Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Se boste dali pičiti?

Posted by zogca na oktober 29, 2009

Poleti je bila prašičja gripa skoraj vsak dan glavna novica. Spremljali smo, kako je število obolelih naraščalo, potem pa kar naenkrat … Kot bi cela reč izginila. Seveda ni, samo prenehala je biti udarna novica. Ko sem se pred nekaj dnevi spraševala, kaj, za vraga, se je pravzaprav zgodilo s to gripo, sem na poročilih zasledila, da je ameriški predsednik Barack Obama je zaradi nove gripe razglasil izredne razmere. Pri nas, hvalabogu, izrednih razmer še ni, priprave na izbruh pa so menda v polnem teku, lepo.

V teh dneh, piše Dnevnik, se po Sloveniji začenja cepljenje proti novi gripi. Prvi bodo cepljeni zdravstveni delavci kot tisti, ki bi lahko bili najbolj na udaru v primeru epidemije in kot ključen člen pri zagotavljanju zdravja ljudi. Za prebivalstvo bo cepljenje možno z novembrom. Zanima me, ali se boste dali pičiti. Jaz verjetno ne, si bom pa kupila masko ali brez. Za vsak primer. Če bom slučajno na ulici srečala princa in ga bom morala lupčkati. Mah, saj ga ne bom. Če bi slučajno ga, bi mi pa bilo povsem vseeno, če “fašem” gripo.

23 Responses to “Se boste dali pičiti?”

  1. Tana said

    dobro jutro🙂

    Zanima me, ali se boste dali pičiti.

    jaz ne, pa tudi maske si ne bom kupila… vsaj zdaj tako mislim, kaj pa še bo…

  2. Kanja said

    Spadam v kategorijo, ki ima cepljenje zastonj (delam v takem okolju, kjer smo res na udaru epidemije, če bi ko bi prišla). NE bom se dala cepit.

    Ker je cepivo še zelo nepreiskušeno. Poskusni zajec pa ne mislim biti, tudi če me država časti.

  3. zogca said

    Tega pa nisem vedela, da ga moramo nekateri plačati. Kakorkoli že, brezplačno ali ne, to ne vpliva na mojo odločitev.

    Spadam v kategorijo, ki ima cepljenje zastonj.

  4. zogca said

    Pa tudi deluje ne vedno, če sodim po ameriških primerih, ko so zbolevali in tudi umirali cepljeni.

    Ker je cepivo še zelo nepreiskušeno.

  5. cija said

    Eh, vraga, do sedaj nisem imela sreče, da bi se okužila z bilokakšnim virusom gripe. Še zdaj imam grde spomine na osnovnošolska leta, ko je tričetrt šole ležalo doma ob sezonskih gripah, jaz pa lepo v šoli. Menda sem v osmih letih komaj spravila skupaj dva tedna bolniške. Tako, da se tudi proti pandemski gripi cepila ne bom. Kolegica pravi, da bo počakala še dva meseca, da se bodo bolj videli stranski učinki na preizusnih zajcih, potem pa se bo odločila.

  6. zogca said

    Mene se tudi virusi ne prijemajo, prav ne marajo me😉, čeprav v tem primeru se pa ne tolažim s tem, da bo imuna. V kolikor cepivo res deluje, pa bodo tisti, ki se bodo cepili, na nek način reševali tudi nas.

  7. Spider said

    Ne, s ene bom.

  8. John said

    No way.

  9. Kanja said

    Plačati ga morajo vsi “navadni” državljani🙂🙂

    Vsi, ki delamo na takih delovnih mestih, zaradi katerih smo lahko temu virusu izpostavljeni recimo kao po službeni dolžnosti, ali smo posebej pomembni za državo (prosim, ne me lovit za besede, ni natančen citat) – zdravstveno osebje, določen del državnih uradnikov, pa imamo cepljenje zastonj.

    hvala, ampak NE, hvala.

  10. zogca said

    Ampak če se zdravstveno osebje ne bo cepilo, potem je zame kot navadno državljanko, medicinsko nepismeno, to dober znak, da imam prav, ko si mislim, da bolje ne. Se strinjaš? Zdravstveno osebje je seveda najbolj ogroženo, pa ne samo v tem primeru, še v kakšnem drugem.

  11. Kanja said

    Jaz sicer ne spadam pod zdravstveno osebje, tko da ti tuki ne morem pritrdit ali zanikat; sem iz une druge kategorije🙂

    vsak pač presodi zase. pri nas se ne bo cepil skoraj nihče, iz istih razlogov, kot sem že zgoraj napisala. kolikor so nam predstavili omenjeno cepivo, niso prepričali. Ravno zaradi nepreizkušenosti. Hvala lepa.

  12. zogca said

    Proti novi gripi se je že cepilo celotno vodstvo UKC Ljubljana

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042311102

  13. webmaher said

    seveda celotno vodstvo z istim cepivom kot Merklca😆

  14. zogca said

    Ji ne verjameš, da ni dobila nič boljšega kot narod???

  15. Poppy said

    jaz sem se cepila proti navadni gripi. se vsako leto.. ne vem, meni pač ustreza. sicer pa cepivo za navadno gripo pokriva tud 70% prašičje gripe, tko da ni hudič, če lih tistih 30% fašem kje v trgovini ali na troli.

    sicer pa tole cepivo proti prašičji gripi ni preizkušeno in res ni varno. uporablja se komaj 2 meseca. totalno premal. ( info so zagotov verodostojne, ker so od vira na infekcijski kliniki ;))

  16. zogca said

    Jaz se proti navadni gripi nisem nikoli in kolikor pomnim, sem jo imela samo enkrat, v drugem letniku gimnazije.

  17. zogca said

    Cepiti ali ne cepiti?

    http://24ur.com/novice/svet/cepiti-ali-ne-cepiti.html

  18. webmaher said

    mene so zadnje čase tako hudo komarji popikali, zato je letošnja kvota pikanja že krepko presežena😆

  19. zogca said

    Mene pri starših pikajo. Zanimivo, pri meni ni nobenega komarja, pri njih pa so, pa spet nismo tako daleč narazen. Edino, da sem jaz malo višje v zraku.

  20. maxi said

    Plačati ga morajo vsi “navadni” državljani🙂🙂

    Cepivo je zastonj za vse, ker ga pokrije država….plačati je treba samo storitev, ki znese 7 €.

    Ne glede na to, da tudi meni cepivo država preko službe ponuja čisto zastonj….jim tokrat dovolim, da na meni (pri)šparajo.

  21. zogca said

    Tudi ti si pomembna za državo?

    Joj, sami pomembneži pri meni.🙂

  22. maxi said

    Tudi ti si pomembna za državo?🙂

    Ali sem pomembna….ali pa je Kanja malo zadevo napihnila in je država cepivo ponudila v večjem delu celotni javni upravi.🙂
    Hja, to je zdaj vprašanje…

    🙂

  23. zogca said

    Mene država ne bo pogrešala, očitno, če me pobere od gripe.😉

Leave a Reply

 
