Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nisi bila kruh za lakoto srca!

Posted by zogca na oktober 7, 2009

SREČI

Nisi bila kruh za lakoto srca,
saj po tebi je vse dneve gladovalo,
ogenj ne, ki v mraku lepše plapola,
ne ljubezni moje radostno nihalo.

Ti, v življenju mojem najbritkejša laž,
več ne muči me po tebi hrepenenje,
mrtva vem, ko mir odvzameš, nič ne daš,
le z bolestjo prepletenih ur trpljenje.

Vendar prosim te,
vsaj drobno, lažno sanjo,
da si drugim dobra, vrzi mi lobanjo.

Ada Škerl

10 Responses to “Nisi bila kruh za lakoto srca!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. Jazz said

  4. Tana said

    sreči ….joj, pesmica mi je tako srhljiva, ne vem….lakota, trpljenje, lobanja…. huh..
    fotka je super, mislim obraz ženske, tako zamišljen, ne ne zamišljen, nek drug izraz ima v očeh 😉

  5. zogca said

    To je Linda Evangelista. Zadnje čase jo najbolj uporabljam. Sicer pa sem pesem dala gor tudi zato, da bi o njej kakšno rekli, ker mi ta zadnji del z lobanjo ni povsem jasen. Je vam?

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. zogca said

Leave a Reply

 
