Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo je deklica pod dežnikom?

Posted by zogca na oktober 28, 2009

Pred vami je nova uganka. Deklica, ki prav danes praznuje rojstni dan, se je pred nekaj leti rodila slavni mami in še slavnejšemu očetu. Če se jaz kaj vprašam, je veliko bolj podobna očetu in prav po tej podobnosti jo boste verjetno prepoznali.

Torej, kdo je deklica pod dežnikom?

 

23 Responses to “Kdo je deklica pod dežnikom?”

  1. Poppy said

    dober namig😉, res je izrezljan Heath Ledger

  2. zogca said

    Čestitke!!!

    Vem, dajem prelahke uganke, ampak tudi to, da se nikomur niti bliskalo ne bi, ne bi bilo zanimivo. Predvsem pa sem deklico izbrala zato, ker ima danes rojstni dan.

    Jup, podobna sta si kot jajce jajcu.

  3. zogca said

    Aja, ko smo ravno pri deklicah in ko si se že ti oglasila … Včeraj sem, pač očitno postajam ljubiteljica znanstvene fantastike😉 , razmišljala, kako bi dala ime drugi deklici, če bi slučajno imela dva otroka in bi bila oba deklici. Po daljšem premisleku sem se odločila za Popi. Prav zato to novico najprej sporočam tebi.😉

  4. Lynx said

    Bom ugibal brez guglanja. Brangelinčica.

  5. Lynx said

    Pa res ne more biti toliko stara. 😦

  6. zogca said

    Saj že vemo, čigava je.😉

    Bom ugibal brez guglanja. Brangelinčica.

  7. John said

    …kako bi dala ime drugi deklici, če bi slučajno imela dva otroka in bi bila oba deklici

    Kaj je zdaj to “slučajno”? Sklicuj se raje na horoskop ne pa na slučaj!🙂

    Kaj pa če bo “slučajno” fantek? Kaj bo “Popek”?

  8. zogca said

    Matilda Rose was born on 28 October 2005.

    Danes torej praznuje četrti rojstni dan.

    Pa res ne more biti toliko stara.

  9. zogca said

    Lej, zelo jasno je, da bom rodila leta 2015. Sodeč po astrologiji je jasno kot beli dan. Ampak menda bom tudi par let prej, to je malo manj jasno kot beli dan, se pa tudi vidi. Zato pravim dva. Jaz sem drugače hotela samo enega, čeprav tega enega bi raje imela pred letom 2015. Mislim, takrat ne bom ravno najmlajša za prvega otroka.

    Ne bo Popek.😉

    Kaj je zdaj to “slučajno”? Sklicuj se raje na horoskop ne pa na slučaj!

    Kaj pa če bo “slučajno” fantek? Kaj bo “Popek”?

  10. webmaher said

    Žogca v nadzorni popravi uro na GMT+1 drugače ti navijemo ušesa😆

  11. zogca said

    Počakaj, da preverim, ali lahko.

  12. zogca said

    Očitno lahko in sem že. Če bo delovalo, pa ne vem.

  13. webmaher said

    že deluje, bravo Žogca😆

  14. zogca said

    Bravo jaz.😉

  15. maxi said

    Bravo jaz.😉

    Bravo ti!🙂

  16. zogca said

    Maxič, tebe pa pogrešam.

  17. maxi said

    Maxič, tebe pa pogrešam.

    Waaaaaaau… :mrgreen :
    Mal sem v gužvi.

  18. zogca said

    Mah, saj sem tudi jaz pol časa brez interneta. Pa pogrešam kdaj čase, ko smo noro čvekali tukaj.

  19. vlatka said

    žogca,

    te pozdravlja prababi.

    Pa jaz tudi.

    🙂 🙂

  20. zogca said

    Vračam pozdrave, punci. Omejeno sem na internetu spet zadnje dni, ampak se oglasim kaj pri tebi, obljubim.

  21. Poppy said

    “Aja, ko smo ravno pri deklicah in ko si se že ti oglasila … Včeraj sem, pač očitno postajam ljubiteljica znanstvene fantastike😉 , razmišljala, kako bi dala ime drugi deklici, če bi slučajno imela dva otroka in bi bila oba deklici. Po daljšem premisleku sem se odločila za Popi. Prav zato to novico najprej sporočam tebi. ;-)”

    iiii ku lepo🙂 men je tud luškano ime..😉 vsekakor navijam za deklico hehe

  22. zogca said

    Jaz po novem tudi. Samo bodoči očka nekaj štrajka, dokler pa bom nuna, ne bo nič, ne deklice ne dečka.

    vsekakor navijam za deklico hehe

  23. zogca said

    http://www1.pictures.zimbio.com/bg/Matilda+turns+4+5WqEV31r-7Ul.jpg?91029P1_WILLIAMS_B-GR_01

    http://www1.pictures.zimbio.com/bg/Matilda+turns+4+WAfAggt6U-Hl.jpg?91029P1_WILLIAMS_B-GR_02

    http://www1.pictures.zimbio.com/bg/Matilda+turns+4+FEzhYi8DXZHl.jpg?91029P1_WILLIAMS_B-GR_05

Leave a Reply

 
