Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Brez slehrnih želja!

Posted by zogca na oktober 16, 2009

IN ZDAJ

In zdaj, ko dneva luč je ugasnila
in vem, da te ne bo,
zdaj bom odšla.
Čez ulice samotno
bom zavila na breg,
ki se nad cesto lesketa.

In bom hodila bosa skozi travo
poganjajočo, rosno od dežja.
Z vej drobcen dež
mi bo rosil na glavo,
z lic mi izpiral
bo sledi solza.

In pod nogami živo bom čutila
dobrotno prst,
prst mojih mladih dni.
Njo, ki sem zdavnaj jo zapustila,
prosila bom, naj vse mi odpusti.

Ne zataji me,
kot zatajili so me,
ki so zvabili me od nje.
In dobra zemlja morda se usmili
in brez očitanj k sebi me prižme.

V njej,
kakor dete v prvih dneh življenja
zaspala bom brez slehernih želja.
Nič radosti,
nič muk,
nič hrepenenja.
Le mir neskončen.
Zopet bom doma.

Vida Brest

27 Responses to “Brez slehrnih želja!”

  1. Nevenka said

    Smrt je zadnje zavetje za žalostne ljudi.
    Takrat je že misel nanjo tolažilna, ker nekaj vendar mora človeku odvzeti vso to bol. Samo ljudje brez upanja se je ne bojijo.

  2. alja said

    Ne tako žalostno…tudi meni prihaja v zavest, da je odšel za zmeraj…ampak HOČEM živeti naprej, če ne drugače, pač brez njega. Če bi mu toliko pomenila, že ne bi odšel…NOVIM ZMAGAM NAPROTI!-tako pravi moja mami🙂

  3. zogca said

    Jaz sem dala skozi to, da se veseliš samo še smrti, ampak sem se na srečo iz tega izvlekla. Zadnji mesec sem se bala, da me bodo okoliščine potegnile nazaj v depresijo, ampak na srečo temu ni bilo tako.🙂

  4. Spider said

  5. alja said

    Spider, super pesmica. En moj kolega jo začne peti na vsaki žurki, če kaj preveč spije. Dobim kar solzne oči, zato mora nehat🙂

  6. zogca said

    Jaz sem velika fenica partizanskih pesmi.

  7. Spider said

    Še ena lepa…

  8. zogca said

    Eno fotko sem naredila zate, Spider, ampak ne znam poslati MMS-ja. Dobiš, ko prinesem kabel.

  9. Spider said

    Fotko česa?

  10. zogca said

    Enega bloka.

  11. Jazz said

  12. Jazz said

    Jaz moram,moram….

  13. Tana said

  14. zogca said

    Eno željo si bom danes izpolnila, basanje s sušijem. Tudi naša Jova pride.😉

  15. Tana said

    ej Žogca, fajn, da si lahko kakšno željo tudi same izpolnimo, a ne?
    uživajte in pozdravi Jovanko. Saj ta suši ne redi, tako da si lahko maksimalno izpolniš željo😉
    jaz pa kar mažem s kremco po trebuhu, jem, kaj jem, žrem pa same sladkarije… še nikoli nisem pojedla tolko, kot sedaj zadnji mesec, nevem ali je to znak, da?????

  16. Andrej34 said

    Enega bloka.

    Detektivka Žogca na delu.😀😉

  17. Andrej34 said

    Tana said
    … jem, kaj jem, žrem pa same sladkarije… še nikoli nisem pojedla tolko, kot sedaj zadnji mesec, nevem ali je to znak, da?????

    Prazna luna to je to … razen, če pa si se v teh zadnjih tednih stiskala zraven kakšnega grelčka, ki je začel špricati:mrgreen: … potem bi bilo smiselno uporabiti kakšen test😉.

  18. Andrej34 said

    zogca said
    Eno željo si bom danes izpolnila, basanje s sušijem. Tudi naša Jova pride.

    Prazna luna bo zato pazita malo, da vaju ne zanese preveč😉. Vseeno pa vama želim … DOBER TEK!😀

  19. Tana said

    … potem bi bilo smiselno uporabiti kakšen test😉 .

    kakšen test neki … pustimo se presenetiti:mrgreen:

  20. zogca said

    Sem že nazaj. Jup, smo se skoraj odkotalile ven, vsaj midve z Jovanko. Moja Jova, ki je bila vedno v iber dobra mačka, je zdaj še boljša mačka z novo frizuro. Sem se resno bala, da mi jo bo kdo ukradel.

  21. Spider said

    Zogca, zanima me tvoje mnenje.

    Veliko ves o njej, skoraj tolk ko jaz. Predstavljaj si, da si ti ona. Za trenutek se vzivi vanjo.

    Ti si ona in mene si odjebala pred meseci…

    In potem ti tip, ki si ga odjebala, poslje recimo cestitko za rojstni dan. Cisto lepo, normalno.

    Kaj bi si mislila?

  22. Spider said

    Upoštevaj, da je ona inteligentna, a ni resna in umirjena, kot ti. Ona je pozornosti potrebna lahkoživka, nemiren otrok.

  23. zogca said

    Najprej opravičilo. Šla sem v trgovino, kot sem rekla, ampak so me zbrzili, da se mudi in sem šibala v trenerki, ker torbica in trenerka ne gresta skupaj, sem jo pustila doma, fotoaparat pa je seveda ostal v torbico.

    Meni se zdi lepo, če nekomu čestitaš rojstni dan in bi se lepo zahvalila. Ne bi zdaj ne vem kako razmišljala o tem. Par znancev, s katerimi nismo več v stikih, ker gre pač življenje svojo pot, pa vem, kdaj imajo rojstni dan, se spomnim in pošljem sms čestitko. Se mi zdi lepo.

  24. Spider said

    To imam v načrtu. Mislim, da je to zadnja čansa, da jo zvlečem na en drink.

  25. zogca said

    Počakaj. Česitka je čestitka in ne šansa za nekoga zvleči na drink.

  26. Spider said

    Je je, bos videla. beseda da besedo “pa kako si se spomnil” bla bla…

  27. zogca said

    Jaz na takšne stvari ne bi računala, pa četudi bi znalo biti tako. Mislim, da … Če človeku zaželimo vse najboljše za rojstni dan, bi morali narediti zato, ker mu res želimo vse najboljše in ne zato, ker imamo zadaj neko računico.

Leave a Reply

 
