Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Povejte po resnici!

Posted by zogca na oktober 19, 2009

V soboto popoldne sva se po obilnem kosilu v restavraciji Running sushi & wok z gospo Brozovo, ki ji po domače rečemo naša Jovanka, kotalili po Supernovi. Jovanka ima sicer vedno, ko hodiva po trgovinah, nalogo, da mi prepreči kupovati spodnje hlačke. Nalogo si je zadala sama, ko je opazila, da nikoli iz nakupovalnega središča ne pridem brez vsaj enih novih spodnjih hlačk. Ker je v soboto vseeno bil poseben dan, se je Jovanka odločila, da mi dovoli en prekršek. Zato sva brskali po orjaški gori spodnjic in ko sem zgrabila precej pisan “paketek”, mi je rekla: “Ne, teh pa ne. V teh barvah pa gotovo nimaš nedrčka in ne boš morala kombinirati.” Začudeno sem jo pogledala, potem pa me je ona še bolj začudeno vprašala, ali se pri meni barva hlačka ne ujema z barvo nedrčka. “Ne vedno, draga moja Jova, ne vedno”, sem morala priznati. V bistvu bi morala priznati, da se najpogosteje ne.

Je na blogu še kakšna “junakinja”, ki zjutraj komajda ve, kako ji je ime in si reče, da tako in tako nihče ne bo videl ter pograbi zelene spodnje hlačke in rožnat nedrček? Po resnici.

113 Responses to “Povejte po resnici!”

  1. Tjasa said

    Uhm… Modrc imam večinoma črn, ker si svetlega dam res na tistih 5 dni v letu, ko imam svetla oblačila… spodnjice pa kodrajsaste. O tem razmišljam zares samo, ko vem, da obstaja možnost, da bom imela inšpekcijo.🙂

  2. trnovčanka said

    Evo me😀 Če sem ravno v fazi zapeljevanja in vem, da lahko sledi akcija, potem se seveda potrudim. Dandanes sem pa že srečna, da imam kolikor toliko normalne spodnje hlače na sebi. Moj najbolj “obožuje” nosečniške hlačke, ki pridejo nekje do pod pazduhe. Meni so tako zelo udobne, sploh pozimi, ker me še malo grejejo okoli ledvic, moj mi jih bo pa enkrat naskrivaj zabrisal v smeti😆

    Priznam – grozna sem.

  3. izbrana said

    Hja, kaj je zdaj najboljš priznat….

    Ko je obstajala možnost vsakodnevnega “zapeljevanja”, mi je bilo gladko ravno. Nikoli se nisem obremenjevala s kombinacijo nedrčka in spodnjih hlačk. Zdaj, ko pa res ni bojazni za inšpekcijo, sem pa dobila manijo na spodnje perilo. Vedno v kompletu, vsak dan sveže, oboje. Sicer kupujem ne kar tako “usput”, ampak se tako na leto ali dve odločim za nakup in takrat veeeliiiko zapravim. Nazadnje pred kakšnim mesecem, reci in piši, gladko krepkih 170 EUR. Zakaj že? ja, da sanjam, kako bi bilo, če bi bilo….. Drage sanje!!!!!

    Ampak, nikoli se ne ve…😉 !

    Žogca, nisi na tekočem….. čeprav, nič bat, spodnje perilo še vedno oblačim in slačim sama!🙂
    Klicala sem te :(….

  4. Schnuy said

    sem v tranzicijskem obdobju in bom v kratkem imela vse perilo črno..

  5. zogca said

    Te bom danes na hitro rufnila, da mi poveš skrajšano obnovo vsega. Za več danes ne bom imela časa. Če ne veš, zakaj, poglej na koledar.😉

    Žogca, nisi na tekočem….. čeprav, nič bat, spodnje perilo še vedno oblačim in slačim sama!

  6. zogca said

    Na domačo številko, kajne? V zadnjem tednu dni sem bila doma dvakrat za pol ure. Grem po cunje in to je vse. Saj se moram spravit domov za več ur, vsaj za toliko ur, da operem dva stroja, ker bom sicer kaj kmalu umazana.

    Klicala sem te.

  7. zogca said

    Jaz vem, da se ne pustim inšpektirati, ta moja nunska posla, zato res …

    O tem razmišljam zares samo, ko vem, da obstaja možnost, da bom imela inšpekcijo.

  8. zogca said

    To počneš načrtno? Zakaj prav črno?

    sem v tranzicijskem obdobju in bom v kratkem imela vse perilo črno..

  9. zogca said

    Temu jaz pravim deviške. Nekoč sem imela deviški nedrček, je bil podedovan od babice. Nekega dne je izginil. Ne vem, kdo je krivec.😉

    Moj najbolj “obožuje” nosečniške hlačke, ki pridejo nekje do pod pazduhe.

  10. Tana said

    Žogca, dobra tema, kar malce “žgečkljiva”….😉

    Perilo pri meni zaseda posebno mesto, to pa že moram rečt. Kupujem ga predvsem takrat, kadar sem malce romantična, al pa da me mal luna nosi… Nikoli ga ne kupujem kar tako, mimogrede. Si vzamem čas.

    Prvo in najpomembnejše mi je, da je iz naravnega materiala, obvezno mora bit usklajeno (enako in barvno) od zgoraj do spodaj🙂 To pomeni modrc, majčka, hlačke… ja jaz obvezno nosim majčke, razen poleti, ko ne nosim zgoraj nič…😳 , seveda mišljeno od perila.

    Najbolj lepa mi je bela z dodatkom kakšnih vezenin, čipk… Letos sem se navdušila nad kremno barvo z drobnimi roza rožcami… čisto nežnimi. To je spodnja oprava za navadne dni in običajne priložnosti. Kadar pa sem bolj elegantna in če pričakujem, da se bo kaj romantičnega dogajala, takrat pa imam črno perilo in približno enkrat do dvakrat na leto rdeče, uf,uf… to pa res samo za izbrane priložnosti.

    Sicer pa jaz si skoraj vedno (zelo redko se zgodi, da ne) vse za naslednji dan, pripravim že zvečer, tako da če slučajno zaspim, nimam posebnih težav kaj obleči.

  11. zogca said

    Vidim, da se moram skupaj vzeti. Nič čudnega, da me princ ni več maral, ko se pa tako miš maš oblačim.😦

  12. Tana said

    Vidim, da se moram skupaj vzeti. Nič čudnega, da me princ ni več maral, ko se pa tako miš maš oblačim.😦

    eh Žogca, to pa že ni res. Tvoj princ te je spoznal takšno kot si in takšno, te je imel (te ima) rad. Tako da oblačila in to… nima nobene veze s tem. Res pa je to, da ene ženske so glede oblačil bolj športne, razigrane, zopet druge malo bolj klasične, kamor bi rekla, da sodim tudi jaz. Tako, da če bi mene “moj princ” ne maral zaradi moje “klasičnosti” bi se pač ne sekirala preveč.

    Tudi jaz bi se morala “skup vzeti”, pa mi nekako ne rata. Vsaj zadnji čas ne. Ampak kot sem napisala, “princi naj nas imajo radi zato, ker smo take kot smo”🙂 In če bo tako, potem sploh ne bo nič problemov. Brez problemov pa ne moremo živeti… in to je začaran krog.

  13. zogca said

    Mah, saj vem. Moj princ se s takšnimi stvarmi pravzaprav ne ukvarja, on je v drugih sferah in dimenzijah. Je pa res, da vseeno vse vidi.

    Bret težav se ne da živeti. Če jih ni, si jih izmislimo, da so.

    A ni luštno, ko spet postaja toplo? Danes je prav lep dan.

  14. zogca said

    Ne vem, pod katero objavo naj zdaj tole vržem, ampak dobili smo Rusijo.

  15. Tana said

    “Kdor ne skače ni Slovenc”… al pa odpri novo temo.
    Če je pa to dobro ali slabo, da smo dobili Rusijo, pa bo web povedal, jaz se čist nič ne spoznam. Skačem pa rada ….

  16. zogca said

    Če se prav spomnim, je bila Rusija na prvem oziroma drugem mestu želja moške populacije na blogu.

  17. jaoj, o meni se tukaj piše?😀

    Jaz prisežem,da nikoli ne oblečem različne barve sp. perilo. Niti čez vikend,ko sem doma. Dokupujem si (če kaj rabim) vedno v tisti barvi,ki mi ustreza, da lahko kombiniram s tistim kar imam doma.

    Ne vem zakaj sem taka. Tudi čevlje nebi imela ,če ni v isti barvi kakor torbica , pas itd…..

  18. maxi said

    ampak dobili smo Rusijo.

    Ja, sem že zvedla.Hm…bomo vidli, kako bo.

  19. maxi said

    Jaz prisežem,da nikoli ne oblečem različne barve sp. perilo. Niti čez vikend,ko sem doma. Dokupujem si (če kaj rabim) vedno v tisti barvi,ki mi ustreza, da lahko kombiniram s tistim kar imam doma.

    Ne vem zakaj sem taka. Tudi čevlje nebi imela ,če ni v isti barvi kakor torbica , pas itd…..

    Da ne ponavljam, bi lahko na kratko kar zgornjemu tekstu dodala, da sem en podoben “čudak” od ženske kot Gospa Broz.:mrgreen:

  20. Jazz said

    No,tole bi pa res rad v i d e l !!! (čista resnica)

  21. enamoyca said

    Sem že mislila, da sem z usklajevanjem perila pa čevljev in torbice staromodna, pa vidim, da tudi nekatere mlajše od mene še nekaj dajo na to. Mi je kar odleglo.🙂

  22. zogca said

    Tebi jaz sto posto verjamem, da nikoli nisi v prekršku.

    Jaz prisežem,da nikoli ne oblečem različne barve sp. perilo.

  23. zogca said

    😉

    jaoj, o meni se tukaj piše?

  24. zogca said

    Meni pa prav nič, ker sem ugotovila, da sem najhujši primerek.😦

    Mi je kar odleglo.

  25. zogca said

    Gospe Broz nisem preverjala, tebe pa bom. Joj, kako se že naredi zeleni smajli, ki se rezgeta?

    da sem en podoben “čudak” od ženske kot Gospa Broz.

  26. webmaher said

    Torej plan je sledeći: Žogca, Tana, Jovanka, Enamoyca, Schnuy, Izbrana, Tjasa…se napravijo v stilu Tanine 10-te objave, predzadnji odstavek, zadnji dve vrstici in se odpravijo z avionom na prvo tekmo v Moskvo in se nastanijo v istem hotelu kjer bo prebivala ruska reprezentanca. Na večer pred tekmo morajo čimbolj okupirati Ruse, da bodo pozno ali pa sploh ne šli v postelje…seveda vse stroške akcije, ki bo povečala naše možnosti na skoraj 99,99% plača NZ Slovenije…bom poklical Simiča, da bo ziher saj bo strošek zanemarljiv v primerjavi z uvrstitvijo naših v Južno Afriko. Seveda sledi potem še dodatna nagrada in ogled vseh tekem naših na SP😆 :mrgreen: 😆

  27. zogca said

    Po tem tvojem načrtu bi se dalo pa že skoraj posneti film.😉

  28. Tana said

    hahaha web, jaz sem za… ti kar pokliči Simiča, se bo ziher strinjal,😆 še posebej, ko boš omenil “ono Tano v rdečih tangicah”😆.. če ne drugač, bom šla pač sama, saj kot pravijo “v sili še hudič muhe žre” :mrgreen:

  29. maxi said

    Gospe Broz nisem preverjala, tebe pa bom.

    :mrgreen:

    Joj, kako se že naredi zeleni smajli, ki se rezgeta?

    :mrgreen:

  30. zogca said

    Ampak kako? Kateri znakci so?

  31. Tana said

    http://codex.wordpress.org/Using_Smilies

    misliš tole

  32. zogca said

    To ja, to sem nekje posejala. Zdaj bom pa znala.

    Hvala.😉

  33. Andrej34 said

    Meni pa je zelo všeč tale stran:

    http://www.knickerpicker.com/dressing-room.asp?Md=A&Set=000

    Včasih si jih malo za relaksacijo sprehajam gor in dol in jih vrtim naokoli …😉

  34. zogca said

    Imaš zanimiv hobi.

  35. Andrej34 said

    Imaš zanimiv hobi.

    Ne hobi, ampak relaksacija.:mrgreen:

  36. Tana said

    Meni pa je zelo všeč tale stran:

    hahaha, dobro Andrej34… a obstoja kakšna stran za nas ženske…. da bi si jih še jaz malo sprejakala gor in dol in seveda vrtela😉

  37. Tana said

    sprejakala = sprehajala …vidiš luna še kar deluje:mrgreen:

  38. zogca said

    A niso hobiji za relaksacijo?

    Ne hobi, ampak relaksacija.

  39. zogca said

    Med čikanjem v garaži berem eno blazno dobro knjigo o prediktivni astrologiji. Ker premalo čikam, še nisem prišla daleč. Upam, da bo imela kakšen dan čas se svaljkati po kavču in bom konkretno veliko prebrala. Da bom lahko tukaj dajala predikcije.😉

    vidiš luna še kar deluje

  40. Andrej34 said

    Pri kliku na Thongs (to je prekopizdni poprdak – bi rekel Haso) in ostalo pustite pri miru … ter kliknete drugi in tretji izdelek pa dobite Tana – style:

    Tana said
    razen poleti, ko ne nosim zgoraj nič,seveda mišljeno od perila

    Čeprav upam da ima Tana roke dol.😉

  41. Tana said

    Žogca, čeprav razumem ti nisi doma, ampak pri starših… mislim, ker kadiš v garaži? Veš kaj me resnično zanima, ali si kaj klicala Piko? Sem jaz ponovno hotela na njen blog, pa me je ponovno zavrnilo.

    Ja ta Luna pa je tokrat imela “strašen” vpliv name… res😉

  42. zogca said

    Kje pa je moj stajl, Kitty, Garfield in podobna mačja druščina?

  43. zogca said

    Da, pri starših. Kajenje v hiši je najstrožje prepovedano. Od nekdaj. Zato hodim v garažo, oče pa na balkon. Čeprav je zadnje čase tudi on v garaži, da mi krade cigarete, ker se mu ne ljubi v trgovino.

    Ne, nisem. Sploh ne utegnem, ker pri meni telefonski pogovori nikoli ne trajajo samo pet minut in vem, da si moram vzeti čas. Saj bom, jutri. Tudi Izbrani sem dolžna klic.

    Žogca, čeprav razumem ti nisi doma, ampak pri starših… mislim, ker kadiš v garaži? Veš kaj me resnično zanima, ali si kaj klicala Piko? Sem jaz ponovno hotela na njen blog, pa me je ponovno zavrnilo.

  44. Andrej34 said

    hahaha, dobro Andrej34… a obstoja kakšna stran za nas ženske…. da bi si jih še jaz malo sprejakala gor in dol in seveda vrtela

    Ne bi vedel.😉

    sprejakala = sprehajala …vidiš luna še kar deluje

    Joj Tana!
    Luna je pa včeraj takle čas popustila.
    Jaz sem včeraj to tako začutil, da se ne da povedat. Potem sem stisnil še eno malo pivce za živce in je blo takooo dober … da se ne da povedat.

    Tako da če pri tebi ne popušča, bo verjetno ona druga zadeva …😉

  45. Tana said

    <blockquote cite=""Pri kliku na Thongs (to je prekopizdni poprdak – bi rekel Haso) in ostalo pustite pri miru … ter kliknete drugi in tretji izdelek pa dobite Tana – style:</blockquote cite=""

    pa kje je tisti Thongs, da vidim če je to moj style, pa da bom lahko povedla, če so roke prav ali ne?

  46. Tana said

    Tako da če pri tebi ne popušča, bo verjetno ona druga zadeva …😉

    a da je popustila? pri meni še ne. malce boljše je, ne pa čist:mrgreen:
    katera ona druga zadeva bi to lahko bila?

  47. zogca said

    Jaz sem bila včeraj tako lačna, kot še nikoli v življenju.

    Jaz sem včeraj to tako začutil, da se ne da povedat.

  48. Andrej34 said

    zogca said
    Kje pa je moj stajl

    Nekako takole …
    Ko težak z eno potezo umolkne … hmmm a je filmčke možno limat …

    Ne😦

  49. zogca said

    Kaj???

  50. Andrej34 said

    pa kje je tisti Thongs, da vidim če je to moj style, pa da bom lahko povedla, če so roke prav ali ne?

    Pod manekenkicami imaš napisano: Refine Products.

    Potem spodaj je : category

    Klikneš na levo in nastaviš Thongs … in potem izbereš drugi ali tretji izdelek v zgornji vrsti in manekenkico in jo malo sprehajaš …:mrgreen:

  51. Andrej34 said

    a da je popustila? pri meni še ne. malce boljše je, ne pa čist
    katera ona druga zadeva bi to lahko bila?

    … tista, da si se zadnjič stiskala pri “grelčku” in je baje nekaj šprical …:mrgreen:

    Pa sem ti rekel: Kupi si test
    Ti pa: Pustimo se presenetiti.:mrgreen:

    Mislim, da sem te pravilno razumel ….:mrgreen:

  52. Tana said

    <blockquote cite=""Klikneš na levo in nastaviš Thongs … in potem izbereš drugi ali tretji izdelek v zgornji vrsti in manekenkico in jo malo sprehajaš … :mrgreen:</blockquote cite=""

    tretja manekenka, drugi model…. čista jaz:mrgreen: samo lase temne in roke obvezno dol ali gor…. hahaha

    se razume, da se hecam, je pa res dobro… škoda da ni kakšnih fajn fantov, da bi jih jaz malo šetala….

  53. Tana said

    aha, point je na grelčku, ki je imel luknjico, madonca ti pa dobro pamtiš, jaz pozabila, zdaj pa imam…. 😆
    samo tisti grelček ni bil nič nevaren, tako da test ni potreben.

  54. zogca said

    A to sta se vidva menila o tem, da je Tana z nekom seksala? Kje sem bila jaz, da sem zamudila to sončno debato?

    Bomo izbirali ime za kakšnega sončka ali kako?

  55. Andrej34 said

    se razume, da se hecam, je pa res dobro… škoda da ni kakšnih fajn fantov, da bi jih jaz malo šetala….

    Ja tale stran je narejena za moške, zato bi lahko svojim dragim, kupovali spodnje perilo, kopalke itd.

    Izbereš tip … no za Tano sedaj vem:mrgreen: … in klik in naročiš😉 in podariš z kakšnim šopkom rožic.

  56. zogca said

    Vi pa samo gledate, nam pa nič ne kupite.

  57. Andrej34 said

    samo tisti grelček ni bil nič nevaren, tako da test ni potreben.


    Aja? Sem pa mislil, da ti štorklje že pišejo potrditev naročila:mrgreen:

  58. Andrej34 said

    zogca said
    Vi pa samo gledate, nam pa nič ne kupite.

    Sem imel prijateljico, ki je imela trgovino z ženskim spodnjim perilom.
    Občasno je kakšen tip prišel in kupil perilo za svojo drago.

    Vedno in res vedno … je ta draga prišla v trgovino in zamenjala perilo.

    Pač🙄 na pivo in fuzbal se spoznamo😎, ostalo je pa bol en … ej, men je že za samega sebe cote kupovat, tkooo morbidno, da se ne da povedat …
    Pa verjetno nisem edini … a ne😉

  59. zogca said

    Če pa ne znate izbrati. Smo me krive?

    Jaz nisem tako zapletena oziroma … Da bi mi moški kupoval nedrčke, ne pride v poštev in bi to tudi povedala. Ker to je nekaj, kar je treba probati in še to ni dovolj. Jaz kupujem samo pri eni firmi. Pri hlačkah se pa tako ne da zgrešiti, če izbere kakšen fejst otročji motiv.😉 Mah, saj ne rabim daril, samo svojega princa. On mi je raje kupil kaj za računalnik.😉

  60. zogca said

    Aja, Luna pa je zdaj v škorpijonu. Me ne bi čudilo, če bi res bila Luna.

  61. Andrej34 said

    Pri hlačkah se pa tako ne da zgrešiti, če izbere kakšen fejst otročji motiv.

    Kakšno čebelico Majo, a ne …:mrgreen:

  62. zogca said

    Tudi v redu, ampak trenutno sem bolj fenica Kitty.

    Imajo celo akcijo v Sparu s Kitty, ampak nimajo moje številke, ker nisem več v petem razredu osnovne šole. Šment.

  63. Andrej34 said

    Aja, Luna pa je zdaj v škorpijonu.

    Na tistem liku, ki si ga dala zadnjič, sem prebral … Pluton mi leti ven, Mars pa prijadral v moje znamenje in naslednjih osem mesecev, bo Mars tam in ti meseci bodo uspešni … no ja … lahko rečem … res se je začelo … vsaj tako je videti sedaj.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  64. Andrej34 said

    Tudi v redu, ampak trenutno sem bolj fenica Kitty.

    Pa ti bi res rabila, eno malo Žogco in potem bi ji kupovala take motivčke … Kitty, pa risanke z čebelico Majo in seveda zaraven še lonček z njenim motivom …:mrgreen:

    Bosta mogla z Princem, ko pride nazaj … takoj pisati štorkljam …

  65. Tana said

    Aja, Luna pa je zdaj v škorpijonu.

    Kaj to pomeni? Kaj se bo dogajalo? Ja škorpijoni to so nevarne živalce, se ni za igrat z njimi:mrgreen: te piči in posledice so lahko za celo življenje….

  66. zogca said

    Mars je zdaj v levu in bo tam ostal nenavadno dolgo, ker bo vmes retrograden. Da bo Mars v levu, je seveda dobro, ker se tam dobro počuti. Mi pa ni jasno, kako bo prijadral v tvoje znamenje. Kakorkoli že, moj progresivni Mars je zdaj v strelcu.

    Kam ti leti Pluton? Pluton se mimogrede vleče kot jara kača in ne leti, je zelo počasen planet. Kje ga pa imaš zdaj? V kateri hiši

  67. Janis said

    >blockquote>Tudi v redu, ampak trenutno sem bolj fenica Kitty.

    Imajo celo akcijo v Sparu s Kitty, ampak nimajo moje številke, ker nisem več v petem razredu osnovne šole. Šment.>/blockquote>

    Če hočeš Kitty hlačke v normalnih cifrah, imajo to v H&M, sem videla zadnjič.

    Kar se pa mene tiče, je pa poleg hlačk kožne barve samo še Snupi in Kitty in Racman Jaka večji libido killer, hehe.

  68. zogca said

    Vem, vem, sem jih že kupila.

    Če hočeš Kitty hlačke v normalnih cifrah, imajo to v H&M, sem videla zadnjič.

  69. zogca said

    Mah, zakaj?

    amo še Snupi in Kitty in Racman Jaka večji libido killer, hehe.

  70. Janis said

    A bi se ti res zdelo seksi, če bi moški na prvem perfektnem zmenku, ko si že vsa narajcana, potegnil dol hlače in stal pred tabo v Snupi gatah?

  71. zogca said

    Meni se bosta Saturn in Luna (tranzitni Saturn in progresivna Luna), zdaj končno spokala iz pete hiše in še razdružila se bosta. To je fantastičen dogodek zame. Dve leti sta se držala skupaj, dve leti sta skupaj potovala po peti hiši ljubezni in vemo, koliko ljubezni sem dobila v teh dveh letih. Že sam Saturn v peti hiši je big time suffer, potem pa še najlepljen na Luno, ki je, kakor vemo čustva … Not good. In zraven še to v devici. Zdaj se bosta najprej pomaknila skupaj v šesto hišo in iz device v tehtnico, potem pa se bosta tudi ločila. Happy me.🙂 Vem, da skeptiki ne verjamete, ampak več kot vem o astrologiji, bolj je vse skupaj logično in se ujema.

  72. zogca said

    Da!!!

    A bi se ti res zdelo seksi, če bi moški na prvem perfektnem zmenku, ko si že vsa narajcana, potegnil dol hlače in stal pred tabo v Snupi gatah?

  73. zogca said

    Janis, zdaj po pravici.

    A ga ne bi, če bi bila samska in ne bi bila nuna? Priznaj.

  74. Andrej34 said

    in stal pred tabo v Snupi gatah?

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Snupi gate :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  75. Andrej34 said

    Kaj to pomeni? Kaj se bo dogajalo? Ja škorpijoni to so nevarne živalce, se ni za igrat z njimi te piči in posledice so lahko za celo življenje….

    Jap … ščipamo in pikamo:mrgreen:.
    V katerem znamenju je pa Tana rojena … da ne ugibam.😉

  76. Tana said

    Jap … ščipamo in pikamo:mrgreen: .
    V katerem znamenju je pa Tana rojena … da ne ugibam.😉

    oooaaa, a ti si škorpijonček ?😉
    jaz sem ovenček :mrgreen: .

  77. Tana said

    in stal pred tabo v Snupi gatah?

    jaz bi se začela režat in bi se tako režala, da ne bi mogla nehat :mrgreen: .:mrgreen: .:mrgreen: .

  78. Andrej34 said

    jaz sem ovenček .

    uha … ognjeno znamenje.

    Barva: rdeča
    Drag kamen: ametist, diamant
    Vladajoči planet: Mars
    Značilost: Občasno brez opozorila eksplodira in takrat ni biti stati zraven:mrgreen:

  79. Tana said

    Ljubeči možek

    Po 20 letih zakona sta en večer v postelji ležala mož in žena Kar naenkrat začuti žena, da se je mož začne dotikati tako kot že dolgo ne.
    Skoraj se je naježila, ko so moževi prsti drseli po vratu, njegova roka je drsela po hrbtu, se sprehodila po ramah in zopet po vratu, počasi je njegova roka zdrsela čez prsi, za trenutek se je zaustavil malo nižje od popka. Nadaljeval po notrnaji stani njene leve roke, počasi zdrsel zopet čez prsi in se ob strani nežno spustil do zadnjice ter nadaljeval po nogi do njenih meč. Po notranji strani stegen je drsel do stika noge s trupom in nežno ponovil vse isto še na desni strani. Naenkrat se je ustavil, obrnil naokrog in začel gledati TV, medtem ko je žena od njegovega božanja postala močno vzburjena in je z nežnim glasom dejala: To je bilo pa čudovito! Dragi, zakaj si prenehal z božanjem?

    Mož ji odgovori: Našel sem daljinca!

  80. Tana said

    Značilost: Občasno brez opozorila eksplodira in takrat ni biti stati zraven:mrgreen:

    to je pa čista resmica, da bolj ne more bit :mrgreen:

    Ampak se hitro pomirim, to je pa tudi nekaj…..

  81. Janis said

    A ga ne bi, če bi bila samska in ne bi bila nuna? Priznaj.

    Začela bi se smejat. Resno.

    Če bi bila pa huda nuja, bi mu pa pač potegnila tiste gate čimprej dol in poskušala pozabit, kakšne so🙂

  82. Andrej34 said

    <
    Da bo Mars v levu, je seveda dobro, ker se tam dobro počuti. Mi pa ni jasno, kako bo prijadral v tvoje znamenje.

    http://www.astrologyzone.com/forecasts/

    Tukaj mi piše. Sem kaj narobe razumel?

  83. zogca said

    Vidiš, meni so pa gate bolj všeč od samega moškega. Logično, ker zdaj sem pa že čisto prav nuna, tudi v glavi.

    pač potegnila tiste gate čimprej dol

  84. Andrej34 said

    Ampak se hitro pomirim, to je pa tudi nekaj…..

    Seveda:mrgreen: ko je okoli vse izbrisano, kot da bi eksplodirala Tana …:mrgreen:

  85. zogca said

    Andrej, jaz zdaj ne utegnem vsega tega brati, sem pa preletela. Poglej, Mars je zdaj v levu in bo v levu precej časa, kar je dobro. Tudi zate. Pa ne samo zate. Kje je tvoj progresivni Mars, tega pa ne vem brez podatkov. Mi jih lahko flikneš na mejl in bom pogledala.

  86. Tana said

    Lahko noč

    Moški in ženska se peljeta v avtu in se divje prepirata o njegovi domnevni nezvestobi.
    Naenkrat ženski prekipi. Iz torbe izvleče ogromne škarje, bliskovito odpre možu zadrgo, mu v kančku sekunde odreže penis in ga zabriše skozi okno.

    Za njima se meščanska družinica pelje na nedeljski izlet. Naenkrat, sredi ljubega miru trešči penis ob vetrobransko steklo.

    Presenečena dvanajstletna hčerka začudeno vpraša, “Oči,kaj pa je bilo to?” Oče ne bi rad šokiral male hčerke, zato si hitro izmisli:

    “Nič, dragica samo sršen je treščil ob šipo.

    “Mala nekaj časa sedi z začudenim izrazom na obrazu, na koncu pa se vseeno opogumi,

    “Samo tiča je pa imel res ogromnega, ne?

  87. Andrej34 said

    Dvigalo

    V dvigalo stopijo tri ženske. 15 letnica, 25 letnica in 35 letnica.
    Na ogledalu je našpricana neka bela tekočina.

    15 letnica jo gleda in reče: “Kaj je to?”
    25 letnica reče: “To je sperma!”
    35 letnica potegne po spermi z prstom, ga da v usta, malo pocmoka in poznavalsko reče: “Tale pa ni bil iz našega bloka.”

  88. Lynx said

    Pač na pivo in fuzbal se spoznamo, ostalo je pa bol en … ej, men je že za samega sebe cote kupovat, tkooo morbidno, da se ne da povedat.
    Pa verjetno nisem edini … a ne?

    Ne nisi.

  89. Andrej34 said

    Poglej, Mars je zdaj v levu in bo v levu precej časa, kar je dobro. Tudi zate.

    Sem šel še enkrat brat.
    Res je imaš prav.😉 Mars je v levu in to je dobro tudi za mene.

    Tole piše:

    There is another reason I suggest you travel earlier, not later. After Mars enters Leo on October 16, Mars will light your tenth house of fame and honors, giving you a very high profile in your industry or community. A great deal of interesting news will be going on in your career – all of it good – and you will want to be back at your base to enjoy it and attend to possible offers and opportunities. Usually Mars stays in one part of the chart for seven weeks, but this time, Mars will stay in your career success and achievement sector for nearly eight months! This is extraordinary!

    You will do best while Mars moves direct speed, and that’s from October 16 to December 20. I should add here that Mars will move faster in October than November, for as Mars moves along he will get more tired, until he grinds to a stop in retrograde on December 20. So December will be slower than November, and November slower than October. Mars will retrograde from December 20 to March 10.

    When Mars finally turns direct and speeds up again through your house of fame and honors from March 10 to June 7, he will be moving at top speed. That will be your best period of all for your career. Keep that in mind and plan to have something to launch at that time! Anything! Introduce a new product or service, present a great idea to your boss to be implemented in March, or start interviewing like mad now, and then again later, in March through June, if necessary. You are so lucky to have this brilliant help from Mars. On top of that, Mars is one of your two rulers, giving this trend double weight for Scorpio.

  90. Andrej34 said

    Lynx said
    Pač na pivo in fuzbal se spoznamo, ostalo je pa bol en … ej, men je že za samega sebe cote kupovat, tkooo morbidno, da se ne da povedat.
    Pa verjetno nisem edini … a ne?

    Ne nisi.

    :mrgreen:

  91. zogca said

    Če sem jaz dobro razumela, je to dobro za vse. In da bo prav nenavadno dolgo v tem znamenju, res dooooolgo, ker Mars je sicer hitel. Priznati moram, da tudi jaz marsičesa še ne razumem, ker je astrologija tako obsežna, jaz sem se lotila zadeve tako, da bi čim hitreje vedela čim več, kar seveda pomeni, da mi potem na mnogih koncih zmanjkajo pa osnove. Ampak bom že.

    Mars je v levu in to je dobro tudi za mene.

  92. webmaher said

    Jaz sem že zdavnej Žogci predlagal, da jo vzamem za modno svetovalko:mrgreen:
    Ulalala tut men so zvezde naklonjene in bom sam še užival, dost je blo dela:mrgreen:

  93. zogca said

    Samo še užival? Za takšne pa obstaja Saturn.💡

  94. Nevenka said

    Oh, jaz obvezno kupujem samo kompletke in sicer tako, dva para spodnjih hlačk na en moderček. Itak sem se zelo zapustila, kar se izgleda tiče odkar…
    a perilo imam rada lepo. Zelo lepo.
    Od vseh oblačil na svetu tej zadevi posvečam največ pozornosti.

  95. zogca said

    Bemtiš, sem danes zjutraj zaspana.

  96. trnovčanka said

    O dobro jutro Žogca!

    Jaz pa razumem žogčino obsedenost z otročjimi motivi. Mora biti nekaj na našem letniku😉

    Jovanka NIKOLI nimaš neusklajenega perila? Sem ti že kdaj povedala, da si moj idol?

  97. zogca said

    Vidite, nisem kriva jaz, ampak letnik rojstva.😆

  98. zogca said

    Ima nas više, ki bi si želeli biti tako zelo pošlihtani in pridni.

    Jovanka NIKOLI nimaš neusklajenega perila? Sem ti že kdaj povedala, da si moj idol?

  99. trnovčanka said

    Sem se kr malo zamislila, ko sem brala odgovore.😦

  100. zogca said

    Jaz sem se konkretno zamislila.

  101. John said

    Zdaj pa vse skupaj zgleda tako, kot da hodite po svetu v spodnjem perilu…😯

  102. zogca said

    Saj hodimo, samo še kaj imamo čez.😉

  103. Spider said

    O šit..

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5770081

  104. zogca said

    A verjameš, da je to res in ni provokacija?

  105. trnovčanka said

    Normalno, da je provokacija😆

  106. zogca said

    Čeprav verjamem, da jih precej počne tudi to. Samo dvomim, da si delajo potem takšne težave.

  107. trnovčanka said

    Samo dvomim, da si delajo potem takšne težave.

    Natančno to😀

  108. zogca said

    Njim je pomembno, da se imajo luštno. Mislim, škoda časa za moralne dileme.

  109. smokva said

    hej Žogca,

    daj spomni Jovanko na rubriko Kuharija!
    😉

  110. saj bo Smokva😀

  111. zogca said

    Bolj sem jaz kriva kot Jovanka, da je rubrika zdaj neaktivna. Čeprav, zdaj bom dva dni imela malo več časa in če ima Jova kaj na zalogi, lahko dava gor. Sicer pa sem jaz kriva, ker se je tu mač dogajalo in sem imela premalo časa, ker recepti … To ni objava, ki jo spraviš skupaj v desetih minutah.

    Imaš kaj, Jova?

  112. smokva said

    super, super. komaj čakam kakšno specialiteto.

    jutri imam na programu jovankino projo.

  113. zogca said

    Bom porufala Jovo. Upam, da nama uspe kaj spraviti skupaj do ponedeljka, če ne, potem pa od novembra dalje spet. Ker naslednji teden bom jaz spet brez domačega interneta oziroma, doma bom imela internet, ne bom pa ga imela več pri starših, kjer trenutno sem. Ker zdaj imam enega doma testno za dva tedna, ampak ga bom morala vrniti. Kakorkoli že, kuhala se bo. In do božiča bo gor še veliko specialitet in sladic.

Leave a Reply

 
