Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čista slast!

Posted by zogca na oktober 27, 2009

SLAST

Kar je, kar traja, v trajanju mineva.
Zbledi sij jutra, dan preide v noč,
hlastavi ogenj v srcu izgoreva,
volja kopni, gre iz telesa moč,

a na ostanke dni prijazno leže
novo doživljanje stvari sveta,
ki zdi se, rešeno poprejšnje teže,
kot zadnji nezaslužen dar neba.

In ko z rokami segam po tem daru,
ko po telesu kroži čista slast,
življenju udinjam se kakor vladarju,

ki mu edinemu priznam oblast
in mislim, da nikoli ne potrka
na moja vrata zadnja gostja mrka.

Tone Pavček

 

34 Responses to “Čista slast!”

  1. zogca said

    Ta pesem bi lahko služila tudi kot uganka, na primer, čigava je noga, ampak vam bom kar povedala, da je ponosna lastnica te noge Monica Bellucci.

    Upam, da je objava videti tako, kot so sicer pesmi. Gor jo dajem v knjižnici in meni se vse zdi nekako drugače, kot da so v zadnjem delu pesmi črke videti drugačne. Ampak kar je, je. Ne jezite se.😉

  2. zogca said

    Po mojem bom v naslednjih dneh packa in bom testno vzela še en internet, potem pa ga vrnila.

    http://www.mobitel.si/Storitve/instant-internet/brezplacen-preizkus.aspx

    Tako sem prej dva tedna imela internet. Ne, saj sem plačala uporabo, ampak kaj, ko vsi hočejo, da se vežeš za 24 mesecev.

    Mah, mogoče pa je bolje, da hodim v knjižnico in dam mir.

  3. zogca said

    Aja, tole zadnje stokanje je namenjeno temu, da mi moška populacija da kakšen nasvet. Če pa slučajno princ bere moj blog … Lahko bi mi za kakšna dva tedna posodil svoj ključ za Simobilov internet. Lepo bi bilo.😉

  4. webmaher said

    eh preberi kaj sem ti že napisal enkrat prej pa nič ne ubogaš😦

  5. Poppy said

    Žogca saj lahko samo usb modem kupiš, pri Mobitelu je nekje 120-150e in potem samo porabo plačuješ.. brez kake vezave, naročnine, itd.. pač uporabiš, ko potrebuješ. res pa, da 150e tud ni malo.. se jih pa da tud prek kakega e-bay-a cenej dobit..

  6. Lynx said

    http://www.mojvideo.com/video-jok-na-dezju/964c07b5e4bf6f28e24e

  7. Saudade said

    Joj, Lynx, tale video pa tako paše. Jaz bi se danes tudi kar razjokala, ampak kaj ko ni dežja!

    Žogca, žal ti ne znam nič svetovat glede interneta, te pa lepo pozdravljam.

  8. Lynx said

    Joj, Lynx, tale video pa tako paše. Jaz bi se danes tudi kar razjokala, ampak kaj ko ni dežja!

    Ženske imate ta privilegij, da vam solz ni potrebno skrivati. 😉

  9. Tana said

    Ženske imate ta privilegij, da vam solz ni potrebno skrivati.😉

    čisto enak privilegij imate tudi moški… sam večina vas se tega privilegija ne poslužuje, vsaj javno ne… zakaj že? aja, moški so močni, ne jokajo…😉
    jaz pa jokam tudi če ni dežja😉 pesmica je pa lušna.

  10. Tana said

    aja, to da jaz jokam tudi, ko ni dežja je bilo sporočilo za 😉

    Saudade said
    Jaz bi se danes tudi kar razjokala, ampak kaj ko ni dežja!

  11. zogca said

    Nocoj sem doma.😉

    Oprati moram tri stroje perila.

  12. zogca said

    Hvala. Bom šla tako in tako na Mobitel in bom vprašala.

    Žogca saj lahko samo usb modem kupiš, pri Mobitelu je nekje 120-150e in potem samo porabo plačuješ.. brez kake vezave, naročnine, itd.. pač uporabiš, ko potrebuješ. res pa, da 150e tud ni malo.. se jih pa da tud prek kakega e-bay-a cenej dobit..

  13. zogca said

    Vračam pozdrave.😉

    te pa lepo pozdravljam.

  14. zogca said

    Kot da je to kaj pozitivnega. Tako se s tem hvalijo. Pa ne vem, kaj hočejo s tem sporočiti. Da so se sposobni brzdati? Ali pa mogoče to, da so brezčutni? Tega nisem uspela dešifrirati.

    aja, moški so močni, ne jokajo…

  15. webmaher said

    Žogca kaj kompliciraš-sposodi si en prenosnik in pri mamici sprobaj če loviš kak nekodiran brezžični internet in če ja pol si nabavi eno USB brezžično kartico in maš vse rešeno😆

  16. zogca said

    Vidiš, to pa ni to. Jaz potrebujem prav svoj računalnik, ker imam na njem ene zelo redke programe in brez teh programov sem lahko tudi brez računalnika. Pa tudi to veš, da jaz ne maram prenosnikov, kajne?

  17. zogca said

    Aja, zdaj, ko sem doma na tem svojem starem monitorju, se sploh ne morem navaditi nazaj na 19 inčev, res ne. Zdi se mi, kot da mi pol monitorja manjka. Tisti novi pri starših je namreč pravi televizor v primerjavi s tem.

  18. John said

    In kaj te zdaj jezi? Tuba ti ne dela? Lahko opišeš simptome?

    …ker imam na njem ene zelo redke programe

    Le kaj bi to lahko bilo? Vse se namreč da najti na spletu.😉

  19. zogca said

    Teh ne. Pa četudi ti mogoče bi, ti to ne bi veliko pomagalo, ker brez posebnih ključev ne delujejo.

    Vse se namreč da najti na spletu.

  20. zogca said

    Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe’s Flash Player. Get the latest Flash player.

    To mi napiše.

    In prav zato sem posodobila zdaj Javo in naložila nov Adobe. Nič.

  21. John said

    Kaj uporabljaš? Firefox? Ali si še vedno na Ironu (Chrome)?🙂

    Java nima veze s tem. Adobe Flash player pa se ti je posodovil.
    Preveri, če deluje flash na drugih straneh.. na primer na http://www.finance.si
    Zgornji baner je flashov. Desni miškin klik ti pove tudi verzijo v kateri se vrti. Imeti moraš verzijo 10.

  22. zogca said

    Nikoli tudi nisem bila na Chromu. Odkar mi je princ naložil Opero pred dvema letoma in pol, sem na Operi.

  23. zogca said

    Nope, zgoraj imam vse prazno.

    Preveri, če deluje flash na drugih straneh.. na primer na http://www.finance.si

  24. John said

    Pojdi v nadzorno ploščo (control panel):
    – klikni na dodaj-odstrani progame
    – v oknu imaš vse inštalirane progame na tvojem PC
    – zdaj pa odstrani vse Adobe Flash zadeve (imaš gumb pri vsakem)
    – pustiš Adobe Air, Adobe Media Player, Adobe CS… samo Flash
    – zapreš in ponovno zaženeš PC (če to sploh kdaj narediš, glede na tvojo prisotnost na blogu)
    – ponovno odjadraš na finance (ali kamorkoli,kjer je na strani flash)
    – ker ga zdaj nimaš, te mora pozvati k ponovni namestitvi
    – sledi navodilom o inštalaciji Flash playerja na spletni strani adobe.com

  25. John said

    Nikoli tudi nisem bila na Chromu. Odkar mi je princ naložil Opero pred dvema letoma in pol, sem na Operi.

    Torej sveta zadeva.:mrgreen:
    Sicer pa je opera čisto v redu brskalnik. Zelo zmogljiv.

  26. zogca said

    Ne me hecat.😉 Ko brskam z Opero, pa ne mislim nanj. Sicer drugače mislim nanj, ampak v povezavi z Opero pa ne. Opera se mi zdi zelo v redu. Mi je sicer on namestil tudi Firefox in Chrome, ampak sem vseeno pri Operi.

    Torej sveta zadeva.

  27. zogca said

    Bom to naredila še nocoj in javim.

    Hvala za navodila, zelo si prijazen.

    Pojdi v nadzorno ploščo (control panel):
    – klikni na dodaj-odstrani progame
    – v oknu imaš vse inštalirane progame na tvojem PC
    – zdaj pa odstrani vse Adobe Flash zadeve (imaš gumb pri vsakem)
    – pustiš Adobe Air, Adobe Media Player, Adobe CS… samo Flash
    – zapreš in ponovno zaženeš PC (če to sploh kdaj narediš, glede na tvojo prisotnost na blogu)
    – ponovno odjadraš na finance (ali kamorkoli,kjer je na strani flash)
    – ker ga zdaj nimaš, te mora pozvati k ponovni namestitvi
    – sledi navodilom o inštalaciji Flash playerja na spletni strani adobe.com

  28. Tana said

    Da so se sposobni brzdati? Ali pa mogoče to, da so brezčutni?

    jaz mislim, da to ta prvo😉

  29. zogca said

    Pri enih je pa tudi drugo, verjemi. Osebno z njimi nimam izkušenj, ampak vem pa, da obstajajo.

  30. webmaher said

    No no Žogca, še John Wayne ni bil brezčuten tko da ne filozofirej preveč😆

  31. zogca said

    Potem praviš, da so vsi čutni?

  32. zogca said

    Naredila sem tako, kot si napisal, šla na finance in nisem bila nič pozvana, da kaj namestim. Kaj zdaj??? Dela pa seveda ne. In da, vmes sem reštartala računalnik.

    Pojdi v nadzorno ploščo (control panel):
    – klikni na dodaj-odstrani progame
    – v oknu imaš vse inštalirane progame na tvojem PC
    – zdaj pa odstrani vse Adobe Flash zadeve (imaš gumb pri vsakem)
    – pustiš Adobe Air, Adobe Media Player, Adobe CS… samo Flash
    – zapreš in ponovno zaženeš PC (če to sploh kdaj narediš, glede na tvojo prisotnost na blogu)
    – ponovno odjadraš na finance (ali kamorkoli,kjer je na strani flash)
    – ker ga zdaj nimaš, te mora pozvati k ponovni namestitvi
    – sledi navodilom o inštalaciji Flash playerja na spletni strani adobe.com

  33. maxi said

    ….In ko z rokami segam po tem daru,
    ko po telesu kroži čista slast,
    življenju udinjam se kakor vladarju,

    ki mu edinemu priznam oblast….

  34. webmaher said

    Inštalirej Internet Explorer 8.0 pa probej..alpa naloži zadnjo Opero pa javi kaj in kako…alpa vrni PC nazaj tko kot sem ti zadnjič napisal…

Leave a Reply

 
