Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Za nemimi usti!

Posted by zogca na oktober 9, 2009

SFINGA

Zalučal si kamen
ženski
v čelo.

In ženska ne kriči.
Ne želi.
Z otrplimi očmi
strmi vate.

Zakaj si ne obriše krvi,
si praviš.
Ne veš,
kaj se skriva za tistim
razbitim čelom,
za nemimi usti.

Marija Gorše

35 Responses to “Za nemimi usti!”

  1. zogca said

    Danes imam ABBA dan.

  2. Lynx said

  3. zogca said

    A o dežju pa ABBA niso nič peli?😉

    Nova marela je na pohodu.🙂

  4. Tana said

    Nova marela je na pohodu.🙂

    kaj pa škorenjčki? nič na pohodu😉

  5. webmaher said

    Škorenjčki za Tano, marela za Žogco😆

  6. maxi said

    In zame sonce:

  7. zogca said

    Škorenjčke sem pozabila doma. Marela je na delu.😉

    Oglašam se od prijateljice.

  8. zogca said

    Glede na vremensko napoved bo najbolje, da grem domov po skibucke. Ena stopinja, to sem nekje danes slišala. Sploh ne vem, ali imam skubucke. Jupi, šoping.😉

  9. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Repliciram na post iz tvojega najljubšega foruma http://med.over.net/forum5/read.php?151,5750163 in nam vsem močvirnikom posvečam tole pesmico🙂

  10. Tana said

    Glede na vremensko napoved bo najbolje, da grem domov po skibucke. Ena stopinja, to sem nekje danes slišala. Sploh ne vem, ali imam skubucke. Jupi, šoping.😉

    glede na vremensko napoved, sem ostala kar v postelji, uf je lušno toplo😆
    v šoping pa letos ne grem več, razen po kakšno nujno malenkost, to se pa ve, da je vedno še kaj treba.

    Naše Žogce pa nekam dolgo ni nazaj!!! se zadnje čase kar preveč potepa.😆

  11. Nevenka said

    Z nemimi usti je pa zelo pretresljiva pesem.
    Preveč je nasilja med ljudmi.

  12. Jazz said

    Tana said
    oktober 12, 2009 at 12:39 popoldan

    glede na vremensko napoved, sem ostala kar v postelji, uf je lušno toplo
    v šoping pa letos ne grem več, razen po kakšno nujno malenkost, to se pa ve, da je vedno še kaj treba.

    Naše Žogce pa nekam dolgo ni nazaj!!! se zadnje čase kar preveč potepa.

    -Ko bi pa to vedel,bi tudi jaz ostal…😉

  13. Andrej34 said

    glede na vremensko napoved, sem ostala kar v postelji, uf je lušno toplo

    Kva je enim luštno!😀
    Bi se ti kar pridružil!😉

  14. Andrej34 said

    Tana said
    Naše Žogce pa nekam dolgo ni nazaj!!! se zadnje čase kar preveč potepa.

    Ja naša Žogca je velika “zmrzulja”.😉
    Za razliko od mene, ki uživam, ko se nag in prešvican zarijem v kup snega in na drugi strani prilezem ven, kot krt. Rekord imam -18 stopinj.:mrgreen: Upam da bo letos toliko mrzlo, da bom lahko ta rekord porušil.😈

    Tako, da je verjetno naša Žogca, kar doma, pri očiju in mamici … na toplem.😉

  15. Andrej34 said

    Lep pozdrav, vsem skupaj od naše Žogce!😀

    Sem jo srečal danes, kakšne dve uri nazaj.😉
    Zelo jo skrbi, kaj se dogaja na njenem blogu … ali ste kaj pridni.😀

    Tisto, zakaj nima interneta … tisti, ki spremljate njen blog … veste.
    V tem času se nam je občasno oglašala iz svoje “baze” in “rezervnih” lokacij, kar pa zadnji čas ni bilo mogoče, ker se je zastupila😦 … oziroma bolje rečeno “zagiftala” z hrano … če hrana, lahko rečemo kebabu, ki ga je kupila v neki “zabačeni kebabarni”, ki ji je prišla na pot pri njenem “skaklanju” po Ljubljani .

    Sedaj je O.K.! Je bila ravno od frizerja, z lepo novo frizuro … je kar žarela😉 … z eno sexy prijateljico sta se ravno “psihično” pripravljali na “napad” na butike … kolikor sem razumel, sta šli kupovati neke kape in šale … zima bo kmalu tu.😀

    Skratka, lepo se imejte in če bo posreči, bo verjetno jutri že z nami.

  16. Nevenka said

    Uf, tega pa Žogci ne privoščim…ima preveč rada dobro hrano.
    No, važno je, da se se vrača v stari ritem…

  17. zogca said

    Žogca ima brezžični internet.

    Akcija!!!

  18. zogca said

    Kar je Andrej napisal o mojem zagiftanju, totalno drži. V nedeljo zvečer sem pojedla en kebab in mora se je začela. 24 ur sem bila dobesedno za umret. Vročina, bruhanje, mrzlica me je tresla, slabo kot hudič … Vse zaradi enega prekletega kebaba. Lahko si mislite, da naslednjih deset let kebaba ne bom niti poskusila.

  19. Boom said

    o, žogca, je zdaj OK upam. kaj pa je blo z internetom? nekaj časa nisem sledil

  20. Boom said

    kaj pa na tole pravite: http://med.over.net/forum5/read.php?151,5756031

  21. zogca said

    Boom, z domačim internetom je vse v redu, ampak jaz nisem doma, sem začasno pri starših, oni pa nimajo interneta, zdaj sem si testno omislila brezžičnega.

  22. Boom said

    sem začasno pri starših, oni pa nimajo interneta

    hitro jih priklopit🙂

  23. zogca said

    Boom, tvoja tema pa … Mene to ne čudi. Jaz velikokrat vidim po trgovinah in zunaj, kako se ženske izživljajo nad svojimi moškimi, vpijejo, žalijo, skratka ponižujejo jih. Me sploh ne bi čudilo, če bi kakšna izmed njih doma moža tudi tepla, res ne.

  24. zogca said

    Mah, ne. Saj bi ju lahko dala na kabel, ampak nima smisla. Ko se bom jaz vrnila domov, bosta potem imela kabelski internet, ampak ne bosta imela računalnika. Nima smisla, kajne?

    hitro jih priklopit

  25. zogca said

    Saj ta dva se tudi žal mlatita.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5756758

  26. Boom said

    Nima smisla, kajne?

    Ja, menda je z računalnikom lažje🙂. saj, pa še kakšen računalnik kupit. Danes se starejša generacija na veliko odloča in hodi v tečaje.

  27. Spider said

    Če Slovenija jutri zmaga, Slovaška pa ne zmaga…

    …bo..bo..noč na četrtek nora..

  28. zogca said

    Ne, ga nočeta. Oče je tako in tako antitalent, brezupen primer, mama pa se spozna na računalnik, zna vse delati, ampak ga noče imeti.

    Ja, menda je z računalnikom lažje . saj, pa še kakšen računalnik kupit. Danes se starejša generacija na veliko odloča in hodi v tečaje.

  29. zogca said

    A samo pod tem pogojem gremo naprej? Nisem razumela, ko so v soboto govorili.

    Če Slovenija jutri zmaga, Slovaška pa ne zmaga…

    …bo..bo..noč na četrtek nora..

  30. Spider said

    Pod tem pogojem gremo direktno.

    Drugače v dodatne.

  31. Andrej34 said

    A samo pod tem pogojem gremo naprej? Nisem razumela, ko so v soboto govorili.

    Če Slovenija jutri zmaga in Slovaki ne zmagajo proti Poljakom (torej Slovaki v gosteh pri Poljakih igrajo izenačeno ali izgubijo) gre Slovenija DIREKTNO naprej.
    Drugače pa dodatna tekma z … ja kar precej zajebane reprezentance so.

  32. zogca said

    Bom seveda gledala jutri in navijala.

  33. Andrej34 said

    Če Slovenija jutri zmaga, Slovaška pa ne zmaga…

    Pa potem … Spider, ali kaj razmišljaš, da bi šel v JAR navijat … vsaj prve tri tekme?

  34. Spider said

    O ja.

  35. zogca said

    YouTube mi ne dela. Pravi, da mu manjka neka Java Flash nekaj. Mi ni nič jasno, saj je računalnik isti.😯

Leave a Reply

 
