friend
    Wife of a close friend, and….

    ref.

  86. zogca said

    Seveda, da. Tudi jaz sem nora na ta komad.

    Carly Simon – You’re So Vain

  87. trnovčanka said

    Pojma nimam, kaj je s tvojo tubo. Web??

  88. trnovčanka said

    Bojda govori o Micku Jaggerju.

  89. zogca said

    Ne morem verjeti, da ji je zdaj ena napisala, naj se poseksa z njim in naj uživa v ljubezni in spoštovanju. Kakšna ljubezen, kakšno spoštovanje?

    Ne morem si misliti, da obstajajo ženske, ki jim takšne izjave ne pustijo grenak priokus. In noro mi je, da gredo čez takšen grenak priokus, ampak gredo z glavo skozi zid, v smislu, saj se bo splačalo, saj bo vredno.

    Milo rečeno malo bedno.
    Se zelo strinjam s tole tvojo izjavo: Seks se meni sam po sebi sploh ne zdi problematičen, problematičen je odnos moškega do ženske.

  90. zogca said

    Nekaj s Flashom od Adoba. Pa sem naredila tako, kot mi je napisal John. Njet.

    Pojma nimam, kaj je s tvojo tubo. Web??

  91. zogca said

    Zanimivo.

    Bojda govori o Micku Jaggerju.

  92. zogca said

    A za čarovnico se pa ne misliš prijaviti?

    Ti, ti, to ni lepo.😉

    Samo, da ni treba prijeti metle v roke.:mrgreen:

    Glej najnovejšo objavo!!!

  93. trnovčanka said

    Mislim jaz načeloma nisem človek, ki bi lahko čakal s sexom toliko časa, razen ko je šlo za moj prvi sex. Pa še takrat moram priznati, da nisem čakala 3 mesece. Ampak da mi tip tako prijavi? Če spet uporabim en verz meni zelo zelo ljube pesmice:
    I showed you the answers, now here’s the door.

  94. zogca said

    Podpišem in se povsem strinjam. In mogoče je ženska prav zato čakala, ker je globoko v sebi čutila, da je takšen, kot je zdaj dokazal, da je, popolnoma blitek in beden.

  95. trnovčanka said

    Grem gledat🙂 Ubogam.

  96. trnovčanka said

    Hm ne najdem, kaj ti je svetoval John. Mogoče če si na novo flash player inštaliraš. Ali pa še bolje najprej odstraniš starega.

  97. zogca said

    Tukaj mi je napisal.

    https://zogca.wordpress.com/2009/10/27/cista-slast/#comment-37470

    Zdaj Web pravi, naj inštaliram novo Opero. Pa me je dva dni nazaj računalnik vprašal, ali hočem in sem rekla ne, ker nisem imela časa. Upam, da me spet kmalu vpraša.

  98. John said

    Dobro… Opera ne dela. Kaj pa Internet Explorer?

  99. zogca said

    Na IE mi pa že od nekdaj ne dela YouTube, že vsaj dve leti. Ampak imam jaz en ekstra star IE. Je princ rekel, da ne smem uporabljati IE, mi je dal gor te tri programe in …

  100. zogca said

    Zanimivo, zdaj sem odprla Fire Fox in You Tube dela.

    Kaj zdaj???

  101. John said

    Ja….

    Kaj zdaj???

    Zdaj je čas, da postaneš verna.

    Si odstranila Flash, tako kot sem ti napisal?
    Takole zgleda odstanitev pri meni…

  102. zogca said

    Nočem uporabljati FF, ker nima okenc. V Operi imam enkrat odprto in potem po pet, šest okenc. Pri meni je to mus. Pri FF bi morala imeti sam program petkrat, šestkrat odprt.

  103. zogca said

    Ta Chrome ima okenca, se mi pa zdi, da mi strani odpira počasneje od Opere.

    Tube torej ne dela samo v Operi. Naložit Opero na novo?

  104. John said

    Kako zdaj? V FF dela, v Operi pa ne?
    Preveri še na drugi straneh, bogatih s flash vsebino.

  105. zogca said

    Naložila sem novo Opero, jo zagnala in YouTube še vedno ne dela. Da, dela pa v FF.

  106. John said

    Sicer pa poskusi še s to rešitvijo:
    Na tem linku se nahaja Flash uninstaller za Win. Tega si dol naloži, pa s tem poskusi. Tale bi ti moral počistit flash s PC-ja.
    Potem pa poskusi še enkrat naložit flash! (Opera bi morala sama zaznati, da potrebuje flash)

  107. John said

    Naložila sem novo Opero, jo zagnala in YouTube še vedno ne dela. Da, dela pa v FF.

    Tole je samo namig zvezd, da raje uporabljaj FireFox.🙂

    Mogoče bi ti ta dodatek v Firefoxu pomagal, da sežeš po zvezdah… link!

  108. zogca said

    S tistim programov sem dala dol Adobe, ponovno zagnala računalnik, šla na Finance in čakala, da me na kaj pozove, pa me ni pozval.

    Mislim!!!

  109. zogca said

    Moj Windows ne ve, kaj naj dela s tem dodatkom.

    Joj, obupen primerek sem.

  110. John said

    Hmmm… ja, res si obupni primerek.

  111. zogca said

    Vse sem naredila tako, kot si ti napisal, vse. In ne dela. Ko pa je nehalo delati, nisem naredila nič. Še več, ko sem računalnik nesla k staršem, je nehal delati. In mi je bilo čudno, zakaj računalnik pri starših dela drugače kot pri meni. Pa je spet začel delati. In potem spet nehal.

  112. zogca said

    Tole postaja noro. Zdaj mi pa tudi v FF ne dela več. Hoče additional plug ins.

  113. zogca said

    Zdaj sem naložila te plug ins in v FF dela. V Operi še vedno ne. Naj gre vse skupaj nekam.

  114. John said

    Težki časi.😦

    V Operi si shrani vse bookmarke .. unistall Opera. Odstani Flash.. Ponovno namesti Opero. Ponovno namesti Flash, le da tokrat pojdi neposredno na Adobe stran in si tale “vtičnik” sama dol naloži in zaženi.

    Obstaja še varijanta, da ti jaz ali Web preveriva, kaj se dejansko dogaja – v živo!

  115. zogca said

    Nekdo bo moral preveriti, res, ampak odločila sem se, da se nocoj ne bom več ukvarjala s tem, ker sem se že čisto zamorila. Jutri nadaljujem.

  116. John said

    Mogoče sem sa malo čudno izrazil, seveda ne v živo, ampak na daljavo v živo.

    Ampak to bodo jutri zvezde pokazale, kaj je za naredit…:mrgreen:

    LN.

  117. zogca said

    Vem jaz, kaj je na daljavo v živo. Ipak sem jaz hodila s princem, ki mi je tudi tako rihtal računalnik.😉 Drugače pa res ne bi vedela, to pa priznam.

    Lahko noč? Hej, jaz sem čarovnica, moram nocoj ponočevati.🙂

  118. Nevenka said

    Popolnoma zlahka se zbudim brez kave.
    Pa sem jo vseeno vajena piti, ker sem se navadila na ritual in pijem jo iz užitka. Seveda pijem originalno turško kavo z mlekom. Obožujem njen žlahtni vonj, ki se razširi po stanovanju. Tako se dan lepo začne.

  119. zogca said

    Mene pa je prav tega vonja groza. Ta moj napitek iz vrečke vonja sploh nima. Vonj po turški kavi mi … Ko sta me mama in oče zjutraj budila in sem vsa nezavestna nekako vstala iz postelje in prišla v kuhinjo … Je bi ta vonj. Umirala sem od zaspanosti in ta vonj me spominja na to trpljenje zgodnjega vstajanja.

  120. Nevenka said

    Itak veš, da jaz zgodaj vstajam, včasih že ob štirih. Hodim zgodaj spat, odkar se mi ob večerih nič ne dogaja in sem samo lačna ves čas.
    Jutra imajo vseeno več pričakovanj v sebi,zato mi nikoli ni bilo težko vstajati. Espresso kave po lokalih in razni kavni nadomestki iz vrečk se mi pa res upirajo. Okus mi je čisto zanič, ponavadi spijem iz vljudnosti, iz čisto družabnih razlogov.
    Menda mi prazna vrečka od kave diši najlepše na svetu, včasih jo kar pustim še malo na pultu in je ne vržem takoj v smeti. Nisem preveč izvirna, prisegam na Barcaffe, classic.
    Ljudje smo si različni. Kaj češ.

  121. zogca said

    Jup, te občudujem. Lani pozimi sem to opazila. Vedno si bila na blogu prva, vsaj ob petih. Saj, če gre človek zgodaj spat, se da. Če jaz zaspim ob osmih, tudi ziher vstanem do pol petih. A kaj, ko redko zaspim ob osmih. Pa bi zaspala, če bi se spravila spat, ampak se ne.

    Bogu hvala za različnost.😉 Bil bi dolgčas, če bi bili vsi enaki.

Leave a Reply

 
