Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nikjer ni drobne kaplje!

Posted by zogca na oktober 22, 2009

KAPLJA

Po šipi drobne kaplje
rišejo si pot.
Drsijo po strmini,
hitijo vstran od tod.

Padli dve sta kaplji.
To sem jaz in to si ti.
Moja drobna kaplja
do tvoje pridrsi.

Ledeni piš je pihnil,
zalil je šipo vso.
Nikjer ni drobne kaplje
in sledi za njo.

Francka Gorjup

55 Responses to “Nikjer ni drobne kaplje!”

  1. Poppy said

    Good morning Sunshine!

    pa lep dan mimoidočim🙂

  2. pika said

    Good morning, Starshine!

    Malo sončka, malo smeha, malo “cartanja”…

  3. pika said

    Saj se spomnite Hair? In tistega daljnega leta, ne vem, 1979…

  4. pika said

    Tisti, ki ste v situacijah, ki niso odvisne od vas, sploh, če ste vanje padli tako, čisto slučajno…brez dejasnko vaše želje, volje… ta je za vas… še vedno ste na boljšem kot “dečko” iz filma… fucking Vietnam…

  5. pika said

    Eden boljših komadov…

  6. zogca said

    Pa so kapljice, ker dežuje. Danes popoldne mi torej ne bo treba pedenati vrta. Ih, ko bi vi vedeli, kakšna kmetovalka sem postala. Menda sem naraven talent.

    Pika, lepo te je spet videti med nami.🙂

  7. pika said

    Hvala, Žogca. In hvala za tvoje besede. Sorry, če so bile moje preveč “temne”. A zunaj je sonček. Vsaj pri nas. In mi bomo rodili! Odločitev je padla.

    In sorry za Hair. Ne vem, zakaj sem danes padla v te komade. Morda sem se spomnila tistih stoletij nazaj, ko sem na te komade plesala jazz balet. Tako smo vsaj temu takrat rekli.

    Če si odkrila naraven talent za nekaj, ga odločno vzdržuj dalje. To je ukaz! Da smo si na jasnem! Jaz pa ukazi? Še ovca se ne bi premaknila, če bi ji jaz to ukazala… lep dan danes.

  8. zogca said

    Jokal ob izreku kazni za Tošejevo smrt

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/jokal-ob-izreku-kazni-za-tosejevo-smrt.html

  9. zogca said

    Pri nas ga ni. Lahko pa ga pošljete.😉

    A zunaj je sonček. Vsaj pri nas.

  10. zogca said

    Mama je odkrila, da sem nadarjena.

    Če si odkrila naraven talent za nekaj, ga odločno vzdržuj dalje. To je ukaz! Da smo si na jasnem!

  11. zogca said

    Ne meni, sebi se moraš opravičiti takrat, ko te prevzamejo črne misli. Vem, da je včasih težko, ampak se moraš iztrgati iz tega, moraš.

    Sorry, če so bile moje preveč “temne”.

  12. Tana said

    “Padli dve sta kaplji.
    To sem jaz in to si ti.”

    pesmica je enkratna, tako čuteča, tako resnična….
    o Žogca, ti nam vsak dan polepšaš že tako lepe dneve😉

  13. zogca said

    To pa rada preberem.🙂

    o Žogca, ti nam vsak dan polepšaš že tako lepe dneve

  14. zogca said

    Grem malo ven na dež. Delat fotke. Žogca paparaco in to.🙂

  15. Tana said

    Pa ne pozabi na škorenjčke in dežnik🙂 Za paparaco pa je dobro, če imaš kakšno čelado na glavi, ker nikoli ne veš, kaj te lahko doleti.🙂

  16. zogca said

    Ne morem obuti škorenjčkov, ker so doma, jaz sem pa pri starših. Dežnik pa lahko vzamem, ker je v avtu pred hišo. Tako da bom samo na pol fensi šmensi. Bom šla pa jutri za par ur domov, prat perilo, in bom pobrala škorenjce. Da bom fletna.😉

  17. Lynx said

  18. Lynx said

    WordPress ima menda težave:

  19. pika said

    Ej, Lynx; hvala za spomin na Sindance Kid in Butch Cassidy…Uh, mi je bil všeč Paul Newman; res pravi dedec. Mislim, da edini igralec, ki mi je bil preprosto “ded”. Če se ga spomnim iz filma mačka na vroči pločevinasti strehi (Cat on a hot tin roof). In Maggy The Cat. Ja, tudi Lizika je bila super v tem filmu.

  20. pika said

    Preklemanski nohti… Sindance is Sundance!

  21. zogca said

    Joj, kaj sem pa jaz danes izvedla. Je moj avto tako narejen, da ne moreš ključa zakleniti vanj, ampak meni je uspelo. In ker sem zaparkirala garažo, tudi očetovega avta nisem mogla vzeti, da bi šla domov po rezervni ključ, tako da sem pešačila po dežju in sem zdaj skravžlana. 👿 Spider, fotografije so narejene.

  22. zogca said

    Ta šment od YouTuba mi tudi danes ne dela.😦

  23. maxi said

  24. Lynx said

    Tale je zate Maxi, ker predvidevam, da ti je ta stil všeč:

  25. zogca said

    Kako sem jezna, ko nič ne vidim.

  26. zogca said

    Dobro jutro! Petek je!!!🙂

  27. maxi said

    Tale je zate Maxi, ker predvidevam, da ti je ta stil všeč:

    Waaaau Lynx….Marit je precej po mojem okusu, tako skozi glasbo kot stil.🙂 Odlično si me…zadel😳

  28. Spider said

    Drugo leto bo v LJ pestro. 22.2. Chris Rea, 26. 2. Plavi Orkestar!

  29. Lynx said

    Odlično si me…zadel.

    Toliko da veste, da ne znajo samo strelci zadevati. 😉

  30. maxi said

    Toliko da veste, da ne znajo samo strelci zadevati.😉

    Ja vidiš…izkušenj mi manjka…:mrgreen:

  31. lynx said

    Ja vidiš…izkušenj mi manjka…

    Potem pa kar novim izkušnjam naproti. Lepo po vrsti….ko prideš do vodnarja, pa mene pokliči.

  32. maxi said

    Potem pa kar novim izkušnjam naproti. Lepo po vrsti….ko prideš do vodnarja, pa mene pokliči.

    Hmm…če grem po vrsti…boš hitro na vrsti.🙂

  33. zogca said

    Lahko greš pa retrogradno, Maxi, potem boš pa pri škorpijonih. Oni ne zadevajo, zato pa pikajo😉

  34. maxi said

    Lahko greš pa retrogradno, Maxi, potem boš pa pri škorpijonih. Oni ne zadevajo, zato pa pikajo😉

    Škorpijon….no way!

  35. Lynx said

    Hmm…če grem po vrsti…boš hitro na vrsti.

    Toliko bolje.

    Škorpijon….no way!

    Tudi mene je že popikal.

  36. zogca said

    Upam, da ženski.😉

    Tudi mene je že popikal.

  37. zogca said

    Pravijo, da se zarečenga kruha veliko poje.😉

    Ti moram pogledati aspekte s Soncem. Naučila sem se neke nove teorije gledanja zakonov oziroma potencialnih zakonov. Da vidim, če se ujema, če bo tudi tukaj ven vrglo strelca.

    Škorpijon….no way!

  38. maxi said

    Ti moram pogledati aspekte s Soncem. Naučila sem se neke nove teorije gledanja zakonov oziroma potencialnih zakonov. Da vidim, če se ujema, če bo tudi tukaj ven vrglo strelca.

    In….boš povedala, ane?!🙂

    Ps: Hmmm….Lynx, če ji vrže vodnjarja…prihajaš v igro kar brez vrste.🙂😛

  39. maxi said

    vodnarja – popravljam🙂

  40. Lynx said

    Če se ujemava duhovno in astrološko, ni vrag, da se ne bi ujela še fizično. 😉

  41. zogca said

    Seveda bom povedala, Maxi, seveda bom.

    Malo mi zmanjkuje časa zadnje dni, zato se nič ne zgodi takrat, ko jaz mislim, da se bo, ampak dobiš rezultat.

    Te moram dati na lunin.net, tam prav izpiše aspekte ven, da mi jih ni treba iskati po karti. In bova hitro vedeli, koliko je ura.

  42. maxi said

    Če se ujemava duhovno in astrološko, ni vrag, da se ne bi ujela še fizično.😉

    hehe…nekaj ti zagotov ne bi bilo všeč pri meni.🙂😛

  43. maxi said

    Seveda bom povedala, Maxi, seveda bom.

    Hvala Žogca…ker tako lepo skrbiš zame.🙂

  44. zogca said

    Grem kar zdaj pogledat. Imam že kar nekaj dolgov glede astrologije. Dve punci z MON-a, pa asdf. Grem kar takoj. Moram nocoj vse te dolgove popucati.

  45. zogca said

    Od petih aspektov pridejo v poštev trije, ker en je inkonjunkcija, ki se ne šteje, en pa je z Luno.

    Ostanejo nam torej:

    Sonce v trigonu z Marsom
    Sonce v sekstilu s Saturnom
    Sonce v kvadratu z Neptunom

    Trije potencialni zakoni, torej. Ni nujno, da boš vse tri tudi sklenila.

    Zdaj je pa tako, planet kaže ponavadi na podznak, lahko pa tudi na znak.

    Tebi torej pripadajo moški, ki so v podznaku Oven, Kozorog ali Riba. V podznaku ali v znaku. Ampak največkrat kaže na podznak.

    Če ta teorija drži.

    Kaj je bil bivši mož v podznaku, ali veš?

  46. zogca said

    Aja, prvo polovica januarja bo zate zelooo dobra, lahko tudi prelomna v pozitivnem smislu, če boš izkoristila, kar se ti bo ponujalo.

  47. maxi said

    Kaj je bil bivši mož v podznaku, ali veš?

    Ne vem. Hm…lahko pa zvem, če je sploh pomembno.

  48. maxi said

    Trije potencialni zakoni, torej. Ni nujno, da boš vse tri tudi sklenila.

    Svašta. A se čem vse življenje ženit…:(🙂

  49. maxi said

    Aja, prvo polovica januarja bo zate zelooo dobra, lahko tudi prelomna v pozitivnem smislu, če boš izkoristila, kar se ti bo ponujalo.

    No, te vrste novic…sem najbolj vesela. Naj se torej zgodi kaj zelooo dobrega, obljubim da bom izkoristila:mrgreen:
    Ampak če bo isto, kot to kar trenutno brenči okoli mene, ne bo nič, kar povem🙂

    Hvala Žogca!

  50. zogca said

    Ih, pomembno. Samo v toliko, da veva, kateri aspekt lahko izključiva in katera dva sta še aktualna.

    Hm…lahko pa zvem, če je sploh pomembno.

  51. zogca said

    Niso tukaj mišljeni moški, sploh ne, imam bolj občutek, da gre za nekaj materialnega, napredovanje ali v službi ali izboljšanje življenjskih pogojev, bolj to, ne gre za ljubezenski aspekt.

    Ampak če bo isto, kot to kar trenutno brenči okoli mene, ne bo nič, kar povem.

  52. zogca said

    Gre za potencialne zakone, možnosti, ki jih izkoristiš ali pa tudi ne.

    Moj princ ima sedem aspektov z Luno, pri moških se šteje Luna. Ni se še poročil. Bi se pa večkrat lahko, ampak je pobegnil.

    Svašta. A se čem vse življenje ženit…:(

  53. Lynx said

    hehe…nekaj ti zagotov ne bi bilo všeč pri meni.

    Ne skrbi, Maxi. Če vse drugo štima, ne rabiš airbagov. Tako dlakocepski pa spet nisem. 😉

  54. maxi said

    Ne skrbi, Maxi. Če vse drugo štima, ne rabiš airbagov. Tako dlakocepski pa spet nisem.😉

    Odlično, torej….če (se) pokrijeva še (čez) energetsko bazo, naju tudi bog več ne loči.🙂😛

  55. Lynx said

    Odlično, torej….če (se) pokrijeva še (čez) energetsko bazo, naju tudi bog več ne loči.

    Kako se to vidi? Švigajo strele, se gumbi trgajo sami od sebe? 😉

Leave a Reply

 
