Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Brez ljubezni mi živeti ni!

Posted by zogca na oktober 14, 2009

100 Responses to “Brez ljubezni mi živeti ni!”

  1. zogca said

  2. Lynx said

    And air, food and water.

  3. trnovčanka said

    Moja druga najljubša o ljubezni zahvaljujoč Žogci

  4. trnovčanka said

  5. trnovčanka said

    Zgornja pesem je moja druga najljubša o ljubezni(Hvala Žogca)

  6. trnovčanka said

    In najljubša

  7. trnovčanka said

    Neponovljivi Freddie

  8. trnovčanka said

    Zdej bom pa nehala, bi lahko cel dan nadaljevala😀

  9. zogca said

    Ooooo, same lepe.

  10. zogca said

    Ko smo že pri Queenih …

  11. zogca said

    Zares živeti, lynx, zares živeti.

    And air, food and water.

  12. zogca said

    Kar, kar.😉

    Zdej bom pa nehala, bi lahko cel dan nadaljevala

  13. zogca said

  14. trnovčanka said

    A gremo naprej?😆

  15. trnovčanka said

    Ko smo že pri Queenih😀

  16. trnovčanka said

  17. trnovčanka said

    Nekaj me zeza. Mi požira poste.

  18. zogca said

    Grem preverit, kje so se zataknili.

    Mi požira poste.

  19. zogca said

    Rešila sem jih.🙂

  20. zogca said

    Ko bi vsaj šli.

    A gremo naprej?

  21. zogca said

  22. Spider said

    http://www.mojvideo.com/video-ne-bodi-objestno-dekle/7acf11cc80b0b0a78608

  23. trnovčanka said

    Zdej je pa dvakrat isto hehe😆

    Še ena večna:

  24. trnovčanka said

    A fuzbal😀

    Pol bo pa spet tako kot mislim da 2002 ko sem ob polnoči prišla z zadnjim busom domov in mi popolnoma nič ni bilo jasno. Folk je namreč na bavarcu klečal na slovenski zastavi in se zverinsko drl, vsi so hodili po cesti, avtomobili so hupali, flaše letele…

    Sem nogometno popolnoma neizobražena.

  25. Spider said

    Verjetno je to bilo novembra 2001, ko se je Slovenija uvrstila na SP.

  26. trnovčanka said

    Spider najbrž bo držalo.🙂 Bilo je mraz in jaz sem delala v glavnem ponoči😉 2002 smo pa špilali na svetovnem.

  27. zogca said

    Jup, 2001.

  28. Spider said

    Jutri ma brat rojstni dan, pa še na Žale moram na en pogreb.

    Koktejl občutkov, a. Pogreb, bratov rd, fuzbal.

  29. Jazz said

  30. Andrej34 said

    Koktejl občutkov, a.

    Ko boš ravno v Ljubljan, se oglasiš še pri nesojeni … upadaš v blok in se napopaš direkt pred vrata in pozvoniš … in rečeš “čuj, mala, a greš na en pir.”:mrgreen:

    In koktelj občutkov bo popoln.😉

  31. zogca said

    Bolje, da nesojeno pusti pri miru.

  32. maxi said

    Zares živeti, lynx, zares živeti.

    Nisem prepričana, če si še sploh želim kdaj na drugo stran. Zato se strinjam z Lynx-om in dodajam svoj vidk…voda, zrak, svoboda.

  33. zogca said

    Na drugo stran? Joj, kot da je to bitka. Pa saj, na nek način imata prav in je. Žal.

  34. Andrej34 said

    zogca said
    Bolje, da nesojeno pusti pri miru.

    Baje si jo ti zadnjič videla …
    In kakšna je bila ta domnevna “nesojena” v tvojih očeh.

    Tako po lepoti.
    Vitka srnica, malo na “ala telebajsa” … je imela močen seksipilen sijaj … ?

    Ženske se med sabo zelo dobro opazujete … in kakšna bi bila tvoja ocena …

  35. zogca said

    Mogoče sem jo videla, mogoče. Tudi jaz ugibam. Lahko je čisto iks punca. Sodila sem po tem, da je stala pred blokom, kjer ona živi, bila njenih let in očitno južnega porekla. Če je ta, ona je dobra bejba. Ampak ne vemo, ali je ona, lahko hvalim eno čisto iks punco.

  36. zogca said

    Ena mojih najljubših pesmi iz najstniških dni.

  37. zogca said

  38. Lynx said

    Nisem prepričana, če si še sploh želim kdaj na drugo stran. Zato se strinjam z Lynx-om in dodajam svoj vidik…voda, zrak, svoboda.

    Ja, res. Od nematerialnih stvari, je vsaj zame, svoboda skoraj enakovredna ljubezni.
    Obstaja svoboda brez ljubezni, ljubezen brez svobode pa je bolj klavrna. 😉

    Lahko noč:

  39. Spider said

    Andrej, ona zame ne obstaja vec.

  40. zogca said

    Pekel. Vsekakor ni vredno.
    blockquote cite=””>

    Ljubezen brez svobode pa je bolj klavrna.

  41. zogca said

    Zdaj se jaz zanimam zanjo.😉

    Ker me Maxi zanemarja.😦

    ona zame ne obstaja vec.

  42. Spider said

    Dost sreče he he.

  43. Andrej34 said

    Spider said
    Andrej, ona zame ne obstaja vec.

    Si jo prebolel? … super!😎

  44. Spider said

    Andrej, po moje sem.

  45. zogca said

    Izgubila sem kode za smajlije, ker bi sicer kakšnega fejst luštnega zdaj prilepila.

    Dost sreče he he.

  46. webmaher said

    Žogca a pol je Maxi končno frej:mrgreen:

  47. zogca said

    Kako končno? In kako frej?

  48. maxi said

    Žogca a pol je Maxi končno frej

    Maxi je free bird forever.🙂

  49. Spider said

    No, čist po pravici povedano, tu pa tam se še spomnim nanjo…

  50. Lynx said

    Staneta pa ni že dolgo.

  51. zogca said

    Tudi jaz sem to opazila. Mislim za Staneta.

  52. Spider said

    Joj. Tema na youtube pod nekim videom. Nesojena Vs ena punca s Kosova, ki studira v ZDA. Perje leti.Nesojan se je spravila nanjo brezveze in zdaj se obkladata v tekoci anglescini.

  53. zogca said

    To bi pa skoraj hotela prebrati.

    Zdaj so mi prekinili nadaljevanko zaradi prenosa nečesa iz ZN. Menda je v zvezi s Kosovom.

  54. Tana said

    Staneta pa ni že dolgo.

    ja, sem tudi jaz opazila, ga kar pogrešam😉 mogoče je na poročnem potovanju…. saj kolk se spomnim, se je nekaj takega pletlo okrog njegove nove ljubezni😉 pustimo se presenetiti…

  55. zogca said

    Na poročno potovanje pa nisem pomislila. Nisem dobila občutka, da bi se on pustil tako na hitro ujeti. Ampak imaš prav, pustimo se presenetiti.

  56. Tana said

    Obstaja svoboda brez ljubezni, ljubezen brez svobode pa je bolj klavrna

    saj tudi svoboda brez ljubezni, ni glih ne vem kaj😉

  57. Tana said

    Ampak imaš prav, pustimo se presenetiti.

    potem pa bomo izgubili enga člana…

  58. zogca said

    Zakaj bi ga izgubili? Mislim, če nekdo dobi partnerja ali partnerko, to menda ne pomeni, da se mora odreči vsemu, kar je prej počel.

    Na primer, če se jutri vrne princ (Bog, me kaj vidiš???), bom jaz še vedno klepetala z vami na blogu.

  59. Tana said

    Nisem mislila, da se ne bi več oglašal tuki na blogu. Je bilo mišljeno kot: izgubili “samskega člana” ;-)….

    Žogca ne se hecat, Bog vse vidi!!!! Bog vse ve!!!! Greh se delati ne sme!!!

  60. zogca said

    Jaz sem hepi, če je on našel srečo.

    Greh?

    Jaz nič ne grešim, zvesta sem svojemu nunskemu stanu. Bila bi pa vesela, če bi Bog bral moje izjemno čiste in iskrene misli.

  61. Tana said

    Jaz sem hepi, če je on našel srečo.

    itak, tudi jaz, mislim, da si je Stane res zaslužil, da je našel to, kar je tako dolgo iskal.

    No pa saj si tudi mi kaj zaslužimo, a ne?:mrgreen:

  62. Andrej34 said

    Na primer, če se jutri vrne princ (Bog, me kaj vidiš???), bom jaz še vedno klepetala z vami na blogu.

    A ja?:mrgreen: Malo morgen, Žogca!:mrgreen:😉

  63. zogca said

    Seveda bom klepetala z vami.

    Če misliš, da ne bom, me ne poznaš. Blog bi ostal. Jaz sem vanj vložila veliko truda, veselja, energije, tudi časa in ga ne bi zaprla. To je nekaj, kar imam jaz rada.

  64. zogca said

    Menda. Upam, da res.

    No pa saj si tudi mi kaj zaslužimo, a ne?

  65. Andrej34 said

    Seveda bom klepetala z vami.

    Ja seveda.🙄
    Takle čas bi se verjetno muckala z princem … ne pa tuki z nami klepetala.

    Mislim, da bi takoooo uživala … ko bi ga gledala v njegove učke, se stiskala k njemu, on bi te pa božal … in ti bi šla z prsti skozi njegove lase in ga objela … in potem …

    Skratka … mi tukaj odpademo, kot knof od gat …

  66. Lynx said

    Skratka … mi tukaj odpademo, kot knof od gat …

    To je malo preveč rigorozno.
    Je pa blog s šefico nuno veliko bolj žmohten, kot bi bil s šefico princesko. 🙂

  67. Andrej34 said

    Je pa blog s šefico nuno veliko bolj žmohten, kot bi bil s šefico princesko.

    Tako je. Se šefica “onegavi” z nami, namesto z princem.:mrgreen:

  68. zogca said

    Pa se ne bi dan in noč, lepo prosim. Saj mora on delati, pa jaz mimogrede tudi. Tudi ko sem bila s princem v paru, sem veliko visela na internetu. Imam celo dokaze o tem.

    Takle čas bi se verjetno muckala z princem … ne pa tuki z nami klepetala.

  69. zogca said

    Kot nuna sem bolj žmohtna kot kot princeska? Tega pa nisem vedela, res ne.

    Je pa blog s šefico nuno veliko bolj žmohten, kot bi bil s šefico princesko.

  70. Spider said

    Zogca, njej se čist spelje, ko naleti na Albanca, ali Albanko, kjerkoli.Ali pa Roma.To za njo niso ljudje.

  71. zogca said

    Najbolj mi gre na živce, ko se ljudje, ki se gredo svojo diskriminacijo, pritožujejo, ko njih diskriminirajo.

  72. Spider said

    Saj, Zogca, saj.

    Ona je po drugi strani zelo občutljiva, če kdo napiše karkoli čez Srbe.

  73. zogca said

    Ne delaj drugim tistega, kar ne želiš, da bi oni delali tebi.

    Če bi se ljudje držali tega pravila, bi bilo veliko manj težav.

  74. Spider said

    Včeraj sem bil v LJ, ampak v bistvu smao na Žalah.

  75. zogca said

    Meni najmanj ljub del Ljubljane.

  76. Spider said

    Samo je bil pogreb na novih Žalah, tako da starih Plečnikovih žal nisem videl. Moram si jih nujno enkrat ogledat.

  77. zogca said

    Jaz jih žal znam napamet. Imam en grob čisto na začetku, tretja vrsta od začetka, enega čisto na koncu, tretja vrsta od konca in enega ravno vmes. Tako da sem vedno morala prehoditi cele Žale. Zadnja leta grem redko, enkrat na leto, tudi enkrat na dve letih. Spomnim se jih v mislih in z lepimi mislimi, se mi zdi, da to več šteje. Seveda, vse to je mogoče, ker grobove urejajo drugi. Če bi bila jaz zadolžena za katerega od njih in se ne bi pojavila leto dni, bi to bila sramota, ker bi vse prerastla trava, pokrila umazanija ali karkoli že pač.

  78. Lynx said

    Včeraj sem bil v LJ, ampak v bistvu smao na Žalah.

    Jaz pa v nedeljo v MB.

  79. Jazz said

    Oojej…Pa,saj te nisem prosil:”Daj,da gre to pivo mimo mene….”

  80. lynx said

    Sorči. Nisem vedel da si tudi ti od tam.
    Je pa teklo v potokih. 😉

  81. Tana said

    Jaz pa v nedeljo v MB.

    jaz pa na Ptuju😉

  82. Jazz said

    lynx said
    oktober 17, 2009 at 9:26 am
    Sorči. Nisem vedel da si tudi ti od tam.
    Je pa teklo v potokih.

    Zdaj veš!

  83. Jazz said

    Tana,kaj pa učne ure?

  84. Tana said

    Nikoli ni prepozno…..
    Jazz, jaz čakam na tvoj klic😉

  85. Jazz said

    Saj kličem….

  86. Jazz said

  87. Tana said

    Saj kličem….

    očitno je s telefonom nekaj narobe, ali pa so zveze prekinjene… bo že še prišel pravi čas…. saj pravijo, da vedno pride…. tako da jazz-ko nič ni zamujenega…😉
    … in ko vse mine, se najde kdo…. kdor ljubil ni….. po bitki s(m)o generali vsi… lepa pesmica…😉

  88. Lynx said

    Spoštovani zaposleni na tehnični pomoči,

    Lansko leto sem nadgradil program »Dekle 7.0« v »Žena 1.0«. Kmalu sem opazil, da je novi program začel nepričakovano nalagati aplikacijo “Otrok 0.5, kar mi je vzelo veliko prostora in financ. Za dodatek, »Žena 1.0« se je samodejno inštalirala v vse ostale programe in sedaj nadzoruje celoten sistem. Aplikacije, kakor so »Noč za poker 10.3«, »Nogomet 5.0«, »Lov in ribolov 7.5« in »Dirke 3.6« ne funkcionirajo več – sistem se podre vsakič, ko jih poskušam zagnati. Programa »Žena 1.0« ne morem obdržati v ozadju, ko delujejo drugi programi. Razmišljam o vrnitvi k programu »Dekle 7.0«, vendar programa »Žena 1.0« ne morem odinštalirati.
    Prosim, pomagajte!

    Hvala,

    zaskrbljen uporabnik

    ODGOVOR:

    Spoštovani zaskrbljeni uporabnik:

    To je zelo pogost problem velike večine moških uporabnikov.

    Veliko moških uporabnikov nadgradi »Dekle 7.0« v »Žena 1.0«, misleč, da je to le še eden od programov za sprostitev in zabavo.
    »Žena 1.0« je OPERACIJSKI SISTEM in je programirana, da dela VSE!!!
    »Ženo 1.0« je nemogoče izbrisati ali jo vrniti v stanje programa »Dekle 7.0«. Deinštalacija ni mogoča, ne da bi se ob tem podrl celoten sistem. Ne morete se vrniti na »Dekle 7.0«, ker vam »Žena 1.0« tega ne dopušča. Poglejte v priročnik »Žene 1.0« v poglavje »Opozorila – Preživnine – Skrbništva«.
    Priporočamo, da obdržite »Ženo 1.0« in improvizirate primerno situacijam. Predlagamo inštalacijo programa “Da, draga” v izogib nenamerno napačnim ukazom »Ženi 1.0«. Najbolje je, da shranite komando »C:OPRAVIČILO«, kajti večinoma jo boste potrebovali, da se bo »Žena 1.0« vrnila v normalno stanje. »Žena 1.0« je čudovit operacijski sistem, vendar je zelo občutljiva.
    »Ženo 1.0« dobite vključno s številnimi programi, kot so »Čiščenje 3.0«, »Kuhanje 1.5« in »Urejanje računov 4.2«. Vseeno bodite previdni, kako dodatne programe uporabljate. Neprimerna uporaba bo samodejno zagnala program »Nagajanje 9.5«. Če se vam bo zgodilo to, je edini način za ponovno normalno delovanje »Žene 1.0« inštalacija dodatnih programov. Priporočamo »Rože 2.1« ali za težje primere »Diamanti 5.0«.

    OPOZORILO!!! NIKOLI in pod nobenimi pogoji ne inštalirajte programa »Tajnica s kratkim krilom 3.3«. Ta program ni združljiv s sistemom »Žena 1.0« in vam bo povzročil nepopravljivo škodo.

  89. zogca said

    Kakšne telefonijade imamo tukaj?

  90. Jazz said

    Lynx,če bi mel “Tanjico 1.0”,potem vse ostalo samo plac zaseda….

    Žogca,neki so linije žaštofane,ja…

  91. Tana said

    če bi mel “Tanjico 1.0″,potem vse ostalo samo plac zaseda….

    jazz, to si pa lepo napisal, s tem se popolnoma strinjam, ni kaj dodati.😉

    neki so linije žaštofane,ja…

    ja linije neki nagajajo in še telefoni zvonijo kar v prazno🙄

  92. Spider said

    šiptarko, pun mi te kurac…

    yeah, ur right….albanians don´t need simpathy, albanians should be erased from the face of the earth….

    and as far as morons go, im glad you agree with me.,..it s very hard to live next to moronic ignorant shqiptars…but i manage somehow…

    ——-

    joj joj joj

    kaj mislis kdo?

  93. zogca said

    Mi je jasno, kdo.

    Pozabila kabel za mobilnik, ko sem bila doma danes, tistih petnajst minut.

    Veš, bom jaz jutri kar s fotoaparatom to pofotkala. Gotovo bom šla jutri mimo, če ne v trgovino, pa do prijateljice na kofe. Tako da boš imel jutri na mejlu. Žogca paparaco. Saj rada fotkam, mi ni težko.

  94. zogca said

    Si slišal včeraj, kako stroga je moja mama? Ne zmišljujem si, kaj?

  95. Spider said

    Tenkju.

    Ja , tvoja mama je stroga gospa. Samo jo imas vseeno rada, kajne.

  96. zogca said

    Pa še kako rada. Mama je velikaaaaaa ljubezen.

    Saj princ je tudi strog. Tudi njega imam rada.

    V bistvu imam rada, da so ljudje strogi z menoj.

  97. Tana said

    V bistvu imam rada, da so ljudje strogi z menoj.

    Žogca, jaz tudi… samo do prave mere😉

  98. Tana said

    Se popravljam…. ne vsi ljudje… moški, da niso šleve, tako je bilo mišljeno….😉

  99. zogca said

    Seveda, dokler je s spoštovanjem. Ko ni več spoštovanja …

    Žogca, jaz tudi… samo do prave mere

  100. Jazz said

    Dobro jutro!

Leave a Reply

 
