Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prstan, simbol ljubezni ali materialne varnosti?

Posted by zogca na oktober 9, 2009

Vnel se je prepir. Seveda, na mojem najljubšem forumu. Začelo se je z ugotavljanjem, katere uporabnice so nedolžnost izgubile po dvajsetem letu, nadaljevalo z razpredanjem o tem, ali je ženska, ki je imela več kot enega partnerja, kurba, končalo pa s poročnimi prstani in dilemo, ali so simbol ljubezni ali materialne varnosti, ki naj bi bila posledica zakona.

Mimogrede, na mojem poročnem prstanu bo moral biti kakšen safir. Me pa ne bo pretirano motilo, če bodoči mož ne bo hotel podpirati tovrstnega zapravljanja in ga bom morala plačati sama. Vsekakor pa upam, da bo simbol ljubezni in ne materialne varnosti. Z obeh strani. Verjeli ali ne, če sodim po zgodbah, ki jih poslušam zadnje tedne, so v več primerih moški, ne ženske, tisti, ki se “donosno” poročijo. Da, drage moje, tudi na to morate biti pozorne.

50 Responses to “Prstan, simbol ljubezni ali materialne varnosti?”

  1. Nevenka said

    Hm, jaz sem prstan sprejela predvsem kot zavezo k zvestobi in pripadnosti, tudi če sicer ne bi bilo vse z rožicami postlano.
    Napaka, prstan ima smisel nositi, le dokler ljubiš. Če pa to mine, pa čim prej stran z njim.

  2. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Danes sem se zbudila s tole pesmico na ustih. Se mi zdi kar primerna.

  3. zogca said

    Eni ga že sprejmejo iz drugih motivov, kaj šele pozneje. Ampak res opažam, da so zadnje čase moški, ne ženske, tisti, ki to delajo iz računice.

    Napaka, prstan ima smisel nositi, le dokler ljubiš.

  4. trnovčanka said

    Mojega moža večina njegovih prijateljev debelo gleda, ker on dejansko nosi poročni prstan. Njegovi prijatelji ga ne. Ker jih – moti, se “bojijo”, da bi ga zgubili, jim je nerodno (zakaj že?), in še en kup izgovorov.

    Zame je prstan simbol ljubezni. In ga nosim. Zato mi tudi ne bi bilo všeč, če ga moj mož ne bi nosil.

  5. zogca said

    Moje oče ga je snel že na poročnem potovanju. Da ne more voziti avta, je rekel. Je pa res njegov (in tudi njen) prstan zeloooo debel. Meni se tudi zdi lepo, če ga moški nosi, ne bi pa ravno vztrajala pri tem. Če nekoga moti, ga pač moti. Bi pa vztrajala pri tem, da ne pozabi, dda je poročen. Nerodno, da je moškemu? Če ga je sram prstana in dejstva, da ima ženo, se pa mogoče sploh ne bi smel poročiti.

  6. trnovčanka said

    Midva imava zelo tanke in enostavne prstane. Jaz sem ga snela kak mesec pred porodom zaradi otekanja. Takoj po porodu sem ga nataknila nazaj.

  7. trnovčanka said

    Če bo moj kdaj snel svoj prstan, bo to najbrž znak, da je nekaj hudo narobe.

  8. zogca said

    Moja dva, ne vem, zakaj, sta kupila res debele. Meni se zdi, da bi že jaz kot ženska težko nosila tako obilen prstan, kot ga nosi moja mama.

    Sicer pa, ampak ne mislit, da se nerada pogovarjam o prstanih, zgornji kreg ni bil zaradi prstanov, ampak razprava o tem, zakaj se eni pravzaprav poročijo, ker ljubijo ali ker bi hoteli materialno varnost.

  9. zogca said

    Če ga nekdo, ki ga je vedno nosil, kar na lepem sname, je to res slab znak.

    Če bo moj kdaj snel svoj prstan, bo to najbrž znak, da je nekaj hudo narobe.

  10. zogca said

    Jaz si svojega princa nekako ne predstavljam s prstanom. Se mi zdi, da bi njega tudi po treh dneh začel motiti.😉

  11. trnovčanka said

    ampak razprava o tem, zakaj se eni pravzaprav poročijo, ker ljubijo ali ker bi hoteli materialno varnost.

    Vem, sva skrenili. Pri meni je ta dilema popolnoma enostavna. Ne jaz ne on nimava baš nešto, da bi se kateri koli od naju poročil iz preračunljivosti.

  12. zogca said

    Ne, saj drugače nimam nič proti skretanju, samo da ne bi kdo mislil, da ne sme napisati nič drugega kot o prstanih. Jaz jih imam sicer rada in sem princu tudi že prijavila, kakšnega bi rada. Bil je podoben temu zgoraj.

  13. trnovčanka said

    Jaz sem pa popolnoma anti-nakit in mi je bila izbira prstanov nekaj najtežjega pri organizaciji cele poroke.

  14. zogca said

    Jaz pa verjetno pri tem ne bi hudo trpela.😉

  15. zogca said

    Uhhh, danes so vroče teme na forumu. Vidim, da moram spisati še eno objavo z naslovom Seks in posoda!

  16. zogca said

    Aja, mimogrede, jaz sicer zelo pogosto nosim poročni prstan, ampak babičin. Pa ne zato, da bi vsi vedeli, da sem nuna (oziroma nedostopna), tudi prej sem ga.😉

  17. Poppy said

    hehe kakšna fajn tema. sicer nisem poročena ampak nosim prstane že od malega, tako da se bi že neobičajno počutila, če ne bi imela na roki prstana. poročnega bom nosila, ampak samo če bo res lep (beri ga moram izbrati jaz;) kar se tiče moškega mi je vseeno al ga bo nosil al ne.. ne nosi niti ure ali pa verižice, zakaj ga čem potem silit, naj nosi prstan.. jaz vem, da me ma rad, ker tko pač čutim in ta filing je vse kar potrebujem.

    mi je pa frajer moj oče. mama prstan itak skos nosi.. ampak oče pa ne. z izjemo, ko gresta kam na pot, potovanje, kam ven v družbo, kjer ne poznata vseh.. pol pa obvezno prstan natakne🙂 da se ve, da ni frej hehe, to mi je bilo od nekdaj smešno. ampak je lepa gesta, to mu pa moram priznat.

  18. zogca said

    To obvezno!!!

    beri ga moram izbrati jaz

  19. zogca said

    Lepa in zraven tudi zelo ljubka.

    z izjemo, ko gresta kam na pot, potovanje, kam ven v družbo, kjer ne poznata vseh.. pol pa obvezno prstan natakne da se ve, da ni frej hehe, to mi je bilo od nekdaj smešno. ampak je lepa gesta, to mu pa moram priznat.

  20. Poppy said

    Žogca se strinjam da obvezno, ampak moj me mal straši, da bo šel kr kupit.. men pa zaenkat še ni do te ceremonije in pol sva kjer sva😉 prijatelji so začel mal priganjat, tud sorodniki in mojmu že mal najeda to.. sva bla na neki poroki, kjer sem ujela nevestin šopek, fant je pa podvezico ujel.. in to po običajih kao pomeni, da se moraš v roku enga leta al dveh poročit.. jaz pa pravim, da se bom poročila, ko bo men pasal, ne pa da mi bodo drugi narekovali. In imajo vsi dolge nosove.. heh takle mamo ane

  21. zogca said

    Seveda, to je in bi morala biti samo vajina odločitev. Tvojemu pa kar naravnost povej, da takrat, ko bo šel kupovat, te mora pod mus vzeti s seboj, ker če bo kupil napačnega, bo moral kupiti dva.😉 Zdaj se malo hecam, ampak moški zelo dobro razumejo, če zelo jasno poveš. Ker kakšne ženske govorijo, v bistvu pa si želijo presenečenje, pa če mu še kakšen prijatelj tudi namigne, da je takoj, mogoče res misli, da si želiš, da ti je prstan prinešen domov na nevideno.

  22. zogca said

    Drugače moški znajo narediti stvari, ker jim prijatelji svetujejo, da bo ženska blazno vesela.

  23. Poppy said

    no saj v enem tednu mislim, da je to začelo koreninit v njegovih malih možganih, tako da me ne bi smelo več skrbet. sta pa za to paniko gotovo kriva oba njegova najbolša prijatelja-poročena seveda. pa še tist čudovit šopek v vazi, ki se mu v zadnjem tednu ni mogel izogniti😉 no, glavno da ve, da moje poroke brez mene ne more biti..

  24. zogca said

    Prijatelji znajo biti krivi za marsikaj, pa tudi za paniko. Moj oče je, na primer, tako enkrat prinesel domov neko zelo drago reč na paro, nekaj za čiščenje. Sta bili ženi od prijatelj zelo veseli, totalno pohvalili, ko sta dobili to reč. In je oče hotel razveseliti mamo. Njet. Zanjo je bila zadeva neuporabna, plus še draga je bila, več kot pol jeze je šlo na to. Da se vrnem k paniki, kakšen zagrenjen prijatelj ti zna tudi doma narediti štalo. Ko se je ločeval prijatelj od moža od ene moje tete, sta imela tudi onadva doma cel halo. Ker ga je dobesedno polnil z raznimi blodnjami, sumničanji in skoraj že sovraštvom do žensk. Kakor v smislu – tudi tvoja je takšna, gotovo, mora biti. Okej, ampak zdaj sem šla čisto v drugo smer.

  25. maxi said

    Od vse debate, bi rekla samo….lep prstan!

    Ps: Edina zlatnina, ki me gane je prstan….mal na fetiš že diši.🙂

  26. zogca said

    Maxi, nič, potem pa midve kupiva dva takšna in se poročiva. :mrgreen:

  27. maxi said

    Če ga nekdo, ki ga je vedno nosil, kar na lepem sname, je to res slab znak.

    Če bo moj kdaj snel svoj prstan, bo to najbrž znak, da je nekaj hudo narobe.

    Iz prakse….tole (kot pribito) drži. Eden prvih znakov…tip kar nenkrat brez prstana, pred ga ne da dol niti za minuto in se muha, ko ga jaz takoj po porodu ne natakem nazaj.

  28. maxi said

    Maxi, nič, potem pa midve kupiva dva takšna in se poročiva.:mrgreen:

    Ajd, dejva že …:mrgreen:

  29. maxi said

    Danes se mi posluša tole:

  30. zogca said

    On tudi???

    Eden prvih znakov…tip kar nenkrat brez prstana, pred ga ne da dol niti za minuto in se muha, ko ga jaz takoj po porodu ne natakem nazaj.

  31. zogca said

    Morava počakati novi družinski zakonik, se ti ne zdi?:mrgreen:

    Ajd, dejva že …

  32. zogca said

    Za trnovčanko. Ne morem se spomniti, pod katero objavo sva pisali o receptih. Oče spet dela tisto z bučkami. Bom pofotkala in dala na blog skupaj z receptom.

  33. Jazz said

    maxi said
    oktober 9, 2009 at 3:46 popoldan
    Maxi, nič, potem pa midve kupiva dva takšna in se poročiva.

    Ajd, dejva že …

    -enga lahko Jazz prispeva,samo malo ga poflexamo😉 od znotraj :mrgreen:

  34. zogca said

    Kaj pomeni pofleksati?

  35. Jazz said

    Recimo pobrusiti …

    🙂

    http://www.auvito.de/winkelschleifer-i-koffer-1050w-trennschleifer-flexen-x063/artnr1948413/details.html

  36. zogca said

    S takšno mašino bi ti brusil?

  37. Jazz said

    No,ja… tako približno,recimo da bi tista prava bila bližnja sorodnica te..😉

  38. zogca said

    S tem lahko izbrusiš celo nevesto.😉

  39. Lynx said

    Nositi prstan je verjetno stvar navade. Jaz sem ga že prvi dan neprestano vrtel. Ko se navadiš ne veš več zanj. Mene osebno bi motil pri mojih opravilih, zato ga večinoma nisem nosil. Sem si ga pa kot Poppyjin oče nataknil ob izjemnih priložnostih.

    Če ga je sram prstana in dejstva, da ima ženo, se pa mogoče sploh ne bi smel poročiti.

    Žogca, ne vem če se boš strinjala, a ženske ste čudna bitja. Večina poročenih moških ve, da če nosiš poročni prstan v očeh drugih žensk pomeni plus in ne minus.

  40. maxi said

    On tudi???

    Yp.

  41. maxi said

    Večina poročenih moških ve, da če nosiš poročni prstan v očeh drugih žensk pomeni plus in ne minus.

    Spet posplošujemo.

  42. Lynx said

    Spet posplošujemo.

    Maxi, popravljam:
    Veliko ljudi, tako moških kot žensk, sem slišal, da poročni prstan nujno ne odbija, ampak nasprotno. Kaj je stalna praksa, ne vem.

  43. zogca said

    V mojih očeh to pomeni, da nima tiča. Jaz poročenih moških ne vidim kot spolna bitja. Mislim, zdaj nobenega moškega ne vidim kot spolno bitje, ampak prej, ko pa še nisem bila nuna, pa poročenih moških nisem tako videla.

    Je pa res, da poročni prstani nekaterim ženskam pomenijo povabilo na tekmovanje. V smislu, zdaj bom pa dokazala, da sem boljša od ene druge s tem, da ga bom speljala. Kar se mene tiče pri takšnih zgodbah moški pogosto sploh ni pomemben, pomemben je ženski ego in tekmovanje z drugo žensko.

    Kot je Maxi napisala, posplošil si. Za ene je plus, za druge minus.

    Večina poročenih moških ve, da če nosiš poročni prstan v očeh drugih žensk pomeni plus in ne minus.

  44. zogca said

    Ko smo že pri prstanih, videla sem enega fejst gajstnega in poceni v Zlatarni Celje. Srebrn in z velikim kamnom, kajpak cirkonom, ampak za 50 evrov česa drugega ne moreš dobiti. Je pa reeees lep. Vsaj meni.

  45. veter_02 said

    Ste vsi tako za prstane, da si skoraj ne upam napisat, da jih midva sploh nimava😉 Nobenemu od naju nic ne pomeni, se porocila sva se zaradi prakticnosti. Sva se ze zelo kmalu na zacetku najine zveze strinjala, da se nama zdijo vse te ceremonije odvec. Veva, da se ljubiva in da zeliva skupaj preziveti najini zivljenji. Veva, da ne bo lahko in da bo treba vloziti veliko energije v to. In veva, da nama nobena ceremonija ali nakit ne bosta zveze naredila lazje ali bolj “ziher”. Sva imela pa gigantski zur, ki je trajal 3 dni, ko sva zacela ziveti skupaj :-))

  46. Saudade said

    Sem se že zjutraj hotela oglasiti, pa mi nikakor ni hotelo sprejeti komentarja.

    Jaz poročnega prstana ne nosim. Sem ga snela med eno od nosečnosti in ga nisem več dala nazaj. Oziroma skoraj nisem več dala nazaj, ker ga nosim ob zelo posebnih (redkih) priložnostih, ker sem prepričana, da mi prinaša srečo. Ampak to nima nič s tem, da bi drugim želela pokazati, da sem poročena.

  47. Tana said

    Poročni prstan…zame je bil bolj simbol, da nekomu pripadam, daleč od tega, da bi mi predstavljal materialno varnost…ljubezen pa se itak ve, da ja, sicer prstana tudi ne sprejmeš oziroma se ne spuščaš tako daleč. Moj prstan je že dolga leta spravljen v škatlici. Sem pa ravno pred nekaj dnevi, ko sem pospravljala naletela tudi nanj in si ga skušala natakniti… pa ni šlo, veliko premajhen je… ja seveda, saj je minilo že tolikoooo let in tudi jaz sem se spremenila..

    Sicer pa jaz nisem pristaš razkošnih prstanov, velikih….😉

  48. zogca said

    Počakaj, ali ne rečejo tisto nadenita si prstana, ko so zaobljube mimo? Ali pa jaz preveč gledam filme?

    Ste vsi tako za prstane, da si skoraj ne upam napisat, da jih midva sploh nimava.

  49. zogca said

    Ne vem, kaj je bilo narobe. Nisem videla nobenega “zataknjenega” komentarja.

    pa mi nikakor ni hotelo sprejeti komentarja.

  50. zogca said

    Jaz nisem za to, da ima moški velik prstan, po možnosti še okrasen s kamni. Za moškega mi pride v poštev preprosta rinka. Za žensko pa … Zato mi ni všeč, ko imata oba enakega in potem moški neke bisere okoli nosi. To mi ni.

    Sicer pa jaz nisem pristaš razkošnih prstanov, velikih….

Leave a Reply

 
