Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Seks in posoda!

Posted by zogca na oktober 9, 2009

Debata o seksu. Ne, v bistvu ne o seksu, ampak o preutrujenih ženskah, ki po celodnevnem garanju v službi in doma, zvečer kot edino posteljno aktivnost vidijo spanje. Izmučenost ni afrodiziak, razumljivo. Kaj hitro se je v debato vključil moški, ki je zapisal, da si moški, ki ženski ne pomaga pri gospodinjskih opravilih, seksa sploh ne zasluži. Kar me je, priznam, zelo zmotilo. Ne razumite me napak, nikakor ne mislim, da je ženska tista, ki je dolžna postoriti vse, kar gospodinjstvo zahtevna, daleč od tega. Moti me razmišljanje, da je seks nekaj, kar naj bi si bilo treba zaslužiti. Če boš naredil to in ono, seks bo, v nasprotnem primeru “stavkam”. Vem, mi je že dolgo tega moja nekdanja “tašča” povedala, da ne znam manipulirati z moškim v njegovo dobro. Ni govorila o seksu. Pozneje sem tudi od drugih žensk slišala, da menda drugače sploh ne gre. Ne verjamem, nočem verjeti. Če posodo pomiva samo zato, ker misli, da mu bo prinesla seks, jo lahko pusti tudi umazano.

Bi pa meni vsekakor dejstvo, da moški “špila” gospoda, medtem ko jaz padam skupaj od izmučenosti, bilo znak, da kakšne pretirane ljubezni na njegovi strani že ne more biti. Ljubezen namreč ni sebična. K ljubezni pa sodi tudi to, vsaj tako mislim, da prepoznaš stisko tistega drugega in jo po svojih močeh skušaš ublažiti.

25 Responses to “Seks in posoda!”

  1. webmaher said

    sedi pet, mamica naj pa kar počiva, bo očka šel na roditeljskega:mrgreen:

  2. zogca said

    Potem mi ta konec tedna ni treba pisati domače naloge? Si tako zadovoljen z v petek napisanim? Bravo jaz.😀

  3. webmaher said

    si zaslužiš podaljšan vikend😆

  4. zogca said

    Zelo si prijazen. Bom pa gotovo pomila veliko posode.

  5. webmaher said

    ja enkrat tut posoda pri Žogci pride na vrsto ni kej kva😆

  6. zogca said

    Ne doma, pri starših. Temu, kar imam jaz zadnje dni doma, se skoraj ne more reči posoda, ker so v bistvu samo skodelice od kapučina in kozarci.

  7. Tjasa said

    Po moje je tudi omenjeni komentator tako mislil. No, upam. Ne gre toliko za to, da bi si “zaslužil” seks, ampak sploh svojo žensko. Zakaj bi ona hotela sploh biti z njim, če jo on prepušča preobilici dela. Tako kot si blazno lepo zapisala v zadnjem stavku. (Je tega kaj dosti po svetu? Jaz bolj malo vidim, doživim, ampak zna bit, da imam samo to “srečo”…)

  8. zogca said

    Ne vem, kako je mislil, ampak dejansko je res, če nekomu naprtiš na vrat vse obveznosti, ti pa špilaš velikega gospoda, tega drugega ne moreš imeti rad. Kaj pa vem? Ljudje znamo biti preveč sebični, nekateri pa so sploh iz sebičnosti doktorirali. Pa saj smo vsi leni, jaz vem, da sem, ampak če imaš rad, ni prav, da imaš samo na besedah, moraš tudi dati kaj od sebe. Veseli me, da imaš srečo.😉

  9. Lynx said

    …moški, ki ženski ne pomaga pri gospodinjskih opravilih, seksa sploh ne zasluži.

    Nisem prebiral zgodbe, vendar bi dal temu tipu prav. Po moje je mislil, da seksa ni vreden. Ne gre zato da ga moraš zaslužiti, ampak kot si napisala, odvisno od tega kaj mož dela, medtem ko žena gospodinji. Vse je lepo in prav, če si delo enakomerno porazdelita, pa kakršnokoli že je.

  10. zogca said

    Ta, ki je to napisal, in ima fore tipa “če ženske nisi spodal lizal vsaj pol ure, nimaš pravice vstopa, si ne zaslužiš ta male” in podobno. Imam občutek, da ga je morala ena fejst hudo zdresirati in zato mislim, da on dejansko misli, da je seks nekaj, kar si zaslužiš. Pa ne samo seks. Ta tipson je hudo zdresiran, hudo. Pa sicer večkrat piše tudi pod ženskim nickom.😉

    Saj, mogoče pa obratno ženske mislijo (jaz ne), da si morajo moževo ljubezen zaslužiti s tem, da zanj naredijo prav vse.

  11. Tana said

    Če posodo pomiva samo zato, ker misli, da mu bo prinesla seks, jo lahko pusti tudi umazano.

    danes ima večina, vsaj sodobnih gospodinjstev pomivalni stroj,,,, torej stroj naj pomiva, ker je temu namenjn….moški pa naj opravlja tisto delo, zaradi katerega je moški….😳

  12. webmaher said

    Tana tudi če imaš stroj je treba notri dat pa ven vzet, vmes pa lahko počneš kaj pametnejšega😆

  13. Spider said

    Slovenijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Nabili smo Slovake, ko staro kanto.

  14. webmaher said

    Žogca je pa ornk proslavila, ja sej ni kej braćo ma že v Južni Afriki, zdej sam da še nam rata v sredo in da Poljaki odščipnejo točko Slovakom pol me pa Žogca časti in odpelje na Črni kontinent:mrgreen: 😆 :mrgreen:

  15. enamoyca said

    Ko je že tema o seksu in posodi, sem se spomnila enega vica in si ne morem kaj, da ga ne bi delila z vami🙂

    Se dva pogovarjata, pa reče eden:
    “Ti, zdi se mi, da mi je umrla žena.”
    “Kako to misliš, da se ti zdi?” vpraša drugi.
    “Saj seks je isti, le posoda se nekam nabira.”

  16. Tana said

    Tana tudi če imaš stroj je treba notri dat pa ven vzet, vmes pa lahko počneš kaj pametnejšega😆

    web, saj to sem imela v mislih :mrgreen:

  17. zogca said

    Jaz posodo pomivam na roke. Joj, sem oprala posode ta vikend.

  18. Spider said

    Palermo v 92-ti minuti reši Argentino in Maradono. Vsaj začasno.

  19. webmaher said

    Maradono lahko reši samo Žogca, če gre v sredo v Urugvaj😆
    Tudi bog mu ne more več pomagat😆

  20. Jazz said

    Pa kje ste vsi!??

  21. Za fukat si je treba cajt vzet…jebeš posodo!

  22. zogca said

    S tem se pa strinjam.🙂

  23. Tana said

    Žogca tudi jaz se strinjam, da si je treba za vsako stvar cajt vzet, … tudi za pomivanje posode.😆

  24. zogca said

    Še raje pa za seks, kajne?

  25. Tana said

    Še raje pa za seks, kajne?

    ja seveda, najprej za seks… posoda lahko počaka:mrgreen:

Leave a Reply

 
