Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Izgovor, da te kap!

Posted by zogca na oktober 20, 2009

Se kdaj vprašate, ali se gospoda, ki se tako ali drugače “prikoriti” norčuje iz nas? Če se, potem ste danes dobili odgovor. Da, pa še kako. Ko sem se ob sedmih zvečer slučajno sprehodila mimo televizorja, sem slišala poslanca Branka Mariniča v kamero govoriti, da prihaja s podeželja in zato ni vedel prav nič o tem, da je stroške, ki jih narediš s svojim bivanjem v bloku, potrebno plačati. Gospod poslanec, ki soodloča o usodi vseh nas, brez sramu na televiziji govori, da ne ve stvari, ki prav gotovo niso neznanka nobenemu prvošolčku. Skratka, gospod soodloča o proračunu, pokojninski reformi, rešuje gospodarsko krizo, ne ve pa nič o tem, da za porabljeno elektriko, plin, vodo, ogrevanje in podobno pridejo položnice, ki jih je treba tudi plačati. On jih ni plačeval, in to cela tri leta, menda jih ni nikoli videl in nikoli ni odprl poštnega nabiralnika ali kakor se je sam izrazil, nikoli v poštni nabiralnik ni vstopil. Oglejte si prispevek tega sprenevedanja.

Gospod poslanec je, kakor sem pozneje prebrala na spletu, zdaj stanovanje odpovedal. Verjetno misli, da je s tem cela reč rešena, ker gotovo še nikoli v življenju ni slišal za to, da upravnik bloka in drugi neplačane zneske tako ali drugače od tebe iztirjajo. Mogoče si bo izmisli nov izgovor, da nas bo kap.

98 Responses to “Izgovor, da te kap!”

  1. lynx said

    Dobro jutro:

  2. Tana said

    Dobro jutro….

    Se kdaj vprašate, ali se gospoda, ki se tako ali drugače “prikoriti” norčuje iz nas?

    Žogca, saj se ne rabimo nič vpraševat, to je vendar jasno, da se “ta gospoda” dela norca iz nas. Rabijo nas samo takrat, ko so volitve, potem pa … psi lajajo, karavana gre dalje… in vse po starem.

    Jaz osebno poznam poslanca, ki ne samo da ni plačeval stroškov, ampak je službeno stanovanje oddajal v najem in veselo kasiral najemnino in stroške… istočasno pa je uveljavljal še pravico do nadomestila za ločeno življenje, ker kao, da je živel v Ljubljani, kar bi seveda bilo logično glede na to, da je imel službeno stanovanje. V resnici pa se je vsak dan vračal domov…. in še veliko je takih in še hujših stvari, ki jih počnejo “ti gospodje”, seveda vse na naš račun.

    Jaz se s politiko in nečednostmi, ki jih počnejo, sploh ne obremenjujem več. Včasih sem se kar, ampak sem videla, da je to vse skupaj brez veze, samo sem se zamerila določenim ljudem.
    Saj poznaš tisti rek “politika je k****”, v kateri se samo zamenjujejo plesalci…. al nekako tako…..🙂

    Res pa je, da so mi eni bolj všeč vizuelno, kot drugi…. pa o tem ne bi zdaj, mogoče kdaj, če nas boš vpraševala, kateri politik – političarka vam je najbolj lep, hahaha…..

  3. zogca said

    Lopovska banda brez sramu.

    Jaz osebno poznam poslanca, ki ne samo da ni plačeval stroškov, ampak je službeno stanovanje oddajal v najem in veselo kasiral najemnino in stroške… istočasno pa je uveljavljal še pravico do nadomestila za ločeno življenje, ker kao, da je živel v Ljubljani, kar bi seveda bilo logično glede na to, da je imel službeno stanovanje. V resnici pa se je vsak dan vračal domov…. in še veliko je takih in še hujših stvari, ki jih počnejo “ti gospodje”, seveda vse na naš račun.

  4. zogca said

    Saj jaz se v bistvu tudi več ne. Ampak prek tega pa nisem mogla, ker to se mi pa zdi ne samo nečedno, ampak dobesedno se dela norca iz vseh državljanov, ko jim prodaja takšno zgodbo.

    Jaz se s politiko in nečednostmi, ki jih počnejo, sploh ne obremenjujem več.

  5. Lynx said

    Se mi zdi, da je šel iz dežja pod kap. Skorajda je večja sramota, da si tako neumen, da ne veš osnovnih stvari, kot da malo oslepariš državo oziroma davkoplačevalce.

  6. Raspberry said

    Saj ne vem, ali se splača izgubljati živce in besede ob takih izjavah – ali še hujše, ob takih ljudeh.
    Ne samo, da se dela norca, temveč tudi ponižuje podeželske ljudi. Če si s podeželja, še ne pomeni, da ti mora v glavi kaj manjkati. Tu se lepo vidi, kaj si misli o narodu, ki ga je naplahtal na volitvah. Mislim, da je skrajni čas, da se spremeni zakon o poslancih. Jaz bi ljudstvu, ki jih izvoli dala tudi pravico, da jih odstavi, ko delajo tako sramoto in seveda podobne korupcijske zadeve. Vendar se bojim, da takega predloga zakona ne bi hoteli sprejeti, saj nihče noče pljuvati samemu sebi v skledo.

  7. cija said

    jaz sem tudi prepričana, da je tip veselo oddajal stanovanje naprej za lepo najemnino.

    Ampak še nekaj. Zakaj komunalno podjetje ni od njega izterjalo teh položnic že prej? Komunalne zadevščine namreč zastarajo zelo hitro (rok je eno leto po poteku leta, v katerem so nastale). Čez 2 meseca bodo zastarale vse tiste do lanskega decembra, tiste do predlanskega decembra so zastarale že zdavnaj (če ga niso dali na sodišče).
    Opomini zastaranja ne pretrgajo.

  8. zogca said

    Meni se tudi to zdi. Sicer je na nek način res najbolj sramotno krasti kot biti tako neumen, ampak za politike vemo, da kradejo, ne vemo pa še, da so tako zelo neumni.

    Se mi zdi, da je šel iz dežja pod kap. Skorajda je večja sramota, da si tako neumen, da ne veš osnovnih stvari, kot da malo oslepariš državo oziroma davkoplačevalce.

  9. zogca said

    Na to sem pomislila tudi jaz. Na nek način je v drek potunkal vse, ki ne živijo v mestih in jih posredno proglasil za bebce. Vse ljudi, ki jih jaz poznam in niso iz mesta, zelo dobro vedo, da morajo svoje stroške plačati, jih redno plačujejo in imajo dobro urejene svoje finance.

    Saj ne vem, ali se splača izgubljati živce in besede ob takih izjavah – ali še hujše, ob takih ljudeh.
    Ne samo, da se dela norca, temveč tudi ponižuje podeželske ljudi. Če si s podeželja, še ne pomeni, da ti mora v glavi kaj manjkati.

  10. zogca said

    Težava je v tem, da bi se to dala zlorabljati in prav zaradi tega te možnosti ni in je, vsaj mislim, tudi ne bo. Ker potem poslancev ne bi odstavljalo ljudstvo, ampak stranke, svoje neposlušne člane.

    Jaz bi ljudstvu, ki jih izvoli dala tudi pravico, da jih odstavi, ko delajo tako sramoto in seveda podobne korupcijske zadeve.

  11. zogca said

    Tudi mogoče. In je to razlog, zakaj nikoli ni videl notranjosti nabiralnika. Če ga res ni videl.

    jaz sem tudi prepričana, da je tip veselo oddajal stanovanje naprej za lepo najemnino.

  12. zogca said

    Jaz, na primer, s komunalo nimam nič. Moja komunala je na položnici, ki mi jo pošlje upravnik bloga. Enako voda. Upravnik plača podjetju in iztirja od mene, v kolikor jaz ne bi plačal položnice. Verjetno je v tem primeru enako.

    Zakaj komunalno podjetje ni od njega izterjalo teh položnic že prej? Komunalne zadevščine namreč zastarajo zelo hitro (rok je eno leto po poteku leta, v katerem so nastale). Čez 2 meseca bodo zastarale vse tiste do lanskega decembra, tiste do predlanskega decembra so zastarale že zdavnaj (če ga niso dali na sodišče).

  13. Tana said

    Gospod poslanec je, kakor sem pozneje prebrala na spletu, zdaj stanovanje odpovedal. Verjetno misli, da je s tem cela reč rešena, ker gotovo še nikoli v življenju ni slišal za to, da upravnik bloka in drugi neplačane zneske tako ali drugače od tebe iztirjajo

    Že res, da upravnik bloka in drugi lahko neplačane zneske izterjajo, samo mislim, da je tukaj za to prepozno, saj ti to bolj veš Žogca, ker si pravnica (zastaralni rok za izterjavo takih terjatev je namreč 1 leto) in ker je ta dolg za 3 leta nazaj, je to močno vprašljivo. Izterjava neplačanih zneskov bi bila tako možna v najboljšem primeru za zadnje leto neplačevanja.

  14. zogca said

    SD poziva SDS naj čim prej predlaga novega kandidata za predsednika komisije DZ RS po zakonu o preprečevanju korupcije, saj Marinič s svojimi dejanji v javnosti ne zbuja zaupanja v delo komisije

    http://24ur.com/novice/slovenija/sd-poziva-k-zamenjavi-marinica.html

  15. zogca said

    SD zahteva zamenjavo Mariniča, SDS ga brani

    http://www.rtvslo.si/slovenija/sd-zahteva-zamenjavo-marinica-sds-ga-brani/215115

  16. zogca said

    O položnicah vem bolj malo.😦

    Razlika je, če plačuješ ogrevanje, elektriko, vodo, plin in drugo po položnici dobavitelju ali stanovanjskemu upravniku, ki jih nato v svojem imenu nakazuje dobavitelju. V prvem primer je zastaralni rok eno leto, v drugem pa tri. To sicer ne piše v zakonu, samo praksa je menda takšna.

    Osebnih izkušenj s tem nimam.🙂

    Že res, da upravnik bloka in drugi lahko neplačane zneske izterjajo, samo mislim, da je tukaj za to prepozno, saj ti to bolj veš Žogca, ker si pravnica (zastaralni rok za izterjavo takih terjatev je namreč 1 leto) in ker je ta dolg za 3 leta nazaj, je to močno vprašljivo. Izterjava neplačanih zneskov bi bila tako možna v najboljšem primeru za zadnje leto neplačevanja.

  17. Jazz said

    Predstavniki ljudstva,Cvet politike.Ampak res… kje jih le najdejo? Seveda je le eden izmed originalov.

  18. Jazz said

    http://www.youtube.com/watch?v=PUBVSUd5okw&feature=related :mrgreen:

  19. zogca said

    Danes je pa ven prišla zgodba, da je en župan in tri mesece poslanec dobil 99 odstotni popust na avtomobilsko zavarovanje. Pa nič ne ve o tem, da bi ga dobil zato, ker je politik in je prepričan, da takšne popuste talajo vsem. 🙄

  20. zogca said

    Aha, tukaj je. ❗

    Fabjan čaka na Žerjavov telefonski klic

    http://24ur.com/novice/slovenija/zaradi-nespodobne-ponudbe-naj-odstopi.html

  21. Janis said

    Ne samo, da se dela norca, temveč tudi ponižuje podeželske ljudi. Če si s podeželja, še ne pomeni, da ti mora v glavi kaj manjkati. Tu se lepo vidi, kaj si misli o narodu, ki ga je naplahtal na volitvah.

    Kekci take vrste so potem velikokrat še enkrat izvoljeni. Zakaj? Zato, ker se dovolj velik procent volilcev s primitivno-otročjimi izjavami in dejanji v slogu “kaj mi pa morete, jaz sem največji džek in vam lahko vsem jebem mater” zelo pozitivno poistovetijo. Večina se seveda zgraža, ampak zmeraj obstaja manjšina, ki se jim primitivnost zdi vrhunski izkaz frajerstva.

    Grem stavit, da bi v slovenski parlament mirno prišel tudi kakšen tak primerek, ki bi se javno hvalil, da za vikend tepe pedre po Ljubljani, če izpustimo dejstvo, da bi v takem primeru morala posredovat policija. Govorim izključno o umu določenega segmenta volilcev.

  22. zogca said

    Meni ni jasno, kako se lahko poistovetijo z nekom, ki se gre “kaj mi pa morete, jaz sem največji džek in vam lahko vsem jebem mater”.

    Tisti slednji bi tako in tako prišel, ker imamo dovolj visok odstotek homofobov, ki mu bodo samo zato dali svoj glas.

  23. zogca said

    Janis, kako mala škorpijončka? Ali pa nisem na tekočem in sta vmes že spremenila znamenje?

  24. Janis said

    Mala škorpijončka sta še na varnem in bosta definitivno škorpijončka🙂 V bistvu smo že čez najhujša tveganja, ampak vseeno bosta malo prezgodnja, skoraj ziher. Sta pač le dvojčka.

  25. zogca said

    To me je zanimalo, ali sta še na varnem. Pa saj, tudi če bosta malo prezgodnja, ker ponavadi so, veliko prezgodnja očitno ne bosta, če sta bila mišljena kot škorpijončka. Ker potem bosta noter najmanj osem mesecev, če sta đe vedno notri. Kako si pa že velika?😉

  26. Janis said

    Hehe, če bi ti točno povedala, bi napisala preveč za javno mesto😉 Toliko, da ne bi bila taka kriza, tudi če bi se rodila danes, ampak navdušeni nad tem pa ravno ne bi bili.

  27. zogca said

    Upam, da bosta škorpijončka še malo počakala. Ko prideta ven, nam pa javi. Ju bomo zapili. Jaz s kokakolo.😉

  28. Janis said

    Se razume, da bom javila😀

  29. zogca said

    Jaz bi tudi imela dva mala škorpijončka. To se mi zdi en fejst velik, ampak ekstra lušten izziv.

  30. Janis said

    Saj boš tudi ti še imela kakšma dva škorpijončka, ko boš hotela😉 Dobro, mogoče ne ravno dva naenkrat, to je stvar naključja, ampak enega takega se pa da ponavadi brez problemov naštimat😉

  31. Janis said

    Lihkar ugotavljam (sicer se navezuje na eno drugo temo), kako je možno, da nobenega moškega, s katerim sem jaz kdaj seksala, ni nikoli “grozno žulil kondom”. A zato, ker pač pri meni glede tega že od prvega trenutka ni bilo trte mrte in pogajanj ali zato, ker sem si izbirala same take, ki že v osnovi niso bili nagnjeni k “žuljenju”?

    Kajti opažam, da če so najstniki in najstice še prepričani, da je kontracepcija stvar obeh, se s starostjo tudi potihem veča delež tistih moških IN žensk, ki mislijo, da je za kontracepcijo dolžna skrbeti ženska in da je moško “žuljenje” daleč bolj pomembno kot počutje ali celo zdravje ženske na hormonskih kontraceptivih.

  32. zogca said

    Mojega tudi ne.

    Lihkar ugotavljam (sicer se navezuje na eno drugo temo), kako je možno, da nobenega moškega, s katerim sem jaz kdaj seksala, ni nikoli “grozno žulil kondom”.

  33. zogca said

    Je treba seksat, ampak jaz ne.

    ampak enega takega se pa da ponavadi brez problemov naštimat

  34. zogca said

    Povsem očitno, če sodim po MON-u.

    Kajti opažam, da če so najstniki in najstice še prepričani, da je kontracepcija stvar obeh, se s starostjo tudi potihem veča delež tistih moških IN žensk, ki mislijo, da je za kontracepcijo dolžna skrbeti ženska in da je moško “žuljenje” daleč bolj pomembno kot počutje ali celo zdravje ženske na hormonskih kontraceptivih.

  35. Spider said

  36. Spider said

  37. zogca said

    Danes mi pa spet noče YouTuba odpirati. Mi kakor spet manjka nekakšen Flash ali nekaj. Prejšnjo sredo mi je tudi manjkal, potem je pet dni delal, danes spet manjka, bo mogoče jutri spet delal. Čudo božje od računalnika.

  38. Spider said

    Je bil tu mogoče omenjen seks?

  39. Andrej34 said

    Spider said
    Je bil tu mogoče omenjen seks?

    Glih ugotavljam, kaj smo se spremenili.😯
    Včasih … kakršna koli je bila tema, smo imeli že pred 20 – tim postom … sex, mastrubacijo … Žogca je ves čas sanjala o nekih kurcih … temu primerno je bilo darilo za novo leto.:mrgreen:

    Zdaj pa, kot da smo v samostanu.🙄

  40. Janis said

    Sej ste😀

  41. zogca said

    Jaz sem postala ta prava nuna, Andrej, tista res ta prava.

  42. zogca said

    Jaz sem se tako navadila, da mi je vse drugo tuje.

    Sej ste.

  43. Janis said

    No, ampak tud če ne prakticiraš seksa, lahko še zmeraj o njem govoriš. To se ne izključuje.

  44. zogca said

    Ne, saj se lahko čveka. Na Žogcinem blogu seks nikoli ni bil prepovedana tema.

  45. Andrej34 said

    Ne, saj se lahko čveka. Na Žogcinem blogu seks nikoli ni bil prepovedana tema.

    Ja samo smo nekako … postali meniško usmerjeni.
    Pa še zima bo. Hladno bo.
    Tako, da ob kaki zadekani bejbi, tudi ne bo nobenih impulzov v to smer.😕

  46. zogca said

    Pozimi bom nalašč pisala vroče objave, da se bomo greli. Tudi totalno nunska sem sposobna napisati kaj vročega.

  47. zogca said

    Za Janis, da bo vedela, kaj jo čaka. Iz knjige, ki jo trenutno študiram, nasvet, ki ga ta astrologinja daje svojim strankam: “If Scorpio is going somewhere or doing something, get out of the way. They will do it. They will get there.” In naprej … I have tactfully told Scorpios: “You can be kind of ruthless.” In njihov odgovor: “Kind of? I am ruthless.”

  48. Andrej34 said

    Ko tole berem … nekaj ne razumem?
    Ali sta bila ta dva planirana, kot škorpijončka (kar se mi zdi praktično nemogoče) … ali sta se preprosto “zgodila” (kar se mi zdi bolj verjetno).

  49. zogca said

    Zgodila sta se, seveda. Jaz sem spraševala, če bosta res škorpijončka. V bistvu sem jo hotela vprašati, ali sta še vedno noter. To. Sicer pa tisti, ki so res plodni, lahko komot naštimajo znamenje, ki ga želijo. Jaz osebno tega ne bi delala. Naj bo tista, kar mu je usojeno, da je in to je to.

  50. Spider said

    Jaz živim po samostansko že 4 mesece.

  51. zogca said

    Že? Jaz skoraj dve leti, kmalu bo dve leti.

  52. Spider said

    Torej je skrajni čas,da me povabiš na čajanko in z mano podeliš svoje bogate izkušnje glede samostanskega življenja.

  53. pika said

    Jaz, škorpijon toplo priporočam škorpijončka!

  54. zogca said

    Spider, ni kaj povedati. Jaz sem se odločila, da se ne mislim zaradi seksa spuščati v situacije, ki so mi mučne ali bi mi lahko postale mučne. Sem si rekla, da ni, o tem, da bi lahko bilo, sploh ne premišljujem in je čisti mir. Ter dovolj prostora v glavi za stvari, ki me lahko obogatijo. Kar ne pomeni, da sem jaz proti seksu, ampak če ni tiste prave ljubezni in tistega pravega odnosa, tudi seksa ni treba, da je. V bistvu sem do tega zaključka prišla, ko sem opazovala okolico. Ženske, ki niso v zvezi, pa bi seksale ali bile v zvezi, da bi prišle do seksa. V koliko neprijetnih situacij zaidejo zaradi te želje. Koliko si dajo opraviti z njo. In sem si rekla, da ne. Pa tako in tako si ne morem predstavljati, da bi se me dotikal nekdo, ki ni princ. Zakaj bi se torej silila?

  55. Spider said

    Uf, jaz sem se malo hecal, ti si pa resno zagrabila. Ok..)

  56. Tana said

    Jaz, škorpijon toplo priporočam škorpijončka!

    o, Pika živjo, sem vesela, da te ponovno vidim… sem že spraševala po tebi. kje si se potepala? aha, povej zakaj ne morem na tvoj blog? mi zavrne dostop.

    pa kaj se to dogaja na tem blogu, vsi sami škorpijoni, hudoooooo:mrgreen:

    ..jaz, oven toplo priporočam ovna:mrgreen:

  57. zogca said

    Nunske zadeve so resna reč. Ni heca.

    Uf, jaz sem se malo hecal, ti si pa resno zagrabila. Ok..)

  58. zogca said

    To pa ne.

    vsi sami škorpijoni, hudoooooo

  59. Tana said

    To pa ne.

    kako da ne? Andrej34 škorpijon, Stane škorpijon, Pika škorpijon, Janisina dvojčka bosta škorpijončka, tako da:mrgreen:

  60. zogca said

    Nisem rekla, da jih ni veliko.

    Joj, mi je astrologija zanimiva, bi samo še to brala.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5775653

  61. Spider said

    Zogca, a si mi ti ravnokar poslala MMS?

    Ne morem odpret, ne vem, zakaj ne. Moj telefon je nov, nihce mi se ni poslal MMS.Verjetno se nimam nastavljeno prejemanje MMS.

  62. zogca said

    Ne, nisem. Jaz sem ti ga skušala par dni nazaj, tisto fotografijo, ampak mislim, da nisem prišla niti do tistega pošlji, tako da …

  63. pika said

    “o, Pika živjo, sem vesela, da te ponovno vidim… sem že spraševala po tebi. kje si se potepala? aha, povej zakaj ne morem na tvoj blog? mi zavrne dostop.”

    Hvala. Sem vesela, da sem pogrešana. Ponavadi človek ne opazi, da ga kdo pogreša. A je vedno lepo, mar ne?

    Po svoji notranjosti. Najtežje potovanje vseh potovanj. Pravzaprav sem samo vzela malo pavze (kriva Žogca; ženska ima prav, kaj hočem?!). Se moram še vrnit (vsaj dobro bi bilo zame).

    Blog… nisem ponosna nase, a sem se odločila. Ni ga več. Zbrisan. Razlog… ni za tukaj!

    “pa kaj se to dogaja na tem blogu, vsi sami škorpijoni, hudoooooo”

    Nič hudo, Tana. Smo sami vredi (sem Štajerka al nisem) ljudje. Sovražniki izključno sami sebi. Karkoli ste že slišali. Smo pa “težki” (ne po kg); priznam. Ja, kdo pa je idealen.

    “..jaz, oven toplo priporočam ovna”

    Ups, kolko si pa ti oven,Tana?

  64. Spider said

    Zogca, sem si ze porihtal. Zdaj lahko prejemam MMS-e.

  65. zogca said

    A pa je bil moj? Ker jaz sem ga samo hotela poslati, ga nisem poslala.

  66. zogca said

    Pa ne jaz, samo to ne.

    kriva Žogca

  67. Spider said

    Ne ni bil.

  68. Tana said

    Nič hudo, Tana. Smo sami vredi (sem Štajerka al nisem) ljudje

    hahaha Pika, vredi smo mi Štajerci, najtaboljši ljudeki na tem sveti, kak pa kaj “ezlek” v Maribori, se še kaj dogaja…. Saj to je bilo zbirališče za randije in ….. (to se še spomnim)

    ja Pika jaz sem tudi Štajerka, tako kot ti. Vendar že več kot polovico svojega življenja ne živim tam. Tako da sploh več ne vem, kako zgleda. Tudi zelo malo grem tam okoli.

    Po svoji notranjosti. Najtežje potovanje vseh potovanj.

    to ti pa verjamem Pika. Iz lastnih izkušenj vem, da je to eno najtežjih potovanj, ki jih človek naredi (sem bila že dolgo nazaj sama na isti poti). Ampak največ narediš že s tem, ko se na tako potovanje odpraviš, ker to je najtežje, ta odločitev in ko se na pot zares podaš. Kaj čem ti rečt. Želim ti, da ti potovanje uspe, in …. Meni hvala bogu je.:mrgreen:

    Ups, kolko si pa ti oven,Tana?

    100%, torej si predstavljaš kakšna sem. Sem že zadnjič Andreju napisala, ko je podal astrološko karto (ali kako se že reče) za ovne, da sem to čista jaz.

  69. Tana said

    Zdaj pa, kot da smo v samostanu.🙄

    Andrej34, saj v samostanu sploh ne more biti tako slabo,… če so fajn nune in menihi:mrgreen: (sicer ne vem, ali so v samostanu oboji, ali samo menihi?)

  70. Lynx said

    Jaz bi tudi imela dva mala škorpijončka. To se mi zdi en fejst velik, ampak ekstra lušten izziv.

    Kako se Žogca spreminja. Pred kakšnim mesecem, kaj takega ne bi napisala.

    Lihkar ugotavljam (sicer se navezuje na eno drugo temo), kako je možno, da nobenega moškega, s katerim sem jaz kdaj seksala, ni nikoli “grozno žulil kondom”. A zato, ker pač pri meni glede tega že od prvega trenutka ni bilo trte mrte in pogajanj ali zato, ker sem si izbirala same take, ki že v osnovi niso bili nagnjeni k “žuljenju”?

    Če nisi ravno bedak, kmalu ugotoviš, s kakšno žensko imaš opravka in koliko si lahko privoščiš. Verjetno bi bila zadeva drugačna, če bi pogajanja bila, ali v primeru, da bi lahko sami izbirali.
    Če je moški postavljen pred dejstvo ali seks ali nič, je tisti kondom zanemarljiv.

    Jaz živim po samostansko že 4 mesece.

    Se pravi da si varal Nesojeno? 😉

  71. Spider said

    Varal? he he..sej nisva bila skupaj..Bila je samo iluzija.

  72. Spider said

    Čez 2 tedna bo točno eno leto, odkar sem začel poglobljeno komunicirat z njo. Kako gre čas.

  73. zogca said

    Kako ti misliš? Jaz nikoli nisem trdila, da ne želim imeti otrok. Samo mudilo se mi ni s tem. Jaz nimam tistega hormonskega nagona k materinstvu, nikoli ga nisem imela, samo prav se mi zdi, da bi imela kakšnega otroka. Moje mnenje glede tega je nesprejemljivo. Čeprav, priznam, bi osebno raje enega, ampak dva škorpijončka sta pa totalen izziv.

    Kako se Žogca spreminja. Pred kakšnim mesecem, kaj takega ne bi napisala.

  74. zogca said

    Se mi je zdelo. Zdaj grem ven in bom vzela fotoaparat s seboj, ker za fotoaparat pa imam kabel pri starših, za mobilnik ga imam doma. Tako da danes bodo pa ziher fotke.

    Ne ni bil.

  75. zogca said

    Ona je imela fante vmes. To pa res ne more biti varanje.

    Se pravi da si varal Nesojeno?

  76. Spider said

    Ona je po mojem obcutku, medtem ko sem si jaz domisljal, da se med nama nekaj dogaja, menjala ene 4-5 tipov.

  77. Spider said

    Ena iz mojega otrostva:

  78. pika said

    “Pa ne jaz, samo to ne.”

    Si čisto narobe razumela. Kriva v pozitivnem smislu, da sem šla malo na blog in pogledat, kaj se tukaj dogaja. Torej…hvala! Kako bi naj bila kriva za karkoli drugega, madonca Žogca?!

  79. pika said

    “se še kaj dogaja…”

    Ne vem, Tana. Sem izven vsakega dogajanja. Lepo. Še ena Štajerka. Saj, veliko jih je drugje. Tudi ogromno mojih prijateljic. Ena celo v Bruslju, kjer si bila letos tudi ti, mar ne? Na Štajersko pa le pridi kaj. Pa Žogco zraven pripelji. Bomo šle mal okrog pogledat. Saj, tudi Žogca je imela druge prioritete. Če ima človek poštimane zadeve v glavi, potem se lahko odloča, kajne?

    “Želim ti, da ti potovanje uspe, in …. Meni hvala bogu je.”

    Hvala Tana. Lepo, da ti je uspelo. A če si čisti oven, potem nisi tako samouničevalna kot jaz, ki sem, vsaj glede tega, čisti škorpijon.A bom, res bom. Čutim tako.

  80. pika said

    “Čeprav, priznam, bi osebno raje enega, ampak dva škorpijončka sta pa totalen izziv.”

    Žogca, škorpijoni smo vedno izziv. Ni pomembno število. Tisti, ki nas obvlada in zna vozit z nami, je pa tako ali tako zadel “terno”. Kaj naj rečem drugega?! A nismo za vsakega, to pa tud drži!

    Tudi jaz zdaj navijam za enega. Moja soseda je tik pred zdajci; da rodi otroka, seveda. Rok ima 29.10.. Sama ful navijam za dva dni kasneje; ona pa želi tehtnico. No way! Škorpijončka hočemo!!! In jo sedaj (imam ravno dopust) malček razvijam. Pa ne samo zaradi škorpijona! Zajtrk zjutraj na vrata, pa sprehod čisto počasi, pa malo ji berem knjige… skratka… molim in molim, da še ne bo rodila. Samo jutri še, pol pa bo škorpijon!

  81. pika said

    In jo sedaj (imam ravno dopust) malček razvijam.

    Ups, ne razvijam, ampak razvajam. Bog ne daj, da bi jo sedaj razvijala!

  82. Lynx said

    Kako ti misliš?

    Zdi se mi, da si o lastnih otrocih razmišljala bolj neprizadeto. Saj ni nujno, da gre za nagon, lahko le želja (beri izziv) postaja večja.
    Spremembe v razmišljanju pa se kažejo tudi na drugih področjih. Da se betonsko dete poda v hribe ali spopada s “kmečkimi” opravili.
    Mislim celo, da je bilo v tvojih nekdanjih izjavah malce blefiranja in da v resnici nikoli nisi imela velikega odpora do novih “dogodivščin”.
    Sicer pa pravijo da sila kola lomi.

  83. zogca said

    Vidiš!!!

    Ona je po mojem obcutku, medtem ko sem si jaz domisljal, da se med nama nekaj dogaja, menjala ene 4-5 tipov.

  84. Spider said

    Vidim.

  85. Spider said

    Ne vem ce si videla, zadnjic sem ti napisal. Ko/ce spet vidis tisto punco, ce si pri volji, stopi prosim do nje, ji mirno povej, da ti je znana, se predstavis in jo vprasas ce ji je mogoce ime…Ce rece ne, se opravicis, zahvalis in gres. Ce rece ja, pa se izmznes tako, da ji mirno poves, da si ene 2-krat bila z njjo v druzbi, ampak ona se te pac ne spomni, nic hudega.

  86. zogca said

    So škorpijoni in so škorpijoni. Ti si zelo mila različica, verjemi.

    Tisti, ki nas obvlada in zna vozit z nami, je pa tako ali tako zadel “terno”. Kaj naj rečem drugega?!

  87. zogca said

    Nikogar nisem videla, je scalo, res scalo. Je pa mene en videl z okna, kako fotkam blok.

    Ko/ce spet vidis tisto punco, ce si pri volji, stopi prosim do nje, ji mirno povej, da ti je znana, se predstavis in jo vprasas ce ji je mogoce ime…

  88. zogca said

    Ne bi rekla, da je želja večja. Zadevščina je meni vedno bila ljubka, ampak nisem pa v fazi, da bi kakšnega res hotela imeti 24 ur na dan.

    Ej, vrt je treba pripraviti na zimo, ni druge. Oče je len, da ni besed, koliko je len, mama ne sme, torej ostanem samo še jaz.

    Zdi se mi, da si o lastnih otrocih razmišljala bolj neprizadeto. Saj ni nujno, da gre za nagon, lahko le želja (beri izziv) postaja večja.
    Spremembe v razmišljanju pa se kažejo tudi na drugih področjih. Da se betonsko dete poda v hribe ali spopada s “kmečkimi” opravili.
    Mislim celo, da je bilo v tvojih nekdanjih izjavah malce blefiranja in da v resnici nikoli nisi imela velikega odpora do novih “dogodivščin”.
    Sicer pa pravijo da sila kola lomi.

  89. Spider said

    Mislis, da jo bos spoznala, ce jo spet vidis, drugace obleceno?

    Rekla si, da je zelo lusna. Torej si si verjetno nekako zapomnila njen obraz.

  90. zogca said

    Nisem je videla s pol metra, pač z deset metrov. Menda jo bom spoznala, upam.

  91. Spider said

    detektivka Zogca he he.

  92. zogca said

    Dobiš na mejl. Najprej moram še dve karti analizirati. Joj, tok imam premalo časa za živet, sploh ni res.

  93. Spider said

  94. Spider said

  95. Janis said

    Ali sta bila ta dva planirana, kot škorpijončka (kar se mi zdi praktično nemogoče) … ali sta se preprosto “zgodila” (kar se mi zdi bolj verjetno).

    Zgodilo se je, da bosta škorpijončka, ker meni recimo res ni podobno, da bi šla načrtovat nebesna znamenja za otroke😉

    In še tisto, kar ljudi ponavadi zanima, pa si ne upajo vprašat, hehe: tudi to, da sta dvojčka, ni bilo načrtovano😀

  96. Andrej34 said

    Zgodilo se je, da bosta škorpijončka, ker meni recimo res ni podobno, da bi šla načrtovat nebesna znamenja za otroke

    In še tisto, kar ljudi ponavadi zanima, pa si ne upajo vprašat, hehe: tudi to, da sta dvojčka, ni bilo načrtovano

    Hvala Janis za odgovor.😉
    Sem vprašal … napol iz heca, napol zares.😀
    Ker danes ljudje planirajo vse mogoče … sem mislil, da je morda spet kakšna nova moda na pohodu in sem spet kaj zamudil.:mrgreen:

  97. zogca said

    Lahko bi bili tudi trojčki, kajne? Koliko pa so jih dali noter?

    tudi to, da sta dvojčka, ni bilo načrtovano

  98. zogca said

    Zamenjavo Branka Mariniča bo predlagala tudi celotna koalicija

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042309473

Leave a Reply

 
