Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zakaj si ti odšel?

Posted by zogca na oktober 15, 2009

ZAKAJ

Zakaj si ti odšel, zakaj?
Ostala sem v samoti sama.
Med nama zdaj slovesa jama zija
in stoče v njej črnina,
iz nje krohoče se praznina,
kot nenasiten črni zmaj.

In vem, da ne bo te več nazaj.
Za tabo pota so zarasla.
V goščavah bom spomine pasla,
bolesti trnje in bodičje
razorje bledo mi obličje,
dokler ne bo vseh potov kraj.

Milka Hartman

28 Responses to “Zakaj si ti odšel?”

  1. zogca said

  2. izbrana said

    Ojla bejba! Vse vredu? Nič se mi ne javiš😦 !

    In, saj veš, moram delit s tabo in z druščino….

  3. zogca said

    Najprej velika hvala za to pesmico. Veš, da sem jo iskala, ko še ni bila na Tubu.

    Vse je v redu in tudi kaže, da bo v prihodnje vse v redu.🙂

    Opravičujem se, ker se nič ne javim, pokličem. Zdaj, ko sem preseljena, imam potrojene obveznosti. Doma je mir, tukaj pa se nenehno nekaj dogaja, ampak res nenehno. Brez skrbi, nisem pozabila nate, pa tudi na obisk pridem, ko se stvari pošlihtajo.

  4. zogca said

  5. maxi said

  6. zogca said

    Dobro vprašanje.😉

  7. zogca said

    Moja Pamelca je znova v svojih znamenitih kopalkah.🙂

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/pam-po-17-letih-v-znamenenite-rdece-kopalke.html

  8. zogca said

    Zelo zanimiva tema.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5762087

    Kaj mislite???

  9. Lynx said

    Moja Pamelca je znova v svojih znamenitih kopalkah.

    Ženska za svoja leta res ni slaba. Telo ima lepo, joški so kakršni so, le v obraz deluje zelo umetno.
    Bogve kakšna je, ko se zjutraj zbudi, brez mejkapa.

  10. zogca said

    Pameni je ona tudi brez mejkapa seksi, res.

    Bom poskusila najti kakšno fotografijo. Sem jih že videla, gledala.

  11. zogca said

    Brez mejkapa.

  12. Lynx said

    Kaj mislite???

    Na vsak način prepozno.
    Moje izkušnje so take, da mora imeti otroke mlad človek.
    Glede na današnji način življenja in posledično na nezrelost in neodgovornost, pa morda niti ne prepozno.

  13. Tana said

    Kaj mislite???

    Moški nikoli ne odrastejo.
    Samo postarajo se.

    jaz bi se kar strinjala s tem, kar je zgoraj ena napisala.🙂

  14. Lynx said

    Na tretji fotki ima obraz kot zombi.
    Mogoče je res seksi, lepših punc (v obraz) pa imaš v vsakem malo večjem mestu polno.

  15. zogca said

    Jaz izkušenj sicer nimam, ampak se mi zdi narobe, da moški tako zelo računajo na to, da je za otroka še čas, da oni so pa pri 35-ih letih še občutno premladi, računajo na po 40-tem, po 45-tem, seveda s tem premikajo tudi nas čas krepko navzgor. Moj dedek je imel mojega očeta precej pozno, po 40′-tem. Lahko mirno rečem, da od njega ni dobil dovolj oziroma je dobil premalo. Pa ne, da ga ni imel rad, pa ne, da se ni ukvarjal z njim, ne gre za to. Preprosto je bil za mnoge stvari že prestar. Jaz sem od svojega očeta imela ogromno. Je bil star 25 let, ko me je dobil.

    Moje izkušnje so take, da mora imeti otroke mlad človek.

  16. zogca said

    Vsakemu se zgodi, da je na kakšni fotki kot zombi. Kar ne pomeni, da v resnici smo zombiji. Upam.😉

    Na tretji fotki ima obraz kot zombi.

  17. zogca said

    Jaz pa upam, da to ne drži. Vem, da za mnoge drži, upam pa, da ne za vse.

    Moški nikoli ne odrastejo.
    Samo postarajo se.

  18. zogca said

  19. Tana said

    Seveda Žogca, nobena stvar ne velja za vse…

    ampak sem se ravno spomnila, ko smo prej govorili o Stanetu, da se tudi Pika nič ne oglaša, a jo ti kaj slišiš? Zadnjič sem hotela pogledti na njen blog (sem ga večkrat brala) pa mi je bil dostop zavrnjen,… ne vem zakaj.

  20. zogca said

  21. zogca said

    Jaz sem zadnjih deset dni zelo bizi, odkar sem pri starših in skoraj nikogar več ne kličem. Pa bom ta vikend, si bom vzela čas in začela klicariti okoli. Bom tudi njo poklicala.

    da se tudi Pika nič ne oglaša, a jo ti kaj slišiš?

  22. zogca said

    Meni ga lepo odpre, mi pa meče ven samo stare objave. Bom še parkrat poskusila.

    a mi je bil dostop zavrnjen,… ne vem zakaj.

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. zogca said

    Uma tudi še vedno dobro izgleda.

    V bistvu še boljše od Pamelce.

  26. asdf said

    oj!
    meni se zdi posploševanje in razglabljanje o temi kdaj moški začuti potrebo in paniko po otrokih zgrešeno. ni recepta in ne pravila. tudi zrelosti in odraslosti populacije moških ne moreš generalizirati. saj jo lahko prevedemo tudi na žensko populacijo. imam dosti prijateljic, ki so okoli 35, delajo kariero, se zabavajo, živijo pri starših in se fajn imajo. čas se spreminja, ljudje z njim. kar je bilo nekoč družbena norma, danes več ni. medicina oplaja 40 letne in več ženske in one verjamejo, da bo otrok prišel, ko bo čas za to. biološko, po mojem, je to za oba spola prepozno. ampak- jebat ga, saj skoraj vsi živimo preko 80 let, tako, da skoraj doživimo abrahama svojih otrok… pač svet narobe laufa in naše polne riti se sprašujejo o stvareh, ki so pravzaprav nepomembne….
    lepo spite!

  27. Nevenka said

    Moj oče je bil star 27 let, ko me je dobil. Sem prepričana, da bi bilo bolje, če bi jih imel vsaj štirideset.
    Mislim, da je kaj je za in od koga dobro zelo individualna lastnost.

  28. zogca said

    Moj oče se je poročil, ko je imel 20 let. Pa ne zato, ker bi se moral. Mislim, mama ni bila noseča, ko sta se poročila.

Leave a Reply

 
