Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo se valja po postelji?

Posted by zogca na oktober 25, 2009

Danes ste spali uro dlje kot sicer, kajne? Vaši možgani so torej spočiti in bodo kos uganki, ki je tokrat težja, nikakor pa ne nerešljiva. Uganili ste Hiltonovo Paris in tajnega agenta njenega visočanstva, še prehitro. Malo ste se mučili z Andersonovo Pamelo, vendar ni bilo prehudo. Če vam tudi tokratna uganka ne bo predstavljala nobenih težav in ste res pravi mojstri, naslednjič dobite samo bradavičko. Ne, raje gleženj, da ne bomo preveč pohujšljivi.

Torej, kdo se valja po postelji?

120 Responses to “Kdo se valja po postelji?”

  1. Andrej34 said

    Hmmm … koliko je ura?:mrgreen:

  2. zogca said

    Koliko je ura, vem, ne vem pa, kaj je na video posnetku, ker mi že par dni ne odpira YouTuba, tako da …

  3. John said

    “Kdo se valja po postelji?”

    Po postelji se valja Žogca! 🙂

    Kakšno nagrado sem si prislužil z tem pravilnim odgovorom?

  4. Andrej34 said

    Koliko je ura, vem, ne vem pa, kaj je na video posnetku, ker mi že par dni ne odpira YouTuba, tako da …

    Joj … nisi v “ofsajdu” ampak čisto “out”.
    Čas je da se premakneš v svoje gnezdece … da ne boš doživljala več šokov … da ti nekdo pove, da zjutraj ne piješ kapučina ampak kavo z mlekom (piše na embalaži)😉 … da nekdo ugotovi da si nadarjena za vrt😉 … in da ti nekdo blokira YouTub😦 … … in se posvetiš Princu (ki je tam nekje) in pogledaš, kaj o tem pravijo zvezdice.:mrgreen:

    Na videu je pesem Iztoka Mlakarja in miks filma Malena z Monico Bellucci.😀

  5. zogca said

    Njet! Pri meni je ravno obratno kot pri tej. Jaz spim s spodnjimi hlačkami, ampak brez nedrčka. Ona ima nedrček, nima pa hlačk.

    Po postelji se valja Žogca!

  6. zogca said

    Ampak računalnik bo tudi doma isti. Kaj, a doma bo pa čudežno spet začel delati YouTube? Kaj to dela glede na lokacijo ali kaj?

    Joj … nisi v “ofsajdu” ampak čisto “out”.
    Čas je da se premakneš v svoje gnezdece …

  7. zogca said

    Ni to Monica, ne, ne, ne.

    Na videu je pesem Iztoka Mlakarja in miks filma Malena z Monico Bellucci.

  8. Andrej34 said

    Ni to Monica, ne, ne, ne.

    😯 Torej … čisti strel … vendar mimo gola.😯

  9. zogca said

    Mimo, precej mimo. Saj sem napisala, da mora biti tokrat malo težje. Monica ne bi bila težje, ker smo jo imeli res velikokrat na blogu. Je pa tudi ta zelo lepa. Če ne bo šlo, bom pa navrgla še kakšen podatek za pomoč.

  10. Lynx said

    Tvoja druga muza?

  11. Andrej34 said

    zogca said
    Mimo, precej mimo.

    No kakor koli že.
    Jaz se izklapljam iz neta.
    Si grem do konca skuhat današnje kosilo – in potem grem v savno, da si malo pogrejem moje stare kosti.😉

    Upam, da bo tam kakšna Monica, da si bom tudi spočil učke.😉

    Lepo se imejte še naprej.😉😀

  12. zogca said

    Jaz grem pa malo na sonce.

  13. maxi said

    Vstala ob 6.30, pripravila rukzak, skuhala kavo, ob 8.30 štart….
    Ob 10.30 sem sem že na polno absorbirala sonce in svež zrak na Uršlji Gori. Kak dan je bil ljudje moji…
    Tolk o mojem današnjem valjanju.🙂

  14. Schnuy said

    nope, vstala sem prej ker je bilo treba gledat prenos dirke, ki je bila itak prestalvjena na 38 minut kasneje..

    eeetaq

  15. Modrc ma k kakšna stara mama!

  16. Nevenka said

    B. Bardot?

  17. zogca said

    Vidite? Tudi Maxi ni.

    Tolk o mojem današnjem valjanju.

  18. zogca said

    Ne, tale je veliko temnejša.

    B. Bardot?

  19. zogca said

    Nihče ne ve? Ali malo pomagam?

    Igralka je.

    Evropejka je.

    Ima dolgo ime in kratek priimek.

    Bo zdaj šlo?

  20. John said

    NE.

    Kako je ateju od cenjene dame ime?

  21. zogca said

    Ateju? Ne bi vedela in mislim, da njen ate ni znana osebnost.

  22. trnovčanka said

    Jaz vem🙂

    Penelope C. – preveč namigov Zogca😛

  23. zogca said

    Hotela sem pomagati, zato. Ampak vidiš, niso tudi z namigi vsi uganili.

    Tako je, po postelji se valja Penelope Cruz.

  24. trnovčanka said

    Priznam da brez namigov (predvsem kratek priimek) tudi jaz ne bi uganila.

  25. John said

    Če bi napisala, da je očetu ime Eduardo bi takoj vedel.. zdaj sem pa lahko samo ugibal o znamki posteljnine, na kateri se preteguje ta “diva”…

    😉

  26. zogca said

    Šment, zdaj pa ne najdem original fotografije valjanja, da jo pokažem.

  27. trnovčanka said

    Sem pa ravnokar pogledala en srednje butast film z enim hudim lepotcem – http://www.topnews.in/light/files/Matthew-McConaughey.jpg

    Ta tip mi je noro dober, čeprav nima nič skupnega z mojim prototipom.

  28. trnovčanka said

    Žogca original:

  29. Poppy said

    potem je pa lahko samo penelope cruz?

  30. Poppy said

    hehe je že mim

  31. trnovčanka said

    😀

  32. Poppy said

    to je pa tko ko v firefoxu odpreš celo goro linkov pol pa počas bereš in čekiraš kaj se je kaj dogajalo zadnje dni… in je že pol ure al pa več mim🙂

  33. trnovčanka said

    Poznano Poppy, zelo poznano😉

  34. zogca said

    In jaz naj verjamem, John?😉

  35. trnovčanka said

    Jao ura je 21.15 meni pa že zavese dol lezejo.

  36. zogca said

    Poppy, srčece si, to fotko sem iskala, pa je nisem našla. Kot dokaz, da je res ona.

  37. zogca said

    Ker je v bistvu 22.15.😉

    Po moji uri na mobitelu.😉

    ura je 21.15 meni pa že zavese dol lezejo.

  38. trnovčanka said

    Poppy, srčece si, to fotko sem iskala, pa je nisem našla. Kot dokaz, da je res ona.

    Zdej bom pa užaljena😆

  39. trnovčanka said

    Sej sem zmedena, kok je zares ura. Ne vem, katere so že prestavljene. Očitno vse.

  40. John said

    In jaz naj verjamem, John?

    Ja.

  41. zogca said

    V bistvu pošteno žensko in nuno zamika, da bi postala bi, ko jo vidi.:mrgreen:

  42. zogca said

    Razen moje na mobitelu. Tiste v avtu pa sploh nisem spomladi prestavila, sem celo poletje odštevala in zdaj spet prav kaže.🙂

    Ne vem, katere so že prestavljene. Očitno vse.

  43. zogca said

    To pa ne, še vedno velja, da si ti uganila. Ampak Poppy je prav prispevala dokaz, ki ga jaz nisem mogla najti.

    Obe pohvaljeni.

    Zdej bom pa užaljena.

  44. zogca said

    Če moram, pa bom.😉

    Ja.

  45. zogca said

    To je pa ta njen.

    Poleti sva s prijateljico na gradu gledali film, ki je verjetno pomenil začetek njune romance.

  46. John said

    Res ste krute…
    😉

  47. John said

    http://www.askmen.com/top_10/dating/top-10-cruel-things-women-do-to-men_10.html

    Cenjene dame, a kaj od naštetega ne drži?:mrgreen:

  48. trnovčanka said

    Žogca še enkrat poglej post št. 27.😛

    Javier je pa ta tretji hot guy on my list. Sem ji fouš🙂

  49. zogca said

    Aaaa, vidiš, jaz nisem dobro videla in sem mislila, da je ta komentar pustila Poppy.

    Se skuzam, ker veliko stvari naenkrat gledam.

    Danes sem, če nisi videla, dežurna astrologinja na MON-u.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5782238

    In še nekaj drugih tem …

  50. zogca said

    Bemtiš, jaz pa njemu. Le kako bi to interpretirala Janis?😉

    Sem ji fouš.

  51. trnovčanka said

    Sem videla ja, pridna Žogca. Jaz sem pa našla sinestrijo mene in mojega dragega. Madona 30 strani v angleščini, se bom mogla enkrat fino poglobit🙂

    John, moram rečt, da zame ne drži niti ena od teh 10ih točk.

  52. zogca said

    Jaz do moških nisem kruta. Princ je rekel, da sem bila do njega vedno predobra. Lepo prosim. Predobra. Zato seveda punco zapustiš, ker nisi srečen, dokler ne najdeš ene, ki bo do tebe slaba in potem boš srečen.

    Cenjene dame, a kaj od naštetega ne drži?

  53. trnovčanka said

    In film je tudi luštkan. Zelo netipičen za Woodyja. Javier v njem pa… ah…

  54. zogca said

    Ko osvojim predikcije, je naslednja stvar, ki se je bom učila, sinastrije.

    Ampak najprej moram res res res znati predikcije. To bo trajalo, seveda.

    Jaz sem pa našla sinestrijo mene in mojega dragega.

  55. trnovčanka said

    Moja sestrična ima nek program, kamor vpiše podatke in ji vrže vse komplet ven. Res podrobno. Nariše vse hiše in povezave in sonca in kaj jaz vem kaj še vse🙂

  56. John said

    Ofsajderka?:mrgreen:
    Dežurna astrologinja?😯

    Kaj zdaj pa še krožnice planetov opisuješ?

    Ma… grem spat… LN

    Aja.. kaj nisi ti tehnica po horoskopu ali sem jaz kaj zamešal?

  57. trnovčanka said

    Malo pred rokom me je klicala in rekla, da ne smem rodit do naslednjega dne do 10ih zjutraj. Potem naj bi se nekaj premaknilo v drugo znamenje in naj bi bilo ok. 😆

  58. trnovčanka said

    Ja, Zogca je tehtnica in vse najboljše za nazaj😀

  59. John said

    Pa saj sta oba z bivšim tehtnici.

    Samo kje je ognjemet?

  60. trnovčanka said

    Žogca je šla na čik v garažo😀

  61. trnovčanka said

    A ni bivši devica?

  62. John said

    …vse najboljše za RD!😉 (upam, da velja tudi za nazaj!)

  63. trnovčanka said

    Ooops ne, mislim da imaš prav in da je res tehtnica.

  64. trnovčanka said

    Jaz se pa poslavljam, grem še malo brat in potem v mižale. Po stari uri je zame res že pozno.

  65. zogca said

    Vrnila sem se, zasmrajena od cigaretnega dima.😉

    Žogca je šla na čik v garažo

  66. zogca said

    Ima prav, seveda. Princ je tehtnica in Žogca je tehtnica. Princ ima rojstni dan štiri dni za menoj.

    Ooops ne, mislim da imaš prav in da je res tehtnica.

  67. zogca said

    Nisi nič zamešal, tehtnica sem.

    Aja.. kaj nisi ti tehnica po horoskopu ali sem jaz kaj zamešal?

  68. zogca said

    Velja, seveda velja. Hvala.

    …vse najboljše za RD! (upam, da velja tudi za nazaj!)

  69. zogca said

    Jaz bi tudi, pa moram viseti na internetu, ker jutri moram vrniti tole brezžično reč.

    grem še malo brat in potem v mižale.

  70. Spider said

    Ah postelja..

    Tiste smešne gibe, ki jih radi delamo v postelji, sem pa že skoraj pozabil.

  71. zogca said

    Joj, fotke ti še dolgujem. Jih bom zdaj naložila na računalnik.

  72. zogca said

    Poslano.

  73. Spider said

    Prejel in odgovoril.

  74. Spider said

    Ne morem verjeti, da je leta praktično konec. Prvi november je pred vrati, zdaj bo vse okrašeno, potem je pa itak takoj december, ki pa meni ponavadi takoj mine.Novembe rin december mi vedno takoj mineta.

    In zdaj bodo vsi spraševali “kam greš za novo leto”.

  75. zogca said

    Bemtiš, spet ta, kam greš za novo leto. Doma bom gledala teve, toliko.

  76. Spider said

    Jaz bom letos nekam šel, verjetno.

    Lani je bilo nekaj takega v zraku, da smo bili vsi sami doma. Jaz sam doma, ti sama doma, nesojena sama doma..

  77. zogca said

    In še marsikdo.

    Saj jaz se bom tudi mogoče dogovorila s kakšno prijateljico ali pa bom celo pri starših, ampak verjetno bom pa kar lepo sama doma. Če sem lani preživela, vsa žalostna in razrvana zaradi stvari, ki so se dogajale okoli božiča, vsi tisti napadi name, bom pa tudi letos preživela, ko imam, če nič drugega, Božji mir, me nihče ne napada in mi nihče ne zliva soli na živo rano.

  78. Spider said

    Joj, lani si bila ti konec leta neprostovoljno glavna zvezda mon-a. Se spomim.

    Leto, ki s epočasi končuje, bom z veseljem pozabil, ker mi ni prineslo prav nič lepega. Najbolj brezvezno leto v mojem odraslem življenju.

  79. zogca said

    Takrat sem bila čustveno čisto razvrana. Primož je po hribu vrgel kepo, nalašč in zavestno, seveda nezavedajoč se, da se bo kepa kotalila in postajala vse večja, da je ne bo mogel ustaviti. Bilo je prezgrozno. Z današnjo glavo bi jaz to drugače jemala, z veliko več distance. Takrat nisem mogla. Že tako sem bila vsa žalostna in depresivna, potem ti pa še on začne neko vojno proti meni, pa vse pod pretvezo, da to dela v njegovem imenu (laž) in v njegovo dobro (laž). Pa saj, iz enega stavka, ki ga je princ izrekel, ko sem ga zadnjič videla, vem, kaj si on misli o njegovem početju.

  80. zogca said

    Bemtiš, sem lačna, pa do pol petih ne bo hrane. Ajoj.😦

  81. Spider said

    Slike, ki si mi jih poslala, so zelo dobre.

    In kje je stala tista punca, ko si jo videla, čisto pred vhodom?

  82. zogca said

    Ne, na one pločniku, od vhoda naprej. Med avtomobili. Sicer je tam več avtov tistega proizvajalca, ne samo P. Je avto lahko tudi B, sta dva B.

  83. Spider said

    Pa kaj ona zlo južno zgleda, mislim, od daleč s eji vidi, kaj je?

  84. zogca said

    Ne, kje pa. Ima prav tisto balkansko lepoto, lepo.

    Če je to ta punca.

    Lepo prosim, ta punca je lahko kdorkoli. Samo zato, ker je stala pred tem blokom in se je z eno pogovarjala, ne moreva reči, da je to ona. Lahko je ena čisto iks punca. Ker hej, sem pred tem blokom videla tudi kakšno manj luštno. Dva dni nazaj.

    Šibam jest.😉

  85. Spider said

    Ma en dan bom jaz šel v raziskovalno akcijo tja in bom prišel zadevi do dna. Kar sem v bistvu nameraval že maja, pa ste me ustavili.

  86. Spider said

    Če jo jaz vidim in slišim govorit, jo bom takoj spoznal po glasu.

  87. Lynx said

    Ob 10.30 sem sem že na polno absorbirala sonce in svež zrak na Uršlji Gori.

    Ko sem jaz davno pohajkoval po tistem koncu, sem poslušal Smodetovo pesem o Uršlji gori, pa je zdaj ne najdem niti na mojemvideu. Ni se mi uspelo nanjo povzpeti, sem pa zato osvojil Peco, kar je do sedaj moj višinski rekord.

    Malo pred rokom me je klicala in rekla, da ne smem rodit do naslednjega dne do 10ih zjutraj. Potem naj bi se nekaj premaknilo v drugo znamenje in naj bi bilo ok.

    En razlog, kako je astrologija lahko tudi škodljiva.

    In zdaj bodo vsi spraševali “kam greš za novo leto”.

    Spider, si smotan. V Ljubljano, seveda.

  88. Spider said

    Lepo.:)

    Uživaj.

  89. Spider said

    Muči me..muči me..še vedno..

    Ko sva z Nesojeno nazadnje komunicirala, mi je zabičala, naj ji ne pišem več. Jaz sem se ji pa nekaj opravičeval, bil ponižen..

    To me razjeda. Sam pri sebi čutim, da si nekaj dolgujem. Ne njej, sebi.

  90. maxi said

    Ko sem jaz davno pohajkoval po tistem koncu, sem poslušal Smodetovo pesem o Uršlji gori, pa je zdaj ne najdem niti na mojemvideu. Ni se mi uspelo nanjo povzpeti, sem pa zato osvojil Peco, kar je do sedaj moj višinski rekord.

    Peca mene še čaka…ko prideš pa (ponovno) do Urške, pa povej, grem s tabo gor.🙂

  91. zogca said

    Z glavo se skozi zid ne da. Če se usojeno, da se spoznata, se nekoč bosta.

    Sam pri sebi čutim, da si nekaj dolgujem. Ne njej, sebi.

  92. Spider said

    Eh ne to.

    Nekako mi je žal, da ji nisem vrnil milo za drago, razumeš. Konec avgusta je bila res zelo nesramna do mene, jaz pa prav ponižno prijazen in razumevajoč. Če bi jivrnil zi sto mero,bi se zdaj dost bolje počutil.

  93. zogca said

    Naj ti ne bo žal, da ji nisi vrnil milo za drago.

    To ti mogoče da trenutno zadovoljstvo, ampak res samo trenutno. Trajno zadovoljstvo ti da to, da si boljši od nje. Verjemi.

  94. Spider said

    Veškaj mi je nazadnje rekla? Da nihče drug še ni iz nje izvabil takih reakcij in da ji to gre na živce. Češ, da sem jaz iz nje izvabil nekaj,kar ona sprosti samo, ko recimo kdo naredi kakšno neumnost v prometi ali kaj takega…

    Ne vem, ali živi zavita v vato in je to kar sva imela midva njen najhujši konflikt v življenju, ali pa me malo fopa. Nič takega ji nisem naredil, da bi to opravičevalo takšne reakcije.

  95. zogca said

    Seveda fopa. Ih, ponavadi to govorijo moški, premlati kakšno žensko in reče, da je prvič. Pozneje se izve, da je mlatil tudi prvo ženo in drugo ženo. Najlaže je reči, da je bilo prvič. Potem se kakor oprosti.

  96. Spider said

    In ja, njen avto je lahko tudi B, ni nujno, da je P. Samo, da je F. En od teh avtov je 100 % njen.

  97. zogca said

    Pa tudi S je en. Ta je garant od ženske, ker ima neko rožico všito na sovozniškem sedežu. Mogoče ga je zažgala, kot nekoč jaz. Odložila sem vžigalnik, ki je bil ugasnjen, pa je zagorel in sem naredila majhno luknjico. Samo da jaz nimam rožice. Sploh ne vem, kaj imam. Moram pogledati. Vem, da luknje ne vidim.

  98. Spider said

    Dvomim,da ima tako mali avto. Kolikor jaz njo poznam, ne zasluži slabo in dost da na imiđ inte zadeve.Kadi pa res, pozimi je nehala, pol pa spet začela.

    Zdaj sva pa prava Sharlocka.:)

  99. Spider said

  100. Spider said

  101. Spider said

  102. zogca said

    YouTube tudi doma ob kabelskem internetu ne dela. What now?

  103. zogca said

    S je veliko večji od P.

    Dvomim,da ima tako mali avto.

  104. webmaher said

    Vrni PC nazaj na datum predno si naložila neke posodobitve za Javo in kajtijazvemkajše😆

  105. zogca said

    Ne znam. Jaz sem mislila, da bom s temi posodobitvami vrnila YouTube, ki je res izginil, brez da bi jaz naredila karkoli.

  106. webmaher said

    Start-All Programs-Accessories-System Tools-System Restore…..in pojavi se okno, kjer izbereš Restore my computer to an earlier time (ponavadi je to že izbrano) in klikneš next….pojavi se novo okno s koledarjem in tisti dnevi kjer je PC naredil restore point so označeni z odebeljenimi številkami…izberi datum z odbelejno številko nekje tri do 4 tedne nazaj in klikni next—mislim da je to to..počakaš krneki časa da zmelje pol ti pa napiše da je uspešno vrnil PC…:mrgreen:

  107. zogca said

    Spodaj mi je John napisal, kaj moram narediti. Stvar je povsem očitno v Flashu ali Fleshu ali kaj že je.

  108. Spider said

    Zogca, eni punci, ki me pozna, sem povedal za svojo nesrečno internetno zaljubljenost.

    Veš kaj je rekla?

    “Ona je izgubila, ne ti.Tako tudi to vzami.”

    sem kr zasijal,he he.

  109. zogca said

    Vidiš?

  110. Spider said

    Vidim.:)

  111. zogca said

    Kaj pa, če bi poskusil pri tej? Ti je luštna?

  112. Spider said

    med nama ni kemije.

  113. Spider said

    Bi jo pa verjetno lahko poseksal, če bi hotel.

  114. zogca said

    Ampak to bi bilo grdo. Ne seks sam po sebi, to, če bi jo izkoristil.

  115. Spider said

    Itak, sej zato pa nočem.

    Za take variante mam raje kakšno glupo, ki mi nič ne pomeni.

  116. zogca said

    Tudi glupih ni lepo izkoriščati.😉

  117. Spider said

    Ma če njej paše, pa meni, ninihče izkoriščen, mar ne?

  118. zogca said

    Je, če je nekdo pričakoval več kot samo seks.

  119. Spider said

    Jaz nikogar ne zavajam nikol.

  120. John said

    Spider.. zakaj se ne vsedeš v avto in se enostavno ne odpelješ pred njen blok v Lj. Pa ven na zrak s to “bejbo” ali se pa kar pri njen se napovej. En kratek pogovor na temo “to je moj trenutek resnice”. In to je skoraj vse kar moraš naredi za sebe… da se boš bolje počutil.

    Potem pa boš dočakal trenutek osloboditve (ali pa tudi ne!).
    Ampak naprej se moraš premakniti oz. nekaj naredit. Bodi no malo egoist.

Leave a Reply

 
