Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Počasi je odšlo!

Posted by zogca na oktober 23, 2009

VESELJE

Kot veter,
kot sapa je prišlo
.

Ni se se utopilo,
ni se zganilo.

Počasi, počasi,
popolnoma počasi je odšlo.

Damir Šambarek Kuković

78 Responses to “Počasi je odšlo!”

  1. Tana said

    Uf, ta limona pa zna bit kar kisla, ker je tako zelena, kot da še ni dozorela …. sicer pa na preveč sladkosti paše včasih (ne vedno) tudi kaj kislega.:mrgreen: jaz sem še kar na sladki “dieti”.
    Kako lep je danes ta dan…. pa saj so vsi:mrgreen:

    p.s.
    pesmica pa čist paše k slikici ali obratno slikica k pesmici!

  2. Lynx said

    Tana, to zna biti limeta in te so zelene tudi ko so zrele.

  3. Andrej34 said

    Limete imajo rumeno lupino in rastejo v subtropskem pasu. Največ sveže pridelanih dobimo iz Sredozemskih držav: Italije, Grčije, Izraela itd. Predelanih, kot sok ali kot esenca za parfume (pridobiva se iz limoninih cvetov, ki morajo biti natrgani zjutraj pred vzhodom sonca)pa so v glavnem iz Brazilije.

    Limeta je prav tako iz roda citrusov, kot limona, vendar za razliko od limone raste v tropskem pasu. (Malezija, Indija in Mehika).
    Od limone se razlikuje po večji sočnosti in bolj rafiniranem (manj kislem in bolj aromatičnem) soku.
    Uporablja se v glavnem pri kuhanju in predvsem, kot sestavina določenih koktejlov – recimo: Cuba libre.😉
    Spoznamo jo po zeleni lupini in precej višji ceni, kot jo imajo limone.

  4. Andrej34 said

    Limete imajo rumeno lupino in rastejo v subtropskem pasu.

    Evo, pa sem (spet) izpadel kot budala.👿😳

    Prva beseda bi morala biti LIMONA.
    Torej: Limone imajo rumeno lupino in rastejo v subtrobskem pasu.

    Nič si grem en Cuba Libre zmešat … hvala bogu da je danes petek.

  5. zogca said

    Po moje je tole limeta.

  6. Andrej34 said

    Cuba Libre zmešan in tukaj zarven mene.😉

    Ko smo ravno pri petku … kaj boste počeli ta konec tedna – v soboto in nedeljo?

    Jaz se odločam med: savna (Zdravilišče Laško) in vzpon na Nanos.

    Glede na vreme (in seveda, ker sem malo “kamot” ;-)) bom šel najverjetneje, kar v Laško. V sklopu savnanja imajo tudi terapijo z medom. Sanje vsakega otročika. Ves namazan z medom letati naokoli, kot Wili iz risanke: Čebelica Maja.:mrgreen:😀

  7. Andrej34 said

    Po moje je tole limeta.

    Limeta, ki je sestavina najbolj razširjenega koktelja, pri katerem se uporablja Coca – Cola.

  8. zogca said

    Cuba Libre, to sem pa pila enkrat ali dvakrat.

    Kaj bom počela? Vrtnarila, brala knjige, šla na sprehod, na obisk k prijateljici, prala in obešala perilo pa še kaj po maminih navodilih.

    Med savno in Nanosom sem za savno.

  9. Andrej34 said

    Vrtnarila

    Mestna muca, ki redko stopi z betona ali asfalta … sedaj na vrtu lopata zemljo.🙄:mrgreen:

  10. Andrej34 said

    Med savno in Nanosom sem za savno.

    Verjetno bo burja in če je burja, lesti na Nanos ni “luštno”.
    Čeprav pa ima Nanos, eno tako, pozitivno energijo.
    Prav čutiš jo, ko si na vrhu.

  11. zogca said

    Še vedno sem v mestu.

    Mestna muca, ki redko stopi z betona ali asfalta … sedaj na vrtu lopata zemljo.

  12. Andrej34 said

    Še vedno sem v mestu.

    :mrgreen:

  13. zogca said

    Zdaj so mi prepovedali hoditi v crocsih po hiši. Včeraj sem si jih prinesla, tako hepi, danes pa je že padla prepoved. Da to niso copati, pa četudi jih imam jaz pri sebi doma za copate in ne, ne smem. Tok!!! Obujam spomine na najstniška leta. 😆

  14. zogca said

    Lezti v hrib ni nikoli luštno. Velika planina je bila izjema, ker tam je veliko po ravnem.

    lesti na Nanos ni “luštno”.

  15. alja said

    Hej, ravno sem se vrnila iz Vipavske: fuuul piha…tko, da ni za Nanos. Sedaj bi pa pasal en Cuba Libre-sem delala dva dni od jutra do večera.
    Hvala bogu, da je petek…grem na eno pivo-čeprav sem punca:)

  16. alja said

    Ja, Andrej34-Nanos ima zelo pozitivno energijo. Jaz večkrat lezem gor-smuk iz Ljubljane z avtom do Razdrtega, pa do koče (seveda peš) na joto…Vaju z Žogco vzamem takoj zraven-ko ne bo burje:)

  17. zogca said

    Alja, bova midve enkrat šli skupaj na en Cuba Libre, prav? Jaz častim.

  18. Andrej34 said

    Ja, Andrej34-Nanos ima zelo pozitivno energijo. Jaz večkrat lezem gor-smuk iz Ljubljane z avtom do Razdrtega, pa do koče (seveda peš) na joto…Vaju z Žogco vzamem takoj zraven-ko ne bo burje:)

    Ja ni problema … kar se mene tiče.😉
    Na joto ali mineštro ali na njoke … he, he he. Zadnjič so imeli še čisto orginalni kraški brinjevec – domač … za aperitiv.😀

    Žogica pa bi šla, če bi bilo tako, kot je za na Veliko planino – gondola.:mrgreen:
    Ker dve uri in pol lesti v hrib, je za tako mestno muco, kot je naša Žogca, malo preveč.😉

  19. Andrej34 said

    Hvala bogu, da je petek…grem na eno pivo-čeprav sem punca:)

    Všec so mi punce, ki pijejo pivo …😀😉

    Z toto zadevo, pa ubiješ dve muhi na en mah:
    http://www.pivo-lasko.si/blagovne-znamke/bandidos/

  20. zogca said

    Meni niso všeč moški, ki pijejo pivo.

    Všec so mi punce, ki pijejo pivo …

  21. Tana said

    Tana, to zna biti limeta in te so zelene tudi ko so zrele.

    res Lynx zna bit, da je limeta… pa saj to ti je isto s***** samo drugo pakovanje, a ne..:mrgreen: ena in druga je kisla, tako, da nič kaj ne spremeni…

  22. Tana said

    Uporablja se v glavnem pri kuhanju in predvsem, kot sestavina določenih koktejlov – recimo: Cuba libre.😉

    Andrej34 ti pa tudi to (mislim kuharijo in mešanje pijač) obvladaš… ne samo astrologijo:mrgreen: zanimivo…

    ena vrsta Cuba libre pa je tudi proizvod laškega, če se ne motim, al sem zopet mimo udarla. No saj priznam jaz s kuhanjem in poznavanjem jedil nisem najboljša prijateljica….😉

  23. Tana said

    Jaz se odločam med: savna (Zdravilišče Laško) in vzpon na Nanos.

    Jaz sem bila pred kratkim v Laškem v Thermanni, v novem kompleksu, sicer ne v savni, ampak v bazenu. Tam je sedaj tudi novi bazen, se počutiš kot na morju, valovčki, valovi, ni da ni….

    Se spomnim, da si že zadnji nekaj pisal o Laškem v povezavi z enimi prometnimi znaki:mrgreen: , tako da zgleda, da ti je ta kraj kar pri sruc… jaz grem skoraj vsako leto na “pivo in cvetje”, letos res nisem bila, ker me ni bilo.

    V sklopu savnanja imajo tudi terapijo z medom.

    imajo pa tudi masaže s čokolado, šampanjcem… in ni da ni, lučke, ambient, prav čedne maserje (za maserke pa ne vem):mrgreen:

  24. Andrej34 said

    Meni niso všeč moški, ki pijejo pivo.

    Bilo je proti večeru, enega izmed tistih pozno pomladanskih dni, ki so že skoraj poletna. A se od poletja razlikujejo v tem, da je v zraku še polno veselja in energije pomladi …
    Stal je malce stran. Malo skuštran. Z rahlo otožnim pogledom v očeh. Oblečeno je imel majico Tom Taylor in kavbojke … to mu je
    kupila njegova princesa. V rokah je držal steklenico piva …

    Ja Žogca … bil je tvoj princ … na frišno ločen.

    Ni bilo pa tebe, da mu poveš:
    Meni niso všeč moški, ki pijejo pivo.

    Sicer, če bi ti bila … ali bi pil pivo? Bi se upal?
    Kaj misliš?:mrgreen:

  25. Tana said

    Všec so mi punce, ki pijejo pivo …😀😉

    meni je super Bandidos ice,😉 poleti ob večerih prav fino paše…

  26. zogca said

    Je pač utapljal žalost.

    V rokah je držal steklenico piva …

    Ja Žogca … bil je tvoj princ … na frišno ločen.

  27. zogca said

    Jaz njemu nikoli nisem in tudi nikoli ne bi rekla, da ne sme piti. Jaz se z moškimi, s katerimi se je treba o tem pregovarjati, sploh ne ukvarjam. Moški, ki ni pijanec, lahko komot spije pir in ne bo problem. Moški, ki je nagnjen k alkoholizmu in s katerim se je treba pregovarjati okoli pirov, tak moški ne more biti moj partner in pika. Ker jaz ne mislim življenja posvetiti temu, da nekoga ločujem od steklenice.

    Sicer pa, jaz sem princu na samem začetku povedala, da se s pijanci ne ukvarjam in on je meni rekel, da nič ne pije oziroma da je v zadnjem letu spil dva deci vina. Okej. Pozneje mi je Primož govoril, da gresta onadva na jegra in ne vem kaj še, mi ga je hotel predstaviti kot nekoga, ki tudi rad kaj spije, ampak vem, da je nakladal, ker princ ni alkoholik, niti ljubitelj alkohola ne. Za to imam pa jaz nos.

    Sicer, če bi ti bila … ali bi pil pivo? Bi se upal?
    Kaj misliš?

  28. zogca said

    To sem jaz.🙂 Iz njega sem naredila manekena.🙂

    Oblečeno je imel majico Tom Taylor in kavbojke … to mu je
    kupila njegova princesa.

  29. Andrej34 said

    Tana said
    Jaz sem bila pred kratkim v Laškem v Thermanni, v novem kompleksu, sicer ne v savni, ampak v bazenu. Tam je sedaj tudi novi bazen, se počutiš kot na morju, valovčki, valovi, ni da ni….

    Ja tudi tam sem bil. Je lušno … samo v savni je še bolj.
    V novem delu.

    tako da zgleda, da ti je ta kraj kar pri sruc…

    Po starših sem Štajerc … z tistega konca. Pa mi tam prav paše.

    imajo pa tudi masaže s čokolado, šampanjcem… in ni da ni, lučke, ambient, prav čedne maserje (za maserke pa ne vem)

    No ja … khmmm. Ne hodim na masaže.
    Se kar sam masiram v savni.:mrgreen: Najprej greš v savno … polivajo z vodo z zelišči in šefe maha z brisačo. Potem greš ven in dobiš grobo solinarsko sol z katero se zdrgneš in si tak … odkar sem shujšal za 15 kil … sem kot bobi palčka (prej sem bil kot smoki). In to narediš, kar sam … razen če imaš kakšno Tano😉, da te zdrgne še po hrbtu … in potem greš nazaj in še malo kurijo …

    Čez nekaj ur ponovijo postopek, a tokrat dobiš lonček medu.
    Z soljo odstraniš odmrlo kožo in jo minaliziraš … z medom pa nato nahraniš kožo in jo navlažiš ter zmehčaš.

  30. Tana said

    odkar sem shujšal za 15 kil

    joj, to je pa super…. bi tudi jaz morala kakšno kilco… drugič, ko grem zopet tja, obvezno sprobam savno in tisto… z lončkom medu.

    In to narediš, kar sam … razen če imaš kakšno Tano😉 , da te zdrgne še po hrbtu …

    naslednjič pa kakšno s seboj vzami, pa te bo zdrnila še kje drugje ne samo po hrbtu….🙂
    pa da ne bo zdaj kdo mislil, da kaj namigujem… sem mislila, da samo tam, kjer ti ne moreš sam.🙂

  31. zogca said

    Jaz grem rada, ko sem finančno v dobrem stanju.

    Ne hodim na masaže.

  32. Andrej34 said

    naslednjič pa kakšno s seboj vzami, pa te bo zdrnila še kje drugje ne samo po hrbtu….
    pa da ne bo zdaj kdo mislil, da kaj namigujem… sem mislila, da samo tam, kjer ti ne moreš sam.

    Delam na tem ja, delam.😀
    Bi bil čisto zadovoljen z eno, ki mi bi zdrgnila samo hrbet.😉
    Samo jutri in pojutrišnjem, bom šel kar sam … s tem, da bom šel v stari del, malo pogledat, kako je zdaj tam in malo obujat spomine.

  33. Tana said

    Jaz grem rada,

    meni so masaže največji užitek, in kamorkoli grem, če je le možno, si jo privoščim…. seveda ne z moškim maserjem…. to je bilo prej za hec…🙂

  34. zogca said

    Meni je največji užitek, če me božajo. Princ je to znal.😉

    Joj, mu ne smem preveč delati reklamo, da ga ne bo kakšna hotela zase.

    meni so masaže največji užitek

  35. Tana said

    Samo jutri in pojutrišnjem, bom šel kar sam … s tem, da bom šel v stari del, malo pogledat, kako je zdaj tam in malo obujat spomine.

    no saj tudi če greš sam, ti ne bo nič dolgčas, tam se vedno najde družba. Sem šla jaz tudi zadnjič pogledat stari del… vse je še tako kot je bilo pred leti, nič se ni spremenilo.

    Aja na novo je to (vsasj mislim, da prej ni bilo), da ti sedaj organizirajo poroko v parku, tako čist v ameriškem stilu; balončki, riž, muzika, rožice, trakovi, lampinjončki …. prav lušno. Je pa cena tudi kar lušna.

    A imaš lepe spomine na stari del… če so lepi potem jih je fajn it obujat😉

  36. Andrej34 said

    Tana said
    Jaz grem rada,
    meni so masaže največji užitek, in kamorkoli grem, če je le možno, si jo privoščim…. seveda ne z moškim maserjem…. to je bilo prej za hec…

    Hm ja … v Atlantisu imajo Tajsko masažo … in baje masirajo ene luštne Tajke … sem že malo razmišljal v tej smeri …
    V Laškem je pa bolj klasika …

  37. Andrej34 said

    Aja na novo je to (vsasj mislim, da prej ni bilo), da ti sedaj organizirajo poroko v parku, tako čist v ameriškem stilu; balončki, riž, muzika, rožice, trakovi, lampinjončki …. prav lušno. Je pa cena tudi kar lušna.

    To imajo že kar precej časa – poleti … v parku.
    Je luštno za pogledat – sploh kakšno nevesto.:mrgreen:
    Samo če dežuje, pa zna biti žalostno.

  38. Andrej34 said

    no saj tudi če greš sam, ti ne bo nič dolgčas, tam se vedno najde družba.

    No ja. Običajno hodim kar sam😐 … in ta čas izkoristim za neko vrsto meditacije.
    Duhovno in fizično očiščenje.

    Če je pa družba … ja seveda, pol se pa čveka in vice poka 😀😉

  39. Tana said

    To imajo že kar precej časa – poleti … v parku.

    to pa res nisem vedela. Sem mislila, da je to čista novost. No zadnjič, ko sem bila tam, sta prišla dva mlada se dogovarjat za takšno ohcet… sem seveda poslušala (saj me je bilo potem kar malce sram, ampak nisem si mogla kaj, saj mogoče še kdaj prav pride,…hehehe) in sem slišala, kako jima je receptor razlagal, kaj vse nudijo v taki obliki ohceti in se mi je zdelo,kot da je to čista novost, vsaj tako je ta receptor razlagal.

    Ko pa sta mlada dva na koncu vprašala, kakšna je cena za vse skupaj, sta ostala kar odprtih ust, se zahvalila in odšla. Zato sem sklepala, da je cena kar visoka. Aja pa dodatno dobita mladoporočenca v sobo zajtrk, gratis, seveda pod pogojem, da tam prespita prvo poročno noč. Luštkano, ni kaj….

    Ja je bilo tudi to omenjeno, da če dežuje, da naredijo nek nadstrešek nad tisto preprogo, po kateri gresta mlada dva, tako da je to vse predvideno.

    Delajo po pravilu “nič nas ne sme presenetiti!)🙂

  40. Spider said

    Dajte mi nekaj povedat.

    Čez 2 meseca bom star 30 let.

    Eni bližnji sorodniki pričakujejo, da bom organiziral veliko zabavo. Jaz v tem ne vidim smisla. Jaz nisem tak človek, niti nimam veliko pravih prijateljev. Ne vidim smisla, da bi šel najemat gostilno, da bo 100 ljudi pilo in žrlo na moj račun. To ni Abraham. Pa tudi ko bom imel Abrahama, jaz ne bom delal velike zabave, ker nisem tak.

    Jaz mislim, da imam pravico 30-letnico praznovat tako, kot jaz želim, ne pa tako, kot drugi želijo. Če bo kdo imel surlo zaradi tega, mi je čist vseeno. Torej tako, kot vsako leto, majhen sprejem doma za bližnje sorodnike in prijatelje, pa čao pero.

  41. zogca said

    Jaz za 30 let nisem imela nobene velike zabave.

    V petek sem šla žurat s prijateljicami.

    V nedeljo sem šla na kosilo s starši in tudi na sprehod v tisti del Ljubljane, kjer sem živela kot otrok. Zvečer sem šla še z najboljšo prijateljico na kokakolo in na mojo željo k maši v Frančiškane. In to je dbilo to. Kakšna velika zabava. Če je ti nočeš, oni pa jo hočejo, naj si jo organizirajo sami.

  42. Spider said

    Jaz sem človek intime, zato mi gredo gruče ljudi, ki se nalivajo z alkoholom, na živce.In zato ne vidim smisla, da bi še sam organiziral takšno zabavo. Zakaj bi se delal, da sem nekaj, kar nisem? Niti napit se ne mislim.

  43. Spider said

    Moram rečt, da mi gre prav na jetra, ko mi eni najedajo, kako moram praznovati MOJ rojstni dan. In to skoz eni in isti.

  44. Andrej34 said

    Tana said
    To imajo že kar precej časa – poleti … v parku.

    Ja, jaz sem tam vedno parkiral, ko sem šel v stari del.
    Pa malo pofirbcaš … to je: počasneje zlagaš stvari iz avta, pa dvakrat pokljukaš, če je zaklenjeno😉 … stolčki, balončki, vse je v parku. Preproga za mladoporočenca, pa matičar pride … mora biti res drago …

  45. Andrej34 said

    zogca said
    Jaz za 30 let nisem imela nobene velike zabave.

    Jaz je tudi nisem imel.
    Pa tudi rojstni dan … mi ni glih neki … tako kot eni, ko so tri dni skupaj “koma”, z krdelom “prijateljev” … in potem eden na poti domov zavije na napačen izvoz in vozi v nasprotno stran avotceste …

  46. lynx said

    Cuba Libre zmešan in tukaj zarven mene.

    Kaj pa recept? Da ne brskamo po guglu.

    Všec so mi punce, ki pijejo pivo …

    In menda jim zaradi tega tudi joške zrastejo. 😉

    Sicer, če bi ti bila … ali bi pil pivo? Bi se upal?
    Kaj misliš?

    Na to vprašanje nisi odgovorila, oziroma si se mu diplomatsko izognila.

  47. zogca said

    Od česa so pa meni zrasle?

    In menda jim zaradi tega tudi joške zrastejo.

  48. zogca said

    Kako izognila? Zelo jasno sem napisala, da bi on komot v moji prisotnosti spil pivo. Zelo jasno sem napisala, da moški, ki ni alkoholik, zraven mene komot spije pivo. Moški, ki je alkoholik in mu je treba piva šteti, očitati, se pregovarjati z njim, tak moški pa ne more biti moj moški, ker jaz ne mislim življenja posvetiti krotenju pijanca. Moj princ definitivno ni pijanec.

    Na to vprašanje nisi odgovorila, oziroma si se mu diplomatsko izognila.

  49. pika said

    Dežuje…kar primerno vreme; kava v postelji, neka breztežnost dneva… morda knjiga, glasba prav gotovo…

    Vsak po svoje lep dan danes. In če niste opazili; začelo se je obdobje škorpijona!

  50. zogca said

    Ne, nisem opazila, da se je začelo obdobje škorpijona, res ne.

    Pijem kapučino in borovničev sok. Od ranega jutra me kritizirajo.

  51. lynx said

    Kako izognila? Zelo jasno sem napisala, da bi on komot v moji prisotnosti spil pivo. Zelo jasno sem napisala, da moški, ki ni alkoholik, zraven mene komot spije pivo. Moški, ki je alkoholik in mu je treba piva šteti, očitati, se pregovarjati z njim, tak moški pa ne more biti moj moški, ker jaz ne mislim življenja posvetiti krotenju pijanca. Moj princ definitivno ni pijanec.

    Žogca, ne gre za to, da mu ti dovoliš ali ne piti, niti da je pijanec, če spije eno pivo.
    Ne vem če sem prav razumel namig, vprašanje pa se je glasilo, če si upa.

  52. lynx said

    Od ranega jutra me kritizirajo.

    Kdo?

  53. zogca said

    Kaj misliš? Mati. Da se prah dela v stanovanju. Že mogoče, ampak jaz nisem tam. Da je treba pospraviti stanovanje. Stanovanje je pospravljeno in zdi se mi nemogoče, da ga je kdo razmetal, če je povsem prazno. Imam občutek, da me hoče nagnati nazaj domov.

    Kdo?

  54. Tana said

    Od ranega jutra me kritizirajo.

    mene pa hvalijo:mrgreen:

    dobro jutro,
    zopet se nam obeta en krasen “tih deževen dan”….

  55. zogca said

    Jaz resnično ne razumem, zakaj si ne bi upal.

    Ne vem če sem prav razumel namig, vprašanje pa se je glasilo, če si upa.

  56. Jazz said

    zogca said
    oktober 24, 2009 at 9:59 am
    Od česa so pa meni zrasle?

    – Masaže,Žogca…masaže. 😉

  57. Jazz said

    Tana said
    oktober 24, 2009 at 10:57 am
    Od ranega jutra me kritizirajo.

    mene pa hvalijo

    dobro jutro,
    zopet se nam obeta en krasen “tih deževen dan”….

    Ja,krasen dan,za kaj naučit se!

  58. Andrej34 said

    lynx said
    Cuba Libre zmešan in tukaj zraven mene.

    Kaj pa recept? Da ne brskamo po guglu.

    Jaz pripravljam orginal Cuba libre to je brez sladkorja. Limete stisnem in dodam sok. (limete po obiranju in pred transportom potopijo v mešanico pesticidov, fungicidov in še kakšnih ..idov, zato se je lupine dobro izogibati)

    Recept in ostalo:
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Cuba_Libre

  59. Andrej34 said

    zogca said
    Imam občutek, da me hoče nagnati nazaj domov.

    Zaupaj svojim občutkom.😉

  60. Lynx said

    Jaz resnično ne razumem, zakaj si ne bi upal.

    Mogoče zaradi rešpekta.

  61. Andrej34 said

    Tana said

    Od ranega jutra me kritizirajo.

    mene pa hvalijo

    Mene pa ne kritizirajo in tudi ne hvalijo.

    Sem si pa danes v ranem jutru, ogledal pet stanovanj, ki jih prodajajo v nekem novozgrajenem bloku v bližini.
    Kako to delajo danes.
    Arhitektura v podnu😯 , razporeditev nikakršna😯, narejeno pa tako, da je “ta najbolj pocen”😯.

    Stanovanja tam ne bom kupil, sem pa se zagledal v garaže😉 … jih tudi prodajajo … in premišljujem in premišljujem … kot profesor Baltazar.

  62. Andrej34 said

    zogca said
    Od česa so pa meni zrasle?

    In menda jim zaradi tega tudi joške zrastejo.

    Veš kakšne bi imela, če bi pila pivo.:mrgreen:

  63. lynx said

    Od česa so pa meni zrasle?

    Itak, če izvzamemo Andreja, ne vemo, če so res tako konkretne.
    Ne verjamem, dokler ne vidim. 😉

  64. pika said

    “Pijem kapučino in borovničev sok. Od ranega jutra me kritizirajo.”

    “Kaj misliš? Mati.”

    Čas je za premik, Žogca… pa saj sama veš. Ne more ti direktno reči : Spokaj se domov, mala.

    Sem bila pol leta pri starših (2005, ko sem menjavala stanovanje), pa sem nekega jutra spokala, ko me je mama ob pol treh zjutraj klicala po telefonu : Ja, kje pa hodiš? Taka je ta. Ko si doma, padeš takoj na status otroka. Pa še bolje se razumeš, če nisi skupaj!

  65. pika said

    “zopet se nam obeta en krasen “tih deževen dan”….”

    Si me spomnila na Evrovizijo in naš Tih deževen dan … ga grem poslušat. Spomin na neki čas. Hvala Tana.

  66. Tana said

    Mene pa ne kritizirajo in tudi ne hvalijo.

    če ni ne kritike in ne hvale, je to še najboljše,… sam svoj gospod.😉

    Sem si pa danes v ranem jutru, ogledal pet stanovanj, ki jih prodajajo v nekem novozgrajenem bloku v bližini.

    ja, eni pa še imajo denar…. pa pravijo, da je recesija… same laži…:mrgreen:

    Stanovanja tam ne bom kupil, sem pa se zagledal v garaže

    saj tudi za garažo je treba imeti kaj pod palcem, a ne?

  67. Tana said

    Si me spomnila na Evrovizijo in naš Tih deževen dan … ga grem poslušat.

    ej hvala Pika, si še nam privoščila, lepa je ta pesmica ja in prav paše na tak dan, kot je danes.

  68. Tana said

    Ne verjamem, dokler ne vidim.😉

    hahaha Lynx… če sam gledaš, ne moreš biti ziher, ali je ali ni. treba je preiskavo nardit in dokaze pretipat:mrgreen:

  69. Lynx said

    Žogca ima menda takšne j… oči:

  70. Lynx said

    če sam gledaš, ne moreš biti ziher, ali je ali ni. treba je preiskavo nardit in dokaze pretipat

    Za to moraš najprej v tečaj za princa, potem pa je menda dovoljeno vse. Kje se lahko vpišem?

  71. Andrej34 said

    Tana said

    saj tudi za garažo je treba imeti kaj pod palcem, a ne?

    Res je! In problem je, da nimam 7 000 evrov.😦
    Poleg tega, pa če imaš garažo, je zelo dobro, da imaš kaj, za notri vtaknit. To pa imam – zaenkrat.:mrgreen:

  72. zogca said

    Če bi od tega, jaz niti A košarice ne bi napolnila. Kdo pa mene masira, lepo prosim?

    Masaže,Žogca…masaže.

  73. zogca said

    Jova je napisala, da so ogromne, kajne? Pa mislim, da Pika tudi. Trnovčanka bi tudi potrdila.

    Itak, če izvzamemo Andreja, ne vemo, če so res tako konkretne.
    Ne verjamem, dokler ne vidim.

  74. zogca said

    Mah ne, saj čez pol ure me potem pohvali, da kako sem pridna in naredim vse, kar se mi reče. Pa saj res.

    Čas je za premik, Žogca… pa saj sama veš. Ne more ti direktno reči : Spokaj se domov, mala.

  75. zogca said

    Ha, ha, ha, lynx, ha, ha, ha.

    Mogoče zaradi rešpekta.

  76. zogca said

    Tale bejbolinka ima barvne leče.

    Žogca ima menda takšne j… oči:

  77. Lynx said

    Tale bejbolinka ima barvne leče.

    Ma, brigajo mene oči….

  78. zogca said

    Saj se mi je zdelo, da si me v bistvu zavajal.😉

Leave a Reply

 
