Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Spet mi bodo ukradli eno uro!

Posted by zogca na oktober 24, 2009

Prihaja dan, ki mi je izjemno mučen. Ob tretji uri zjutraj bomo namreč kazalce premaknili za eno uro nazaj, torej na drugo uro, in tako prešli na standardni uradni čas po srednjeevropskem času. V noči na nedeljo bomo lahko spali uro dlje. Lepo. Potem pa sledi manj lepo. Jutri bo že ob petnajst do petih tema. In bolj, ko se bo približevala zima, prej bo tema. Že ob štirih popoldne. Ko bomo končali delovne obveznosti, bomo na poti domov mogoče ujeli tri sončne žarke, poudarek je na mogoče, in to je tudi vse. To, da je zjutraj eno uro prej svetlo, meni osebno ne pomaga kaj dosti, ker takrat sploh ne vidim, kaj se dogaja okoli mene, imam namreč preveč dela z ugotavljanjem kdo sem, kaj sem in kje sem. Vsaj do pitja kave. Da, danes sem ugotovila, ne sama, ampak mi je povedala mama, da tisto, kar jaz pijem, ni kapučino, ampak je kar lepo kava. Jacobsova kava z mlekom, ne Jacobsov kapučino z mlekom.

Ne maram teme, ne maram mraza, skratka, ne maram zime.

31 Responses to “Spet mi bodo ukradli eno uro!”

  1. Palma said

    Tudi jaz sem bolj za poletni čas🙂

  2. Tjasa said

    Saj bo zadnjič menda.

  3. zogca said

    Palma, verjetno nas je veliko.😉

    Tjaša, kako zadnjič?😯

  4. Slovenija res ni na sončni strani… pozimi je pri nas depresivno kot v kakšni vlažni kleti.
    Žogca…jst grem decembra dol v Kenguruland, greš zraven?

  5. Tjasa said

    Jebela, nekje sem slišala, da to zdaj zadnjič počnemo, a te info ne najdem nikjer več😦
    Mogoče pa sem narobe kaj razumela in to ne bo zadnjič…

  6. zogca said

    Ampak potem bo verjetno tako, da časa ne bomo prestavili na začetku poleti in bo kar ta čas ostal, ki ga bomo imeli od jutri naprej. Ker ta čas naj bi bil pravi. Ampak meni ta pravi ni všeč, jaz bi nepravega.

  7. zogca said

    Bereš mi misli.

    pozimi je pri nas depresivno kot v kakšni vlažni kleti.

  8. zogca said

    Joj, bi šla. Mah, že v Španijo ali na Portugalsko bi šla, samo da ni takšne zime in megle.

    jst grem decembra dol v Kenguruland, greš zraven?

  9. Tjasa said

    Ja, jutri se začne čas, kakor je. Poletni čas je umetna reč.

  10. zogca said

    Jaz bi res raje umetnega.

    Oče je prestavil že vse ure v hiši, tako da je pri meni (razen na računalniku) ura pol dvanajstih in mi še ni treba iti spat.:mrgreen: Bom šla zdaj spet malo čikat v garažo in čvekat po telefonu. Bogu hvala za ta novi paket z veliko brezplačnimi minutami, ker sicer bi bila to finančna katastrofa.

  11. Tjasa said

    Jaz bi res raje umetnega.

    FAIL🙂

  12. zogca said

    Čas, Tjaša, čas!!!!!!!

    Sicer nočem umetnih in jih niti nimam.😉

  13. Jazz said

    Moraš prebrat knjigo,Problem življenja v močvirju! Mislim Hermana Potočnika:mrgreen:

    Zares pa,vsaj v četrtek in petek smo imeli na Štajerskem sonce in ene štiri ali pet stopinj topleje.In ni daleč od Ljubljane… 😉

  14. Nevenka said

    Sovražim zimsko premikanje časa in zimo. Čez zimo bi želela živeti v toplih krajih.
    Zame je čas od novembra do aprila za umret.

  15. pika said

    Kakšne malenkosti so to pravzaprav? Umetnost preživeti v tem času, nič kaj lepem času, je poiskati vedno nekaj lepega. Kadar sem tako “down” kot sem zadnje čase, si enostavno rečem : Dečva, kaj ti pa manjka? In če res dobro premislim, mi ne manjka nič…

    Zunaj sonce počasi pronica skozi meglo. Danes bo sonček! Zunaj in v srcu! Noč je bila kratka, sploh je ni bilo, če sem natančna. In ta dan je posvečen novemu škorpijončku, ki se je rodil slabo uro nazaj. In meni odnesel nekaj spanja. Naj bo ta pesmica za njega.

  16. Lynx said

    Ja, jutri se začne čas, kakor je. Poletni čas je umetna reč.

    Kakršenkoli čas je umetna reč, če smo natančni.

    Vsi škorpijončki, levčki, ribice, devičke in ostali, življenje je lepo tudi pozimi. Če je tema, prižgeš luč, če je mrzlo se k nekomu stisneš….:

  17. zogca said

    Podpišem. Čeprav je lahko tudi vsaj približno luštno oziroma bi bilo, če bi bil princ blizu.

    Zame je čas od novembra do aprila za umret.

  18. zogca said

    Moj stric vedno govori: “Time is man made.”

    Kakršenkoli čas je umetna reč, če smo natančni.

  19. zogca said

    Moja najboljša prijateljica vedno pravi, da takrat, ko ni, je treba stisnit zobe in potrpeti, dostojanstveno, in počakati do takrat, ko spet bo.

    Jaz sem se malo odvadila jamrati, ker mi je življenje pokazalo, da je lahko še slabše in da si bil dejansko v času jamranja mogoče celo srečen, vsekakor bolj kot takrat, ko je bilo še slabše.

    Dečva, kaj ti pa manjka? In če res dobro premislim, mi ne manjka nič…

  20. zogca said

    Fantje, kaj naj naredim, da mi bo spet delal YouTube? Naložila sem novo Javo, kot piše, naložila sem nov Adobe, kot piše. Še vedno ne dela. Je kar čez noč nehal delati, pa je potem par dni spet delal, zdaj znova ne dela, s tem, da jaz nisem nič spreminjala, nič.

  21. pomagaj si z umetnim…dvakrat trikrat z prižganim po ekranu pa bo..

  22. zogca said

    Aaaa?

  23. Andrej34 said

    Fantje, kaj naj naredim, da mi bo spet delal YouTube?

    Izklopi računalnik. Potegni kabel iz vtičnice in pojdi čikat dol v garažo.
    Ko prideš nazaj, ga vtakni noter (vtikač v luknjo) in vklopi računalnik.:mrgreen:

  24. zogca said

    To vaju sem že ponovila večkrat, mislim, ne prav vaju, ampak zvečer ga ugasnem in kaj, je zjutraj isto.

  25. Andrej34 said

    Drugače pa:
    http://med.over.net/forum5/list.php?39

    Malo se razpiši … internetna povezava itd.
    Na odgovore bo treba malo počakati.

    Če pa boš napisala da si blond in da ti je to prej urejal fant, ki “kliznil” … se bodo odgovori “usuli”. Čisto resno … se ne hecam.

  26. zogca said

    Kaj internetna povezava? A to je pomembno? A ni pomembno, kaj je na računalniku?

    Trenutno imam brezžični internet, ne za dolgo, jutri ga moram vrniti, ker sicer me čaka dveletna naročnina. Dve leti pa brezžičnega interneta ne bom potrebovala, mislim, še vedno se ne mislim preseliti za stalno k staršem, kajne?

    Kaj misliš, ko bom spet na kablu, bo pa delalo? Pa saj mi je tudi na brezžičnem večino dni delalo.

  27. Andrej34 said

    Kaj misliš, ko bom spet na kablu, bo pa delalo? Pa saj mi je tudi na brezžičnem večino dni delalo.

    Problemi so se začeli, ko si šla na brezični internet.
    Je tako?

    Kaj delajo danes, v nedeljo, vsi v tvoji okolici, ki imajo brezični internet?
    Čakajo na kosilo in visijo na internetu ter zasedajo linije.

    Kakšno hitrost sploh imaš itd.

    Mislim, da ko boš spet doma na kablu, da teh problemov ne boš imela.
    Seveda se ti je lahko “podrlo” tudi kaj na računalniku.

    Koliko pa je treba plačati za mesečno naročnina?

  28. zogca said

    19 evrov. Ampak ne bom, ker jaz tega na dolgi rok ne rabim in nima smisla, da potem plačujem dva interneta, kabelskega in brezžičnega. Če bi ostala pri starših še več mesecev, potem bi se splačalo, ker pa ne bom, nima smisla. Mislim, princ bi rekel, da ima smisel imeti dva interneta, če en crkne, ampak ne … Če ga po testnem obdobju ne vrnem, se šteje, da sem se zavezala za 24 mesecev.

  29. Lynx said

    Jaz imam brezžičnega za dve leti. Youtube se nalaga zelo počasi. Mogoče ti dela, pa nisi nikoli dovolj dolgo počakala?

  30. zogca said

    Ne, se sploh ne odpre. Nikakor. Pa se prejšnji teden je, tja do srede. Prva dva dneva, ko sem ga dobila, se ni, potem se je odpiral, zdaj se pa spet ne.

  31. webmaher said

    Nekdo se je priklopil na Žogco kot klop😆
    Če ti pa tudi doma ne bo delalo pol si pa nekaj zašuštrala pri nameščanju novih programov…

Leave a Reply

 
