Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vse slej ko prej zbledi!

Posted by zogca na oktober 18, 2009

ZGODI SE

Zgodi se nekaj veličastnega,
lepega,
ker pa je srce zakrknjeno,
ni radosti.
Bijemo muke, da se Bog usmili.
Ne daj, da bi odprli vrata
in vdihnili svežino.
Čas pa beži
in vse, kar se blešči,
slej ko prej zbledi.

Ko po razglabljanju ugotovimo,
da je vse nesmisel,
otresemo prah in srce se odtaja.
Vse vojne so pozabljene.
Odidemo na rožni vrt.
Žal pa gorečnost rož po dehtenju
prekmalu mine,
ostajajo le brezbarvne gmote.

Naš razum pa ne dojame,
da od njega ni odvisno,
ali smo srečni ali nesrečni.

Slavica Štirn

44 Responses to “Vse slej ko prej zbledi!”

  1. maxi said

    Waauu, kaka slika.:)

  2. maxi said

    Amm…lepa (tudi) pesem.
    🙂

  3. zogca said

    Zanimiva, kajne? Na nek način zelo mračna, na nek način pa zelo seksi.

  4. zogca said

    Oja, pesem sem pa že večkrat prebrala in še jo bom. Mi da misliti. Sploh ta del, da naš razum ne dojame, da od njega ni odvisno, ali smo srečni ali nesrečni.

  5. Tana said

    Naš razum pa ne dojame,
    da od njega ni odvisno,
    ali smo srečni ali nesrečni.

    jaz si to razlagam tako: če nekoga ljubiš neizmerno in do konca, on pa tebe ne, ali pa vsaj ne tako močno, da bi te to popolnoma osrečevalo…. pač v tistem obdobju ne moreš razumeti, da on ni kriv, če je pri njemu drugače… torej ni odvisno od njega😉 ali bolj enostavno: čustva in razum … dva različna planeta😉
    … čas pa beži…. in naš razum počasi začne dojemati ….;-)

    lahko, da v tej pesmici ni tako mišljeno, ampak to je pač moja razlaga, ki velja zame….

    pri meni še kar Luna deluje…😉

  6. Tana said

    … no, da ne boste mislili, da se mi je zmešalo, saj vem, da je “poanta” na razumu in da od razuma ni odvisno….
    ampak jaz sem to vse skupaj spremenila, če je kdo kriv, je kriva seveda Luna:mrgreen: in ne jaz …

  7. webmaher said

    Luna izključno in samo ta hip za Tano😆

  8. Tana said

    o web, ti me pa razvajaš, hvala. …..te nič ne skrbi, da bi postala preveč zahtevna😆 ….

  9. maxi said

    Oooo Web, kje si ta komad anšel….waau, me je kar mal nostalgija🙂

  10. webmaher said

    Maxi za Tano se vse najde😆
    Ni se bati zanjo zaenkrat, da bi postala preveč zahtevna…če pa že pa lohka pridem kej pospravit pa speglat…:mrgreen:

  11. zogca said

    Web, jaz imam pa eno drugo Luno.

  12. zogca said

    Jaz sem pa to razumela v smislu, da ne morejo vplivati na to, ali smo srečni ali pa ne. Smo ali nismo.

    jaz si to razlagam tako: če nekoga ljubiš neizmerno in do konca, on pa tebe ne, ali pa vsaj ne tako močno, da bi te to popolnoma osrečevalo…. pač v tistem obdobju ne moreš razumeti, da on ni kriv, če je pri njemu drugače… torej ni odvisno od njega ali bolj enostavno: čustva in razum … dva različna planeta

  13. maxi said

    Jaz sem pa to razumela v smislu, da ne morejo vplivati na to, ali smo srečni ali pa ne. Smo ali nismo.

    Jaz pa to razumem tako, da razum nima vpliva na našo (ne)srečo. Energijo za takšne podlage vesolje meša mimo njega.

    Uf, še bolj sem zakomplicirala kot vedve.:)

  14. zogca said

    Saj to sem mislila tudi jaz. Razum nima na to vpliva.

    Odkar se ukvarjam z zvezdicami, pa še bolj verjamem v to, da so nekatere stvari izven našega dometa.

  15. zogca said

    Aja, priporočam.

    http://www.astrologyzone.com/forecasts/

    Ne gre za osebni horoskop, ampak po znamenjih, mesečne napovedi. Meni je luštno napisano. Seveda, ker ne gre za osebni horoskop, ampak po znamenjih, ne more biti napovedi dogodkov (vsaj ne na način, da bi jaz verjela), za spremljanje trendov pa je v redu.

  16. lepa slika. Take gate je nosila moja mama

  17. zogca said

    Jaz bi jih tudi, Jova.😉

  18. če jih kje vidiš kupi tudi meni😀

  19. zogca said

    A ne greva v naslednji šoping skupaj?

    Ej, a si kaj lačna???

  20. ha,ha, nisem lačna. Včeraj sem samo pila, pila..

    njami

  21. zogca said

    Bova še kdaj šli, kajne? Namesto v šoping v BTV, v šoping na Rudnik, potem pa na jest. Samo je bolje, da naprej nakupiva, ker, kakor vidiš, se človek tako naje, da se samo še kotali.🙂

  22. vlatka said

    žogca,

    glih toliko, da te pozdravim.

    🙂 🙂

    Pa objemčka pustim 🙂

  23. zogca said

    Vračam pozdrave. Me dolgo ni bilo na tvojem blogu, v bistvu na nobenem drugem kot mojem, pa še tukaj nisem bila najbolj pridna. Zdaj sem že drugi teden pri mami in očetu in imam občutno manj časa za “igrajčkanje” kot doma. Ampak tudi igrajčanje pride. Lepo, da misliš name.😉

  24. Lynx said

    Še malo lune:

  25. zogca said

    Oja, ta komad pa ljubim.

  26. Lynx said

    Ko se je vrtela, sem bil prvič resneje zaljubljen. 🙂

  27. zogca said

    Joj, ko ne vem, kdaj se je prvič. Bom preverila. Lahko pa mi kar ti poveš. Da se ne matram.😉

  28. Lynx said

    Na googlu piše 1984.

  29. zogca said

    Naj pomislim, ali sem takrat že bila zaljubljena. Ne, nisem.

  30. Lynx said

    Pa tole se je takrat vrtelo:

    Lahko noč

  31. zogca said

    Jaz sem s prvim fantom poslušala spodnjo pesmico.

    Šola v naravi. Smučanje. Peti razred. Je bil res čeden. Me je dolga leta pekla vest, ker sem ga ob koncu šolskega leta zapustila, kar tako, brez veze, ker me je takrat tako žalostno gledal. Sicer src nisem lomila, jaz sem zelo uvidevna. In temu mladeniču sem se letos pozimi tudi opravičila. Je bilo zelo prijazen, malo se je pošalil na svoj račun, mene pa je potem manj pekla vest.

  32. Nevenka said

    Tam, kjer srce gospodari, ni ravno veliko prostora za razum…Kdor je lahko pameten v ljubezni, ne ljubi ravno zelo…
    A ko ljubezen izgubimo, bi bilo velikokrat dobro biti pameten…pa je pretežko.

  33. Spider said

    Zoki, s to pesmijo si nas čist zadel.

    http://www.predin.com/nova_skladba-s177

  34. zogca said

    Nevenka, pametni smo lahko, preden začnemo ljubiti. Potem je tako in tako prepozno. Vsaj pri meni.

  35. zogca said

    Jutri dobiš, saj veš, kaj, Spider.

  36. Spider said

    Že cel dan si pojem…

    NAJPREJ NI B’LO NIČ.
    POTEM SO PRIŠLI DELAVCI !
    PRAVI MALI ČRT O NAŠI EVOLUCIJI.

    ZGRADILI SO NAM SVET,
    DINOZAVRE IN RISANKE.
    S POMOČJO DEKLET SO ZAPLODILI NARODE.

    NA SEVERU BELE, NA VZHODU RUMENE.
    V AFRIKI ČRNE, NA MARSU ZELENE.

    TISTI Z V’LKIM SRCEM,
    POLNIM SMEHA IN SONCA,
    PO SVOJE PREMAKNJENI,
    TISTI SMO S TOTEGA KONCA.

    NEKATERI SO ZA ŽUR,
    DRUGIM PAŠE LEŽANJE.
    SREČNI ŽIVIJO BREZ UR.
    NIMAJO ČASA ZA SPANJE.

    POD ZEMLJO KRALJUJE RUDAR.
    IZ KRTOV SI GOLAŽE KUHA.
    NA MORJU JE GLAVNI MORNAR.
    POPAJ NIKOLI NE BRUHA.

    INDIJANCI SO NEŽNI, BUTALCI NEUMNI.
    VIKINGI KRUTI, VESOLJCI POGUMNI.

  37. Spider said

    Vem ja. Super.

  38. zogca said

    Danes nisem šla mimo, druga pota.

  39. Spider said

    Če jo vidiš, ji daj lupčka.

    Šalim se.

  40. zogca said

    A zdaj, ko sem nehala lupčkati moške, naj začnem ženske?:mrgreen: Janis bi me verjetno podpirala.:mrgreen:

  41. Spider said

    Na lička sem mislil.

  42. Spider said

    Zogca, imam 100 % filing, da si ti videla prav njo in nikogar drugega.

  43. zogca said

    Ta teden bom imela veliko več časa za sprehanje okoli, pa še topleje bo. Mogoče jo vidim še enkrat. Pa upam, da bo podobno oblečena, da jo bom prepoznala. Študiram, kako bi jo pofotkala, da ne bi izpadla sumljiva. Kakor, fotkam neke rože ali kaj.

  44. Spider said

    Ti, če ti ni nerodno, naredi tako, kot sem ti zadnjič napisal.Ne je vprašat, kako ji je ime, to je čudno, če nekdo gre mimo in te vpraša, kako ti je ime. Greš do nje, s epredstaviš, lahko si svoje ime tudi izmisliš in ji navržeš, češ da ti je znana, ali je mogoče….ta pa ta..

Leave a Reply

 
