Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Park molči!

Posted by zogca na oktober 20, 2009

PO DEŽJU V PARKU

Prazne, zapuščene so poti.
Sivi in nejasni so dreves obrisi.
Sivo vse. Vse skrito je v megli.
Tudi breza je podobna sivi lisi.

Pozaspale so v sivini trave, hoje
in kostanji in klopi.
Aha, lepo nocoj bilo bi nama v dvoje …
Mir. Tišina. Park molči.

Ada Škerl

13 Responses to “Park molči!”

  1. trnovčanka said

    Lepa pesem. Moj stil😀

  2. zogca said

    Aha, lepo nocoj bilo bi nama v dvoje …

    Meni najpomembnejši stavek v pesmi!!!

  3. Lynx said

    Za protiutež zgornji turobnosti:

  4. zogca said

    Saj dan sicer ni turoben, vsaj meni ni, samo zaspana sem. Pa nisem edina. Nas je več precej pri dnu z energijo. Moram spiti tisti Mercatorjev sveže stisnjen sok s kivijem, banano in pomarančo ali kaj že. Da me vitamini malo spravijo k sebi.

  5. zogca said

    80’s dajejo energijo.🙂

  6. trnovčanka said

    Jaz sem vedno pisala rahlo depresivne pesmi. Ker sem pesnila samo, ko sem bila neskončno žalostna.

    In tole z energijo drži tudi pri meni. Upam, da zdržim še Housa, preden mrknem.

  7. zogca said

    Jaz pa nikoli nisem pisala pesmi.

    House, a to je še? Veš, da ga nikoli nisem gledala. Oziroma sem gledala pet minut ene epizode. Mi ni potegnilo.

  8. webmaher said

    Tut men ni najprej potegnilo, potem pa…Haus je zakon😆
    Sicer je bil pa danes fuzbal LP in nekaj prijetnih ne presenečenj:mrgreen:

  9. zogca said

    Jaz se nocoj bolj v kuhinji držim, ker ni Bele lađe.

  10. Lynx said

    Za energijo in za lahko noč:

  11. zogca said

    Joj, pesmi mojega otroštva, kako lepo.

  12. Lynx said

    Joj, pesmi mojega otroštva, kako lepo.

    Motiš se. Moje mladosti. 😉

    LN

  13. zogca said

    Saj, tvoja mladost, moje otroštvo.

Leave a Reply

 
